PDA

Volledige versie bekijken : Beste Recensie van de Maand Januari 2008

seksenfun
26 december 2007, 19:21
Ik vind dit wel een mooi initiatief. Hopelijk volgen er (ook in de toekomst) vele boeiende recensies.

Willi69
26 december 2007, 22:02
Wie doet de beoordeling ?

De beoordeling ligt deze maand in handen van moderator thesickboy
Und im Januar? :confused:

Kann man auch als Ausländer gewinnen? :rolleyes:

Big30
26 december 2007, 22:51

Im Januar wird ein andere Mod entscheiden. Und ja, man kann auch als Ausländer gewinnen ;):D!

:wink::wink:

Willi69
27 december 2007, 12:57
Im Januar wird ein andere Mod entscheiden.
Dann hat TSB ja nicht viel tun :sleep:, der Dezember ist bald vorbei und bis jetzt wurde noch nicht ein einziger Bericht nominiert. :green_smi

Wie wäre es mal mit einem Sonderpreis für die beste Anwesenheitsliste? :D

Knabbel
27 december 2007, 14:36
Dann hat TSB ja nicht viel tun :sleep:, der Dezember ist bald vorbei und bis jetzt wurde noch nicht ein einziger Bericht nominiert. :green_smi

Zie onder:

Ingangsdatum is vandaag tot en met 31 Januari 2008

Komende maand is dat een vrijkaart van etc.

Als dan niemand in deze rustige tijden iets wil winnen, dan wil ik als rechtgeaarde zuinige Hollander mijn bescheiden
bijdrage (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9255) nog wel even onder de aandacht brengen.

:wink:

Jansen
27 december 2007, 15:36
Ik vind het een goed plan omdat het mij opviel dat er steeds minder geschreven werd over de dames zelf.

Ik had het gevoel dat ik nog een van de weinige vaste schrijvers was met een verhaal over de gebeurtenissen op de kamer.

Ik zal dan ook gewoon door blijven schrijven met nog meer details :fuck:

Maar gelden ook de recenties vanaf half dec. of ook pas gescheven na 25 dec.

Knabbel
27 december 2007, 15:45
Kijk nog eens goed naar mijn citaat van Willem hierboven...

Van trekken word je doof of hoe zat dat ook alweer :moon:

Willem2
27 december 2007, 16:42

Auch bei thesickboy.

Er had moeten staan "deze en komende maand" is thesickboy aan de beurt :rolleyes:

En de periode is bekend.

Ja.

Women Lover
27 december 2007, 18:09
hmm, wat moet ik doen in Villa Vertigo? Wat moet ik in hemelsnaam in Villa Vertigo nu andere dames mij (even?;)) niet kunnen bekoren?

