Volledige versie bekijken : Populaire Horny Gebeurtenissen, November 2007
Fritzzz
5 november 2007, 22:03
Misschien moet je is een testje laten doen..........
Manni1A
6 november 2007, 00:51
Zumindest die Champions League-Abende kannst Du ja demnächst als Freizeit einplanen. :baeh:
Kaum steht der Zweitligist vorne, hat der Fan gleich wieder eine große Klappe :green_smi
Und sonst? Spektakuläre Neuzugänge, Geheimtipps oder gar Mädels, mit denen Du gepoppt hast? :confused:
Quälgeist. Soll ich zum 101. Mal über den Dackel schreiben? :rofl: Der hat mich in der Halbzeit gebucht. Und der Paspoort von Tatjana ist online.
Die Herren Robin, ftotal und chris71 könnten zur Abwechslung ja auch mal Berichte einstellen :green_smi
Vielleicht sollten wir uns besser (am Donnerstag oder Freitag) direkt vor Ort treffen :lostit:, aber du gehst ja sicher am Samstag in gewohnt dezenter Begleitung :green_smi
Ftotal
7 november 2007, 08:24
Na dann will ich dem Bitten mal nachkommen und auch einen kleinen Bericht zum letzten Samstag verfassen.
Ich wurde spontan zum PHG-Besuch überredet und sollte es nicht bereuen :D.
Meine erste Runde ging an Sherin aus Persien (hier gibt es im Forum eine Sherine aus Kroatien/Deutsch mit BH Cup C, aber das dürfte eine andere sein ?)
Sie ist 27 Jahre, lange schwarze Haare, sehr schlank, BH Cup B und war zuletzt im süddeutschen Raum. Ich hatte mich an sie erinnert, dass sie damals beim Forumstreffen im Samya auch war, nur leider immer gebucht. Da wollte ich sie schon unbedingt haben :D.
Sie spricht sehr gut deutsch, aber ihre Französichkenntnisse sind einfach noch besser. Mann, war das geil. Sie macht auch FT. Und so beendeten wir die erste Runde. Sie liess sich auch gerne von mir in der 69er Pos. verwöhnen.
Nachdem der erste Druck weg war, brachte sie mich wieder in Hochform und es wurde im Doggy sehr schön und ausgiebig gefickt.
Als sie glaubhaft oder gut geschauspielert (sie hat mich mit geilen Ausdrücken noch dabei angefeuert, dass sie es noch härter haben wollte) gekommen war, musste ich mich wieder hinlegen und sie blies wieder. Es war ganz zum Schluss eine geile Mischung aus Blasen und Handeinsatz, bis ich wieder explodiert bin.
Das einzige Manko war für mich, dass es nur Küsse auf den Mund gab, jedoch keine ZK, vielleicht gibt es dass, wenn man sich besser kennt :D.
Wiederholungsgefahr 100 %.
Die 2. Stunde verbrachte ich mich Bella, darüber schreibe ich jedoch nicht viel, nur dass es gut wie immer war. Es gibt einige wenige Berichte über sie, die sind jedoch alle positiv und so wäre auch meiner.
Da es die 3. Nr. war habe ich mich nur schön FT verwöhnen lassen, was wie
immer sehr schön von ihr gemacht wurde.
So, wenn Willi69 jetzt Lust hat, kann er ja klären, ob es sich um ein und dieselbe Sherin handelt und dann den Bericht verschieben oder nicht.
Ftotal
Willi69
7 november 2007, 09:13
So, wenn Willi69 jetzt Lust hat, kann er ja klären, ob es sich um ein und dieselbe Sherin handelt und dann den Bericht verschieben oder nicht.
Kann hier gar nichts verschieben, da kein Mod. :rolleyes: "Deine" Sherin ist eine andere, da kannst Du noch einen neuen paspoort erstellen. :D
ozzy1
7 november 2007, 16:03
gestern .... ein schwarzer tag !
gestern abend gegen 19:00 uhr im phg aufgelaufen. umsonst nach lisa gesucht. die zeit erst mit sonya (polen ) und danach mit ???? ( rumänien ) verbracht . die zweite nummer absolut ohne wiederholungsgefahr.
maggie nach lisa gefragt und leider keine zufriedenstellende antwort bekommen ( maggie hatte übrigens gestern geburtstag )...
heute direkten kontakt mit lisa aufgenommen und was musste ich hören !!! sie arbeitet jetzt im golden time !!!!!!!!!!!! gründe ?????????
:wand::wand::wand::wand:
ich kann den club zwar nicht leiden werde ihn aber doch aufsuchen müssen !!
grüsse ozzy1 :wink::wink::wink:
Manni1A
7 november 2007, 23:26
( maggie hatte übrigens gestern geburtstag )
Falsch :wand:
Maggie hat heute (7. November) Geburtstag
:happy:
:aola:
:regionen0:
:birthday:
:sekt:
:knuddelz:
ozzy1
8 november 2007, 12:33
Falsch :wand:
Maggie hat heute (7. November) Geburtstag
:happy:
:aola:
:regionen0:
:birthday:
:sekt:
:knuddelz:
stimmt ! wir haben aber schon dienstag abend (23:58) angestoßen.!!
:wink::wink::wink:
Manni1A
8 november 2007, 13:00
stimmt ! wir haben aber schon dienstag abend (23:58) angestoßen.!!
:wink::wink::wink:
Ich denk, ich werd das mal heute und morgen nachholen :wink:
ozzy1
8 november 2007, 18:32
Ich denk, ich werd das mal heute und morgen nachholen :wink:
na dann viel spass !! sie ist jedenfalls eine ganz liebe !!!
ich muss jetzt leider erstmal bis samstag artig bleiben ! dann habe ich um 15:00 uhr ein date mit lisa !
gruß ozzy1 :wink::wink::wink:
Manni1A
9 november 2007, 01:49
Moin allerseits,
beim ersten Teil meiner Doppelschicht (Donnerstag/ Freitag) wurde ich von den Forums-Kollegen schmählich im Stich gelassen :green_smi
Nur magicanal kam auf einen kurzen Abstecher vorbei, wurde aber kaum gesehen :D
So hatte ich die ganzen vielen Mädels fast für mich allein und habe Basistests mit Kinga (Polen) und Xenia (Deutschland) absolviert. Xenia und ihre Freundin Francesca (Hammer-Optik) kamen leider erst spät am Abend und stehen nun am Freitag beide (wieder) auf der Liste :freu:
Anwesende Mädels (circa 60, D=Deutschland, OE=Ost-Europa): Alini (Brasilien), Alison/Alicia (Polen), Editha (Polen), Emma (Ungarn), Emmy (Thailand), Franceska (Polen), Ginger (D), Ines (Polen), Isa (Polen), Jana (Slowakei), Jolanna (Slowakei), Katharina (Ungarn), Kiara (Rumänien), Kimberly (D), Kinga (Polen), Laura (Lettland), Lazarina (Bulgarien), Leyla (Türkei), Lola (Ungarn), Loredana (Rumänien), Magda (Polen), Marie (D), Melana (Ungarn), Melanie (Litauen), Mia (Lettland/Russland?), Nadja (D), Nati (Ukraine), Patrizia (Nigeria), Patrizia (Polen), Paulina (Polen), Sabrina (D), Samantha (Tschechien), Sandra (Polen), Serena (Türkei), Sina (D), Sonja II (Polen, Gloria look a like), Tatjana (Ukraine), Tryca (D, neu, Ex-Samya), Veronika (mit Brille, Polen), Xenia (D) sowie ca. 20:D mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).
Willi69
9 november 2007, 09:53
und habe Basistests mit Kinga (Polen) und Xenia (Deutschland) absolviert.
Irgendwie finde ich die Berichte nicht, kannst Du mal bitte einen Link setzen? :rolleyes:
Manni1A
9 november 2007, 10:59
Irgendwie finde ich die Berichte nicht, kannst Du mal bitte einen Link setzen? :rolleyes:
Nöö
:ignore:
egon, Dr. Rammler
9 november 2007, 18:02
hallo zusammen,
ich komme gerade vom oktoberfest im happy garden. es war sehr schön dort, vom ambiente fast so wie im letzten jahr. das essen war ok. der alte koch kommt halt aus bayern und .....................
rheinschwimmer
soso, geoutet haste dich aber nicht oder ??
Willem2
10 november 2007, 02:16
Misschien moet je is een testje laten doen..........
Bericht stond bij Irina ;)
Nee, Frits want 's avonds meerdere keren :rubbel::rubbel:
Er zijn soms wel eens andere oorzaken waarom iemand een keer niet kan klaarkomen :cool:
En de meeste pilletjes zoals gebruikt door ijsberen helpen alleen om het zaakje overeind te houden en daarvan ga je in de regel minder :rubbel:.
:wink:
Willi69
10 november 2007, 17:57
Anwesende Mädels am 9.11.2007 (circa 64, D=Deutschland): Adella (Rumänien), Aga/Agnieszka (Polen), Aische (Bulgarien), Alini (Brasilien), Alison/Alicia (Polen), Ani (Bulgarien), Anja (D), Brooke/Sandy (Schottland), Carmen (Polen), Denise (Libanon), Dilara (Türkei), Doris (Rumänien), Editha (Polen), Emma (Ungarn), Emmy (Thailand), Eve (Polen), Franceska (Polen), Ginger (D), Hannah (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Russland), Ina (Rumänien), Ines (Polen), Jamilla (Marokko), Jolanna (Slowakei), Katharina (Ungarn), Katja (Bulgarien), Kiara (Rumänien), Kimberly (D), Kinga (Polen), Laura (Lettland), Lazarina (Bulgarien), Leyla (Türkei), Lola (Ungarn), Loredana (Rumänien), Luana/Maya (Rumänien), Maria (Rumänien), Melana (Ungarn), Nadja (D), Nati (Ukraine), Nora (D - jetzt blond), Patrizia (Nigeria), Paulina (Polen), Samantha (Tschechien), Sandra (Polen), Sandy (D), Selena (Rumänien), Serena (Türkei), Sheila (Rumänien), Sherin (Albanien/Kroatien), Silvia (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Kroatien), Sina (D), Sonja II (Polen, Gloria look a like), Tatjana (Ukraine), Veronika (Polen), Zoy (Rumänien) sowie ca. 10 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (überwiegend aus Osteuropa und der Türkei, wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit), die Quote ließ sich auch mir der Hilfe von Manni1a leider nicht wesentlich verbessern. :o
Good news: die Innensauna erlebt rechtzeitig zum Wintereinbruch ein Revival, der Massageraum wird wieder in Zimmer 10 (hinter den alten Duschen) verlegt. :freu:
dauerlutscher
10 november 2007, 19:31
...Good news: die Innensauna erlebt rechtzeitig zum Wintereinbruch ein Revival, der Massageraum wird wieder in Zimmer 10 (hinter den alten Duschen) verlegt. :freu:
Gott sei Dank!:freu: Wir brauchen halt zwei verschiedene Saunatemperaturen.
Wenn dann noch die Sonnenbank wiederkäme und die Hütten für den Sommer klimatisiert würden, wäre die (Club)Welt für mich in Ordnung.
Anerkennung für die sehr gute Mädels-Riege der letzten Wochen!
Manni1A
10 november 2007, 22:40
Ergänzung zum 9.11.:
Xenia war auch anwesend :fuck::freu:
Ansonsten: Der Laden war abends rappelvoll, es wurde zweimal Pizza nachgeliefert, und aus meiner Sicht waren es "gefühlte" 70 anwesende Mädchen. Die Anzahl der "Namenlosen" ließ sich aber auch in Zusammenarbeit Willi69 leider nicht wesentlich verringern :D
Bis die Tage
Manni1A :wink:
ozzy1
11 november 2007, 13:54
es betrifft zwar das gt aber dank lisa auch das phg
da ich umbedingt lisa wiedersehen wollte bin ich gestern dem phg untreu geworden und ins gt gefahren . zum glück hatte ich vorher mit lisa per sms das date klargemacht ! es war mal wieder ein wiedersehen welches keiner worte gebraucht. fix und fertig das zimmer verlassen !! lisa war danach jedenfalls die ganze zeit ausgebucht.
und jetzt die gute nachricht !!! lisa wird wieder ins phg zurückkommen !!! wann steht zwar noch nicht fest aber der tag wird kommen
:freu::lostit::freu::lostit::freu::lostit::freu:
ansonsten viele mädels, noch mehr männer und noch viel mehr krach im gt!
:ranting2::ranting2:
darum nicht dem phg untreu werden !!!!!! :luvlove::luvlove::luvlove::luvlove:
grüsse ozzy1 :wink::wink:
Willi69
11 november 2007, 14:06
Ergänzung zum 9.11.:
Xenia war auch anwesend :fuck::freu:
Habe mir gedacht, dass Du darauf hinweisen würdest, in der Abendschicht ab 18 Uhr war sie jedenfalls nicht vertreten (ebenso wenig wie Schalke derzeit in der Bundesliga-Spitze). :green_smi
Big30
11 november 2007, 14:12
Habe mir gedacht, dass Du darauf hinweisen würdest, in der Abendschicht ab 18 Uhr war sie jedenfalls nicht vertreten (ebenso wenig wie Schalke derzeit in der Bundesliga-Spitze). :green_smi
Willi69 das ist Forum Regeln Verstoss was du machst :D;):p
Ist nicht erlaubt!!
:wink::wink:
Willi69
11 november 2007, 14:16
Willi69 das ist Forum Regeln Verstoss was du machst :D;):p
Ist nicht erlaubt!!
Welcher Paragraph, Herr Moderator? :confused: :wink:
Manni1A
11 november 2007, 23:48
Habe mir gedacht, dass Du darauf hinweisen würdest, in der Abendschicht ab 18 Uhr war sie jedenfalls nicht vertreten
Sie hatte schon zwischen 16 und 17 Uhr eine erfüllte Zeit, so dass sie danach Feierabend machen durfte :baeh:
(ebenso wenig wie Schalke derzeit in der Bundesliga-Spitze). :green_smi
Ich finde, dafür, dass sie seit fast zwei Jahren keinen Trainer mehr haben, halten sie sich doch ganz wacker :green_smi
Übrigens: Funktioniert eigentlich der Beamer wieder? Ich überlege, ob ich am Montag Xenia besuchen gehe und abends dann Zweitliga-Spitzenklasse gucken kann.
Bis dann
Big30
12 november 2007, 00:25
Welcher Paragraph, Herr Moderator? :confused: :wink:
Die Verstehen Sie Spaß Paragraph :D Herr HausmEisbär!
Willi69
12 november 2007, 00:50
brigens: Funktioniert eigentlich der Beamer wieder?
Nur wenn es anschließend eine komplette Anwesenheitsliste gibt... :cool:
Willi69
12 november 2007, 11:03
Die Verstehen Sie Spaß Paragraph :D Herr HausmEisbär!
Ah, hab´s jetzt gefunden:
Paragraph Fun, Absatz 04:
Kein Forumsmitglied darf aufgrund seiner Herkunft, Hautfarbe, Religion oder Vereinszugehörigkeit diskriminiert werden.
Ich entschuldige mich hiermit offiziell bei Manni1a und werde ihm zur Wiedergutmachung bei der Erstellung der nächsten Anwesenheitsliste helfen. :D
egon, Dr. Rammler
12 november 2007, 11:03
Anwesende Mädels am 9.11.2007 (circa 64, D=Deutschland): Adella (Rumänien), Aga/Agnieszka (Polen), Aische (Bulgarien), Alini (Brasilien), Alison/Alicia (Polen), Ani (Bulgarien), Anja (D), Brooke/Sandy (Schottland), Carmen (Polen), Denise (Libanon), Dilara (Türkei), Doris (Rumänien), Editha (Polen), Emma (Ungarn), Emmy (Thailand), Eve (Polen), Franceska (Polen), Ginger (D), Hannah (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Russland), Ina (Rumänien), Ines (Polen), Jamilla (Marokko), Jolanna (Slowakei), Katharina (Ungarn), Katja (Bulgarien), Kiara (Rumänien), Kimberly (D), Kinga (Polen), Laura (Lettland), Lazarina (Bulgarien), Leyla (Türkei), Lola (Ungarn), Loredana (Rumänien), Luana/Maya (Rumänien), Maria (Rumänien), Melana (Ungarn), Nadja (D), Nati (Ukraine), Nora (D - jetzt blond), Patrizia (Nigeria), Paulina (Polen), Samantha (Tschechien), Sandra (Polen), Sandy (D), Selena (Rumänien), Serena (Türkei), Sheila (Rumänien), Sherin (Albanien/Kroatien), Silvia (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Kroatien), Sina (D), Sonja II (Polen, Gloria look a like), Tatjana (Ukraine), Veronika (Polen), Zoy (Rumänien) sowie ca. 10 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (überwiegend aus Osteuropa und der Türkei, wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit), die Quote ließ sich auch mir der Hilfe von Manni1a leider nicht wesentlich verbessern. :o
Good news: die Innensauna erlebt rechtzeitig zum Wintereinbruch ein Revival, der Massageraum wird wieder in Zimmer 10 (hinter den alten Duschen) verlegt. :freu:
Nach Test heut Morgen :D:rofl: spuckt er wieder wie jeck :rubbel:
will ja nur hoffen, dass was poppbares für ausgewachsene Männer da ist wenn ich da am Samstag mit James Bond als Leibwächter einlaufe :cool:
Manni1A
12 november 2007, 13:17
Ah, hab´s jetzt gefunden:
Ich entschuldige mich hiermit offiziell bei Manni1a und werde ihm zur Wiedergutmachung bei der Erstellung der nächsten Anwesenheitsliste helfen. :D
Heute direkt vor Ort?
Ich kämpfe ja noch mit mir, aber die Kombination aus erstklassigen Mädels, erstklassigen Gambas und zweitklassigem Fußball (das ist ein Fakt und keine Diskriminierung) würde mich irgendwie reizen:lostit:
Manni1A
13 november 2007, 02:17
Montag, 12.11.
Für einen Montag ein richtig guter Tag.
Zum einen waren einige gute Mädchen noch da (ab heute machen sie Urlaub bzw. verlegen sich auf ein anderes Tätigkeitsfeld). Gemeint sind Melanie, Sonja II, Xenia und Francesca.
Zum anderen waren einige Mädchen wieder da. Gemeint sind Aneta, Tess und Mira. Dazu gab es drei Neuzugänge, deren Namen ich noch nicht in Erfahrung gebracht habe (ist was für den Hausmeister).
Anwesende Forumler: (1) Manni1A :moon:
Anwesende Mädels (circa 45, D=Deutschland, OE=Ost-Europa): Adella (Rumänien), Aische (Bulgarien), Alison/Alicia (Polen), Aneta (Polen), Ani (Bulgarien), Corinna (D), Doris (Rumänien), Donna (Polen), Editha (Polen), Emma (Ungarn), Emmy (Thailand), Franceska (Polen), Ginger (D), Irina (Russland), Jana (Slowakei), Katja (Bulgarien), Kiara (Rumänien), Kira (D), Lazarina (Bulgarien), Lola (Ungarn), Loredana (Rumänien), Marie (D), Mira (D - wieder da ;)), Melanie (Litauen), Nadja (D), Sabrina (D), Sabrina (Weißrussland), Sherin (Albanien/Kroatien), Sonja II (Polen, Gloria look a like), Tatjana (Ukraine), Tess (Rumänien), Veronika (mit Brille, Polen), Xenia (D), Zoë (Rumänien) sowie ca. 8 bis 12 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).
