PDA

Volledige versie bekijken : Lemiers, Aspasia, Rijksweg 1, Isabelle



lucca5
22 januari 2008, 07:50
Naam : Isabelle

Nationaliteit / taal : Slowaakse / Duits (gebrekkig) en Engels (ook niet veel)

Leeftijd : 23jaar

Haarkleur/lengte : Zwart lang haar

Lengte : 1.75m

Postuur /Cupmaat : Normaal / C-cup

Tatoeage/Piercing : nee

Service : PZC, NMC,zoenen, beffen

Extra :




Gisteren ben ik na vele jaren niet gewandeld te hebben naar Aspasia getogen.
Mede gezien de vele goede recensies heb ik deze keuze gemaakt.
Bij binnenkomst werd ik begroet door 10-12 schoonheden.
mijn oog viel direct op het enige meisje met zwart haar "Isabelle"
Heren, ik kan jullie vertellen, dit is qua uiterlijk het tweelingzusje van Yolanthe Cabau van Kasbergen. Wat is deze meid mooi !!!!! uit de gebrekkige gesprekken die we hebben gevoerd heb ik opgemerkt dat zij 23 jaar oud is en afkomstig uit Bratislava ( ze spreekt 3 of 4 woorden duits en nog minder engels) dus het communiceren gaat met handen en voeten. ze heeft een normaal figuurtje en een heerlijke volle c cup (zoals moeder natuur haar die gegeven heeft)
Ik ben een uurtje met haar naar boven geweest. Na eerst lekker te hebben gedouched zijn we heerlijk op bed gaan liggen, ze begon gelijk met zoenen (ook tong) en ik moet zeggen dat ze dit heerlijk kan. Langzaam daalde ze naar beneden om mijn kleine heer ook onder handen te nemen. Het pijpen (zc)was heerlijk. lekker afwisselend en daarbij het zachtjes masseren van mijn ballen.
Na rustig te zijn begonnen ging ze steeds heviger te keer en ik kwam dan ook snel daarna klaar (op mijn eigen buik)
na deze explosie hebben we heerlijk met elkaar gezoend en gestreeld. Toen mijn kleine heer er weer klaar voor was heb ik haar eerst flink gebeft waarbij ik merkte dat ze heerlijk geil werd. Na deze opgeilpartij een cd erom gedaan en de klus al neukend afgemaakt. hierna even opgefrist en het uur was helaas voorbij.
Al met al kan ik zeggen dat ze moeilijk op gang kwam (qua geilheid) maar dat ze dit nadien ruimschoots heeft goedgemaakt.
Indien ik terug zou gaan zou ik toch voor een ander meisje kiezen aangezien de keuze (en de recencies van Befke) bij aspasie gewoon enorm is.

Willem2
22 januari 2008, 09:14
:welcome2:

Ik heb een paspoort van deze dame toegevoegd.
Kijk maar of er nog aanvullingen nodig zijn :wink:

lucca5
22 januari 2008, 09:20
bedankt willem,

Aangezien ik nieuw ben hier weet ik nog niet goed hoe alles werkt
maar alles staat er in.
misschien aanvulling : geen tatto/piercing kunnen vinden
lengte ongeveer 1.75 meter
extra: -

Freddy_K
25 januari 2008, 21:53
toen de centjes verdiend waren haaste ik mij naar Samya, immers HotLissi en Etienne stonden op "anwesend". Onderweg nog maar even gebeld en natuurlijk was Lissi alweer vetrokken. Plannen veranderd en maar eens naar Aspasia gereden. Eigenlijk blind Isabelle laten halen. Toch niet mijn type. Ik zie de gelijkenis met Yolanthe wel een beetje maar toch niet mijn type.

De line-up die volgde was niet onaardig. Niet zoals 4 jaar geleden toen ik nog van m'n barkruk werd geblazen door alle schoonheid maar toch niet onaardig. Ik zag een leuke blonde en Laura. Het is lastig, je moet snel kiezen. Toch maar Laura gekozen en de jongen die er ook zat koos voor het blonde meisje die een heel leuk gezicht heeft. Ik realiseerde mij iets later dat ik Laura 3 jaar gelden al eens heb bezocht. Ze was toen 18 en deed toen nauwlijks PZC. Dus ik baalde wel wat van mijn beslissing, kost toch 103 euro.

Ze had bijgeleerd en stelde standje 69 voor en deed toen vingervlug een condoom erom. Ik had het wel in de gaten maar haar plan was om het ongemerkt te doen. Ze deed dat erg goed moet ik zeggen. In een fractie van een seconde ontdeed ze het condoom van het hoesje en schoof het toen met haar mond over mijn apparaat. Daarvoor pijpte ze wel even zonder maar had moeite met voorvocht net zoals ze dat 3 jaar geleden had.

Desalniettemin heb ik min goed vermaakt dit keer met haar. Ze is een lief lekker meisje en heeft lekker handen waarmee ze je subtiel aanraakt mmmm. Het condoom wat ze gebruikt flinterdun. Standje 69 was dus erg lekker en superrelaxed met de chill muziek op de achtergrond. Voortaan toch weer naar de FKK, zondag GT.

Befke
17 februari 2010, 18:21
Vertrokken naar andere oorden...