Volledige versie bekijken : Wie o wie, Part I
Willi69
10 januari 2008, 21:49
Seit letzten Samstag arbeiten 2 neue, blonde Polinnen im PHG - beide braun gebrannt, vollbusig und unzertrennlich. Wenn sie doch mal aufs Zimmer gehen müssen, sind sie immer recht schnell zurück. :green_smi
Die kleinere trägt eine Brille und sieht aus wie Kaya, die größere heißt Jagoda. Die kleinere soll vorher im GT und/oder Wildenrath gearbeitet haben, Jagoda ist zum ersten Mal in Deutschland. Any Infos? :confused:
Willem2
10 januari 2008, 22:02
Misschien een paspoort ?
Willi69
10 januari 2008, 22:14
Von der Brillenträgerin weiß ich ja nicht einmal den Namen und vom Service schon gar nichts, daher frage ich ja. :rolleyes: Vielleicht gibt es sogar schon einen paspoort bei GT oder Wildenrath...
Big30
10 januari 2008, 22:33
Von der Brillenträgerin weiß ich ja nicht einmal den Namen und vom Service schon gar nichts, daher frage ich ja. :rolleyes:
Ich bin mir fast 100 % sicher das ich die Blonde schon mal zuvor gesehen habe, die sah sehr bekannt aus! Wo?? GT??
Sie waren beide vollbusig, das stimmt :freu:!
:wink::wink:
r0y
10 januari 2008, 22:37
heb dr ook nog gezien , ze heeft mooie borsten, een volle c-cup denk ik, rond de 1.65.
en lang blond haar, of is dat haar niet ?
Big30
10 januari 2008, 22:40
heb dr ook nog gezien , ze heeft mooie borsten, een volle c-cup denk ik, rond de 1.65.
en lang blond haar, of is dat er niet ?
Ja dacht het wel, dacht trouwens half lang blond haar, zeg maar net op haar schouders.
Lengte schat ik 1m65cm en echte C-cup, normaal postuur, bril, ik schat 22-25j, .....
:wink::wink:
The Joker
11 januari 2008, 00:16
Ik heb haar gisteren de hele dag op de bank zien zitten en eigenlijk met niemand naar de kamer zien gaan.
Of het moet echt niet langer geduurd hebben dan een WC bezoek....
thesickboy
11 januari 2008, 12:32
...en zo niet dan ga ik het expiriment wel aan...
Dergelijke zin voor initiatief kunnen we alleen maar toejuichen...
Bij deze:
:loud::freu::freu::freu::freu::freu::freu::freu:
TSB:wink:
marty01234
11 januari 2008, 18:44
Met de wat oudere met extra groten borsten ? Zo ja dan ben ik al een keer met haar geweest. Was wel aardig, erg plichtmatig. en op het einde gericht.
/marty01234
Flipper
11 januari 2008, 19:21
Die andere is ook niet echt veel, echt een beetje schuw...
:rolleyes: