PDA

Volledige versie bekijken : Nikita (Iraans) (PHG)

Randy
22 december 2005, 11:25
Haarkleur/-lengte : zwart / paardestaart tot op de rug.
Lengte dame : 170-175?
Postuur/Cupmaat : slank / c-d
Nationaliteit/Taal : Iraans / Duits
Leeftijd : 23-26
Tatoeages/Piercings : Tattoo's vast wel, maar weet niet meer waar. Ik meen ook een tongpiercing.
Service: Goed. PZC, NMC, beffen, zoenen, Russisch. FT weet ik niet.
Voordelen: Vrolijk, vriendelijk, profi. Prachtig figuur.
Nadelen: Geen
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 EUR
Extra’s bij het bezoek:

PHG, 21 dec

Nikita werd me aangeraden door 2 mensen die ik in GT al eerder was tegengekomen. Zelf waren de heren uitgeput, dus ik mocht wel van ze. Nikita is een fraai Iraans exemplaar, vriendelijk, prachtig figuur, en profi op een goede manier. Ook met haar lekker rollebollen met alles erop en eran, inclusief Russisch, mmmmm, en na een half uurtje weer feestelijk afscheid genomen. Ook vast wel weer eens herhaling.

Randy
26 december 2005, 12:53
Nikita is Irakese, niet Iranese, een letter verschil, maar toch echt een ander land. Ze heeft me gisteren 3x moeten corrigeren, want ik bleef maar Iranees zeggen, en bleef daar vriendelijk onder. Denk maar aan Saddam zei ze, nou liever niet...

Irakese, dus...

Jansen
26 december 2005, 20:09
Nikita is Irakese, niet Iranese, een letter verschil, maar toch echt een ander land. Ze heeft me gisteren 3x moeten corrigeren, want ik bleef maar Iranees zeggen, en bleef daar vriendelijk onder. Denk maar aan Saddam zei ze, nou liever niet...

Irakese, dus...
Maakt niet uit dat ene lettertje ze is in ieder geval niet gesluierd,en in Bagdad hoeft ze niet in een kort rokje met topje rond te lopen wand dan haald ze de overkant van de weg niet eens.
Ik ga woensdag als ze er is eens kijken of het iets voor mij is,wand ze oogt zo lekker geil.;)

Hollandmale
14 januari 2006, 13:17
Service: Goed; PZC, NMC, beffen, zoenen, Russisch. FT weet ik niet.Naar Nikita's eigen zeggen, behoort FT tot de mogelijkheden ;). HM had 'n goeie ervaring, op dezelfde dag als Randy, en kan z'n recensie bevestigen. Aan 'n FT echter niet meer toe gekomen :D. Overigens was Nikita eergisteren op de BB-Party. Benieuwd of ze binnenkort nog elders opduikt :rolleyes:.

clubhopper
14 januari 2006, 17:52
zoiets heb ik ook vernomen zou dus best waar kunnen zijn

Randy
14 januari 2006, 22:20
Nikita gaat niet meer naar PHG terug (verbod van vriend).De sexuele zeden zouden er(voornamelijk door oostblokmeisjes) met de voeten getreden worden.

Jammer als dit waar is, ik had graag nog eens met haar gestoeid... :heul:

En hoezo met de voeten treden van sexuele zeden? Over het algemeen zijn de dames sexueel goed bezig, dus waar zeikt die vriend nou over? :teuflisch