Volledige versie bekijken : Mariana ( Hongaarse)
Willem2
17 oktober 2005, 14:03
Naam : Mariana
Haarkleur/-lengte : blond
Lengte dame : 1.70
Postuur/Cupmaat : Normaal, B-Cup
Nationaliteit/Taal : Hongaarse, gebrekkig duits / Engels zeer goed
Leeftijd : 26
Tatoeages/Piercings :-
Service : Goed, zoenen, beffen,neuken, FT
Bijzonderheden : Ze is op dit moment niet meer aanwezig maar ik denk dat ze wel weer een keer terugkomt. Meisje met een goed figuur en mooie uitstraling.
Hollandmale
5 december 2005, 11:40
Haarkleur/-lengte : Blond/halflang
Lengte dame : 1.75
Postuur/Cupmaat : Slank/BC-siliconen
Nationaliteit/Taal : Hongaars/goed Engels/minder Duits
Leeftijd : 28
Tatoeages/Piercings : Nee
Service : Zeer goed; TZ, vingeren, beffen, NMC, PZC, FT
Voordelen : 200 % GFE, lief en geil
Nadelen : Niet bemerkt
Tijdsduur : 2 uur
Prijs : 150,-
Extra’s : Echt deepthroat en FT
Bijzonderheden : Is bij de tv's in de bar
Paspoort : Gelieve aan te passen
Hoewel Mariana al 'n jaar in PHG is, hebben slechts 2 (!) ijsberen de moeite genomen om (elders) over haar te schrijven. En heel drukbezet is ze ook al niet. Onbegrijpelijk, want Mariana is helemaal top ! Ze ziet er prima uit; knap gezichtje, mooi lang en slank lichaam, lekkere siliconenborstjes. Een hele lieve en geile meid, met 'n geweldige service. Tongzoenen doet ze als de allerbeste, en pijpen net zo: zacht, lang, nat en diep dus :smkiss:. Neuken gaat in alle standjes, met veel gevoel en emotie. Alles vergezeld van veel oogcontact en zelf genieten; beffen en vingeren mag Mariana ook graag hebben. En een meisje dat HM 2 uur lang zo hard als 'n houten knuppel kan houden (zelfs na 'n rubbertje vullen), is in alle opzichten de moeite waard :rolleyes:.
In hutje 21 begonnen met staande voor het bed lekker en lang tongzoenen. HM kon er net bij, want op hakken meet Mariana ruim 1.85 (!). Eindelijk weer 'ns 'n meisje dat niet zelf pijlsnel haar lingerie uittrekt, en op bed gaat liggen. Heb Mariana onder het zoenen dus langzaam uit haar BH-tje en stringetje geholpen; haar hoge hakken mocht ze aanhouden ;). Vervolgens op bed verder getongzoend, daarna via Mariana's borstjes afgedaald en haar spiegelgladde poesje kletsnat gelikt. Vervolgd met wederom veel en lang tongzoenen; beide goed in de stemming gekomen :smile2:.
Daarna begon Mariana aan haar eerste pijpsessie. Jongens, wat kan dit meisje lekker pijpen ! Eerst van onder tot boven natlikken, vervolgens heel zacht, nat, lang en heel deepthroat gepijpt. Afwisselend zonder handjes, of met 'n kletsnat handje meemasserend, veel geil aankijken, neusje op m'n buik, veel teasen en likken met haar tongetje. Vond het geweldig, en zeer opwindend. Vaak slaat HM het neukgedeelte over, omdat rubbertjes niet z'n ding zijn. Maar werd deze keer zo geil dat we het toch gedaan hebben. Achteraf gezien 'n totale voltreffer :eek:.
Mariana begon met me in cowgirl te berijden, gehurkt met haar hoge hakken naast me op bed. Prachtig uitzicht op haar slanke lichaam, kon haar flinke borstjes masseren, en ondertussen lekker verder tongzoenen. Voelde toen al iets lekkers opkomen, daarom omgerold en verdergegaan in missie. Een kussen onder Mariana's kontje, mocht haar hele lange benen en hakken in spreidstand vasthouden. Wat 'n uitzicht en genot met dit meisje, brrr ! Ze beheerst haar bekkenspieren goed, dus voelde haar toch al kleine grotje rondom m'n paal knijpen. Daarna gewisseld naar doggy; Mariana op haar buik, haar kontje flink omhoog, op haar knieen, benen uit elkaar. Absolute wereldwip; hele geile geluidjes van haar. Fake of niet, het werkte geweldig, want uitzonderingsgewijs heerlijk diep in Mariana's natte grotje m'n rubbertje gevuld :p.
