PDA

Volledige versie bekijken : Adriana

seksenfun
3 februari 2008, 20:31
Haarkleur/-lengte : zwart, halflang tot lang, beetje naar binnen gebruched
Lengte dame : 1.64
Postuur/Cupmaat : slank/B
Nationaliteit/Taal : Duitsland/Duits en Engels
Leeftijd : ik schat om en bij de 22
Tatoeages/Piercings :
Service:
Voordelen:
Nadelen: (zou) niet zoenen
Tijdsduur :
Prijs :
Extra’s bij het bezoek:
noot: opereert samen met haar nichtje Gizelle, geen kamerervaring

seksenfun
28 maart 2008, 22:04
Haarkleur/-lengte : zwart, halflang tot lang, beetje naar binnen gebruched
Lengte dame : 1.64
Nationaliteit/Taal : Duitsland/Duits en Engels
Leeftijd : ik schat om en bij de 22
Tatoeages/Piercings : niet gezien/niet gezien
Service: tongzoenen (maar gewoon, niet nat), PMC/PZC (= 10 euro extra), NMC, knuffelen, strelen.
Voordelen: lief, grappig, échte babe...
Nadelen: (zou) niet zoenen (vergeet dit) maar doet enkel uurtjes als je per schijf van 50 wil betalen (1 u. = 100 euro, 2 uren = 200 euro) + after sales minimaal
Tijdsduur : 30'
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
noot: opereert samen met haar nichtje Gizelle,

Na een hele mooie aanblik in de bar en een gezellig gesprekje later belandde ik met haar op kamer 27. De weg naar de kamer gebeurde erg naar m’n zin J. Dus iet het beertej gewoon een stukje acher haar, haar nahollende. Op de kamer geniet ze van de aandacht die je haar schenkt en de lieve liefkozinkjes. Zo tussen de episodes door vraagt ze wat je écht graag wilt. Dit wordt toch als speciaal ervaren door deze ijsbeer. Kortom, een heerlijke sessie mee beleefd. Na de sessie nog wat geknuffeld. After sales minimaal.
Wat me toch bij blijft is de prijzenpolitiek. Op de kamer verneem je dat PZC 10 euro extra is en uurtjes zijn tegen de prijs van 100 euro (zij rekent 50 – 50 –50 –50 –50)

zeppos58
29 maart 2008, 13:32
....Wat me toch bij blijft is de prijzenpolitiek. Op de kamer verneem je dat PZC 10 euro extra is en uurtjes zijn tegen de prijs van 100 euro (zij rekent 50 – 50 –50 –50 –50)....

In principe geen probleem want in theorie vragen de meisjes zelf wat ze willen,maar !!!!! Ze moeten het wel melden voor je naar de kamer gaat.
Als ik zoiets tegen kom is het meteen return to bar. Wees gerust ik deed het in het verleden al, ik mag zo geil zijn als maar kan, er zijn meiden genoeg die het wel eerlijk spelen.
Ik kamer niet met een meid die op de kamer laat blijken dat ze plots andere prijzen hanteert.

Ik wil daar wel aan toegeven als ze dat in de bar reeds melden. maar ze weten bij god goed dat ze zich dan uit de markt prijzen.
En ze doet het zeer doordacht, och wat is 10€ voor PZC in Bada Bing vragen ze 25, ja maar daar is dat geweten in YY niet. Die 10€ extra is net iets te veel, zelfs al was het maar 1€, ze kon gaan.!!!:ranting2:

Moeke1
8 mei 2008, 19:14
Eerst viel ik steeds voor haar nichtje Gizelle. Vandaag was ze echter alleen, dus met Adriana naar de kamer. Echt een geweldige sessie gehad met haar.
Pas haar paspoortje maar aan hoor: Geweldig goed PZC (lekker nat en diep en met gevoel) en eveneens zalig tongen, en dit zonder meerprijs. Neuken in haar warme nauwe grotje is ook top. Betaalde 50 voor een dik half uur.

Haarkleur/-lengte : zwart, lang stijl haar,
Lengte dame : 1.65
Nationaliteit/Taal : kruising Braziliaans en Marokkaans / Duits en Engels
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings :bovenrug
Service:tongzoenen , PZC, NMC
Voordelen: zeer mooi meisje
Nadelen: (zou) niet zoenen
Tijdsduur :30'
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek: zeer lief en aangenaam gezelschap

Moeke1
17 augustus 2008, 14:50
Eindelijk na meer dan 3 maanden heb ik ze terug tegen gekomen. Zaterdag ontmoette ik haar in VV. Na een kwartiertje bijgepraat te hebben, naar kamer 8 getrokken. Het was een vurig weerzien met super GFE en beiden hebben we langdurig getongd, gepijpt en gebeft, en geneukt tot we beiden tegelijk op zijn hondjes klaarkwamen :love2:. Voor haar was het weken geleden dat ze nog was klaargekomen. DE perfecte "klik" dus :rolleyes:.

Als ze nog naar YY gaat zal het enkel op een donderdag zijn. Verder bevalt VV haar goed.

Moeke1
21 augustus 2008, 15:08
Als ze nog naar YY gaat zal het enkel op een donderdag zijn. Verder bevalt VV haar goed.

Ik had met haar afgesproken om 11u in YY, en ja hoor ze was daar. :lostit: Weer een leuke sessie gehad, en nu weer afgesproken zaterdag in VV :cool:

Rheinschwimmer
16 juli 2009, 16:58
hallo zusammen,

ich war gestern mal wieder in der villa. bei meinem check-in, sah ich wie 2 hübsche blonde frauen ein taxi verlassen haben und von tomek freundlich begrüßt wurden. eine dieser frauen war adriana :littleangel: die für die nächsten 10 tage sich in der villa aufhalten will. :hallo[1]:

später hatte ich noch das vergnügen mich intensiver mit adriana unterhalten zu dürfen und habe diese unterhaltung sehr genossen..... :smile:

ich werde sicher in den nächsten 10 tagen die villa und adriana mit meinem besuch beehren :hia[1]: ....

bis bald dann und gruß vom

rheinschwimmer