PDA

Volledige versie bekijken : Schaatsen met Big30



Big30
10 januari 2008, 18:16
Dinsdag ga ik ook naar de opening van Villa Vertigo.... weer een scheve schaats rijden :D

Wat Villa Vertigo voor de liefhebers van de schaatssport bijzonder maakt is dat op amper 2 km van de Villa zich een echte 400m buitenbaan bevindt!
Wellicht een idee om voorafgaand aan een clubbezoek eerst op de IJsbaan de "open IJsberen forum WK scheve schaats rijden" te organiseren?

Info en openingstijden:
http://www.eisstadion.de/

:wink::wink:

wooley
12 januari 2008, 10:22
Goed idee,ik kom er al jaren en het is er eeeerruug gezellig!
goed dat er weer een saunaclub bij is...ideaal als je het koud krijgt op de buitenbaan.:rofl:

dauerlutscher
13 januari 2008, 14:14
Vielleicht übernimmt die VV schon mal das Motto des Eissportzentrums Grefrath:

Ihr Vergnügen ist unsere Leidenschaft.

uurtje
13 januari 2008, 15:16
handig ivm slippertjes en scheve schaats rijden

Willem2
24 januari 2008, 02:06
Big30 zoekt nog wat afleiding........ misschien moet hij eens gaan schaatsen ;)

Big30
1 februari 2008, 19:02
Zoals al opgemerkt bevindt de 400m IJsbaan van Grefrath zich op nog geen 2 km van de Villa.

De liefhebbers van schaatsen kunnen zich hier opgeven om (mits er voldoende belangstelling bestaat) je in te schrijven voor open IJsberen VV Bokaal 2008!

Schot voor de boeg is dit evenement bv. zaterdag 9 Februari te doen laten plaats vinden.

Nadere mededelingen over programma en prijsuitreiking volgen, e.a. ook afhankelijk van de getoonde belangstelling.

:wink::wink:

gignnl
2 februari 2008, 14:13
wel weer eens wat anders als de hengelsportvereniging die ik en wat bekenden hebben opgericht voor ons jaarlijkse vistochtje in bruggen.

Jansen
4 februari 2008, 20:08
Ja een goed idee zeker voor het thuis front.

Ik heb nu net als hier boven diverse visdagen,carnaval,skiavonden,sauna en daar komt dan ook nog een schaatsmarathon bij. ;);)


Alleen ik betaal de entree en ga dan meteen weer door naar de club :o

want je zou toch eens ongelukkig vallen op de schaats :rolleyes: dan kan je daarna ook niet meer naar je volgende hobby.

Big30
4 februari 2008, 23:34
Alleen ik betaal de entree en ga dan meteen weer door naar de club :o



Dat mag natuurlijk wel maar zou toch erg jammer zijn! Zoals een goede schaatsmaat van mij altijd zegt "schaatsen is het mooiste wat je kunt doen met kleren aan ;)"
Hierbij nogmaals de oproep aan IJsbeertjes om zich aan te melden voor een combi, IJsbaan Grefrath gevolgd door een VV bezoek!

:wink::wink:

Big30
7 februari 2008, 22:44
Schot voor de boeg is dit evenement bv. zaterdag 9 Februari te doen laten plaats vinden.

Nadere mededelingen over programma en prijsuitreiking volgen, e.a. ook afhankelijk van de getoonde belangstelling.

:wink::wink:

Het loopt nog niet echt storm met de aanmeldingen ;)! Misschien moeten we er maar een VV-PHG bokaal van maken dan komen er wellicht meer aanmeldingen :D.

De echte schaatsliefhebber zit natuurlijk ook zaterdagmiddag aan de buis gekluisterd om Sven de eerste stap naar zijn wereldtitel te zien maken.

:wink::wink:

Carpe diem
8 februari 2008, 00:27
Het loopt nog niet echt storm met de aanmeldingen ;)! Misschien moeten we er maar een VV-PHG bokaal van maken dan komen er wellicht meer aanmeldingen :D.
:wink::wink:

Hehehe eindelijk begin je te begrijpen.
Voor de PHG schaatsbokaal wil ik me best aanmelden. Alleen zoals je al vermeld lukt het mij niet om zaterdag 9 februari te komen.
Ik moet namelijk wel eerst in training gaan, mijn schaatsen moeten nog geslepen worden en ik moet natuurlijk ook eerst een goede verzorgster vinden voor mij. Het is heel belangrijk om bij een lange schaatstocht goed voorzien te worden van eten en drinken.

Ohja hoe lang is die schaatstocht eigenlijk ... 50 km, 100 km of doen we meteen 200 km zoals de elfstedentocht.

Nou ik hoor het wel wanneer het gaat plaatsvinden maar bij deze heb ik mij aangemeld.

Gegroet uw

Big30
8 februari 2008, 00:43
Ohja hoe lang is die schaatstocht eigenlijk ... 50 km, 100 km of doen we meteen 200 km zoals de elfstedentocht.

Nou ik hoor het wel wanneer het gaat plaatsvinden maar bij deze heb ik mij aangemeld.

Gegroet uw

Och ik dacht meer in termen van rondjes en niet km's! Of misschien beter anderhalf uur schaatsen en dan maar kijken op hoeveel rondjes je uitkomt.
Ik begrijp van U dat 9-2 op onoverkomelijke bezwaren stuit, wellicht dat het weekend daarop volgend d.i. 16-2 beter past?
Laten wij het de VV-PHG bokaal noemen met vrije spelregels als het gaat om de IJsbaan en de vervolglocatie!
Voor koek en zopie wordt gezorgd, een verzorgster is op speciaal verzoek te regelen :D!

