PDA

Volledige versie bekijken : Pam



Johnny99
11 januari 2008, 14:44
Naam : Pam

Nationaliteit /taal : / Duits

Leeftijd : 23 jaar

Haarkleur/lengte : Blond/lang

Lengte : 1.75m

Postuur /Cupmaat : Normaal slank / C-cup

Tatoeage / Piercing : diverse tattoe's en piercings

Service : PZC, NMC,beffen waarschijnlijk meer maar dat weet ik niet ....

Extra :

Na een goede sessie met Sonja een beetje relaxen, saunatje en weer wat rondhangen in de woonkamer. En natuurlijk de aanwezige dames een goed bekijken.

Pam lag een beetje verveeld op de bank te draaien en zag er de hele dag al lekker uit. Sonja zat bij haar stond opeens op en riep: wer will kussellen? Een gast die aan de bar zat riep direct: ich!!!

Pam draaide zich mij en zei: dann kommst du zu mir! Tja daar kon en wilde ik geen nee tegen zeggen. Toen een beetje liggen knuffelen op de bank. Zij gaat hier niet verder, dus snel naar de kamer.

Ook weer een goede sessie met lekker pijpen en diverse standjes. Genieten!!!

Na deze sessie was het tijd om naar huis te gaan. Dus met enkele dikke zoenen van Pam en Sonja op weg.

Tiga
22 januari 2008, 07:21
Onlangs ook tijdens een bezoek aan Babylon met deze dame naar de kamer geweest. Ze ziet er op het eerste gezicht versaut uit, je weet niet goed wat voor een persoon achter deze meid zit. Nou het is een lieve meid, service is ok, pzc is goed, zoenen mag wat overtuigender maar ik weet zeker dat je een leuke tijd met deze meid kunt hebben als je wat langer en vaker met haar gaat, heb het idee dat ze wat moet ontdooien.

Wagons-Lits
29 maart 2008, 14:43
Eens met de vorige schrijver.

Ik heb me niet te veel laten afschrikken en ben naast haar gaan zitten (nou was de concurrentie ook wel heel mager). Ze reageerde meteen positief, even wat geknuffeld op de bank en toen een kamer bovenin in gegaan om zo ver mogelijk van de %$#&## muziek af te zijn.

Best een goede sessie. Zo van dichtbij heeft ze een echt lief gezichtje vind ik. En haar gedrag is ook vrij rustig (je verwacht toch wat wilders, misschien) en ze is erg prettig in de omgang.

Ze ziet er wat verwilderd uit, maar is best een lieverd. 'k heb inderdaad ook
de indruk dat het bij herhaling nog beter wordt.

W-L

facial
16 april 2008, 15:17
Weet er iemand waar Pam gebleven is ze staat niet meer op de site tijdje geleden bij haar geweest en een goed uurtje gehad, maar waar is ze nu

Befke
16 april 2008, 15:46
Weet er iemand waar Pam gebleven is ze staat niet meer op de site tijdje geleden bij haar geweest en een goed uurtje gehad, maar waar is ze nu

Bedankt voor je recensie!

laurent74
16 april 2008, 19:02
Weet er iemand waar Pam gebleven is ze staat niet meer op de site tijdje geleden bij haar geweest en een goed uurtje gehad, maar waar is ze nu

Pam is niet meer op de website maar ze werkt er nog.

Wagons-Lits
15 februari 2009, 16:52
Pam zou terug zijn - nu met donkerder haar. Hmmm, lijkt me best goed staan.
Foto's op website hebben nog oude haarkleur, trouwens. Eddie, doe je werk eens !


W-L

Tiga
8 maart 2009, 09:53
Pam schijnt nu ook voor zichzelf te werken:

www.diskret.de/Models-Hostessen/Koeln/Pam_24

Babylon
9 maart 2009, 16:05
Pam zou terug zijn - nu met donkerder haar. Hmmm, lijkt me best goed staan.
Foto's op website hebben nog oude haarkleur, trouwens. Eddie, doe je werk eens !


W-L

Ja, Pam versucht es im Moment mal auf eigene Faust...;)