PDA

Volledige versie bekijken : Is de Parksauna nog geopend???



jaigee
29 januari 2008, 12:59
Hallo,

ik ben morgen toevallig in de buurt van Wildenrath.
Is deze club nog open?
wie is er deze maand nog geweest?
Anders word het toch weer GT of Grefrath.......

gr

Jaigee

Willi69
29 januari 2008, 13:48
ik ben morgen toevallig in de buurt van Wildenrath.
Is deze club nog open?
Ja, sie inserieren in deutschen Tageszeitungen mit einer großen Karnevalsparty vom 31.1. - 4.2. :eek:

martino
19 februari 2008, 21:47
is er nog iemand daar geweest of is het niet mee de moeite daarzo je hoort er helemaal niks meer van laat eens wat horen

wooley
24 februari 2008, 16:18
niet de moeite...helaas

bref-jefke
10 maart 2008, 22:16
niet de moeite...helaas

Toch wel de moeite, ben er zaterdag 08/03/08 geweest in de late uurtjes.
Er waren tussen de 15 en 20 vrouwen en 15 tal ijsberen aanwezig. Misschien niet de drukte die iedereen zoekt, maar wel relaxter.
En er werken nog steeds oudgdienden waaronder Sara, dan zou je wel kunnen denken dat het toch niet zo slecht draait of niet soms...
Wel één opvallende verschijning de thekefrau "Maria" draait mee in het systeem, je kunt met haar naar de kamer gaan en heb ze dit trouwens enige malen zien doen...dus voor de liefhebbers

blauwebeer
11 maart 2008, 17:12
Toch wel de moeite, ben er zaterdag 08/03/08 geweest in de late uurtjes.


... en wat valt er te vertellen over de huidige (gewijzigde) prijsstructuur?

Krimson, die nog vrij goede ervaringen aan PSW heeft. :wink:

Willem2
11 maart 2008, 18:03
... en wat valt er te vertellen over de huidige (gewijzigde) prijsstructuur?

Krimson, die nog vrij goede ervaringen aan PSW heeft. :wink:

De volgende prijsstructuur meegekregen van Sheila in de PHG die even in Wildenrath heeft gewerkt :
25 euro half uur Pijpen Met Condoom en Neuken Met Condoom
+25 euro indien je Pijpen Zonder Condoom wilt
+25 euro indien je wil zoenen
+25 euro indien je wilt beffen
+25 euro voor FT
+50 euro voor Anaal

Volgens haar was de entree ook 50 euro. Het was er erg leeg volgens haar met afentoe een avondje met veel britten.

:wink:

Randy
11 maart 2008, 19:12
...
Volgens haar was de entree ook 50 euro. Het was er erg leeg volgens haar met afentoe een avondje met veel britten.

:wink:

Half uurtje, PZC, beffen, zoenen, FT kost dus 125 €??? :eek:

Als dat echt de prijzen zijn, verbaast me het leeg zijn niets. Weten ze niet dat in GT (15 min verderop) toch echt andere prijzen gehanteerd worden? Daar ben je voor 75 € geknipt en geschoren. Heb je ook nog veel meer dames om uit te kiezen. Wat gaat er toch in die koppen om? Dat ijsbeertjes dom zijn?

Randy denkt met weemoed terug aan zijn enige bezoek in Wildenrath, een heerlijke sessie met Nicky...

Rob10
11 maart 2008, 19:36
Half uurtje, PZC, beffen, zoenen, FT kost dus 125 €??? :eek:

Als dat echt de prijzen zijn, verbaast me het leeg zijn niets. Weten ze niet dat in GT (15 min verderop) toch echt andere prijzen gehanteerd worden? Daar ben je voor 75 € geknipt en geschoren. Heb je ook nog veel meer dames om uit te kiezen. Wat gaat er toch in die koppen om? Dat ijsbeertjes dom zijn?

Randy denkt met weemoed terug aan zijn enige bezoek in Wildenrath, een heerlijke sessie met Nicky...

