Volledige versie bekijken : Sissy
Willem2
21 januari 2008, 22:51
Naam : Sissy
Nationaliteit / taal : Poolse /engels
Leeftijd : 21-24jaar
Haarkleur/lengte : Blond lang haar
Lengte : 1.73m schat ik want ze had enorme stelten aan
Postuur /Cupmaat : Slank mooi figuur / B-cup
Tatoeage /Piercing : geloof het wel
Service : PZC, NMC, zoenen, beffen.....
Extra : vraag het Manni1a. Ze heeft volgens mij in GT gewerkt en zal daar misschien eventueel wel teruggaan. Ze heeft in ieder geval hele opvallende blauwe lakkleding die de mannen wel aansprak.
Manni1A
22 januari 2008, 22:48
Extra : vraag het Manni1a.
Sissi hat ein perfektes, großartiges, gigantisches, fantastisches Französisch :freu:
Sie gehört zu den Frauen, bei denen man beim blasen nur einen Wunsch hat: Jetzt darf sie nieeeee aufhören
In Kurzform: Fantastischer Gf6, bei dem ich auch noch das Glück hatte, dass wir in Zimmer 1 waren und die ganze Session unter der Dusche beginnen konnten :love2:
104 Prozent Wiederholung :lostit:
Manni1A
24 januari 2008, 20:40
Kleine Ergänzung:
Beim poppen ist sie laut und heftig (zumindest, wenn sie vorher Champus getrunken hat) :rolleyes:
Willem2
24 januari 2008, 20:44
Kleine Ergänzung:
Beim poppen ist sie laut und heftig (zumindest, wenn sie vorher Champus getrunken hat) :rolleyes:
Und du sprichst gut spanisch nach eine session mit :
SiSi :lostit::D;)
Hollandmale
27 januari 2008, 02:38
Ze heeft in ieder geval hele opvallende blauwe lakkleding die de mannen wel aansprak......(zaterdag 26/01/08) was Sissi in 'n knalrood kort bloot jurkje, inderdaad 'n mooie grote slanke jonge blonde Poolse. Die opvallende blauwe lakkleding droeg vorige zaterdag Chanel, ook blond, ook groot, ook slank, ook jong, ook Pools, spreekt ook Engels. Daarom dacht HM gisteren dat Chanel <=> Sissi was. De gevolgen van die vergissing komen straks in 'n splinternieuw paspoort van Chanel te staan ;).
mr rocky
27 januari 2008, 11:27
omdat dames constant van naam veranderen.... tegen mij zei ze in eerste instantie dat ze Beate heet........ inderdaad een zeer verleidelijke verschijning (lady in red) maar volgens mij niet meer zo piepjong......
Ik dacht gisteren ook dat zij die dame in het blauw op de openingsdag was, maar ik ben zowiezo slecht in het onthouden van namen en gezichten..:hammer:
Big30
1 februari 2008, 22:41
Ik dacht gisteren ook dat zij die dame in het blauw op de openingsdag was, maar ik ben zowiezo slecht in het onthouden van namen en gezichten..:hammer:
Maar bij deze had je het wel goed! Sissy was er woensdagavond ook en ze had er zo te zien veel lol in :D.
:wink::wink: