PDA

Volledige versie bekijken : Doris ( Roemeense) (Fun Garden)



Willem2
10 januari 2008, 19:29
Naam : Doris

Nationaliteit / taal : Roemeense / Beperkt Duits /spaans / Engels

Leeftijd : 22-24jaar

Haarkleur/lengte : geblondeerd halflang haar

Lengte : 1.65m

Postuur / Cupmaat : Normaal / B/C-cup

Tatoeage / Piercing : ja

Service :PZC, NMC, zoenen, beffen, aftrekken

Extra : vrolijke meid

Willem2
23 januari 2008, 00:34
Extra : vrolijke meid


Ja ik heb weer erg om Doris moeten lachen :D.
Er was een man die op de rustige zondagavond kleding kwam verkopen ; lingerie, setjes, broeken, jassen etc.
De dames hielden een soort modeshow in Fun Garden en alle dames zochten wat kleding uit. Dat was al wel aardig om te zien.
Doris had een verpleegsterspakje (zuster/nursing) uitgezocht en trok dat die avond ook aan. Ze trachtte mij te verleiden om naar boven te gaan zodat ze een onderzoekje kon plegen :D;)
Volgende keer beter......

Rob10
28 januari 2008, 20:50
Gezellige meid inderdaad met een voldoende tot goede service. Herhalingsgevaar:......misschien

boeddha14
30 januari 2008, 11:13
Hoi, heeft Doris uit Fun Garden ook in HG gewerkt?

Willem2
30 januari 2008, 11:41
Hoi, heeft Doris uit Fun Garden ook in HG gewerkt?

Nee, is een andere Doris.
Voor de Doris van HG moet je bij Flipper zijn ( en dat kan nu want je hebt 5 berichten :freu:;))

:wink:

Flipper
30 januari 2008, 17:15
Doris PHG is gestopt.

:D

phoenix
27 april 2008, 13:33
Het klikte met deze dame, die helaas vertrekt vertelde ze me............., ik ga niet in details omdat ze dat niet prettig vindt.

Flowerdragon
25 juli 2008, 10:23
Doris is nog steeds werkzaam in FG. Een toppertje pur sang die van rustige sex houd... En hele lieve meid met een heerlijk lichaam die lekker kan zoenen!

willemdewandelaar
28 juli 2008, 23:51
Als nieuwe ijsbeer hier vorige week woensdag middag voor het eerst geweest,
en inderdaad Doris getroffen, van de 10 aanwezige dame had zij voor mij de meeste sex appeal, na een gesprekje en sigaretje ( je mag hier nog binnen roken hoi) de kamer opgezocht olie massage voorspel pzc en 69 allemaal prima
alleen NMC viel tegen gebruikte erg veel glij middel leek wel of ik in een zwembad belande en een loods nodig had
was zeer oplettend vroeg netjes na 30 min of ik wilde bij boeken en maakte er geen probleem van dat ik eerst nog even in de sauna wilde , heb haar helaas niet meer terug gezien.
aL met al positieve ervaringen in deze voor mij nieuwe zaak.
moesten ze ook bij ons in het westen hebben:wink:

Flowerdragon
21 september 2008, 17:25
Gister een sms ontvangen van Doris. Ze is weer terug na een wel verdiende vakantie!

phoenix
21 september 2008, 22:31
ai dat is een van de toppers die is overgeleven in emmerich, is er iemand die nog een aanrader heeft, het enige voordeel daar is dat het zo verdomt dichtbij is, uurtje vanaf utrecht