(der jetzt erst einmal ein paar Tage lang seinen Driver schwingt) :baeh:
ozzy1
13 november 2007, 21:35
:confused: mag auch sein Manni, aber ich meinte gelesen zu haben , dass jemand dort war, der sie dauergebucht hatte und sie anschliessend weiterhin dauergebucht gewesen sei. Weis nur nicht mehr, wer dies war :confused:
weshalb sollte sonst wohl Koll. R. sich auf den Weg nach Brueggen machen ?
sollten wir dieselbe dame meinen ..... folgende info !!!! anders als im phg arbeitet sie im gt nur von dienstags bis samstags ! sie hat also sonntag und montags frei !!! als ich am samstag bie ihr im gt war, war sie nach meinem besuch jedenfalls dauerbelegt. ich habe sie jedenfalls nicht mehr für einen zweiten marathon erwischen können. !!!!
gruß ozzy1:wink::wink::wink:
mr rocky
15 november 2007, 11:15
Ik kom de laatste tijd regelmatig in HG en ik sta toch weer iedere keer verbaasd, dat er steeds meer Roemeense dames bijkomen, niet dat ik klaag hoor, want er zijn hele fraaie bij.
Gisteren gekozen voor Alicia, volgens haar haar eerste dag, dus ik heb als een van de eerste haar mogen testen en ze is met lof geslaagd. Verder vond ik het voor een woensdag vrij druk. Toen ik rond 5 uur een dame vroeg, waren er binnen geen kamers meer beschikbaar. Hoewel ik normaal niet graag naar een blokhutje ga, heb ik het gisteren toch gedaan en heb daar ook gelijk spijt van gekregen. Het was er ijskoud en het duurde vrij lang voordat het warm werd: een goede sfeerbederver en het gaat ook nog eens allemaal van de tijd af natuurlijk. Volgende keer dan maar toch wat meer geduld hebben, want de tweede keer kwam de dame wel vrij snel met de sleutel van kamer 12. (daar was ik nog nooit geweest)
Verder heb ik nog lekker een aantal cocktails gedronken, nog een reden om misschien weer op een woensdag te gaan.:smile2:
mr rocky
15 november 2007, 18:41
Gisteren in HG ook een meisje gespot die verrassend veel leek op Andrea (GT). Ik dacht eerst dat zij het was en toen ik haar met Andrea aansprak zei ze dat ze een nichtje van Andrea was. Naam heeft ze ook gezegd, maar ben ik weer vergeten.:heul::heul: Kan ook Rumina geweest zijn, volgende keer check ik het wel even.
Willi69
15 november 2007, 20:24
sowie ca. 8 bis 12 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels
:argh1[1]:
Schon wieder eine höchst unvollständige Anwesenheitsliste, und das an einem Montag! :nee:
der jetzt erst einmal ein paar Tage lang seinen Driver schwingt
Urlaubsantrag leider abgelehnt und stattdessen Überstunden im PHG angeordnet! :green_smi
Und noch wichtiger: war der Beamer wieder in Ordnung, so dass Du endlich mal wieder in Ruhe Spitzen-Fußball sehen konntest? :confused:
Big30
15 november 2007, 21:36
Ik kom de laatste tijd regelmatig in HG en ik sta toch weer iedere keer verbaasd, dat er steeds meer Roemeense dames bijkomen, niet dat ik klaag hoor, want er zijn hele fraaie bij.
Van een IJsbeertje die gisteren in PHG was begreep ik dat er woensdag een denk ik all-time-high van 21 Roemeense dames in PHG waren :eek:!
Het lijstje van woensdag wijkt iets af van het lijstje van Willi69 van vrijdag jl.
Anwesende Mädels am 9.11.2007 (circa 64, D=Deutschland): Adella (Rumänien), Aga/Agnieszka (Polen), Aische (Bulgarien), Alini (Brasilien), Alison/Alicia (Polen), Ani (Bulgarien), Anja (D), Brooke/Sandy (Schottland), Carmen (Polen), Denise (Libanon), Dilara (Türkei), Doris (Rumänien), Editha (Polen), Emma (Ungarn), Emmy (Thailand), Eve (Polen), Franceska (Polen), Ginger (D), Hannah (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Russland), Ina (Rumänien), Ines (Polen), Jamilla (Marokko), Jolanna (Slowakei), Katharina (Ungarn), Katja (Bulgarien), Kiara (Rumänien), Kimberly (D), Kinga (Polen), Laura (Lettland), Lazarina (Bulgarien), Leyla (Türkei), Lola (Ungarn), Loredana (Rumänien), Luana/Maya (Rumänien), Maria (Rumänien), Melana (Ungarn), Nadja (D), Nati (Ukraine), Nora (D - jetzt blond), Patrizia (Nigeria), Paulina (Polen), Samantha (Tschechien), Sandra (Polen), Sandy (D), Selena (Rumänien), Serena (Türkei), Sheila (Rumänien), Sherin (Albanien/Kroatien), Silvia (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Kroatien), Sina (D), Sonja II (Polen, Gloria look a like), Tatjana (Ukraine), Veronika (Polen), Zoy (Rumänien) sowie ca. 10 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels
Niet aanwezig: Aline, Alison, Katharina, Ina, Samantha, Patricia, Ani, Kimberly, Luana (waarschijnlijk weer terug naar RO)
Wel aanwezig: Ambra en Anna (beiden weer terug), Anetta, Conny, Bella, 2 nieuwe Roemeense dames Debby en Alicia, Romina en Angela, Yula, Larissa.
Big30
15 november 2007, 22:47
Gisteren in HG ook een meisje gespot die verrassend veel leek op Andrea (GT). Ik dacht eerst dat zij het was en toen ik haar met Andrea aansprak zei ze dat ze een nichtje van Andrea was. Naam heeft ze ook gezegd, maar ben ik weer vergeten.:heul::heul: Kan ook Rumina geweest zijn, volgende keer check ik het wel even.
Rumina was gisteren in Happy denk dus dat je deze Andrea (ex-GT) bedoelt,
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2736
Erwin Kroll
16 november 2007, 12:06
Rumina was gisteren in Happy denk dus dat je deze Andrea (ex-GT) bedoelt,
www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2736
En het nichtje, het meisje dat veel op Andrea lijkt en Mr. rocky bedoelt is dan Larissa:
www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6030
egon, Dr. Rammler
16 november 2007, 15:24
sollten wir dieselbe dame meinen ..... folgende info !!!! anders als im phg arbeitet sie im gt nur von dienstags bis samstags ! sie hat also sonntag und montags frei !!! als ich am samstag bie ihr im gt war, war sie nach meinem besuch jedenfalls dauerbelegt. ich habe sie jedenfalls nicht mehr für einen zweiten marathon erwischen können. !!!!
gruß ozzy1:wink::wink::wink:
@ozzy1 du warst gemeint und auch die "Dame" ist richtig :D
Mann, Mann was findet ihr blos an der ?? für mich: Flop, Flop, Flop, Flop.............................................. ..............
aber naja, die Geschmäcker sind halt verschieden :baby2:
Gruss Egon
ozzy1
16 november 2007, 22:09
@ozzy1 du warst gemeint und auch die "Dame" ist richtig :D
Mann, Mann was findet ihr blos an der ?? für mich: Flop, Flop, Flop, Flop.............................................. ..............
aber naja, die Geschmäcker sind halt verschieden :baby2:
Gruss Egon
genau !! wäre ja auch schlimm wenn nicht !
wie sieht es eigentlich zwischen dem 26.12 und 31.12.in den clubs aus ?
sind viele mädels im urlaub ? wie sah es dort in den jahren zuvor aus ???
gruß ozzy1 :wink::wink:
mr rocky
17 november 2007, 13:18
Na een week werken is het altijd goed om het weekend in te luiden met een middagje/avond HG. Ook gisteren wederom enkele voor mij nieuwe dames gespot, waarvan wederom sommige Roemeens, plus een dame die wel erg opviel vanwege haar outfit (soort sexy schoolmeisje pak) en haar voorgevel. Bij navraag bleek deze uiteraard nep te zijn, maar de rest mocht er ook zijn. Ze heet Shery of Cherie en is van italiaanse afkomst, spreekt ook engels en Spaans. Ik heb haar nog niet getest (het was haar 2e dag) maar een volgende keer zet ik haar wel op mijn lijstje.
:p:p
Verder was de damesbezetting weer zeer goed en redelijk druk. Een voor mij onbekende zeer vriendelijke Thekedame vroeg me nog oprecht hoe het geweest was. Ik heb maar geantwoord , dat het goed was, maar was eigenlijk een iets mindere dag voor mij en daar zal ik hier ook maar niet over uit wijden.
:smile2::roll:
Willi69
17 november 2007, 17:52
Sehr übersichtlich und nicht wirklich zu empfehlen. Ein Großteil der osteuropäischen Mädels ist bis nach dem 6. Januar in Urlaub. :o
ozzy1
17 november 2007, 21:18
Sehr übersichtlich und nicht wirklich zu empfehlen. Ein Großteil der osteuropäischen Mädels ist bis nach dem 6. Januar in Urlaub. :o
danke für die info !!
also doch in den skiurlaub..........
grüße ozzy1 :wink::wink::wink:
Manni1A
19 november 2007, 22:15
:argh1[1]:
Schon wieder eine höchst unvollständige Anwesenheitsliste, und das an einem Montag! :nee:
Urlaubsantrag leider abgelehnt und stattdessen Überstunden im PHG angeordnet! :green_smi
Jetzt war ich fast eine Woche abwesend, und nicht eine neue Anwesenheitsliste aus der Feder des Hausmeisters?:green_smi Wieder plötzlicher Resthusten? :green_smi
Und noch wichtiger: war der Beamer wieder in Ordnung, so dass Du endlich mal wieder in Ruhe Spitzen-Fußball sehen konntest? :confused:
Beim Zweitliga-0:0 am vergangenen Montag noch nicht. Habe statt dessen lieber gepoppt - da war mehr los :D
Ein Update, ob der Beamer jetzt wieder funktioniert, sollte von Willi69 kommen
Manni1A
egon, Dr. Rammler
20 november 2007, 17:42
genau !! wäre ja auch schlimm wenn nicht !
gruß ozzy1 :wink::wink:
schlimm, schlimm.......................:mad:
nur Ausschussware vor Ort. Ganz selten mal ein TA :heul:
Gruss Egon
Babbel
20 november 2007, 20:25
Indien je Bredero wilt ontmoeten dan dien je lang van te voren een afspraak te maken :rolleyes:
Cryptische zin misschien maar de kenners weten dan wel weer wat er aan de hand is :lostit:
Willi69
20 november 2007, 20:37
Jetzt war ich fast eine Woche abwesend, und nicht eine neue Anwesenheitsliste aus der Feder des Hausmeisters? :green_smi
Habe aus Kollegialität ebenfalls pausiert. :smkiss: Es soll ja holländische Forumler geben, die am Wochenende im PHG waren. :green_smi
Willem2
20 november 2007, 20:44
... Es soll ja holländische Forumler geben, die am Wochenende im PHG waren. :green_smi
Ik ken wel een belgische ijsbeer. Die heeft alleen niks gezien en zich voor 6 uur laten opsluiten in een kamertje :rolleyes: en toen botste hij tegen Flipper op :lostit:
Big30
20 november 2007, 20:45
Habe aus Kollegialität ebenfalls pausiert. :smkiss: Es soll ja holländische Forumler geben, die am Wochenende im PHG waren. :green_smi
Stimmt ;)! Aber die schreiben nichts :eek::cool::p!
Ik zal nog wel wat opschrijven later op de avond, nu even off-line.
Big30
20 november 2007, 23:24
Hier dan nog met wat tijdvertraging een kort verslagje van het bezoek aan PHG zaterdag 17 November jl.
- Bij aankomst even voor 19u was de parkeerplaats redelijk leeg, opvallend voor een zaterdag!
- Stemming onder de dames was iets minder. Simpel weg omdat er dus niet zoveel IJsbeertjes waren, van Maggy begreep ik dat er zo'n 55 dames waren.
- Vrijdag was het veel drukker geweest met de IJsbeertjes.
- Trof een aantal bekende IJsbeertjes aan: Sonny natuurlijk, samen met hem bevond ik me 13u daarvoor nog in de Oase :eek:, Rex, 11cc en Flipper. Ik weet echt niet meer of ik Ftotal nu zaterdag of woensdag aantrof ;).
- Aan een lijstje met de dames waag ik me niet omdat ik bang ben dat ik de woensdag jl. line-up met de zaterdag jl. line-up door elkaar zal halen :rolleyes:!
- Net als woensdag weer (te?) veel Roemeense dames, Ina was er ook weer.
- Eten was zoals gewoonlijk van goede bekende PHG kwaliteit.
- Met Sabrina die ik uit een andere club goed ken nog wat gekletst (ze was er trouwens woensdag jl. ook).
- Om half een vertrokken. De korte nachtrust van de vorige nacht begon toch wel zijn tol te eisen.
- Een rustige gezellige avond in PHG ditmaal niet om 12u afgesloten met de bekende Manele klanken.
- De beamer genoot nog steeds van zijn rust!
Big30
Manni1A
21 november 2007, 01:18
De beamer genoot nog steeds van zijn rust!
Wenn ich es richtig verstanden hab, funktioniert das Ding immer noch nicht. :nee:
Muss meinen für Mittwoch geplanten Besuch offenbar stornieren
Es ist Länderspiel!
Manni1A
21 november 2007, 11:29
Es sind zwar eigentlich Hausmeister-Pflichten, aber ich hab die Sache gerade mal selbst in die Hand genommen: Laut telefonischer Auskunft im PHG funktioniert der Beamer wieder. Also ab zum Länderspiel :lostit:
Willem2
21 november 2007, 12:26
.... Also ab zum Länderspiel :lostit:
Wit-Rusland tegen Nederland ? :lostit:
Willi69
21 november 2007, 13:46
Es sind zwar eigentlich Hausmeister-Pflichten
Ich will das Spiel ja nicht sehen. :nee:
aber ich hab die Sache gerade mal selbst in die Hand genommen
Wie meistens... :SmileyWic
Willi69
21 november 2007, 23:41
Wit-Rusland tegen Nederland ? :lostit:
Echt spannend! :sleep: Noch schlechter sind nur die englischen Torhüter... :thefinger
Freue mich schon auf Manni1a´s komplette Anwesenheitsliste gleich! :freu:
Manni1A
22 november 2007, 01:49
Freue mich schon auf Manni1a´s komplette Anwesenheitsliste gleich! :freu:
Die würdest selbst du nicht mehr komplett hinkriegen, weil angesichts der Einwanderung aus Rumänien und Bulgarien derzeit niemand mehr durchblickt :mad:
Das Positive des Tages lässt sich leicht zusammenfassen: Für 50 Euro gibt es im PHG mittlerweile einen virtuellen Tagestrip nach Bukarest oder Sofia. Weitere Kosten kommen kaum hinzu, weil die meisten Neuzugänge für meinen Geschmack absolut unbuchbar sind :wand:
Ich hab es bei einer Nummer mit der polnischen Patrizia belassen (wo sind eigentlich die vielen anderen Polinnen?). Die FKs Robin und Lindberg haben gar nicht gepoppt. Zufrieden mit dem Angebot schienen nur Ftotal und mit Abstrichen Theo-Loge und Sirgreg.
Anwesende Mädels (circa 60, D=Deutschland, OE=Ost-Europa): A(i)sha (Polen), Aische (Bulgarien), Alini (Brasilien), Angela (Rumänien), Ani (Bulgarien), Brooke/Sandy (Schottland), Camilla (Polen), Claire (Kroatien, wieder da - nur bis Samstag), Chris (Ungarn), Doris (Rumänien), Emma (Ungarn), Grace (Ungarn, wieder da), Helen (Dominikanische Republik), Ines (Polen), Irina (Russland), Isa (Polen), Jolanna (Slowakei), Katharina (Ungarn), Katja (Bulgarien), Kimberly (D), Kinga (Polen), Kira (D), Laura (Lettland), Lazarina (Bulgarien), Loredana (Rumänien), Marianne (Ungarn), Marnel (Kroatien), Melana (Ungarn), Mira (D/ Griechenland, wieder da), Nadja (D), Patrizia (Polen), Paulina (Polen), Roxana (Polen, wieder da), Sabrina (D), Sabrina (Weißrussland), Samantha (Tschechien), Sandy (D), Tatjana (Russland), Zoë (Rumänien) sowie ca. 20 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).
JackD
22 november 2007, 17:30
- mei 2007 - Natuurlijk even gesproken over de "scheiding" en benadrukt dat "we" daar helemaal niet tevreden over zijn;
Chris zonder Grace is als ... (vul zelf maar in) ...
Anwesende Mädels ... Chris (Ungarn), ...Grace (Ungarn, wieder da) ...
... weer herenigd!!! Hoera!!!
:blob16::ebounce::blob16::ebounce::blob16::blob16: :ebounce::blob16::ebounce::blob16:
Randy
24 november 2007, 03:32
Het was weer een aangename dag in PHG vandaag. Rustig gestart (ik was er zo tussen 1 en half 2), veel gekletst en gesauna'd, en ook lekker zitten suffen en kijken naar de interactie van dames en beertjes (wie jaagt op wie, en vooral: hoe?).
Het eten was goed, de Thekenfrauen aangenaam, en de sfeer prima. Zelf ook bijgekletst met Picasso1 en Jaccoone.
Gespotte dames: Dani, Samantha, Elly, Zoë, Jolanna, Katherina (H), Helen, Dilara, Paula plus zusje, Aisha, Ebru, Denise, Mia (Br), Jana/Jenna, Chris, Grace, uit Roemenië: Loredana, Ina, Maya, Mara, Katherine/a, Bella, Marilene, Isabella, Selena, Angela plus nog een stuk of 10 a 20 van verschillende thuislanden.
Omdat één van de Roemeentjes jarig werd na middernacht werd het met wat champi van het huis en nog wat lekkers erg gezellig, zeker toen de manele weer losbarstte. De eindtijd werd ook opgeschoven zodat Picasso1 en ik bijna de zaak konden afsluiten zo tegen 2en. :D
Weer lang getwijfeld tussen verschillende dames, maar uiteindelijk was ik heel tevreden met Angela, Zoë (Bulgarije) en Bella.
jaccoone
24 november 2007, 12:26
Het was absoluut gezellig, er waren veel meiden en eerst met Randy en later ook met Picasso vergelijkend waren-onderzoek gedaan. :green_smi
Ik ben met twee dames op de kamer geweest, eerst een uur met Dani, een mix van west- en zuid-europees bloed. :eek:
De tweede was Ina, een lief klein Roemeens meisje. :luvlove:
Helaas de verjaardag gemist, maar dat moet ik maar een andere keer goed maken dan.... :freu:
Groet, Jaccoone:wink:
Picasso 1
24 november 2007, 14:16
Bij binnenkomst in de bar van PHG werd ik meteen belaagd door twee dansende roemeense meiden. Door de manier hoe ze tegen me aanwreven waren mijn gedachten alleen maar gericht op :fuck: en zag ik verder niets om me heen. Maar goed me toch los kunnen rukken (ik bedoel niet :rubbel:) en toen zag ik Randy tegenover op de bank zitten. Wat bijgekletst met hem en later op de avond stelde hij me voor aan Jaccoone (spreekt trouwens niet uit als jak-oen :smile2: maar als Jako one (1)).
Ook aangenaam om Flipper weer te zien. Het verbaasde me dat ik hem eerder op de dag niet aantrof, kon me niet voorstellen dat het een Flipperloze dag zou worden :green_smi.
De sfeer is al voldoende door Randy beschreven.
Ben zelf met Sandy naar de kamer. Een duitse met een figuur die een beetje op die van Franceska lijkt, maar iets vollere billen. Ik had haar al eerder gespot maar niet aangesproken door haar kille en afstandelijke houding. Toch op een moment dat we elkaar voorbij passeerden aangesproken en langzamerhand brak het ijs bij haar en bleek ze een erg prettige en vrolijke persoonlijkheid. Ze is trouwens 1.75, en heeft blond haar in een knot. In de kamer trouwens top met alles erop en d'ran en spattende vonken :D.
Het valt me op dat veel duitse meiden een afstandelijke profi uitstraling hebben maar zodra je met ze praat dit vaak helemaal niet zo is. In mijn ervaring zijn ze vaak ook goed in de kamer.
Heb trouwens vandaag een paar berichtjes van Jaccoone gelezen en zie dat we een gemeenschapelijke deler hebben.... Ola :teuflisch.
Jansen
24 november 2007, 15:13
Nou Picasso1,
Heb jij Rakula Roemeens dan nog niet gekust :rolleyes: of ben je bang dat ze net terug was met mij van de kamer.:rofl: :fuck:
Franceska is er even niet dus je moet dan maar iets anders verzinnen toch.
Jane/Jenna was er wel afgelopen woensdag en zij kust ook niet meer zoveel als ze terug is van de kamer.:thefinger
Picasso 1
24 november 2007, 15:29
Nou Picasso1,
Heb jij Rakula Roemeens dan nog niet gekust :rolleyes: of ben je bang dat ze net terug was met mij van de kamer.:rofl: :fuck:
Franceska is er even niet dus je moet dan maar iets anders verzinnen toch.
Jane/Jenna was er wel afgelopen woensdag en zij kust ook niet meer zoveel als ze terug is van de kamer.:thefinger
Ik heb begrepen dat Franceska YY (tweede weekhelft) en PHG (eerste weekhelft) afwisselt.
Sandy lijkt me overigens wel jouw type (voor zoverre je door haar ijslaag weet door te dringen, maar ja als je ze allen kan laten klaarkomen dan zal je deze waarschijnlijk ook wel laten smelten :D) maar dan moet je door haar vooraf niet laten vertellen hoe de kamersessie met mij was....de behoefte aan kussen zal je vergaan :teuflisch.
Willi69
24 november 2007, 16:08
Gespotte dames: Dani, Samantha, Elly, Zoë, Jolanna, Katherina (H), Helen, Dilara, Paula plus zusje, Aisha, Ebru, Denise, Mia (Br), Jana/Jenna, Chris, Grace, uit Roemenië: Loredana, Ina, Maya, Mara, Katherine/a, Bella, Marilene, Isabella, Selena, Angela plus nog een stuk of 10 a 20 van verschillende thuislanden.
Bei circa 70 anwesenden Mädels fehlen da aber noch einige. :eek: Elly und Mia habe ich nicht gesehen. Hier kommt die "richtige" Anwesenheitsliste: ;)
Anwesende Mädels am Freitag, dem 23.11.2007 (circa 70, D=Deutschland, mit freundlicher Unterstützung von Manni1a :smile:): A(i)sha (Polen), Aische (Bulgarien/Rumänien?), Alba (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif D, Ex-GT, Ex-LR) & Freundin, Aleko (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Polen, + 15 kg), Alexandra (Polen), Alicia (Rumänien), Alini (Brasilien), Angela (Rumänien), Ani (Bulgarien), Anja (D), Bella (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Rumänien/Libanon), Camilla (Polen, bis 18 Uhr), Cherry (Türkei, Titten-Monster), Chris (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Ungarn), Claire (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Albanien/Kroatien) & farbige Freundin http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif, Conny (D), Corinna (D), Dani (Türkei) & Freundin, Delia (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Rumänien), Denise (Libanon), Dilara (Türkei), Ebru (Kurdistan), Emma (Ungarn), Emmy (Thailand), Eve (Polen), Georgia (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Rumänien), Gina (D/Türkei), Ginger (D), Grace (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Ungarn), Helen (Dominikanische Republik), Ina (Rumänien), Ines (Polen), Irina (Russland), Isa (Polen), Isabell (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Rumänien), Jana (Slowakei), Jolanna (Slowakei), Katharina (Ungarn), Katja (Bulgarien), Ka(t)ja (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Rumänien), Kimberly (D), Kinga (Polen), Laura (Lettland), Lazarina (Bulgarien), Leyla (Türkei), Lilly (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Holland/Jugoslawien, Ex-FKK Oase-Mira) & Freundin, Loredana (Rumänien), Luana/Maya (Rumänien), Marleen (Rumänien), Marnel (Kroatien), Melana (Ungarn), Mimi (D), Nadja (D), Patrizia (Polen), Paulina (Polen), Sabrina (Weißrussland), Samantha (Tschechien), Sandy (D), Selena (Rumänien), Tatjana (Ukraine), Zoë (Rumänien) sowie ca. 8 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (vermutlich überwiegend aus Rumänien, wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).
Mittlerweile ist es freitags wieder so voll, dass abends kurze Wartezeiten auf freie Zimmer entstehen. Im Gegensatz zum Mittwoch, der mädelmäßig enttäuschend gewesen sein soll (siehe Bericht von Manni1a), war die Besetzung gestern quantitativ wie auch qualitativ sehr erfreulich. Einige vielversprechende Neuerscheinungen, sogar aus Rumänien.
Positiv: die Innensauna ist jetzt tatsächlich wieder in Betrieb genommen worden.
Negativ: Manele diesmal schon ab 23 Uhr! Ob es daran lag, dass einige Forumler überstürzt aufgebrochen sind?
jaccoone
24 november 2007, 18:16
Heb trouwens vandaag een paar berichtjes van Jaccoone gelezen en zie dat we een gemeenschapelijke deler hebben.... Ola :teuflisch.
Kijk, dat is mooi. Wanneer spreken we af? Kun jij haar de ene helft van de dag bezig houden! :green_smi
En als je dat dan goed doet, neem ik de andere helft voor mijn rekening! :thefinger
Groet, Jaccoone
Manni1A
24 november 2007, 21:07
Negativ: Manele diesmal schon ab 23 Uhr! Ob es daran lag, dass einige Forumler überstürzt aufgebrochen sind?
Der überstürzteAufbruch erfolgte um 0.35 Uhr :D
Es gibt tatsächlich Menschen, die samstags arbeiten müssen :green_smi
Ansonsten: Es war ein perfekter Freitag - die Stimmung war fast wie in den guten, alten Zeiten. Kein Vergleich zum tristen Mittwoch. Der Vollständigkeit halber sei erwähnt: Es waren zahlreiche Forumler da. Neben den holländischen Kollegen auch Willi69, Robin, Theo-Loge und Manni1A.
Bis nächsten Freitag
Willi69
25 november 2007, 14:51
Elly und Mia habe ich nicht gesehen.
