PDA

Volledige versie bekijken : Sabrina



Tiga
1 februari 2008, 16:22
Naam : Sabrina

Nationaliteit /taal : Poolse / Duits

Leeftijd : 33 jaar

Haarkleur/lengte : Brunette

Lengte : 1.70m

Postuur /Cupmaat : Normaal slank / B-cup

Tatoeage / Piercing : nee

Service : PZC, NMC, Zoenen, beffen, anaal, vingeren...

Extra : fluweelzachte handen

Gisteravond op het Karnevalsfeest in Babylon met deze dame een uur de kamer gedeeld. Ze is erg van het sensitieve en streelt heerlijk. Pijpen is en goed en lekker nat, enigszins ondersteund met natte handen. Verder zijn we eigenlijk niet gekomen...ik wel natuurlijk :D Kortom, leuke dame, communicatief, zorgzaam en zachtaardig.

Befke
28 april 2008, 10:50
Hee, die ken ik :)

Afgelopen zaterdag was ze er.
En ik was er ook.


Voor de rest waren er noch veel ijsberen (een stuk of 5, 6 mezelf incluis) noch veel mevrouwen (een stuk of of 4: Melanie, Monica, Sabrina, Mahé - mogelijk nog eentje? Die heb ik dan niet gezien...). Toen ik aankwam was ik de enige die niet met een venusdiertje in de hand op een kamer geld lag uit te geven :D
Het duurde een half uurtje voordat er (behalve de redelijk om aandacht vragende Bulgaarse Monica :() iemand met borsten en zonder pielemans in de woonkamer verscheen.
Het was Sabrina :)

Sabrina herinnerde ik me nog van een jaar geleden - en zij mij hoorbaar ook: "Hee, jij hier? jij was hier toch eerder? Al een hele poos geleden? Volgens mij was jij een van mijn eerste klanten toen ik een jaar geleden hier begon... Hebben wij toen niet een trio gedaan met Nora? Die was toen ook net begonnen. Jij heet toch XXX? - kan ik je iets te drinken inschenken?" - afijn: ratel-de-ratel-de-ratel - een gezellige kletskous of oprecht blij me weer te zien... Ze wist in elk geval mij naam nog :D - en ze kwam net van de kamer dus tenzij ze zich daar verschrikkelijk heeft verveeld neem ik niet aan dat ze meteen weer aan de bak wilde.
Hoewel: een lieve, vriendelijke en geciviliseerde bak geld is natuurlijk ook niet verkeerd als die in de vorm van een slanke vijftiger met een stijve lul komt, toch?

Ik was wat in mijzelf gekeerd en moe en versleten en oud en ik - ze had het door, en ging apart zitten en liet mij me aan mijn grijsheid overgeven.
Toch was er, door Sabrina's uitgelatenheid, een klein waterig zonnetje gaan schijnen doorheen de cynische mistflarden in mijn hersenen.
En ik ging me maar eens naast haar neervleien. In haar neervleien, beter gezegd. En dat voelde heel lekker en heel zacht en lekker warm :D - de zon brak nu echt door. We raakten aan de babbel. En aan de streel. En na een kwartiertje, 20 minuten van gezamenlijke herinneringen, en wederzijdse verkenningstochtjes waren we wel zo'n beetje klaar voor een kamerbezoekje.

Ik heb haar gebeft en dat vond ze naar het schijnt nogal lekker. :freu:
Ze heeft me gepijpt en dat vond ik naar later bleek heel erg lekker. :freu:
We hebben getongd en gestreeld en gelikt en zo en het was best in orde. :freu:


Maak met Sabrina duidelijke afspraken (ik ben er weer - nu voor de tweede keer - ingetuind): ze let niet op de klok en voor je het weet is het tweede half uur voorbij en het derde ook. Ze verstaat namelijk haar vak en zuigt voor je het weet je verstand uit je kloten en neukt vervolgens elk tijdsbesef uit je lul. Dat overkomt me niet vaak. Maar met haar elke keer.

Ik vind Sabrina wel een heel lekkere dertiger :smile2: Maar ik kan niet voor haar oprechtheid instaan - ze maakt de juiste geluidjes, maar - ik weet het niet - volgens mij is ze er eentje die op haar gemak naast het verstand uit je kloten en het tijdsbesef uit je lul ook heel weloverwogen de centen uit je knip sext zonder dat je dat nu persé van plan was toe te laten, maar ook zonder dat je dat vervolgens nou weer verschrikkelijk vindt.

Wat mij betreft een gevaarlijke MILF. Ik ga snel weer terug voor nader en vooral diepgaand voortgezet onderzoek.
:teuflisch

Befke
29 april 2008, 11:39
De voorgaande ervaring was een verlichting met 220 treurootjes...

Entree: 35
1e halfuur: 75
2e halfuur: 55
3e halfuur: 55
Totaal: 220

Best wel duur eigenlijk, dacht ik toen ik weer bij zinnen was...

Ter vergelijking (Samya):
Entree: 50
1e halfuur: 50
2e halfuur: 25 (zelfde dame)
3e halfuur: 50 (zelfde dame)
Totaal: 175. En dus 45 € uitgespaard...

Naarmate je meer uurtjes staffelt wordt het verschil verschrikkelijker.
Ik moet wel heel erg van Sabrina hebben gehouden :D


Wat zeggen ze ook alweer?
Geluk is een goede gezondheid en een slecht geheugen.
:)

blauwebeer
16 oktober 2008, 10:01
Maar goed, toch was er achteraf wat gedonder over de rekening. En dat her ken ik een beetje in de vorige berichtgevingen.

Bij Babylon heeft men op die praktijken blijkbaar een patent.
Je (figuurlijke) been stijf houden is de beste aanpak.

Blauwebeer :wink:

Wagons-Lits
27 mei 2009, 18:15
'k was de dame al een keer eerder tegengekomen; ze heeft net als Mahe de gewoonte een bank voor zichzelf te bezetten en alleen potentiele clientele toe te laten. Kwam goed uit want ik had veel potentie om client te worden.

't is een dame met attitude. Het zou me niet verbazen als een aantal collega's haar helemaal niet zo aardig vinden, en ook wat mannen betreft ben je voor of tegen haar. Ik dus voor: heerlijk MILF uiterlijk (maar geen M zegt ze zelf) en goed in de lingerie stekend - dat FKK -gedoe is niets voor haar.

Enfin, plaatsgenomen naast haar, niet ongezellig praatje, daarna voorspel op de bank. Mon dieu, dat was goed... en duurde knap lang ook. Had ze me op de sofa genomen, ik had het best gevonden. Maar vooruit, toch nog een kamer ingeweest. En daar kwam een programma los dat zijn weerga niet had. Ik weet bijna zeker dat het ingestudeerd was, maar dat kon me niets schelen: het was ongelofelijk goed. Mevrouw was volledig in control, maar verdoeme het was fantastisch. Als 'professioneel' altijd die uitvoeringsgraad had, schold ik nooit meer op 'professionele' dames.

Wel duur: zowat 90 minuten totaal, - fantastische FT finish - niet goedkoop dus. Maar dik zijn geld waard, vind ik.


W-L

( @ Mod: moet er niet 'Poolse' bij nationaliteit - in ieder geval oorspronkelijk ?)