Begin van de avond viel me een rustige dame op achter de bar. Geen super schoonheid maar gewoon een lekkere iets vollere dame(iets waar ik me wel vaak bij thuis voel) in schitterede kleding. Ze was constant bezig achter de bar met iedereen van zijn drankje te voorzien en alles op orde te houden, maar ondertussen ook oogcontact. Gesprek kwam ondanks dat oogcontact niet echt op gang(wilde ze eerst niet bleek later dus), maar ze had er geen bezwaar tegen toen ik haar een lichte rugmassage gaf. Van het 1 kwam na verloop van tijd het ander en vroeg ze of ik er bezwaar tegen had als ze naast me zou komen zitten. ivm mijn beginnende verkoudheid wilde ik eerst naar de sauna, dus dat stelde we uit tot na de sauna. Half uurtje later kreeg ik mijn drinken van haar en bleef ze nog even achter de bar iedereen bedienen en afwassen. Toen ze daarmee klaar was kwam ze voor de bar naast me zitten en kwam er langzaam maar zeker een gesprek op gang. Een uur later werd ze door haar collega achter de bar er lachend op gewezen dat we ondertussen al een uur samen zaten, maar daar reageerde ze alleen maar lachend op en langzaam maar zeker kroop ze af en toe dichter tegen me aan. Totaal geen initiatief nemend voordat zij het deed wachte ik het allemaal af, ondertussen gezellig kletsend over vanalles en nog wat en af en toe lekker tegen elkaar aan kruipend. Tijdens ons gesprek kwamen er een paar donkere(ik wil niet discrimineren want ik heb ook turkse collega's en vrienden) mannen binnen, vol pillen en strake shirtjes(je snapt wel wat voor type ) en ze zegt, duidelijk geirriteerd, in haar duits 'IQ 0' voordat ik iets zeg of laat blijken. Meteen beginnen ze moeilijk te doen. We ergeren ons beide, maar proberen er niets van te laten blijken en ze laat duidelijk blijken dat ze nu even bij mij 'hoort'. Iets wat later die avond nog verschillende keren zal gebeuren. Zelfs uren na het kamerbezoek en dan blijkt ook waarom, maar dat is voor later. rond 11:00 vertrekken we toch naar de kamer, terwijl er in de tijd die eraan vooraf gegaan is nog niets gebeurt is wat ook maar op een zoentje of wat dan ook lijkt. Alleen haar rug en nek heb ik op dat moment nog maar aangeraakt en zelf kroop ze af en toe tegen me aan als ze daar behoefte toe voelde. Op de kamer blijkt dat ze toch wel heel veel ervaring heeft, maar ook gevoel en er volgt een spel tussen 2 mensen vol respect voor elkaars lichaam en genot. Ongelofelijk lekker en ontspannend, ondanks alle inspanningen. Soms is een voorzichtig kusje de aanzet tot veel meer. Niet afhoudend maar opbouwend. Langzaam, respectvol en aftastend, maar na verloop van tijd ook exploderend in een onnavolgbaar spel van 2 lichamen die nog maar 1 ding willen. Na een douche kom ik haar even later weer tegen achter de bar en is ze druk bezig iedereen van hun drankje te voorzien. Ondertussen af en toe ondeugend naar mij kijkend en alle andere vragende ogen ontwijkend. Ze ziet er stralend uit en heeft veel aandacht van de mannen, maar nadat alles weer op orde is achter de bar komt ze al snel weer voor de bar naast me zitten, nu iets dichter bij elkaar zittend( meer de normale houding van de dames vlak voordat ze de sleutel zullen gaan vragen) en gaat het gesprek verder. Al snel wordt alles een stuk duidelijker. Ze werkt al 2 maanden continu en ze moet nog 1 dag voordat ze een maandje terug naar huis gaat. Ze heeft 2 goede maanden gehad en de laatste 2 dagen wil ze rust achter de bar. 'keine arbiet' zegt ze:confused::eek:, terwijl er om ons heen duidelijk verschillende mannen zitten te vissen. Ik had in de planning om op tijd thuis te zijn, maar ik kom uiteindelijk bijna 4 uur later dan gepland thuis. Ik kan haar toch niet zomaar alleen achter laten? Dus 3,5 uur later dan gepland zeg ik haar dat ik zal proberen morgen, hoewel het is allang vandaag, nog terug te komen, als ik even tijd kan maken. Zoniet wens ik haar een goede thuisreis en een prettige welverdiende vakantie. Tijdens de terugweg naar huis probeer ik alles al zo te plannen dat ik het voor elkaar krijg haar nog een keer op te zoeken, ondanks alle verplichtingen.

Gelukkig had ik het grootste deel van de vergadering zelf in de hand en kon sommige dingen iets sneller dan gepland afhandelen(kwestie van prioriteiten:thefinger) en voordat de familieverplichtingen riepen kon ik nog net even gedag gaan zeggen. Ze is net uit bed op het moment dat ik 's middags binnen kom en ze komt, na een bakje koffie en een kort praatje met haar collega achter de bar, bij me liggen met een 2e bakje om lekker wakker te worden. Heerlijk genietend komt ze steeds meer tot leven en na geruime tijd wil ze nog een keer naar de kamer, ondanks dat ze niet wilde werken. We hebben elkaar al aardig opgewarmt blijkt wel op de kamer, helaas moet ik al snel weer naar huis en nemen we na een kort praatje aan de bar afscheid :love::wink:. Erg apart als er een paar nieuwe dames binnen komen, en er alles aan doen om mijn aandacht te krijgen als ik even alleen zit te wachten na het kamerbezoek. Dan merk ik dat er toch wel heel erg veel voor nodig is om ooit nog monogaan te worden.

Op dit moment dus wachtend op haar terugkomst en lukt het niet om te genieten van andere dames. Misschien toch een beetje monogaan?

De tijd zal het leren.

Knabbel
28 december 2007, 00:19
hmm, wat...(vervolg proza).....het leren.

Ik snap dit niet helemaal... Dacht dat het de bedoeling was een recensie te linken. Daarnaast is mij niet duidelijk waar dit speelt en met name met wie. Is er op deze wijze eigenlijk wel sprake van een recensie?

Overigens alle lof voor bijdragen als deze (keep up the good work), maar persoonlijk kom ik hier niet veel verder mee.

Willem2
28 december 2007, 01:06
Ik snap dit niet helemaal... Dacht dat het de bedoeling was een recensie te linken. Daarnaast is mij niet duidelijk waar dit speelt en met name met wie. Is er op deze wijze eigenlijk wel sprake van een recensie?

Het is inderdaad de bedoeling dat er ergens op dit forum een recensie/bericht wordt geplaatst en dat je dan hier de link geeft naar de desbetreffende recensie/bericht.

Maar Women Lover is ook al lekker bezig :freu: en gewoon aan het warmdraaien :rolleyes:

thesickboy
28 december 2007, 10:48
TSB heeft het nu eventjes wat druk met werk, verkiezingen en feestdagen. Na 2/1/08 zullen we dit recensievarkentje wel even wassen...

Ciao
TSB

Women Lover
28 december 2007, 20:22
Het is inderdaad de bedoeling dat er ergens op dit forum een recensie/bericht wordt geplaatst en dat je dan hier de link geeft naar de desbetreffende recensie/bericht.

Maar Women Lover is ook al lekker bezig :freu: en gewoon aan het warmdraaien :rolleyes:

Warmdraaien? Ik werd er wel warm van ja;)

Het gaat mij niet om een vrijkaartje in Villa Vertigo. Daar heb ik op dit moment niets te zoeken. Het ging mij erom het nog een keertje te beleven om de tijd de doden totdat ze weer terug is. Dit leek me wel een geschikte plek, omdat ik haar naam en de club niet wil noemen. Ze zal ongetwijfeld niet op zoekende beetjes, met dit verhaal in het achterhoofd, zitten te wachten.

Misschien ga ik komende weken nog wel meer avontuurtjes herbeleven;). De beginperiode LR bijv. Mijn mooiste saunaclubperiode in 5 jaar

Women Lover
28 december 2007, 20:35

Overigens alle lof voor bijdragen als deze (keep up the good work), maar persoonlijk kom ik hier niet veel verder mee.

Nee dit is geen recensie maar een persoonlijke belevenis:love: en omdat er meer gebeurde dan het betaalde contact hou ik de locatie en de naam van de dame buiten het verhaal. Voor mij een kwestie van respect voor de dame. De grenzen zijn vaag en de dames zelf zijn(vooral in het begin) ook wel eens de weg kwijt, maar op dit moment was het duidelijk. Dit was geen klantenbinding, maar gewoon 2 mensen die beide samen ontspannen.

Big30
30 december 2007, 17:04
Dit is een voorbeeld van een recensie van rplover die het meer dan waard is mee te dingen naar de titel "beste recensie van de maand!"

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=59904&postcount=106

Anvers
30 december 2007, 17:12
Omdat rplover het zelf niet durft te vermelden onder dit topic, zal ik dit maar in zijn plaats doen. :p

wico

Nu Paola blijkbaar met de zuiderzon is vertrokken, een laatste berichtje over haar.
Ze was de Koningin der Ijsberen, één jaar lang, en heeft klaarblijkelijk het geluk gevonden dat geen enkele klant haar zal misgunnen.
Ze leest dit niet, en zou er toch de ballen van verstaan, maar toch deze ode aan misschien wel het liefste Meisje dat ooit achter de ramen heeft gestaan.
Want hoe hitsig en wulps ze ook overkwam achter haar raampje, ze heeft een hart van goud.
Ik herinner me nog mijn laatste bezoekje aan haar, is al een hele tijd geleden, het was niks te warm buiten, en Paola had me binnengetrokken om me even op te warmen.
Nu ja, even. Paola kennende, mij kennende, bij Paola was de standaard voor mij 2 briefjes. Van 50, welteverstaan.
Die avond, of beter die nacht was er echter iets raars aan de hand, iets dat ik nog nooit in haar ogen had gezien.
Misschien was dit wel haar afscheid aan me, maar echt verteld heeft ze het me nooit.
Ze vertelde me wel steeds meer van 'die rijke klant', en die kwam haar ook meer en meer bezoeken, maar soit, dat was uiteraard haar affaire, niet de mijne.
Die avond echter, gebeurde er iets dat ik van Paola nog nooit had gezien.
Een Meid MET gevoel, klasse, stijl, kortom, een heerlijk schatje.

Het was de kalme periode van het skw (iedere Meid klaagde), en tja, al kussend trokken we naar achteren. Zoals ik van haar gewend was, de centen legde ik altijd aan het voeteinde van het bed, en grabbelde Paola dan wel later, soms tijdens de sex, soms ervoor, een andere keer weer nadien.
Het leek erop (ja, leek), dat Paola dit niet meer voor de centen deed.
Maar die avond was ze o zo terughoudend, neen, ze deed alles wel op de goede manier, maar er was iets.
Na een kwartiertje vroeg ik haar dan ook wat het probleem was. En daar kwam de ECHTE Paola in haar boven, er stond een vriendinnetje van haar al de ganse dag in de ramen en had geen eurocent verdiend. Ik had haar wel gezien, maar er weinig aandacht aan besteed.
Nog geen vijf minuutjes later ontworstelde onze Koningin zich uit mijn greep, trok een handdoek aan (hoe doe je dat eigenlijk? ;)) en nog geen minuutje lag XX naast ons, haar naam ontglipt me nu.
Oops, dacht rplover bij zichzelf, dit zou wel eens een heel dure avond worden. Ik wou het bed af, om in mijn portefeuille te duiken. Maar ons Paolake hield me tegen. Moi je vais la payer, zei ze, terwijl ze de centen van het bed grabbelde, en deze aan XX overhandigde.
Het volgende uurtje heb ik me kostelijk geamuseerd, een zalige Meid leren kennen, een lesbische show te verwerken gekregen, twee schoonheden die me bewerkten. Pure schoonheid, zijn gelijke niet kennend.
Paola was ook veel zachter dan andere keertjes, en was veel meer met zoenen bezig (zowel XX als mij), dan met de rest.
Zoals ik al zei, het was alsof ze afscheid van me nam, die avond.
Over de service, wat kan een man daarop aanmerken, twee prachtexemplaren die in alle naaktheid je tot en met verwennen, opkussen, oppijpen, en bijna kapot neuken. Diegene die het geluk hebben gehad Paola echt te leren kennen, weten best wat ik bedoel.
Ze kende er de knepen van (van haar vak, en gaf steeds het gevoel dat je de enige was voor haar).
Ik heb genoten, genoten en genoten, van deze twee deernes. En ze hebben me leeg achtergelaten. Ik heb nog Paola proberen te betalen, maar daar was geen sprake van. En dat dat net uitgerekend mijn laatste bezoekje moest zijn aan deze Meid........

