PDA

Volledige versie bekijken : Anja (Poolse) (Fun Garden)



Willem2
10 januari 2008, 10:55
Naam : Anja

Nationaliteit / taal : Poolse / Duits /engels beperkt

Leeftijd : 22 jaar

Haarkleur/lengte : Donker middellang haar

Lengte : 1.65m

Tatoeage /Piercing : Tongpiercing

Postuur /Cupmaat : Normaal / B/C-cup

Service : PZC, NMC, zoenen, beffen, aftrekken, massage

Extra : vrolijk en aardig meisje . Heeft gewerkt in Dorsten, FKK Olymp

harry
14 maart 2008, 12:50
Gisteravond nadat ik eigenlijk besloten had huiswaarts te keren omdat ik na de geweldige sessies met Nadine en Fernanda het zo wel goed vond , toch nog weer even naast Anja aan de bar gaan zitten :hammer:.... en ja hoor, weer zo'n Poolse met een klaarkom-garantie. Die griet is gewoon een (in mooi Duits) " ein geiles luder". M'n leuter kreeg binnen de kortste keren de bekende groeineigingen en Hoppa , wij naar boven. Boven op bed is ze zeker net zo geil als beneden en laat enorm veel toe als je een beetje met haar aan het spelen gaat zullen we maar zeggen en dat alles onder het motto "wie geeft zal ontvangen":smile2:.

Oh ja Willem , ik moest je nog de groeten doen ;).

Women Lover
20 maart 2008, 11:59
Anja heeft nu zwarte haren en het staat haar geweldig:freu:

hmm, Ik zie dat Willem dit ook al vermeld heeft, maarja het blijft een dame die de aandacht trekt. Meer dan verdiend, altijd vrolijk en lachend.

phoenix
28 maart 2008, 19:04
Deze dame had niet helemaal haar dag, alhoewel ze me wel later op de avond flink vanachter liet stoten, dat was een feest.
Wat een verschrikkelijk mooie billen en stevige tieten. Het pijpen was lang en goed en ze had alleen na 45 minuten zoiets van na het orgasme is het schluss. En dat vond ik een beetje jammer, maar goed , het zijn net mensen de dames van plezier. Ik begrijp dat wel Ondanks dat ik voor een uur betaal, maar dat is dan niet iets om over te zeiken vind ik. Ze geeft zich behoorlijk in drie kwartier. Ik heb vele malen slechter meegemaakt in een uur, dan wachten de dames namelijk tot de tijd voorbij is en doen niet veel. Paar keer meegemaakt in nederland.
Volgens mij vind Anja 30 minuten ook beter dan boeken voor een uur.

Clan
17 april 2008, 15:59
Het is mittwoch eigenlijk meer donnerstag, op richting het pittoreske Emmerich.
Een dubbele en een enkele rit vandaag.
Zo’n dagje is altijd weer bijzonder, je voelt het onvermijdelijke gevoel dichterbij komen, het gevoel van genot, lust, relaxen en vaak in mijn geval, ook nog zenuwen.
Het haastige gevoel wat er bij mij vaak bij komt kijken is eigenlijk hetzelfde, als dat je op vakantie op de laatste dag nog even snel op souvenirtocht moet alsof je leven ervan afhangt.
Het zat niet mee deze week, de griep houd me enorm bezig, maar ik ben zo enorm veel met mijn gedachten bij mijn vrijkaartje geweest, dat de drang het won boven mijn ziek zijn.
Bij het aan komen rijden kreeg ik direct de gedachte om even bij de praxis wat inkopen te gaan doen, buiten dat was ik 10 minuten te vroeg.
Er stond 1 auto op de parkeerplaats en ik dacht nog, mooi ben ik niet de enige. Helaas voor mij kwamen er 2 verkeerd uitziende leatherboys met beide 12 kilo aan foute sieraden en kettingen naar buiten toe, stapten in de auto en reden weg.
http://img381.imageshack.us/img381/3625/afb124sy9.jpg
de parkeerplaats was weer leeg.

Nou ja, je bent er dan toch dus weggaan heeft geen zin, zeker niet gezien het feit dat ik nog een tegoedbonnetje in mijn zak voel. Mijn gedachten gaan weer richting mijn GFE, maar omdat het me vorige keer in GT al zo goed was bevallen dat me dat eigenlijk niets deed, merkte ik dat mijn benen haast kregen om maar zo snel mogelijk binnen te komen.
Grieperdepiep hoera.

Het hek ging open, hmm geen Lurch, ik kon gewoon doorlopen, niemand daar. Toen ik de bar eenmaal zag, toch maar teruggelopen en daar kwam onze theke-frau aan. Trots liet ik mijn vrijkaartje zien, het was ok, yes..
Het zal weer een ontdekkingsreisje worden, waar ik vorige keer nog afzwoer om binnen een week weer te gaan, sta ik nu weer voor een nieuwe uitdaging. En dat na 3 dagen op rij inwoning te hebben gehad bij de meest fantastische dames.

De binnenkomst ging me verder gemakkelijk af, ik kreeg een zak met een badjas en slippers, cool die zijn van Nike, maar ik zou ze niet mogen houden.
Het is rustig binnen, op de theke-frau en DVP Kuna na eigenlijk verder helemaal leeg.
Hallo, hallo allo llo lo o
Dame Kuna is eigenlijk superaardig maar gewoonweg niet mijn type.
Na onze saunagoeroe nog van een smsje te hebben voorzien met de opmerking, er is er maar 1tje, kon ik op het gebruikelijke antwoord wachten, dan kun je dus ……:fuck:
Na een minuut of 10 kwam er eentje bij en daarna nog 2. Ik keek het maar wat aan, ik was gewaarschuwd dat het niet zo’n luxe was, alhoewel de ambiance zeer prettig en gezellig is, je voelt je er direct thuis (heb ik dat overal niet):D.
Ik was trots, want ik zat daar toch maar mooi, een paar minuten gaan voorbij. Ineens roept er een vrouw van bovenaf Anja, mijn hoofd schiet omhoog, Kuna valt het op en zegt, bekannter name? Ik kijk het duister in en zie een donkerharige paardenstaart zitten, ik wil opstaan en in mijn haast vraag ik nog snel, Anja aus Polen?..yes
Op het eerste oog vallen me de dames nog mee, zeker gezien de recensies die ik heb moeten lezen. Het is dan wel niet het walhalla van schoon vrouwtjesvolk, maar ik zie er toch wel wat potentie in.

Ik loop op haar af en stel mezelf voor, het valt me op dat ik de zenuwen thuis heb gelaten vandaag, of het moet aan die 800 mg Nerofen liggen.
Hmm ook niet mijn type, maar ik heb niet veel tijd, dus maar op de goede recensies en tips afgaan.
In mijn gedachten is het toch al vaak zo “welke andere”, “Poolse, dan is het goed” “Poolse, er is geen betere”
Na een kort gesprek de kamer opgezocht, echt veel vrolijkheid straalde ze nog niet uit. Direct werd gevraagd voor hoe lang?? Ben ik niet gewend dus ik zeg, we zien wel. Ze is erg zacht en knuffelt graag, na wat gezoend en gecuddled te hebben gaat ze meteen maar verder met het echte werk. Dat doet ze erg zacht maar het lijkt allemaal wat met tegenzin te gaan. Uiteindelijk vroeg ze me.. ficken? Eigenlijk nog niet, maar er kwam verder weinig uit. Missionaris standje gepakt en toen kwam ze een beetje los, waar haar tong eerst ergens binnen haar mond zat verscholen, kwam deze nu wel kijken wie er aan de deur stond te kloppen. Het moet gezegd, het was heerlijk en paste allemaal perfect.:baby2:
Ineens likte ze aan haar vingers en begon zichzelf te verwennen?
Ze kuste vol en zette haar lichaam strak. Goh, onverwacht dit, helemaal niet aan zien komen. :cool:
Hierna een kort gesprekje gehad over mijn komende vakantie en dat ik vandaag maar weinig tijd had. Ze vond dat jammer en ik moest maar een ansichtkaart sturen uit GC. Wanneer ik weer terug zou komen. Zeker ergens na mijn vakantie, maar wanneer weet ik nog niet.:wink:
Ik was goed een 50 minuten binnen, dus ik vroeg wat ze van me kreeg.
€ 100,- humpfff, Ze scheen de nieuwe prijzen nog niet te kennen en werd boos op de chef. Gelukkig niet op mij, dus € 80 afgerekend, is toch ook weer bijna een halve vrijkaart.
Helaas geen echte GFE waar ze wel haar best voor deed en erg lief.
Beneden aangekomen nog even wat gedronken en een tweede onbekende ijsbeer waargenomen die een krantje aan de bar zat te lezen.( wat deed hij in mijn territorium?:ranting2:)
De club zal toch meer klandizie moeten trekken anders is het zo over en uit. Of komen de meeste beren pas ‘s nachts:confused:
Ik heb het idee dat dit een goede club kan worden, ziet er zeer leuk uit en ik ben blij dat ik ben geweest. Jammer dat ik weinig tijd had, anders was ik zeker wat langer blijven hangen om van een whisky of buffet te genieten, wachtend op die ene......