Denk dat de Britten niet altijd worden toegelaten in GT en de basis is om de hoek in Wildenrath

blauwebeer
11 maart 2008, 19:55
Half uurtje, PZC, beffen, zoenen, FT kost dus 125 €??? :eek:
Randy denkt met weemoed terug aan zijn enige bezoek in Wildenrath, een heerlijke sessie met Nicky...

Aan die prijzen had Nicky zelfs niet hoeven te verkassen. :huch:

Krimson, die ook enkele memorabele sessies met Nicky op zijn kerfstok heeft. :wink:

bref-jefke
12 maart 2008, 01:29
De volgende prijsstructuur meegekregen van Sheila in de PHG die even in Wildenrath heeft gewerkt :
25 euro half uur Pijpen Met Condoom en Neuken Met Condoom
+25 euro indien je Pijpen Zonder Condoom wilt
+25 euro indien je wil zoenen
+25 euro indien je wilt beffen
+25 euro voor FT
+50 euro voor Anaal

Volgens haar was de entree ook 50 euro. Het was er erg leeg volgens haar met afentoe een avondje met veel britten.

:wink:

Dit is wel heel cru gezegd ..
Niet alleen in PWS zijn er vrouwen die voor vanalles bijvragen dat is ook in bv LR. Als je bv naar "Wallen" gaat in Maasbracht dan is de beginprijs ook 50 euro, wil je meer dan normale zaken, dan moet je bij betalen dus ook voor beffen. En van dat zoenen gesproken er zijn weinige die dat doen, maar wat wil je voor 50 euro (tenslotte is het voor de dames een job waarmee ze geld verdienen en doen ze het niet voor onze mooie ogen)
En van die britten gesproken, heb er zaterdag geen gezien of gehoord en toch waren er een behoorlijk aantal ijsberen niet de massa en ook niet een grote hoeveelheid vrouwen, maar toch gezellig. Trouwens dit is altijd een kleinere zaak geweest met een minder groot aanbod aan vrouwen doch dit heeft mij nooit gestoord en ik ken deze zaak nu reeds een zestal jaren en heb er al leuke en minder leuke tijden doorgebracht. Dit is echter geen rede om een zaak af te breken, persoonlijk vind ik als het niet goed is blijf er dan buiten en ook de andere fkk's hebben goeie en slechte punten. In LR heb je ook meisjes die voor alles in zijn tot de rekening komt en dan is het meestal uit met de "pret".
En als het dan zo slecht zou zijn waarom blijven dan bepaalde vrouwen er hangen zoals "Sara" die met de oogtatoe op de rug of een "Nadia"

Randy
12 maart 2008, 01:37
Dit is wel heel cru gezegd ..
Niet alleen in PWS zijn er vrouwen die voor vanalles bijvragen dat is ook in bv LR.

...


Welke vrouwen dan? Ik heb dat nog nooit meegemaakt, dat in LR van de standaard prijsstructuur werd afgeweken. In GT of PHG gebeurt dat af en toe, soms willen dames voor een 2e half uur ook 50 € ipv 25 €, maar bijbetalen voor zoenen of beffen heb ik nog nooit gehoord in GT, PHG of LR. Wel zijn er dames die niet willen zoenen, of niet gebeft willen worden.

Randy
12 maart 2008, 01:40
...
En als het dan zo slecht zou zijn waarom blijven dan bepaalde vrouwen er hangen zoals "Sara" die met de oogtatoe op de rug of een "Nadia"

Hoewel ik de dames veel omzet toewens gaat het er niet om of het voor de dames goed is, maar of het voor de heren goed is. Zonder verdere kwaliteitsverschillen is 100 € rekenen voor PZC, beffen, zoenen en NMC, waar in andere clubs 50 € gerekend wordt, onrealistisch.

bref-jefke
12 maart 2008, 22:13
Hoewel ik de dames veel omzet toewens gaat het er niet om of het voor de dames goed is, maar of het voor de heren goed is. Zonder verdere kwaliteitsverschillen is 100 € rekenen voor PZC, beffen, zoenen en NMC, waar in andere clubs 50 € gerekend wordt, onrealistisch.

Wel zo te horen ben je een expert en leef ik waarschijnlijk in een andere wereld en heb ik steeds pech ... dat ik voor vanalles en nog wat moet bijbetalen, dit is mij al meermaals voorgevallen in LR, maar zoals ik al schreef ik ben een pechvogel... en de ouwe rotten in het vak hebben meer geluk en treffen juist de goede meisjes die het echt voor hun "plezier" doen en er niets of bijna niets voor vragen....

Mauriceyep
12 maart 2008, 22:41
en heb ik steeds pech ... dat ik voor vanalles en nog wat moet bijbetalen, dit is mij al meermaals voorgevallen in LR

Als je serieus meent wat je opschrijft, dan is dat opmerkelijk te noemen.
In al mijn kamerbezoeken in m.n. LR, GT en Bochum is het mij 1x gebeurd dat ik een verrassende rekening kreeg, dit was bij Carina/Pools/LR en ik ben niet de enige bij haar. Voor het overige is het mij nog nooit gebeurd.

bref-jefke
13 maart 2008, 01:27
Als je serieus meent wat je opschrijft, dan is dat opmerkelijk te noemen.
In al mijn kamerbezoeken in m.n. LR, GT en Bochum is het mij 1x gebeurd dat ik een verrassende rekening kreeg, dit was bij Carina/Pools/LR en ik ben niet de enige bij haar. Voor het overige is het mij nog nooit gebeurd.

Waarom zou ik erover liegen en oke hebt er die vanalles toelaten en het leuk vinden en achteraf de gepeperde rekening maken. Je kunt daar dan over dicussieren maar wat baat het...betalen moet je toch.
Tegenwoordig stel ik mij heel defensief op, en dan blijft de prijs gewoon.
Maar zoals ik al schreef ik zal mij te gemakkelijk laten bedonderen ...alhoewel ik al vele jaren in het circuit rondloop en meestal weet wat het te bieden heeft...

Willem2
13 maart 2008, 01:34
De prijzen zoals ik ze omschreef werden mij verteld door een dame die er net gewerkt had. Nu is dat niet altijd de beste graadmeter.
Feit is wel dat de prijzen nogal schommelden de laatste tijd in Wildenrath.

paul22
13 maart 2008, 15:21
hebt er die vanalles toelaten en het leuk vinden en achteraf de gepeperde rekening maken. ...

Dus achteraf voor zoenen (+25) beffen (+25) en vingeren (+25) vragen.

Is mij nog nooit gebeurt. Oke, in Wildenrath ben ik de laatste jaren niet meer geweest.


(De extra prijzen voor PZC, FT, Anaal, zijn volledig in lijn met de Normale prijzen en het inrekening brengen hiervan ook.)

bref-jefke
14 maart 2008, 01:12
Dus achteraf voor zoenen (+25) beffen (+25) en vingeren (+25) vragen.

Is mij nog nooit gebeurt. Oke, in Wildenrath ben ik de laatste jaren niet meer geweest.


(De extra prijzen voor PZC, FT, Anaal, zijn volledig in lijn met de Normale prijzen en het inrekening brengen hiervan ook.)

De meeste zoenen niet dus -25 en vingeren mag ook dikwijls niet dus... zo komen we toch aan de normale gangbare prijzen en zou ik zeggen einde discussie.

Willem2
14 maart 2008, 01:35
De meeste zoenen niet dus -25 en vingeren mag ook dikwijls niet dus... zo komen we toch aan de normale gangbare prijzen en zou ik zeggen einde discussie.

Sorry, de meeste dames zoen ik gewoon voor het standaard tarief van 50 euro per half uur. Ik hou zelf niet altijd van vingeren maar als ik dat zou willen dan kan dat vaak gewoon voor dezelfde prijs. Extra betalen voor zoenen doe ik nooit.

:wink:


PS Ik hoop juist niet dat er een einde aan de discussie komt met Wildenrath want dan hebben ze een nog groter probleem ;)

bref-jefke
14 maart 2008, 01:57
Sorry, de meeste dames zoen ik gewoon voor het standaard tarief van 50 euro per half uur. Ik hou zelf niet altijd van vingeren maar als ik dat zou willen dan kan dat vaak gewoon voor dezelfde prijs. Extra betalen voor zoenen doe ik nooit.

:wink:


PS Ik hoop juist niet dat er een einde aan de discussie komt met Wildenrath want dan hebben ze een nog groter probleem ;)

dat heeft toch niet met Wildenrath alleen te maken, dit kom je overal tegen in gelijk welke club ook bij ons in Belgie in de clubs langs bepaalde wegen zoals de N9 of chausé de l'Amour in Brustem of de Herentalsestwg in Grobbendonk zelfs al betaal je er blauw aan champagne..

Willem2
14 maart 2008, 02:14
dat heeft toch niet met Wildenrath alleen te maken, dit kom je overal tegen in gelijk welke club ook bij ons in Belgie in de clubs langs bepaalde wegen zoals de N9 of chausé de l'Amour in Brustem of de Herentalsestwg in Grobbendonk zelfs al betaal je er blauw aan champagne..

Ja, maar daar is misschien het grote onderscheid tussen saunaclubs en champagneclubs :cool:
Wildenrath had gewoon dezelfde prijs/service-structuur als de omliggende saunaclubs. Dat is echter niet meer het geval.

paul22
14 maart 2008, 10:04
De meeste zoenen niet dus -25 en vingeren mag ook dikwijls niet dus... zo komen we toch aan de normale gangbare prijzen en zou ik zeggen einde discussie.

Als jij voor een half uurtje (met PZC) 50 euro betaald en voor FT (+25) en Anaal (=50) betaald , klopt het = gangbare SAUNAclub prijzen (bij de grens).

Ik begreep eigenlijk, dat een meid op de kamer( LR, GT, PHG, VV,YY) met jouw zoent zich laat beffen en vingeren en achteraf hiervoor extra geld wil hebben zonder dit vooraf te vermelden !!

Bij Wildenrath is dit dus nu (vroeger niet hoor!!) de geldende prijspolitiek.

thesickboy
14 maart 2008, 10:26
Ik onthou hieruit: In Wildenrath toch best even de prijsafspraken doorlopen met de dame van je keuze (en eigenlijk is dat in elke club, met een voor jou onbekende dame, geen slecht idee).

Voor de rest: ik betaal gewoon de gangbare prijzen en als er klachten zijn, dan hoor ik het wel...:rolleyes:


:wink:

wooley
16 juni 2008, 17:23
Heet nu FKK pegasus
http://fkk-pegasus.de/

Johnny99
16 juni 2008, 17:38
Ja dat klopt, voeg maar samen ofzo.

Willem2
16 juni 2008, 18:01
Heet nu FKK pegasus
http://fkk-pegasus.de/


Ja dat klopt, voeg maar samen ofzo.

Eén en ander zal ik aanpassen ;)

martino
22 juni 2008, 09:39
is er nog iemand van de collega ijsberen naar de opening geweest of kan je zo nog een verslag uitbrengen hoe het er nu is ben over twee weken weer in de buurt of het nog wel de moeite is ;)

lekkuh
22 oktober 2008, 06:16
heeft iemand de nieuwe site url van deze fkk club?

Befke
22 oktober 2008, 08:08
heeft iemand de nieuwe site url van deze fkk club?

Zie hierboven de post van Wooley...

jeepie
3 december 2008, 19:28
de club is nog geopend. ben er vandaag 2x langs gereden met mijn truck. ik zag genoeg wagens op het terein staan. en de kerstverlichting is ook al aangebracht