Paola, je hebt me toen je ware aard getoond, voor jou was dit een beroep als een ander, en je gaf je steeds heerlijk, telkens weer, ook al voelde je je een keertje wat minder in vorm.
Ik zal het je zeggen zoals jij het me dikwijls verteld hebt: je t'aime bien.

Ooit hoor ik je nog wel een keertje, daarvan ben ik rotsvast overtuigd.
Het ga je goed, lieve Meid.

(en dan verschieten ze ervan dat een man gaat dichten :D)

IK WIL DOOD AAN JOU

Verblindende schoonheid
Zalige eenvoud
Prachtig benenspel
Venus
Je lichaam, boekdelen
Glimlach, verleiding
Geur, bedwelming
Je smaakt naar nog
Helemaal gek van jou
Tedere aanrakingen
Kussen
Strelingen
One love
Lets get together
Ik wil dood aan jou

Anvers
30 december 2007, 17:14
oei,

Big30 is mij VOOR geweest zie ik. :p

wico

Hollandmale
30 december 2007, 21:56
.....plaatst HM maar 'n link naar z'n eigen Hof-recensie :cool: :
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=59730&postcount=338

Stiffmaster
31 december 2007, 09:06
In navolging van HM zal ik ook een duit in het zakje doen :plapper:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9310

Valt me op dat er zo weinig aan mee doen :eek:

Stiffler die op bericht van Molaar wacht :lostit: om LR te gaan bezoeken voor de vrouw van zijn dromen :luvlove::luvlove:

Tiga
31 december 2007, 09:37
In navolging van HM zal ik ook een duit in het zakje doen :plapper:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9310

Valt me op dat er zo weinig aan mee doen :eek:

Stiffler die op bericht van Molaar wacht :lostit: om LR te gaan bezoeken voor de vrouw van zijn dromen :luvlove::luvlove:

Stiff ik neem aan dat je je eigen bericht bedoeld en niet het paspoort van HM :) Volledige link met postcount luidt dan:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=59867&postcount=2

Randy
31 december 2007, 09:56
Wat mij betreft mag Ace2 ook meedingen. http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=58344&postcount=143 is een mooi voorbeeld van zijn stijl: uitgebreid, informatief, geestig en met de nodige zelfspot.

Het enige dat hij nog moet leren is eea onder de juiste dames te plaatsen ;)

Knabbel
31 december 2007, 13:12
Ik kan het met mijn achterdochtige inslag natuurlijk verkeerd zien, but correct if i'm wrong...

Bij deze :D

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8480&postcount=#12

Stiffmaster
31 december 2007, 15:52
Stiff ik neem aan dat je je eigen bericht bedoeld en niet het paspoort van HM :) Volledige link met postcount luidt dan:

Goed opgemerkt Tiga, wat zouden wij ijsbeertjes toch zijn zonder onze oplettende moderatoren :bowlol::bowlol:

De Cock
31 december 2007, 16:03
Mag ik zo vrij zijn om SANTA-Claus (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=59504&postcount=335) party te vermelden.

:bowlol: Groeten en een FIJN 2007/2008 Gewenst :bowlol:

De BB Cock.

uurtje
1 januari 2008, 01:40
Ik dacht al ruim van tevoren te weten wat ik wilde. Toen brak echter de dag aan dat het ging gebeuren. Ik had bewust gewacht tot die laatste dag. Het gebruikelijke ritueel was van toepassing: de rit erheen en vervolgens een parkeerplaats zoeken. Eenmaal binnen bleek ik uiteraard niet de enige te zijn die nog even voor wat extra's was gekomen. Het bekijken, afwegen en beoordelen viel natuurlijk niet mee. Eigenlijk dus zoals altijd. Wat kun je krijgen, wat zit erop en wat denk je hoe het gaat uitpakken? Eigenlijk een kunst op zich. Echte kenners beheersen dit spel natuurlijk wat beter dan anderen maar er kan en mag uiteraard altijd gevraagd worden naar de "performance".
Hoe het ook zij, het uur der waarheid is onvermijdelijk en vond dus ook enige momenten plaats. De verpakking werd verwijderd. Het vuur werd wat hoger gestookt, er werd gepositioneerd, waargenomen en verlangd. Langzaam kwam de vuurpijl te voorschijn. Vakkundige handelingen deden hem in zijn koker belanden. Het vuur werd nog eens extra opgestookt. Langzaam begon het te vonken. En meer, en meer, en meer. Het werd tijd om een stapje terug te doen om vervolgens een spetterende ontlading te mogen aanschouwen. Dit ging zo nog even door. Na ongeveer een 1/2 uur werd het tijd om de balans op te maken. Al met al kon gesteld worden dat die 50 Euro toch wel weer voor en prima stukje vuurwerk hadden gezorgd. Jammer dat je maar 1x per jaar vuurwerk kunt afsteken...

rplover
5 januari 2008, 00:26
Nou ik hoop dat een recensie buiten de saunaclub ook gewaardeerd wordt, mijn laatste bij Roza in trio met Soraya van Stout Privehuis Den Haag:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8755
frankkinky, ALLE recensies worden gewaardeerd hier, recensies zijn hier niet plaatsbepalend, clubbepalend of wat dan ook.
Gewoon blijven schrijven, ik lees al je verhaaltjes altijd met plezier.
Ben er dan ook van overtuigd dat jij de bron aan info bent, en niet een of ander forum.
Hier tellen de leden en hun recensies.
Van mij kreeg je alvast een vrijkaartje voor al je inspanningen op dit forum, maar ik heb hier niks te vertellen :D

En misschien is het clubgebeuren het belangrijkste van het ijsberenforum, maar weet wel dat er wel mensen zijn die je inbreng meer dan waarderen, waaronder ondergetekende.

Gewoon lekker je ding doen, en het aantal hits op je topics doen er gewoon niet toe, het is het plezier van het schrijven en het lezen dat telt (maar dat is maar mijn persoonlijke mening)

We wijken af, vergeef het me ;)

Silvester
5 januari 2008, 13:02
Sinds vanmorgen het heugelijke bericht binnenkwam dat ondergetekende een vrijkaartje voor FunGarden gewonnen had, is ie hebberig geworden...

Nog een vrijkaartje... waarom ook niet...?

Vandaar deze post (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=56543&postcount=32) n.a.v. een zeer aparte ervaring mijnerzijds in het topic Wat is je favoriete openingszin in een Sauna-FKK?

En als reserve dingt deze post (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=44335&postcount=2) uit het topic Slechtste trio ooit in mijn ijsberenbestaan.... mee..

Een hebberige Silvester....

:moon:

rplover
5 januari 2008, 13:13
... niet te hebberig worden. Je beide post zijn 'out of date' en dingen dus niet mee naar de prijs ;)
TSB mag me verbeteren als ik mis ben :D

Misschien een nieuwe rubriek opstarten: de zoektocht naar de 20 beste recensies ooit op het ijsberenforum, zowel de aanbrengers als de schrijvers krijgen een vrijkaartje (een duo-ticket??? :zauberkis), nu ze toch met vrijkaartjes aan het gooien zijn :teuflisch

Silvester
5 januari 2008, 13:22
Shame on you Silvester :o !!!

... niet te hebberig worden. Je beide post zijn 'out of date' en dingen dus niet mee naar de prijs ;)
Oeps, zo had ik het niet begrepen, als je goed leest staat het er... excusez moi.!!
Digitaal gummen dus maar....

Misschien een nieuwe rubriek opstarten: de zoektocht naar de 20 beste recensies ooit op het ijsberenforum, zowel de aanbrengers als de schrijvers krijgen een vrijkaartje (een duo-ticket??? :zauberkis), nu ze toch met vrijkaartjes aan het gooien zijn :teuflisch

Goed idee, je hebt bij deze al meteen de eerste post...

Een hebberige Silvester die de deksel op zijn neus kreeg...

:rolleyes:

thesickboy
5 januari 2008, 14:19
...

Ik zou niet durven...:D

;):wink:

Willem2
6 januari 2008, 13:22
Sub : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=60563&postcount=4

rplover
6 januari 2008, 20:53
Geen recensie op zich, maar informatief zo veelzeggend, sfeerbeelden oproepend, dat ik vind dat SEF hier zijn plaatsje verdient.
Bij deze dus SEF, blijven schrijven ;) (wel aanklikbaar uiteraard)
(http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=60614&postcount=171)

seksenfun
6 januari 2008, 21:06
thanks rplover om me in te schrijven, wie weet.... :smile:

en blijven schrijven blijf ik zeker doen, ook na de prijsvraag, en liefst tot de verbeelding sprekend, dan hebben anderen er inderdaad meer aan

Willem2
7 januari 2008, 01:05
Ik zal hem dan wel nomineren want zelf was hij daar even te bescheiden voor : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=60640&postcount=136

PS Of was hij eventjes digibeet ;)

Willem2
7 januari 2008, 01:07
Het is weer een beetje korte recensie van Gustomass ;) : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=60637&postcount=219

Willem2
7 januari 2008, 12:14
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=60668&postcount=28

Kort maar krachtig :D;) :wink:

thesickboy
7 januari 2008, 13:46
Tussendoor even een overzichtje van alle recensies die meedingen naar de titel van recensie van de maand:

Nomineren kan nog gans de maand, uitslag wordt bekend gemaakt op 1/2/2008

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9255
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=59677&postcount=10
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=59904&postcount=106
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=59730&postcount=338
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=58344&postcount=143
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8480&postcount=#12
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=59504&postcount=335
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=60025&postcount=26
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8755
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?goto=newpost&t=8209
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=56543&postcount=32
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=44335&postcount=2
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=60563&postcount=4
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=60614&postcount=171
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=60640&postcount=136
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=60637&postcount=219
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=60668&postcount=28

Lezen en schrijven maar....

TSB

ilovethaigirls
7 januari 2008, 13:57
De manier waarop der hausmeister Willi69 er steeds weer in slaagt om een bijna volledige aanwezigheidslijst van PHG op te stellen, vind ik gewoon fenomenaal. Dus ik nomineer Willi69 !
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=59734#post59734

Het verbaast me dat nog niemand dit eerder heeft gedaan........
Toch wel erg informatief voor diegenen die deze club regelmatig bezoeken.

r0y
7 januari 2008, 15:25
bij deze wil ik ook Willi69 nomineren, als iemand mijn stem moet krijgen is hij het wel !

Jack42
7 januari 2008, 16:41
Ik lees de recensies van Ace2 altijd graag en de recensie die ik nu voordraag is wel heel speciaal. Bij het lezen maak ik die dag opnieuw mee! :lostit:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=60640&postcount=136

Grtz,

Jack42

Big30
7 januari 2008, 18:29
De manier waarop der hausmeister Willi69 er steeds weer in slaagt om een bijna volledige aanwezigheidslijst van PHG op te stellen, vind ik gewoon fenomenaal. Dus ik nomineer Willi69 !
Het verbaast me dat nog niemand dit eerder heeft gedaan........

Mij ook ;)!

Willi69
7 januari 2008, 19:55
Danke an ilovethaigirls, horneymike, r0y und Big30! :lostit: :freu: :wink:

Picasso 1
7 januari 2008, 20:57
Ik zie dat Willy69 al genoeg 'aandacht' krijgt anders had hij zeker mijn stem gekregen. De YY-counterpart hiervan is......Hollandmale en daar geef ik mijn stem aan :green_smi. Zie: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=60547&postcount=167

rplover
7 januari 2008, 21:15
...het uitdelen zijn , een lifetime nominatie voor de enige die het Antwerpse gedeelte van dit forum al vanaf hij lid is volledig zelfstandig rechthoudt.
Er mag geen Dame haar gat verzetten, of onze Wico heeft het gezien :teuflisch
Tot vervelens toe verplaats hij mijn favorietjes naar het archief, maar je kan er verdomd je klok op gelijk zetten, hij zit er niet dikwijls naast ;)
Dikke proficiat voor al de moeite die je dagelijks in dit forum steekt, Wicoke

Hier en klein voorbeeldje van zijn favoriete zinnetje (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=59901&postcount=11) :D

Knabbel
7 januari 2008, 22:11
Hoewel de weergeven kameractiviteiten van RPLover (kennelijk van alle markten thuis) niet geheel my cup of tea zijn,
heb ik toch met plezier zijn verslag over Tatiana de Trans Ecuador Express ( http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=60617&postcount=4) gelezen :D

En om het TSB wat makkelijker te maken met knutselen: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=60617&postcount=4

thesickboy
8 januari 2008, 09:32
En om het TSB wat makkelijker te maken met knutselen: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=60617&postcount=4

Waarvoor dank!

:freu::freu::freu:

Willem2
8 januari 2008, 17:42
Hoe zeggen banken en financiële instellingen dat ook alweer :rolleyes: : De in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst....................
Maar het is duidelijk dat het IJsberenforum wel rekening zal houden met de resultaten uit het verleden maar dat die los staan van de beste recensie van de maand ;).
Een ieder komt wel aan zijn :rubbel:
Cryptisch maar hopelijk wel duidelijk :D

smp
8 januari 2008, 19:44
oke , Yes ik hebt nog niet gewonnen , maar misschien wel op verjaardag 31/01/1974
dat zou een mooi kado zijn .

Knabbel
8 januari 2008, 20:26
Hoe zeggen banken en financiële instellingen dat ook alweer :rolleyes: : De in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst....................
Maar het is duidelijk dat het IJsberenforum wel rekening zal houden met de resultaten uit het verleden maar dat die los staan van de beste recensie van de maand ;).
Een ieder komt wel aan zijn :rubbel:

Om Johan Cruijff maar eens te citeren: Als ik zou willen dat je het begreep, zou ik het wel beter uitleggen. :freu:

liefhebber
8 januari 2008, 21:06
Hoe zeggen banken en financiële instellingen dat ook alweer :rolleyes: : De in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst....................:wink:

Absoluut: Past performances are no Guarantee for the future!
(dat weet elke IJsbeer die wel eens met een dame op een kamertje geweest is!
niet voor niets gebruiken ze op een internationaal forum de term YMMV - Your Mileage May Vary!)

@Knabbel - Yep, zoals de grootmeester zei: je snapt 'm pas als je 'm begrijpt! :smile2:

rplover
8 januari 2008, 22:26
@Knabbel - Yep, zoals de grootmeester zei: je snapt 'm pas als je 'm begrijpt! :smile2:
@liefhebber - Van de grootmeester gepikt en aangepast : om te scoren moet je ballen hebben :D

Willi69
9 januari 2008, 10:09
Holländisch und kryptisch, das ist zu viel! :o

Jack42
10 januari 2008, 14:27
Bij deze nomineer ik Ilovethaigirls met deze recensie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=60969&postcount=156) voor beste recensie van de maand.
Hij post al enkele maanden informatieve recensies over GT wat ik zéér waardeer.

Grtz.

seksenfun
12 januari 2008, 21:39
savesexer verdient wat mij betreft een dikke pluim met zijn eerste recensie!!

Sowieso is het mooi om op zo'n manier te schrijven dat ook beginnelingen zich een vrij correct beeld kunnen vormen van 'het gebeuren'.

Er staan ook wel een paar zaken in die eerder verbazend zijn voor ijsberen die er nog niet kwamen maar toch al een indruk ervan trachten te krijgen (vb.: 2 van de 3 dames die geen FT wilden doen, hoewel (dacht ik) dat de standaard daar is (was?)

Aan zo'n recenies http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=33&page=17 (#339 & 340) heb je wat.

:smile:

rplover
20 januari 2008, 13:16
Of hoe -de passie voor/de afwezigheid van- een toppertje iemand in de armen van een andere Meid drijft, en er dan zo een prachtrecensie uitkomt.
Proficiat MrStaminna ;)

de wondermooie Eva

voor de gemakkelijkheid, TSB http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=61939&postcount=4

Willem2
21 januari 2008, 01:34
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=62053&postcount=18

Willem2
22 januari 2008, 01:13
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=62169&postcount=373

Willem2
22 januari 2008, 01:16
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=62147&postcount=5

Misschien niet altijd taalkundig even goed maar wel altijd leuk om te lezen :freu:

Big30
22 januari 2008, 01:57
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=62147&postcount=5

Misschien niet altijd taalkundig even goed maar wel altijd leuk om te lezen :freu:

Sluit me daar helemaal bij aan! Voorts zou ik ook graag een lid willen nomineren die nogal anoniem op dit forum verkeert en zelden ergens een mening over heeft ;)!

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=62169&postcount=373

Het betreft hier ene rplover :D!

r0y
22 januari 2008, 09:06
rplover .........nog nooit van gehoord......... :D

seksenfun
22 januari 2008, 19:48
..... (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=62181&postcount=180) al was het alleen al maar voor de moeite

Anvers
22 januari 2008, 20:28
rplover .........nog nooit van gehoord......... :D
Sorry, maar als het de bedoeling is om "de draak te steken" met een lid, ga dan ergens anders de "flauwe plezante" uithangen! :mad:

Ik vind uw opmerking ALLES BEHALVE gepast. Het kan dan misschien wel als humor bedoeld zijn, maar ZO zie ik het niet; een beetje respect voor de andere leden zou U passen rüy! :motz:

wico

TT Man
22 januari 2008, 20:58
een beetje respect voor de andere leden zou U passen rüy!

Dat geldt voor meerderen hier...

rplover
22 januari 2008, 21:49
Sorry, maar als het de bedoeling is om "de draak te steken" met een lid, ga dan ergens anders de "flauwe plezante" uithangen! :mad:

Ik vind uw opmerking ALLES BEHALVE gepast. Het kan dan misschien wel als humor bedoeld zijn, maar ZO zie ik het niet; een beetje respect voor de andere leden zou U passen rüy! :motz:

wico
Wicotje, mijn vriend, ik denk dat Roy dat maar al lachende bedoelde zenne.
Maar alvast bedankt om het voor me op te nemen;)

Wie is eigenlijk die rplover....wat bezielt hem..en vooral....waarom doet ie het toch? ....zou die man dan zo graag eens VV bezoeken? Of doet ie het voor de 'seksenfun'? :hammer::zauberkis

