PDA

Volledige versie bekijken : Kuna



Willem2
21 januari 2008, 18:46
Naam : Kuna

Nationaliteit / taal : Bulgaarse / duits /engels

Leeftijd : 28-33jaar

Haarkleur/lengte : Zwart redelijk lang wat golvend haar

Lengte : 1.68m

Postuur /Cupmaat : Normaal / C-cup

Tatoeage /Piercing : geloof het niet

Service : PZC, NMC, zoenen,beffen, massage

Extra :

Women Lover
21 maart 2008, 21:18
Heerlijke ongecompliceerde dame, die geen haast heeft om richting de kamer te gaan. Onze kennismaking liep uit op een gesprek wat ook normaal in de kroeg had kunnen plaatsvinden en daarom ook iets langer uitliep dan normaal. Ondertussen zat Anja aan de bar om aandacht te smeken van iedereen, eerst probeerde ze mij op te vrolijken, maar ik was in gesprek. Daarna danste ze even vrolijk rond, paar minuten later plofte ze weer op een barkruk waarvandaan ze ons onder vuur nam met haar denkbeeldige fototoestel. Gangmaakster puur sang. Na 3 kwartier ongedwongen kletsen hebben Kuna en ik de kamer opgezocht voor een spel waarin Kuna me een beetje deed denken aan Svetlana(The One and Only:D). Alles gebeurt met veel energieverspilling:freu:, maar ook met gevoel en rust op de juiste momenten:love:. Supersex met een dame die zelf ook aanvalt als je haar uitdaagt.

phoenix
28 maart 2008, 18:56
deze dame is een topper, die voldoende duits spreekt, je heerlijk kan pijpen en niet vies is van vele standjes, heb haar schreeuwend klaargeneukt en was echt uitgeput aan het eind van het uur, oef, ze neukt echt heerlijkj!!

volgeden ker gaat ze mijn pik rasieren, dan krijg ik ene verrassende behandeling van mijn pik daarna beloofde ze, nu zat er nog teveel haar op,oef

Willem2
13 augustus 2008, 01:58
Kuna vindt mijn klompen zo mooi dat zij ze ook wel wil hebben.
Als ik ze niet kan vinden ze heeft maatje 38 ;)

:lostit:

Fun Garden
23 augustus 2008, 03:39
kuna ist aus dem urlaub zuruck

Willem2
23 augustus 2008, 13:58
kuna ist aus dem urlaub zuruck


Dan zal ik eens kijken of ik nog oranje-klompen kan vinden ;)

Josef
1 september 2008, 14:00
Beste Willen2 In Amsterdam of Volendam zul je ze wel vinden? Die Oranje Klompen van hout.Maar: Je hebt ze ook tegenwoordig in de pantoffel variant.Die zijn lekker zacht,dan kun je de meisjes nog eens billen koek geven als ze stout zijn.Maar ze noemen ze ook wel bordeelsluipers.Dat geld natuurlijk niet voor die ouderwetse houten klompen.Want Willem2 als je die aan hebt dan hooren de meisjes in Fun Garden je al in Nederland aan komen???:blob16::dance[1]:

Hoofdstuk2
15 december 2011, 10:30
Kuna,
Een topdame waar ik vorige week een hele leuke tijd mee op de kamer heb door gebracht.
Ook al heb ik gisteren niet met haar gekamerd, ze blijft lief lachen en was niet boos, sterker nog, heerlijk mee zitten babbelen.
Kuna spreekt goed Duits.
Ik had ff wat (ingeladen in NL, geen open wifi in FG, helaas) info van het forum met haar gedeeld op de bank... Leuke mooie Bulgaarse dame, topsessie mee mogelijk, goed op en buiten de kamer. Is op dit moment aanwezig.

Groet allen,

Chucky99.