Randy
22 december 2005, 11:25
Haarkleur/-lengte : zwart / paardestaart tot op de rug.
Lengte dame : 170-175?
Postuur/Cupmaat : slank / c-d
Nationaliteit/Taal : Iraans / Duits
Leeftijd : 23-26
Tatoeages/Piercings : Tattoo's vast wel, maar weet niet meer waar. Ik meen ook een tongpiercing.
Service: Goed. PZC, NMC, beffen, zoenen, Russisch. FT weet ik niet.
Voordelen: Vrolijk, vriendelijk, profi. Prachtig figuur.
Nadelen: Geen
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 EUR
Extra’s bij het bezoek:
PHG, 21 dec
Nikita werd me aangeraden door 2 mensen die ik in GT al eerder was tegengekomen. Zelf waren de heren uitgeput, dus ik mocht wel van ze. Nikita is een fraai Iraans exemplaar, vriendelijk, prachtig figuur, en profi op een goede manier. Ook met haar lekker rollebollen met alles erop en eran, inclusief Russisch, mmmmm, en na een half uurtje weer feestelijk afscheid genomen. Ook vast wel weer eens herhaling.
Lengte dame : 170-175?
Postuur/Cupmaat : slank / c-d
Nationaliteit/Taal : Iraans / Duits
Leeftijd : 23-26
Tatoeages/Piercings : Tattoo's vast wel, maar weet niet meer waar. Ik meen ook een tongpiercing.
Service: Goed. PZC, NMC, beffen, zoenen, Russisch. FT weet ik niet.
Voordelen: Vrolijk, vriendelijk, profi. Prachtig figuur.
Nadelen: Geen
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 EUR
Extra’s bij het bezoek:
PHG, 21 dec
Nikita werd me aangeraden door 2 mensen die ik in GT al eerder was tegengekomen. Zelf waren de heren uitgeput, dus ik mocht wel van ze. Nikita is een fraai Iraans exemplaar, vriendelijk, prachtig figuur, en profi op een goede manier. Ook met haar lekker rollebollen met alles erop en eran, inclusief Russisch, mmmmm, en na een half uurtje weer feestelijk afscheid genomen. Ook vast wel weer eens herhaling.