PDA

Volledige versie bekijken : Karina (Hongaarse) ex-PHG

libero
7 februari 2008, 18:35
Naam : Karina

Haarkleur/-lengte : Bruin/lang, steil

Lengte dame : 1.70

Postuur/Cupmaat : Slank/B

Nationaliteit/Taal : Hongaars/Duits

Leeftijd : 23

Tatoeages/Piercings : niet

Service : AV, beffen (niet erin, alleen de schaamlippen)

Deze nieuwe dame zien rondlopen op woensdag 6 Feb. Mooie slanke meid. ziet er opvallend knap uit. Hing met het hongaarse groepje rond de banken achter de deur naar de suana (in de bar) rond met een roze bikini.

Beetje plichtmatig maar wel knap dat zo een slank meisje meisje mijn ietwat forse snikkel anaal aankon (een wat groter gebouwde dame als melissa durfde het niet aan). Wel een fikse prijs voor betaald maar voor deze ene keer dan maar. Toen het voorbij was inde bar verder weinig reactie van haar richting mij.

Ik vond het toch wat minder dat haar after sales non-existent was.

Schijnt trouwens een nieuwe trend te zijn bij YY om de prijs voor AV te verdubbelen

Johnny99
8 februari 2008, 09:29
Afgelopen woensdag ook met deze dame naar de kamer geweest.

Vooraf een leuk gesprekje in de bar.

Op de kamer weinig initiatief, geen zoenen, PMC, NMC ook weinig opwindend.

Dus voor mij geen 2e ronde meer met deze dame.

laurent74
5 maart 2008, 19:37
Vooraf een leuk gesprekje in de bar.

Op de kamer weinig initiatief, geen zoenen, PMC, NMC ook weinig opwindend.

Jammer genoeg, beter in de sofa dan in de kamer :o
Eerste en laatste keer.

libero
17 juni 2008, 21:37
enkele weken geleden weer deze dame tegen het lijf gelopen (vanwege een vakantie nu pas aan het posten toe gekomen).

Gezien mijn geestetoestand kon ik me de exacte ervaring van de vorige keer niet direct herrineren. De combinatie van haar looks, mijn gebrekkig geheugen en mijn hormonen waren deze keer een simpele optelsom. Dus maar nog een keertje met haar op de kamer geweest.

Dit keer viel het reuze mee omdat ze me nog kende en mij zo een prettig persoon vond en ik zo lief met haar om was gegaan op de kamer vorige keer. Meer initatief en actie van haar kant waardoor het toch heel leuk is geworden. Nog steeds geen super aanwinst veregeleken bij een aantal toppers maar geen drama waardoor ik me bekocht voelde en zeker potentie.

De moraal: aardig en beleefd zijn tegen de dames levert meer op dan je in eerste instantie durft te hopen...

libero
28 juni 2008, 12:00
Op een geven moment was het gister wel heel druk en ihad ik toch de behoefte aan een mooie vershijning . Dus toch maar weer een gooi gedaan naar de kwaliteiten van deze dame: er is een heel erg opwaartse lijn te bespeuren.

ik had haar vriendn kitty ook mee gevraagd, dat is een hongaarse met een bril die meestal samen met sheila rondhangt.

ik heb me heel erg vermaakt ....

ps: ik heb geen aandelen ' Karina'

Steven_69
28 juni 2008, 17:19
ps: ik heb geen aandelen ' Karina'

Is die Karina de dame die ook in het fotoalbum van Saunaclub Zazen te vinden is ?

seksenfun
28 juni 2008, 20:27
Ja ;)

Moeke1
29 juni 2008, 16:57
Enkele maanden geleden één van mijn slechtste sessies ooit beleefd met deze Karina :nee:. Ik heb er toen niet over geschreven omdat ik haar naam niet wist. Nu herken ik haar op de foto bij Zazen. Ik zit er niet mee in dat ze naar zazen vertrekt :wink:

seksenfun
29 juni 2008, 17:36
Ze zal niet naar daar verhuizen. Daar zou ze dan moeten pijpen op de bankjes in de bar en tongzoenen :D.

Steven_69
29 juni 2008, 19:49
Volgens mij wil het niet automatisch zeggen dat de 4 dames die in het fotoalbum van de Zazen te zien zijn, ook effectief daar gaan werken...

Johnny99
30 juni 2008, 19:50
Vrijdag was ze nog in YY. Misschien toch te snel verplaatst?

Moeke1
1 juli 2008, 18:54
Inderdaad te snel verplaatst. Ze was 1 juli nog in YY.

Hollandmale
20 juli 2008, 08:47
Inderdaad te snel verplaatst. Ze was 1 juli nog in YY.HM spotte Karina gisteren in PHG, dus draadjes kunnen worden samengevoegd. Ben 2 weken geleden met Karina in ZZ geweest. In tegenstelling tot berichten hieronder vond HM haar service in orde: tongzoenen en pijpen was beide ruim voldoende, FT doet ze niet:
Haarkleur/-lengte : bruin
Lengte dame : 1.60
Postuur/Cupmaat : slank maar stevig gebouwd, A cup
Nationaliteit/Taal : hongaars, duits
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : vleugels boven de billen
Service: uitgebreid denk ik wel
Voordelen: wat een lekker ding. Weet je goed geil te maken
Nadelen: eens is de tijd voorbij.
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 100

Wat een lekker meisje!! Ziet er echt lekker uit en loopt met een langere vriendin (die er ook al zo lekker uit ziet) door PHG. Aanrader!

Heeft vroeger in YingYang gewerkt.En die langere vriendin is Hongaarse Christina, eveneens ex-YY :smile2:.

Steven_69
20 juli 2008, 12:30
Volgens mij is Karina in de PHG eerder de Suzanna van de Yin Yang aan de beschrijving te lezen ;)
Karina van de YY en ZZ = echt slank terwijl Suzanna eerder slank maar stevig gebouwd is ook is deze Karina zeker groter als 1m60...

pipokoeien
21 juli 2008, 09:37
nou steven, dan moet haar toch maar eens vragen die schoenen uit te doen....

Ik meet stevig gebouwd altijd af aan de breedte van heupen/schouders en als je dat met bijvoorbeeld Michelle of Alexandra vergelijkt, kun je niet anders dan concluderen dat Karina een stevige/krachtige bouw heeft.

Willem2
22 juli 2008, 21:37
Naam : Karina

Nationaliteit / taal : Hongaarse / duits

Leeftijd : 21jaar

Haarkleur/lengte : Bruine haren

lengte : 1.67m

Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup

Tatoeage / Piercing : Ja en ja

Service : PZC, NMC, aftrekken

Extra :

hara1d
23 juli 2008, 01:30
Karina sieht lecker aus, ich denke es ist die gleiche Frau welche bereits im YY und ZZ gearbeitet hat, also können die beiden Treads über sie zusammengefügt werden. In der Bar hat sie ein bezauberndes Lächeln, also buchte ich sie. Es war inzwischen 0 Uhr. Nachdem sie sich auszog hüllte sie sich in ein Handtuch und fragte ob ich etwas zu trinken haben wolle, sie holte für uns beide etwas (Vom Zimmer Nr 1 ein kurzer Weg). Zurück, etwas erzählt, (Handtuch bleibt an:o), erstmal eine Zigi geraucht, das Lächeln weicht einem betretenem Gesichtsausdruck. Sie sei heute morgen um halb neuen schon aufgestanden und jetzt müde:nee:. Permanentes Nägelkauen sorgt für weiteres abturnen in jeder Hinsicht:eek:. Denn fragt sie um 0 Uhr 20 ob wir wirklich noch Sex haben sollen :rofl: (wozu sonst bin ich wohl mit ihr aufs Zimmer gegangen?). Küssen ist nicht, an den Brüsten ist sie kitzelig :roll3: An der Mumu lässt sie sich nicht gern lecken aber ausnahmsweise wird es mir gestattet. Erst müssen jedoch 2 SMS beantwortet werden:o, geht aber schnell. Denn legt sie sich so hin dass ich schlecht an die Spielsachen rankomme, dennoch gelingt es mir ihr etwas Feuchtigkeit und leichte Kontraktionen hervorzurufen :D. Dann springt sie auf und sagt ich sei nun "dran" (ich wäre gern 20 Minuten früher "drangekommen"). Es folgt etwas Wichsen ohne Nageleinsatz (weil abgekaut, fühlte sich sogar geil an), denn Gummi drauf und lustlos geblasen, nicht einmal ihr Zungenpiercing spürte ich:smile2:, darauf könnte ich nur mit einer "Rejektion" reagieren, sie fragt ob ich müde sei, ich sage vielleicht nur von so guten Clubs wie dem PHG verwöhnt :D. es ist 0 Uhr 55, also den trockenen Gummi runter und bezahlen (mache ich meist auf dem Zimmer, gebe ihr hundert Euro und warte was passiert, sie sagt sie kann nur 20 rausgeben, ich sage okay, hast Du 30 Trinkgeld (versteht sie natürlich nicht). Sie sagte sie habe viele Clubs in dieser Gegend probiert, richtig gefallen hat ihr keiner der Clubs (ja ist klar :thefinger). Ich empfehle ihr das Pascha in Köln (da wird mit Gummi geblasen, nicht geküsst und für 7 Minuten 30 Euro kassiert (findet sie interessant:rofl:) Hoffentlich findet sie den Weg in die Hornstraße denn Laufhausqualitäten brauchen wir in einem Club nicht!
In dem anderen Tread wird sie ohne Tattoo und Piercing beschrieben, ich bin mir sicher es ist die gleiche "Fallebraut"
Ich habe ja 20 Euro zurückbekommen, lege 5 drauf und leiste mir die Tage ein gepflegtes FT. Jetzt bin ich nur müde, kitzelig und habe zu nix mehr Lust.

Willem2
23 juli 2008, 09:31
Karina sieht lecker aus, ich denke es ist die gleiche Frau welche bereits im YY und ZZ gearbeitet hat, also können die beiden Treads über sie zusammengefügt werden.

Gib mal ein link dann macht Big30 das gerne zusammen :D ;)

redhorse
28 juli 2008, 09:56
Hoffentlich findet sie den Weg in die Hornstraße denn Laufhausqualitäten brauchen wir in einem Club nicht!

Kann ich nicht bestätigen.
Was ich in 2 Stunden erlebt habe ist mit das Beste was ich in den letzten Jahren in Clubs geniessen durfte.
Sie ist zwar nicht die beste Schauspielerin, aber dafür sehr nett und handwerklich perfekt.

Ich bin mir sicher, dass ihr Service extrem von der Chemie abhängt, ein paar andere Kollegen kamen auch nach ca. 15 Minuten vom Zimmer zurück. Deswegen war ich Anfangs auch sehr skeptisch, konnte aber glücklicher Weise der Optik nicht wiederstehen :)

libero
12 juli 2010, 17:38
verzoek aan mod: samenvoegen met deze thread svp
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=21365

Knabbel
23 juli 2010, 20:20
Nu in Villa Vertigo.

Knabbel
14 augustus 2010, 17:36
Nu in GT.