PDA

Volledige versie bekijken : Katrin / Catherine



Willem2
9 februari 2008, 02:05
Naam : Katrin/Catherine

Nationaliteit / taal : Poolse / Duits en engels

Leeftijd : 21-24jaar

Haarkleur/lengte : Bruinachtig halflang haar

Lengte : 1.74m

Postuur / Cupmaat : Slank normaal / B-cup

Tatoeage / Piercing : op haar buik en op haar rug een onafgemaakte / tongpiercing en tepelpiercing

Service : PZC, NMC, beffen, aftrekken

Extra : vriendin van Si-si

marty01234
9 februari 2008, 21:51
zij heeft ook een piercing in de rechter borst..

Ziet er heel aantrekkelijk en mooi uit.
op de kamer wat afstandelijk met zoenen, (dus totaal niet) en het werd eigenlijk een beetjes snel afragelen.

/marty01234

lucky luke 2
10 februari 2008, 02:27
Deze knappe Poolse verschijning (Geena-Lisa achtig) ontmoet aan de
binnenbar.
Na een korte babbel gevraagd naar de kamerprijzen.( zij antwoordde 50,25,50,...)
Kort daarna naar boven gegaan.
Goede service, maar geen zoenen.
Omdat dit mijn 2de kamerbezoek was die dag op een voor mij relatief korte tijd, moest ik het al wat rustiger aan doen.
Na 25-30 minuten hield zij het echter voor bekeken.( ik was nog niet klaargekomen )
Verlengen tot 1 uur bleek plots niet meer mogelijk!
Tot ikzelf voorstelde voor het 2de half uur ook € 50 te betalen.
Toen was er plots wel interesse om te verlengen, wat ook gebeurde.
Ik heb haar achteraf met gemengde gevoelens € 100 gegeven en voelde mij
bekocht.
Ik was ook kwaad op mezelf omdat ik mij zo had laten klissen.
Opgezet spel?
Dit had echter een zorgenloze dag moeten worden?
Spijtig , want voor de rest was mij eerste indruk van VV: schitterend!!!

Clinic
10 februari 2008, 09:33
Nou, zal dan wel aan mij liggen, of het was mijn lucky day, maar ik heb helemaal niets aan te merken op deze dame.

Overigens is ze er nu niet meer of gaat ze zeer binnenkort terug naar haar geboorteland en dan duurt het weer even voordat ze weer naar VV komt.

Ik was zo'n twee weken geleden in VV. Na enige malen oogcontact te hebben gehad met deze dame en vriendelijk naar elkaar te hebben gelachen, heb ik al mijn schaamte en verlegenheid opzij gezet en haar toch maar laten merken dat ze eens bij me moest komen. Binnen luttele seconden stond ze bij mij aan de bar en na een gesprek over weetikveelwat heb ik haar een sleutel laten halen.

Ik vind haar er inderdaad goed uitzien, de tepelpiercing is gaaf, en als ik het me juist herinner zit er ook een tongpiercing in. Mooi lichaam, mooi meisje waar ik het wel op zou kunnen dacht ik ;)

Heerlijke grote kamer boven met een douche en op de kamer aangekomen werd er eerst een schoon laken op het bed gedaan waarna we ons neervleiden en in elkaars armen aan een heftige (tong)zoensessie begonnen.:thefinger
Kathrin wilde al snel verder maar ik vroeg of ze haast had, want ik had dat zeker niet. Nou, zij ook niet zei ze, dus we gingen verder waar we gebleven waren. Tijdens het zoenen vonden onze handen elkaars intieme delen en al vingerend en trekkend werd een en ander steeds geiler. Na enige tijd vonden er dingen plaats die volgens haar niet hadden moeten gebeuren, maar ik vond het wel best...........en zij eigenlijk ook wel :D

Toen was het mijn beurt en vakkundig werd ik door haar gepijpt, maar ik liet haar bijtijds merken dat het genoeg was omdat ze anders een mond vol zou hebben (nou ja, mond vol......, maar toch). Condoom erom en vervolgens beklom ze mij. Heerlijk door haar klaargereden.

Even uitblazen allebei en vervolgens hebben we elkaar zoenend, vingerend en trekkend nogmaals .........
Daarna lekker onder de douche gesprongen en na anderhalf uur afscheid genomen van elkaar. Schade was 125 Euro (75 + 50) en daar heb ik geen
problemen mee.

Als deze dame er is, en belangrijker, als ik er ben gaat ze me zeer zeker terugzien.