rplover
21 januari 2008, 22:48
Haarkleur/-lengte : blond / lang
Lengte dame : 1.65 m
Postuur/Cupmaat : normaal / B
Nationaliteit/Taal : Bulgarije / Engels
Leeftijd : 27
Tatoeages/Piercings : ? / belly piercing
Service: PMC / NMC / erotische massage / striptease / GFE
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: wordt beschreven als een toppertje
Dag/Avond: dagshift
Ik lees niks dan goed van deze Meid, neemt haar tijd, topprestaties, striptease, erotische massage, GFE.
Als ik dit zo allemaal doorneem, begrijp ik niet dat er nog niemand van de vaste skw-gangers haar met een bezoekje vereerd heeft.
Ik citeer: "perfecte vormen, superlekker, mooie zachte huid, neemt zoveeeeeeeel tijd, massage met olie, lekker zacht pijpen, eerst zacht rijdend en daarna de snelheid wat opdrijvend, heerlijk, ze vroeg of ik het lekker vond, ze zei: dan heb je een mooi zicht op mijn kontje, een kwartier liggen napraten, GFE, het beste van het beste"
Ben benieuwd naar de eerste recensie hier ;)
Lengte dame : 1.65 m
Postuur/Cupmaat : normaal / B
Nationaliteit/Taal : Bulgarije / Engels
Leeftijd : 27
Tatoeages/Piercings : ? / belly piercing
Service: PMC / NMC / erotische massage / striptease / GFE
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: wordt beschreven als een toppertje
Dag/Avond: dagshift
Ik lees niks dan goed van deze Meid, neemt haar tijd, topprestaties, striptease, erotische massage, GFE.
Als ik dit zo allemaal doorneem, begrijp ik niet dat er nog niemand van de vaste skw-gangers haar met een bezoekje vereerd heeft.
Ik citeer: "perfecte vormen, superlekker, mooie zachte huid, neemt zoveeeeeeeel tijd, massage met olie, lekker zacht pijpen, eerst zacht rijdend en daarna de snelheid wat opdrijvend, heerlijk, ze vroeg of ik het lekker vond, ze zei: dan heb je een mooi zicht op mijn kontje, een kwartier liggen napraten, GFE, het beste van het beste"
Ben benieuwd naar de eerste recensie hier ;)