rplover
21 januari 2008, 23:27
Haarkleur/-lengte : bruin / halflang
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : slank / grote C (siliconen)
Nationaliteit/Taal : Bulgaars / Frans Engels
Leeftijd : 28
Tatoeages/Piercings : ja / tong en lippen
Service: NMC / PMC
Voordelen: exotisch mooi
Nadelen:
Tijdsduur : 20 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Dag/Avond: dag en avondshift
Als je deze exotische schoonheid ziet staan, zou je zweren dat het een Zuiderse verschijning is, of een Oosterse :D Ook ik gokte op Braziliaans of Antilliaans, maar niets is minder waar, ze blijkt Bulgaarse te zijn.
Heeft in Brussel gewerkt, had daar wat mindere recensies, maar sedert dat ze in het skw staat, gaan haar DIENSTEN er precies op vooruit :smile2:
Onzen Duvel is er in ieder geval zeer over te spreken ;)
Wat mij al weken opvalt, er hangt een bordje aan de deur "maximum 12 personen", dus ik zoek nog 10 kandidaten om me daar eens de 'gangbang' van ons leven te beleven :teuflisch
:wink:
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : slank / grote C (siliconen)
Nationaliteit/Taal : Bulgaars / Frans Engels
Leeftijd : 28
Tatoeages/Piercings : ja / tong en lippen
Service: NMC / PMC
Voordelen: exotisch mooi
Nadelen:
Tijdsduur : 20 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Dag/Avond: dag en avondshift
Als je deze exotische schoonheid ziet staan, zou je zweren dat het een Zuiderse verschijning is, of een Oosterse :D Ook ik gokte op Braziliaans of Antilliaans, maar niets is minder waar, ze blijkt Bulgaarse te zijn.
Heeft in Brussel gewerkt, had daar wat mindere recensies, maar sedert dat ze in het skw staat, gaan haar DIENSTEN er precies op vooruit :smile2:
Onzen Duvel is er in ieder geval zeer over te spreken ;)
Wat mij al weken opvalt, er hangt een bordje aan de deur "maximum 12 personen", dus ik zoek nog 10 kandidaten om me daar eens de 'gangbang' van ons leven te beleven :teuflisch
:wink: