Volledige versie bekijken : Nederlandse mannen tevreden over hun penis
Willem2
14 januari 2008, 10:27
EELDE - Mannen zijn tevreden over hun penis. Hoewel opvallend veel mannen het gevoel hebben dat hun piemel kleiner is dan gemiddeld, laten maar heel weinig mannen een penisverlengende operatie uitvoeren. .............................................. http://www.ad.nl/diagnose/article1963700.ece?nscategory=topStoryB
Gustomass
14 januari 2008, 13:46
:mad:
EELDE - Mannen zijn tevreden over hun penis.
ennuuhh..... niet alleen de Nederlandse mannen.. Al weer een half jaartje terug kon een echte nymfomane, waarmee Gustomass damals zijn eerste sessie even tevoren met succes had afgesloten het niet meer houden...; "Nun bin ich erst seit 3 Tage hier, aber bin jetzt schon von eines überzeugt... Holländische Männer und ihre Penissen sind Weltmeister.."
Ook afgelopen zaterdag bij al weer onze 26ste bedsessie samen kon deze dame er wederom /nog steeds geen genoeg van krijgen....als ware het onze eerste keer...
Het blijft wederzijds genieten...
Moraal van het verhaal.
Over de duitse grens , maakt niet veel uit met welke nationaliteit dame je bent.. ze stuiten allemaal over de nederlandse gasten die hen komen bezoeken.... Alle buitenlandse dames zijn inmiddels ruimschoots op de hoogte en weten zelfs een stuk waardering neer te leggen voor ons Nederlandse mannen....ennuh nee, niet enkel omdat ze dat 50 euro biljetje op ons voorhoofd zien.
Nu nog de Nederlandse dames, zeg maar de nederlandse vrouw in het algemeen.:mad:..wanneer volgen zij....
Laten jullie het weten via dit forum,..ondergetekende zal dat research gebied bewust NIET:teuflisch zelf betreden........
Gustomass die af en toe best hard kan zijn....
r0y
14 januari 2008, 15:37
:mad:
Nu nog de Nederlandse dames, zeg maar de nederlandse vrouw in het algemeen.:mad:..wanneer volgen zij....
Laten jullie het weten via dit forum,..ondergetekende zal dat research gebied bewust NIET:teuflisch zelf betreden........
Gustomass die af en toe best hard kan zijn....
De nederlandse vrouw mag eerst wel eens wat in omvang gaan minderen voordat ik mij waag aan een research , of ben ik 1 van de weinigen die dat een struikelblok vind