PDA

Volledige versie bekijken : Regina (dominicaanse)

Pim
8 januari 2008, 21:42
Jullie zullen wel denken dat ik iets met de naam Regina heb :cool: Maar ik kan er niks aan doen deze Dominicaanse waar ik het over heb heet ook al Regina. Dat is opzich dan wel weer makkelijk voor mij want ik ben ongelofelijk slecht in namen. Dit is een ietsje donkere dame van ongeveer 33 jaar en die wil altijd met mij de kamer op. Nu willen wel meer dames dat maar deze schijnt dat echt te willen. Dus doe ik dat maar afentoe. De sex met haar is dan ook wel goed. Ze heeft wel een paar harde stuiterballen laten zetten maar voor de rest is het wel een aantrekkelijke dame.
Ik vond het eigenlijk raar dat ik niks kon vinden want ze werkt er al wel een tijdje.
Ik denk dat anderen veel beter zijn in het maken van een paspoort en allerlei extra gegevens. Ze zoent in ieder geval goed en de sex is ook gewoon goed.

KevinK
8 januari 2008, 21:46
Betekent dit dat de andere Regina er niet meer werkt?? Ze mogen normaal toch geen bestaande naam kiezen??

Pim
8 januari 2008, 21:57
Betekent dit dat de andere Regina er niet meer werkt?? Ze mogen normaal toch geen bestaande naam kiezen??

Naar mijn weten is die andere er ook nog gewoon. Deze twee dames lijken totaal niet op elkaar dus die namen zijn niet zo belangrijk. Noemt die andere zich ook niet Reggie ofzoiets

TT Man
9 januari 2008, 08:35
Ze mogen normaal toch geen bestaande naam kiezen??

Dat zou dan wat nieuws zijn. In bijna elke club zijn er dames met dezelfde naam. Het devies luidt nog steeds "oormerken";)