Emmy/Elly (Polen) und Mia (Brasilien) waren wohl doch da, außerdem Nancy http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg und Ambra (Rumänien).
Willem2
28 november 2007, 18:30
Vanavond een inval in de PHG door politie in burger.
Babbel
28 november 2007, 23:32
Alle namen genoteerd en weer doorwerken. Namen gaan naar de belastigdienst dus daarom moesten ze wel doorwerken ;)
Big30
28 november 2007, 23:53
Viel eigenlijk allemaal reuze mee. Club was even gesloten maar de controle (nee geen razzia) verliep heel rustig.
Een klein uurtje konden even geen gasten naar binnen, Ernest stond buiten om tekst en uitleg te geven en ik begreep van de IJsbeertjes die na de controle weer naar binnen konden dat er toen al niets meer van de controle was te merken.
Jansen
29 november 2007, 14:56
Ze hebben hooguit een half uurtje moeten wachten,wij kwamen en toen was het nog 5 minuten en ze gingen weer vriendelijk weg.
11cc,Flipper,Big30 en ik hebben ons dan ook weer heerlijk vermaakt met Coctails,pizza en dames.
Voor mij was het weer een keer Emmy en ze was ouderwets lekker.
Jansen
30 november 2007, 20:55
Er zijn momenteel zo'n 12-15 Roemeense dames die in PHG werken + nog een aantal die binnenkort van vakantie terugkomen.
Erg leuk voor de Manele dansavonden van de Roemeense dames maar natuurlijk erg slecht voor de business van de dames.
Dana en Luana (Maya) klaagden vorige week ook al over tegenvallende inkomsten en andere Roemeense gezichten spraken ook duidelijk taal!
Sorry als mijn reactie hierop mischien voor sommige ijsberen te hard overkomt.
Maar het is net als met televisie als het niet bevalt zet je hem op een ander net.
Ik vind persoonlijk dat de meeste Roemeense dames in PHG dan ook erg tegenvallen.
Van de 15 dames die er meestal aanwezig zijn komt dan ook maar de helft voor als aantrekkelijke dame.
Er loopt teveel B en C keus rond,en in mijn ogen te veel kind vrouwtjes, en op deze dames valt dan ook niet de gemiddelde ijsbeer en verdienen dus weinig ook zitten ze er dan ook vaak ongeinterresserd bij.( wat ook niet aantrekkelijk overkomt)
De dames die al langer aktief zijn zoals Loredana,Lavinja,Louisa en weggestuurde Kira zijn dan ook toppers en verdienen altijd goed.
Daarnaast lopen er nog enkele rond die hier ook wel thuis horen.
Maar ik ben bang als men in PHG niet ingrijpt in het laten werken van zoveel matig uitziende dames waaronder diverse Roemeense dan gaat dat weer klanten kosten die weer gaan shoppen naar GT of naar de nieuwe club die binnenkort open gaat.
Dit geldt ook voor een paar Poolse dames en een paar uit de caribean.
Phg staat al jaren bekend als een club met mooie klasse dames die vooral uit het voormalig oostblok komen samen met een paar mooie dames uit Duitsland zelf.
Ik vind dan ook dat de klasse dames van vier jaar terug wat is terug genomen.
Rusland,Polen,Tjechie,Letland,Litouwen,Oekraine,Du itsland en Roemenie daar kwamen toch jaren terug hele mooie dames vandaan.
oblix
30 november 2007, 22:02
Phg staat al jaren bekend als een club met mooie klasse dames die vooral uit het voormalig oostblok komen samen met een paar mooie dames uit Duitsland zelf.
Ik vind dan ook dat de klasse dames van vier jaar terug wat is terug genomen.
Rusland,Polen,Tjechie,Letland,Litouwen,Oekraine,Du itsland en Roemenie daar kwamen toch jaren terug hele mooie dames vandaan.
Erger nog een aantal mooie dames van toen zijn niet eens meer welkom.
Ik denk dat het nog wel eens druk kan gaan worden in die nieuwe club.
Jansen
30 november 2007, 22:54
Erger nog een aantal mooie dames van toen zijn niet eens meer welkom.
Ik denk dat het nog wel eens druk kan gaan worden in die nieuwe club.
Nou dan gaan we toch naar deze club ;) ik hoop dat ze dan ook alleen dames aannemen die wat meer sexy uitsraling hebben.:green_smi
Carpe diem
30 november 2007, 23:05
Maar ik ben bang als men in PHG niet ingrijpt in het laten werken van zoveel matig uitziende dames waaronder diverse Roemeense dan gaat dat weer klanten kosten die weer gaan shoppen naar GT of naar de nieuwe club die binnenkort open gaat.
Waarschijnlijk hoeft PHG niet meer in te grijpen. Uit meerdere monden gehoord dat PHG per 1 januari 2008 hun vergunning afloopt en niet meer verlengd wordt. Enige wat we kunnen doen is afwachten maar dat er iets gaat gebeuren dat geloof ik wel.
Dus ijsbeetrjes afwachten en duimen dat ze ons clubhuis ook niet gaan sluiten. Volgens mij is Job Cohen ook burgemeester in Oedt/Tönisvorst.
CP
Jansen
30 november 2007, 23:26
Waarschijnlijk hoeft PHG niet meer in te grijpen. Uit meerdere monden gehoord dat PHG per 1 januari 2008 hun vergunning afloopt en niet meer verlengd wordt.
CP
Als dat een jaar eerder was gebeurd dan had dat mij 3 bekeuringen gescheeld ongeveer 380,- en iets minder rij ontzegging.;)
Jansen
30 november 2007, 23:38
Kreeg net mail van sony en ook belde hij mij om te laten weten dat hij ons mist.:heul:
Hij is met een welverdiende vakantie bezig :fuck: maar leest wel wat er gebeurd.
Nu ik deze week 4x aktief ben baalt hij omdat ik ook nog wat foto,s heb toegevoegd van de uitspattingen van Jansen:freu::freu::freu::fuck::fuck:
Woensdag is hij weer van de partij.
Big30
30 november 2007, 23:38
Ik vind persoonlijk dat de meeste Roemeense dames in PHG dan ook erg tegenvallen.
Van de 15 dames die er meestal aanwezig zijn komt dan ook maar de helft voor als aantrekkelijke dame.
Laatste paar weken schat ik het aantal zeker in de weekenden op > 20, namen bijhouden is tegenwoordig zelfs voor een Ex-România expert niet meer te doen ;)!
Dus ijsbeetrjes afwachten en duimen dat ze ons clubhuis ook niet gaan sluiten. Volgens mij is Job Cohen ook burgemeester in Oedt/Tönisvorst.
CP
Dacht ik ook maar voor klachten moeten we zijn bij, "Ihr Bürgermeister Herbert Kättner" :p!