En laten we er geen hetze van respect voor mekaar van maken vrienden, ik hou gewoon van schrijven EN "tomatensap" (lees: vrede)

seksenfun
23 januari 2008, 20:34
Wie verwijst hier zo maar naar mijn 'merk'naam... ik ga er een gedep. merk van maken... moet je éérst de goedkeuring vragen... en misschien wel betalen :D

Het is maar voor te lachen hè... (psssst, da van da kaartje ook zeker :smile::smile:)

herbert de tarbot
24 januari 2008, 21:51
Niet dat ik hem stylistisch zo sterk vind, maar gewoon omdat het mijn eerste recensie is sinds juni 2006 :sleep::
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9597
Als ik de vrijkaart win hoef ik tenminste geen anderhalf jaar meer te wachten voor de volgende.

zeppos58
28 januari 2008, 11:05
Wil even proberen ook iets te winnen ;)
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9740
wie weet:zauberkis

thesickboy
28 januari 2008, 11:53
De maand loopt stilaan op zijn einde en ik heb dit weekend wat leeswerk gedaan. Ik heb dus al een beeld van wie de prijs voor beste recensie deze maand kan gaan winnen.

De maand is nog niet voorbij dus nomineren kan nog tot donderdagavond 31/1 om middernacht, klokslag, stipt...
Vrijdag 1/2/8 om 12u maak ik de winnaar bekend.

May the best bear win!:cool:

zeppos58
28 januari 2008, 14:15
Ik had nog wat achterstallig schrijfwerk, meteen werk van gemaakt
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=62757#post62757

Picasso 1
28 januari 2008, 20:48
Een goed besteed half uurtje :D

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=62592&postcount=192

zeppos58
28 januari 2008, 21:44
en ondertussen werp ik me met nr-3 ook in de strijd, ja het was druk die vrijdag :D:teuflisch
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9748

Picasso 1
29 januari 2008, 00:08
En deze gaat naar..... Sonny
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=62691&postcount=238

Randy
30 januari 2008, 08:54
Met dit verhaal (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=62921&postcount=199). Prachtige sfeertekening, alsof ik er midden in zit.

ilovethaigirls
30 januari 2008, 09:11
Met dit verhaal (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=62921&postcount=199). Prachtige sfeertekening, alsof ik er midden in zit.

Randy is me net voor geweest, ik sluit me bij hem aan.
Heb het verhaal ten dele meebeleefd en ik kan verzekeren dat het erg gezellig was.

thesickboy
1 februari 2008, 12:13
:aola::aola::aola:

De eerste winnaar van de

'Beste Recensie van de Maand'

is geworden:

:festeer: Hartelijk Gefeliciteerd :festeer:

SPHINX

:aola::aola::aola:

Sphinx wint een vrijkaartje voor Villa Vertigo (http://www.villavertigo.de/)
De beste recensie van de maand heeft een eerste winnaar. Volgens mijn geheel eigen en ook volledig subjectieve mening heeft Sphinx de afgelopen maand de beste recensie gepost.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=62053&postcount=18

Mijn motivatie:

Het verhaal van Sphinx schetst een mooi sfeerbeeld, je kan als het ware de sfeer opsnuiven, het is goed en vlot geschreven. Lang genoeg om een volledig beeld te geven, kort genoeg om te blijven boeien. Kortom, naar mijn bescheiden mening, een steengoeie recensie. Proficiat!

Om af te sluiten met een citaat uit het bericht (welliswaar ook door Sphinx zelf gejat):
"There is one word in German and I think that said it all: Wunderbar (http://www.youtube.com/watch?v=KtDfqgFiaOU), Wunderbar, Wunderbar. Wunderbar. Wunderbar"

En speciaal voor Sphinx: http://www.youtube.com/watch?v=HcOZ6xFxJqg;)

Sickboy

Sphinx
1 februari 2008, 20:01
:eek: ......

.................................................. .

Potver.... Je hebt het voor elkaar Sickmod. Deze racebeer is, zoals Eddie Tudor-Pole zelf zou zeggen, "completely flabbergasted." Dus laat ik het maar hier op houden:

:freu: :lostit: :hammer: :bowlol:

En dank je voor de clips Sickmod. Deze racebeer kan natuurlijk niet achterblijven:

Allereerst een Turbo-versie van Where do the boys go? (http://nl.youtube.com/watch?v=TVG95D6IYUc) Hail to that Drummer!

Vervolgens Living in China (http://youtube.com/watch?v=1en2vqWtSwk) Leuk plaatje, mooie clip

En tot slot, het heeft efkes geduurd, maar ik heb hem te pakken... je kunt ervoor wegrennen, maar hij zal je altijd vinden... De Live Versie!! (http://nl.youtube.com/watch?v=6JsKlZaYNnM) :moon:

Thnx very much,

Een racebeer die zijn Engelandtripje van volgende week gaat voorbereiden