Volledige versie bekijken : dossier: levensgevaarlijke sex
Stiffmaster
20 januari 2008, 12:50
Vanavond wordt om 22.35 op RTL4 een documantaire uitgezonden over Asfixiofilie of te wel wurgsex, blijkt een enorme rush te geven tijdens het orgasme, maar er kleven wel wat gevaren aan :heul:
rplover
20 januari 2008, 13:54
...die dat digitaal wil opnemen voor dit beertje?
Is inderdaad een rush naar de hel en de hemel, alleen moet je dit niet laten doen/doen met/door onervaren partners.
Anders zou het wel eens je/haar laatste keer kunnen zijn.
Geeft je een kick van poppers tot de 10e macht, niet vergelijkbaars met iets anders in het "leven".
Kan best zijn dat het pervert is, en erover, maar je kan daar moeilijk een negatief oordeel over vellen vooraleer je het zelf eens hebt meegemaakt.
Dus indien iemand hier het digitaal krijgt, graag :D
:wink:
Big30
20 januari 2008, 14:54
Laatste 2 berichten in dit topic weggehaald. Ik word er een beetje moe van eerlijk gezegd :mad:.
IJsberenforum is geen speelplaats om vetes uit te vechten ... .
Topics zijn daar zeker niet voor bedoeld!
:wink::wink:
Anvers
20 januari 2008, 15:03
Laatste 2 berichten in dit topic weggehaald. Ik word er een beetje moe van eerlijk gezegd :mad:. IJsberenforum is geen speelplaats om vetes uit te vechten ... . Topics zijn daar zeker niet voor bedoeld! :wink::wink:
100% met U akkoord Big 30,
wico
Rex
20 januari 2008, 22:15
Laatste 2 berichten in dit topic weggehaald. Ik word er een beetje moe van eerlijk gezegd :mad:.
IJsberenforum is geen speelplaats om vetes uit te vechten ... .
Topics zijn daar zeker niet voor bedoeld!
:wink::wink:
Helemaal mee eens Big30..............Ik word daar ook moe van.:sleep:
Goed idee van je, misschien wordt het eens tijd om een waarschuwing te geven. :ranting2: