Volledige versie bekijken : Urbach (bij Keulen), Privéhuis Pflaumchen, Byanka (ongeschoren)
herbert de tarbot
19 januari 2008, 22:15
Aangezien herbert tot de blijkbaar evenzeer als de schaamluis met uitsterven bedreigde diersoort van de behaarde poes-liefhebbers behoort was hij behoorlijk van z'n melk toen bij een recent bezoek aan Tabulos ook Petra tot het scheermes bekeerd bleek te zijn. Een doorboste tuin van Eden moet je immers met een vergrootglas zoeken dezer dagen, zeker als je ook aan de rest van de dame nog zekere eisen stelt.
Gelukkig kwam ik na wat rondsurfenkwam via 6today bij Pflaumchen in Urbach terecht, bij de tussen de benen flink beboste Byanka: http://www.6today.de/pflaeumchen/byanka/index.html
Ik had op voorhand even gebeld om zeker te zijn dat ze er was, en gelijk een uurtje geboekt (100€). Toen Byanka me in de ontvangstruimte tegemoetkwam zag ik al flink wat haren veelbelovend uit haar tangaslipje piepen, en toen dit op de kamer was verwijderd werden mijn verwachtingen nog overtroffen: wat een heerlijk wollig vogelnest heeft dit lieve kind! Bekroond met een schattig streepje dons tot aan de navel.
Ik heb het uurtje dan ook voornamelijk met m’n gezicht begraven tussen haar mooie benen doorgebracht, maar ze heeft me ook heel lief gezoend en lang lekker gepijpt, waarna ik haar kort maar intens in haar harige liefdesnestje heb geneukt. Kort, want door al het voorgaande stond ik zowat op ontploffen, na enkele stoten kwam ik dan ook klaar als een kanonschot.
Byanka is niet alleen behaard, maar ook erg lief en attent, met een lange naknuffel.
Voortaan is haar grootste fan een vis, herbert genaamd.
josat2
23 januari 2008, 23:19
Herbert,
je hebt helemaal gelijk. Naar aanleiding van jouw bericht ben ik er ook naar toe gegaan. Die Byanka, dat is een hele leuke meid. Inderdaad een zeer originele volle poes, zoiets zie je zelden, prachtig zo authentiek. Ik zie dat ook liever als soms van die kale kutjes met van die kalkoenenflapjes eraan. Ze is bovendien erg lief in bed en behaagt een man zoals ie het behaagt.
Neemt rustig de tijd, zoent als de liefste, pijpt als de beste, streelt en geniet zelf ook enorm als je haar op gepaste wijze verwent.
Ze is geen 22 jaar zoals in de beschrijving staat maar 30 (is eigenlijk ook veel beter) De site is wat verwarrend, je komt verschillende adressen tegen. Je moet het telefoonnummer bellen wat op de blz. van haar foto te zien is, nl. ***********(Dld) Dan krijg je het adres in Porz bij Köln nabij Airport Köln-Bonn.
Ik dacht dat ik de enige was die van behaarde kutjes hield, bedankt voor je recensie. Ze zou best Mevrouw Bush kunnen heten, zo'n geweldige poes, die Frau Bush.
Willi47
4 februari 2008, 19:56
Ik dacht dat ik de enige was die van behaarde kutjes hield, .....
Nee hoor, er zijn wel meer liefhebbers. Ik hoop da nog eens te komen.
Mijn tip: Tamara in Freude39, ook puur natuur :luvlove:
groetjes
Willi47
walter789
5 februari 2008, 17:16
weet iemand nog behaarde poesjes????
limbo11
11 februari 2008, 23:25
In Mausis fkk aplerbeckerbahnhofstr 5 dortmund werkt Ivonne met een flinke bos haar, niet mijn ding maar voor de liefhebber een must
herbert de tarbot
13 februari 2008, 05:58
Op 6today.de kan je onder "servicesuche" op "rasur" klikken, dan krijg je drie categorieën: nicht, teil- en ganz rasiert.
Categorie "nicht" wordt schaars bevolkt: de onvolprezen Byanca, de aziatische Lena, en sinds kort Jana en Melissa uit Koln.
Melissa is sinds gisteren van het scherm verdwenen, jammer, want dat was de knapste, maar die Jana ga ik zeker met een bezoekje vereren: http://www.6today.de/haus23/jana/index.html
Silvester
13 februari 2008, 16:26
Ik heb 'n tijd terug in Fun Garden gekamerd met een heel kleine dame, nog geen 1.50 meter lang.
Ik weet haar naam echt niet meer, ze heeft ook in (van) Goch gewerkt.
Ze beschikt naast een flinke bos haar ook over echte paardrij-kwaliteiten, dus je kunt wel raden wat het favorite standje van deze "naturgeile" duitse dame is...
Wellicht weten recente bezoekers te vertellen of ze er nog is..??
:wink:
Willi47
18 juni 2008, 18:30
Ze zou best Mevrouw Bush kunnen heten, zo'n geweldige poes, die Frau Bush.
Gestern Frau Bush besucht. Die Fotos stimmen mit dem Original 100% überein. Eine schöne Stunde mit ihr verbracht :smiley: (1oo€). Sie ist aus Rumänien. Gut zu erreichen, parken bequem vor der Tür in Köln-Urbach.
Grüsse, Willi47
Silvester
27 juni 2008, 10:44
Jamaicaanse Jessy uit FunGarden heeft ook een flinke bos merkte ik afgelopen vrijdag tot mijn ontsteltenis op de kamer...:eek:
Flosdraad zeker niet vergeten dus...
Overigens is dit behaarde poesje ook het enigste positieve als je er van houdt, want de rest....:nee:
egon, Dr. Rammler
9 augustus 2008, 16:27
Gestern Frau Bush besucht. Die Fotos stimmen mit dem Original 100% überein. Eine schöne Stunde mit ihr verbracht :smiley: (1oo€). Sie ist aus Rumänien. Gut zu erreichen, parken bequem vor der Tür in Köln-Urbach.
Grüsse, Willi47
hallo unbekannterweise ! War schon paar Jahre nicht in dem Laden in der Waldstr. sagmal, was gabs denn in der "schönen Std." fürn Service für die 100,- Teuronen ???
Gruss Egon :wink:
herbert de tarbot
24 oktober 2009, 13:56
Ik heb afgelopen week die lieve Byanka weer eens bezocht. Ik bezoek haar sinds mijn eerste bericht hierboven regelmatig zonder daarover te berichten, aangezien er niks nieuws te melden viel, en superlatieven op den duur gaan vervelen.
Ook deze keer gaan wereldschokkend nieuws, ik vond gewoon dat haar draadje een schop omhoog verdiende.
H.