:wink::wink:
Big30

Dickydik
8 februari 2008, 10:05
Leuk idee!...... Lijkt me gaaf om ff met de rechte ijzers te schaatsen alvorens er een scheve schaats gereden wordt....... :D

Weet alleen niet of dat gaat lukken de 16e maar ga kijken of ik me daar vrij voor kan pleiten....... wacht trouwens ook nog op 'n vrijkaartje voor VV... :rolleyes:

GT-junky
10 februari 2008, 14:07
Er moet er toch een laatste worden, dus doe ik wel mee als er voldoende aanmeldingen zijn. Ga ik me daarna wel laten troosten in PHG.

Big30
13 februari 2008, 22:49
Er moet er toch een laatste worden, dus doe ik wel mee als er voldoende aanmeldingen zijn. Ga ik me daarna wel laten troosten in PHG.

Tsja om nu te zeggen dat het storm loopt met de aanmeldingen dat dus nog niet :eek:!
Nochthans doe ik nog een poging leden zover te krijgen dat ze zaterdag de zestiende op de IJsbaan in Grefrath aanwezig zullen zijn! Je bent niet verplicht overigens vervolgens naar VV te gaan ;)!

Ik reken in ieder geval op:
- GT-junky
- Willem2
- Babbel
- Carpe diem
- wooley (??)

Voordat we het festijn formeel door laten gaan wil ik nog wel wat meer aanmeldingen zien!!! Enuhm de funfactor overheerst elke vorm van competitie zal ontbreken!

:wink::wink:

Willem2
14 februari 2008, 17:12
- GT-junky
- Willem2
- Babbel
- Carpe diem
- wooley (??)
- dickydik
- Tiga
- Big30
- JackD



en alle anderen die nog zin hebben zaterdagochtend om 12.00 op de schaatsbaan in Grefrath.

Ik zal jullie wel aanmoedigen :D

:wink:

GT-junky
15 februari 2008, 17:24
Ik moet me helaas afmelden voor morgen. Lig sinds gisteravond met griep en koorts op bed en denk niet morgen al hersteld te zijn. Sorry. Veel plezier!

Willem2
15 februari 2008, 23:10
Vanwege alle afzeggingen wordt er waarschijnlijk alleen een scheve schaats gereden :cool:
Kan ook leuk zijn :D:wink:

Big30
15 februari 2008, 23:49
Vanwege alle afzeggingen wordt er waarschijnlijk alleen een scheve schaats gereden :cool:
Kan ook leuk zijn :D:wink:

Afzeggingen voor het schaatsen welteverstaan :D! Dus blijft het ook voor Big30 bij alleen een scheve schaats rijden, in VV :cool:.

:wink::wink:

mr williams
20 februari 2008, 18:49
Schat Big30 van het nivo Rintje Ritsma in:plapper:

Tiga
2 januari 2009, 12:50
Zeg big30, nog plannen met dit winterse weer??? :D

foots
2 januari 2009, 18:33
Heren, beren,

Ik vind het een prachtig idee, maar:
1. Ik kan niet schaatsen
2. Ik wil niet schaatsen
3. Ik ben in Praag
4. De dag ervoor zit ik tot 03:00 in LR te Kaarst
5. Ik houd meer van goed eten
6. Ik zie ook geen meiden op de aanmeldlijst ??

Kortom ik meld me af.

Groet, Foots

rplover
2 januari 2009, 18:39
Heren, beren,

Ik vind het een prachtig idee, maar:
1. Ik kan niet schaatsen
2. Ik wil niet schaatsen
3. Ik ben in Praag
4. De dag ervoor zit ik tot 03:00 in LR te Kaarst
5. Ik houd meer van goed eten
6. Ik zie ook geen meiden op de aanmeldlijst ??

Kortom ik meld me af.

Groet, Foots
En die Foots, die drinkt niet? :hammer: Die gebruikt geen drugs? :D
:hah:

foots
2 januari 2009, 21:59
Heren, beren,

Sorrie ik was inderdaad even helemaal weg.

Groet, Foots :wink:

P.S. Had helemaal niet met alcohol of drugs te maken.

Big30
3 januari 2009, 00:29
Heren, beren,

Ik vind het een prachtig idee, maar:
1. Ik kan niet schaatsen
2. Ik wil niet schaatsen
3. Ik ben in Praag
4. De dag ervoor zit ik tot 03:00 in LR te Kaarst
5. Ik houd meer van goed eten
6. Ik zie ook geen meiden op de aanmeldlijst ??

Kortom ik meld me af.

Groet, Foots

ad. 1. Wie zegt dat je moet kunnen schaatsen? Trouwens iedereen kan schaatsen, alleen is er wat variatie in de competentie!!
ad. 2. Wat jij wilt is niet relevant.
ad. 3. Dat je nu in Praag bent is geen beletsel voor een afspraak die nog gemaakt moet worden.
ad. 4. Nogmaals voor dit jaar is nog geen afspraak gemaakt, maar aanmeldingen voor een eventuele afspraak dit seizoen zijn nog steeds welkom!
ad. 5. Ledigheid is des Duivels oorkussen.
ad. 6. Eerst zweten en afzien pas daarna volgt de gepaste beloning!

Kortom waarom meld je je af :D!

Groet,
Big30

Bredero
22 januari 2009, 16:26
weer een reden om te komen schaatsen

http://www.hln.be/hln/nl/956/Meer-Sport/article/detail/633512/2009/01/22/Russische-verblijdt-EK-kunstschaatsen-met-nipslip.dhtml