PDA

Volledige versie bekijken : Tokyo, bar climax

Pierregent2
24 januari 2008, 19:40
Vorige week in Tokyo, Roppongi wijk, in de Climax bar verzeild geraakt. Het betere "matroesjka's"-werk, waarbij ik de mooie Camelia/Magdalena tot mijn gezellin voor de avond mocht rekenen. Na het aftastende voorspel in de main room, met haar naar de dark room gegaan voor een privé-show... waarbij heel veel kan, maar natuurlijk geen echte sex. En megaduur ... 75 dollar voor 4 minuten ... Maar Magdalena was echt wel goed.
Had met haar na haar werkshift afgesproken in een bar waar de Roemeense (want dat was ze) sletjes samenkomen. Ik dacht die komt niet, maar ze kwam wel en na wat champagne (ook megaduur), zijn we uiteindelijk samen in mijn hotelkamer beland, waar ik een heerlijke nacht (ochtend) beleefd heb. Het is wel niet haar normale manier van doen zei ze, maar ik was blijkbaar "sweet" (vooral een wandelende geldautomaat wellicht ...).
Ik moest de volgende middag mijn vliegtuig terug hebben, wellicht maar best of ze zou van mijn "verliefdheid voor 1 nacht" nog verder gebruik kunnen maken hebben!
Maar de Climax is echt wel een leuke plek als je in Tokyo bent