PDA

Volledige versie bekijken : Catherina



zeppos58
28 januari 2008, 18:19
Naam : Catherina

Nationaliteit/taal : Roemeens/Duits-Roemeens enkele woorden Engels

Leeftijd : achteraan de 20 maar ik ben daar slecht in

Haarkleur/lengte :Zwart / kort naar achter gekamd

Lengte : 1m60

Postuur /Cupmaat : normaal slank/grote B of kleine C mooi gevormde boezem


Tatoeage /Piercing : niet opgemerk (niet op gelet ook)


Service : uitstekend TZ PZC NMC BEFFEN

Extra : date in kino zeer jong

Nadeel: Geen


Na een tijdje op de zijbank in de kino te hebben gezeten, rechtover een zwartharige (kort naar achter gekamd met beetje golfjes) nog zeer jong uitziende niet te grote meid, begon de zin weer te komen. Blijkbaar had ze dat in de gaten, ze stond op, kwam bij me en vroeg of ze daar even mocht komen zitten. Ik had helemaal geen bezwaar. Ze stelde zich voor als een Roemeense en ik dacht me iets te herinneren als Catherina of zo, maar zeker ben ik daar helemaal niet van. Nu ja een beetje blabla blaaaa verder waren we al aan het tongzoenen en nog wat later waande ik me in Bernds. Pijpen op de bank is daar de gewoonste zaak van de wereld. Maar hier ging het verder, ik trok haar slipje uit en met haar benen open en ik geknield voor haar heb ik haar lekker gebeft smak smak. Erg makkelijk was het niet daar in de sofa, dus besloten om op de matrassen achter in de kino verder te doen. Een kamer had geen zin de wachttijden waren te laaaaaaaaaaaaaang en deze was te geil om zo lang te wachten.
Op de matrassen viel op hoe jong ze wel was. Haar goed gevormde borsten hadden de vorm van een net bijgewerkte maar neen hoor, deze waren puur natuur, zo fris jong stevig natuurlijk een zeer ruime B of een kleine C (waar licht de grens) met zo van die jonge pas ontsproten tepeltje op.
Haar pijwerk daarentegen doet dat jong zijn niet vermoeden, ze pijpt als een ervaren madam, lekker, na een standje 69 een jasje aangetrokken, ze probeerde maar het lukte niet meteen, dus zelf maar het nodige inpakwerk verricht. Toen ik binnendrong bleek weer hoe jong ze wel moest zijn. Haar nauwe grotje spande mooi rond mij toch abnormale dikke jongen. Verder dan missionaris zijn we niet geraakt, maar het was een heerlijke vrijpartij daar in de Kino.