Knabbel
3 februari 2008, 20:01
Naam : Cheyenne
Nationaliteit /taal : Egypte / Duits (sinds 3 jaar in Dld, maar vloeiend Duits)
Leeftijd : 19 jr.
Haarkleur/lengte : Zwart, schouderlengte
Lengte : ca. 1.60
Postuur /Cupmaat : slank / A cup
Tatoeage / Piercing : Tattoo binnenzijde pols en 1 half in haar nek/hals
Service : PZC, NMC, zoenen
Extra : Zie recensie
Eindoordeel: Matig
Knabbel
3 februari 2008, 23:51
Een bizar verhaal…
Rustig keuvelend met enkele ijsberen bij de ingang, komt cheyenne ons vergezellen. Terwijl ik haar aankeek was mijn eerste gedachte lekker ding! Alsof ze het voelde pakte ze de handdoek, die ik om mijn nek had geslagen aan beide zijden beet, en voerde me mee het nachtcafé in. Ondertussen vertelde ze me dat ze nog niet wist wat ze met me ging doen, maar dat ze me in ieder geval mee nam. Enfin, ik wist dat mijn lot bezegeld was en kon niet anders meer dan instemmen met het halen van de sleutel.
Na me gedouched te hebben kwam ze me halen. Ondertussen werd ze nog aangesproken door een zatte aap, hetgeen haar humeur vrij snel deed dalen. Op de kamer gekomen trok ze gelukkig snel weer bij. Alhoewel, eerst een sigaretje en oh ja ik moet nog even naar de wc. Geen probleem toch zeker? Ze zou me de tijd niet in rekening brengen. Wat een schat, alleen jammer dat ze na terugkomst nog even een doekje tussen jaar benen door moest halen.
Wat er daarna kwam wist ik toen nog niet…
Dan het bed maar op. Ga maar eens rustig liggen schat dan zal ik je verwennen. Dat klinkt goed. Rustig kwam ze op me liggen, ondertussen een beetje geil hijgend. Helaas voor haar slaat dit plichtmatige gekunstel bij niet aan. Dan maar pijpen. Pijpen? Trekwerk van de hogere klasse, maar dan wel van een vooraanstaand lid van de plaatselijke touwtrekkervereniging. Ik was even bang dat ik hem zou verliezen. Sorry schat, maar kan dat iets rustiger, spreek nat en zacht en het liefst zonder handen? Oh maar natuurlijk, en als een volleerd profi schakelde ze volledig om, hetgeen een kwelling in 2 seconden omtoverde tot een verademing. Jammer alleen dat ze na 3 minuten van mening was een condoom te moeten pakken. Op mijn verzoek pijpte ze toch nog even door en daarna mezelf aan het werk gezet. Op strelingen en plagerig bijten reageerde ze gelukkig positief en zoenen doet ze ook, maar ik had niet de indruk haar hier langer mee te kunnen plezieren. Nog een laatste poging gewaagd haar te laten pijpen, hetgeen ze natuurlijk deed, met verzoek de ballen mee te nemen. Ook dit werd iets te letterlijk genomen en mondde uit in een pijnlijke aangelegenheid. Gelukkig duurde dit ook niet te lang.
Dan maar overgegaan tot de daad. Vooraf fluisterde ze me toe dat ze wel een beetje nauw was, en dus wat glijmiddel nodig zou hebben. Helaas was ze hier niet zuinig mee zodat na enig knalwerk mijn hele onderbuik glibberig was. De definitie van nauw is kennelijk rekbaar. Ik had meer het gevoel in een kuipje boter te liggen roeren en had dan ook moeite geil te blijven. Uiteindelijk toch klaargekomen terwijl ze op me zat. Desondanks ging ze toch door en haar er vriendelijk op gewezen dat ik toch echt klaar was. Het was haar kennelijk volledig ontgaan.
De klapper moest nog komen…
Bij het verwijderen van het condoom slaakte ze een ondefinieerbaar geluidje. Ik vroeg of het condoom soms stuk was gegaan. Nee. Ze was er achtergekomen dat ze zojuist ongesteld was geworden. Dit was echter geen probleem want een sponsje zou alles oplossen. Nadeel was alleen dat de mannen na mij niet zo diep meer konden neuken vanwege het sponsje. Hierna maakte ze gelijk aanstalten om zich om te kleden en de kamer te verlaten. Financiele plichtpleging voldaan en met een zuinig kusje afscheid genomen.
Eindoordeel: Mooi meisje om te zien en prettig in de omgang maar bijzonder matige sessie, zonder welke vorm van passie dan ook met een voor mij verbazend einde.
Gek genoeg zocht ze me later nog een aantal malen op, waarbij ze zelfs een keer gekscherend vroeg ik ik niet mee de kamer op wilde om het sponsje middels penetratie in positie te drukken. Later kwam ze weer bij me en vertelde dat ze die dag goed uitgerust had en haar haren en nagels laten doen en dat ik haar goodmorning fuck was geweest. Nu, later op de dag, zou ze pas echt opgewarmd zijn en nog meer zin in me hebben. Na een half uur kwam ze erachter dat ik hier niet meer voor te porren was, ondanks dat ze alle registers opentrok. Climax was toch wel de uitspraak dat ze zelf een beetje angstig was het sponsje met haar eigen vingers te verwijderen, en dat haar vriendin die dit voor haar had kunnen doen, er niet was. Ze vroeg toen of ik dit niet wilde doen. Ze zou dan gelijk tijd hebben me langdurig te zoenen en strelen en iedere vierkante cm van mijn lichaam te plezieren. Heb hier toch maar vriendelijk voor bedankt.
Waarom zo’n lang verhaal over een slechte sessie? Weet ik zelf ook niet helemaal. Het is en blijft een mooi en absoluut vriendelijk meisje, daar zal het niet aan liggen, maar de bizarre wendingen gekoppeld aan een matige sessie nodigen niet bepaald nogmaals uit. Zeker omdat ze nadien aangaf allerlei dingen met me te willen doen waar ze voordien ruim te de tijd voor had, maar niet uitvoerde.
Resume: een slechte sessie mag ook wel eens uitvoerig belicht worden, want hoewel we zeer verwend zijn, is het helaas niet altijd hosanna.
(toevoeging: ze heeft een tongpiercing)