PDA

Volledige versie bekijken : Verversrui 24/1, Diana

Forza...germania
7 juli 2007, 00:28
Haarkleur/-lengte : Blond/lang
Lengte dame : 1.75m
Postuur/Cupmaat : Slank / Cup A-
Nationaliteit/Taal : Bulgaars/Engels
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : Navelpiercing
Service: Matig /PMC/NMC, Geen kussen en Beffen
Voordelen: Mooie meid en erg vriendelijk
Nadelen: Vrij onervaren en matige service
Tijdsduur :20 min
Prijs :€ 50

De eerste dame überhaupt in d'n Anvers ging dus aan Diana uit Bulgarije. Deze erg fraaie en charmante blondine stond druk te telefoneren toen ik haar spotte, waarvoor ze zich later ook excuseerde. Maar toen ze éénmaal vrij was maar snel toegeslagen. En dan die trap op naar boven achter deze dame aan is al een feest op zich: die kont....wat lekker :thefinger :thefinger , mooi vormgegeven en lekker gebruind bipsje, precies goed !
Boven de gebruikelijke plichtplegingen en al snel ontstond er een leuk contact met de dame...vriendelijk, elegant...stijlvol: zo ééntje krijgt een kushandje:luvlove:, ze moest erom lachen.
Het sexen met haar viel erg tegen, geen handelingen die bij een GFE ervaring horen en alleen het standaard pijp en neukwerk dat zelfs ook niet naar behoren was. Kussen wilde ik wel, zij alleen niet. Nadat ze een matige pijpbeurt had afgeleverd smeerde ze zich van boven tot onder in met glijmiddel, waardoor het gevoel helemaal weg was met het neuken. In Duitsland noemen we zoiets dan: "Ein Total-Flop". Dat predikaat was het dus ook alhoewel de dame qua presentatie en vriendelijkheid en charmante look dit eigenlijk niet verdiend had. Geen herhalingsgevaar. Daarna nog even wat gekletst over haar verblijf in Antwerpen, haar toekomst, wat dingen over haar privéleven etc.
Ze wil dit werk maar tijdelijk gaan doen om daarna terug te gaan naar Bulgarije en een opleiding tot Box-trainster in een sportschool te ambiëren:eek: . Forza heeft ze voorlopig nog even niet KO gekregen......c.q. 8 tellen mogen geven.

Grtz,

Forza

:wink:

Anvers
20 januari 2008, 16:24
Diana werkt niet meer in skw, dus kunnen we haar best naar het archief verplaatsen!

Trouwens dan zijn we ineens vanaf van dat bericht van forza germania over Diana waarover ik nog steeds mijn twijfel heb wat betreft de echtheid ervan en waarvan ik nog steeds denk dat het gewoon een provocatie was naar de leden van het Antwerpse forum toe. :mad:

wico