PDA

Volledige versie bekijken : Niloticus

HW1
21 januari 2008, 21:51
Hallo mede-ijsberen.

Heeft iemand al eens ervaring opgedaan in Niloticus bij Kassel. ( www.niloticus.de )?

De website ziet er veelbelovend uit, maar ik zie geen recensies.

Ik ben morgen in de buurt, en kan eens langsgaan, maar hoor graag van jullie of dit de moeite waard is.

Groeten,

HW1

Laursone
22 januari 2008, 10:47
Der Club in Sontra?
es gibt einen einzigen (positiven) Bericht in der Bordellcommunity (http://www.brd-kontakt.de)
ist aber schon älter.

HW1
29 maart 2008, 00:22
Sorry voor de erg late reactie, maar ik ben een paar weken geleden daar inderdaad voorbij gereden. Allereerst moet ik zeggen dat je bijna denkt het einde van de wereld bereikt te hebben. Je rijdt berg op over een smalle (deels onverhardde) weg, door een onverlicht bos, en volgt de borden (goed opletten!). Dan sta je opeens op de parkeerplaats. Bij binnenkomst een korte uitleg gekregen, en door naar de "Umkleide".

Daaran op naar het bar-gedeelte. Behoorlijk klein, maar met een super uitzicht vanaf de top van de berg. In de bar een viertal dames, allen van Aziatische afkomst, waarvan één me er enigzins beviel. Intussen wat gedronken, en genoten van een schaal vers fruit.

Daarna na de kamer, en een niet bovengemiddelde ervaring gehad met een dame waarvan ik de naam niet noem. Allereerst omdat ze daarom vroeg, en vervolgens omdat ze toch de laatste dag aanwezig bleek te zijn.

Kortom, mooie ligging, moeilijk te vinden, en een prachtig uitzicht in een kleine club met gering aantal dames. Wel goed verzorgde kamers, en als klap op de vuurpijl: echte alligators in de kelder!

Laursone
29 november 2008, 18:30
Der Club ist geschlossen