Vervolgens even 'n pauze ingelast, samen uitgehijgd, geknuffeld, 'n peukje gerookt en 'n slokje gedronken. Mariana masseerde daarna nog 'ns m'n peilstok; die gaf meteen aan dat de oliedruk nog dik in orde was ;). Daarom ging ze nog 'ns goed liggen voor de finale blowjob.
Wederom erg nat, zacht, lang en diep, zoals Mariana's eerste pijpsessie. Natuurlijk nu met het verschil dat ze haar werk naar behoren mocht afmaken; met FT dus. Heel lekker aan Mariana's pijpsessies, is het zachtjes meemasseren met 'n kletsnat handje, synchroon met haar natte mondje en tong. Veel dames gebruiken nogal wat handmatig geweld om 'n hoogtepunt te realiseren, maar niet Mariana. Slechts 'n lichte frequentieverhoging, maar steeds met veel gevoel lekker zuigen. Daardoor als vanzelf in haar mondje klaargekomen, en niet zo'n beetje ook (!) Lekker nazuigen, waarna ze alles uit haar mondje langs m'n stam liet stromen. Ondertussen geil aankijken, tja, werelds :annieenge.
Mariana verdient veel en veel meer aandacht van de ijsberen in Oedt. Ik vermoed dat ze wat onzeker is over haar mindere Duits. Daardoor onderneemt ze weinig om contact te maken, zit nogal 'ns aan de kant, hoewel ze zeker ook naar de kamer gaat. Overigens is haar Engels prima. Mariana is Hongaarse en staat daarom vaak bij Milana en/of Katharina, bij de tv's in de bar. Ze is makkelijk te herkennen, steekt boven de meeste andere meiden uit :ledy-in-r.
Rex
5 december 2005, 19:45
HM,
als ik dit zo lees, dan heb ik werkelijk zin om deze vrouw ook een keer alle hoeken van de kamer te laten zien. Als ze er vrijdag is, dan ga ik haar (ook) zeker uit proberen.
Man wat schrijf jij geweldige recensies op dit forum. Vind dat dit wel eens gezegd mag worden. Mijn complimenten hiervoor HM.......................
keep on going!!!!!!!!!
Groeten,
Raymond.:lostit:
Hollandmale
7 december 2005, 18:54
HM,
als ik dit zo lees, dan heb ik werkelijk zin om deze vrouw ook een keer alle hoeken van de kamer te laten zien. Als ze er vrijdag is, dan ga ik haar (ook) zeker uit proberen.
Man wat schrijf jij geweldige recensies op dit forum. Vind dat dit wel eens gezegd mag worden. Mijn complimenten hiervoor HM.......................
keep on going!!!!!!!!!
Groeten,
Raymond.:lostit:Tja, al die lekkere meiden zorgen voor 'n permanente inspiratiebron ;). Beleef zelf veel voor- en napret aan het schrijven, wellicht net zoveel als aan m'n bezoeken zelf :D. Bovendien genereert het weer nieuwe tips. En daar doet HM wekelijks z'n voordeel mee :rolleyes:.
Rex
8 december 2005, 16:30
Tja, al die lekkere meiden zorgen voor 'n permanente inspiratiebron ;). Beleef zelf veel voor- en napret aan het schrijven, wellicht net zoveel als aan m'n bezoeken zelf :D. Bovendien genereert het weer nieuwe tips. En daar doet HM wekelijks z'n voordeel mee :rolleyes:.
HM,
ik denk dat je hier eigenlijk dagelijks bedoeld.................of heb ik het mis!!
Bredero
9 december 2005, 18:42
Deze dame maakt momenteel een tussenstop in Oedt en blijft nog tot 12 of 13 december aanwezig. Nu kon ik me vaag haar service nog wel herinneren maar een opfrissing drong zich toch op dus het magische sleutelwoord gesproken en op woensdag de hut in gedoken.
Wat zal ik zeggen. Ze zoent lekker. Het duurt even voor ze op temperatuur komt maar eens het zo ver is geeft ze zich dan ook helemaal. Vooral het pijpen is subliem. Zelden zo diep geweten. Hard en zacht met gepaste handinzet op de juiste plekjes, lekker veel speeksel zodat alles 'geolied' loopt. Daarna een repertoire aan standjes doorgenomen waarbij ze echt lekker meebeweegt om na anderhalfuur te eindigen in missie. Geen meisje om je te beperken tot een half uurtje vind ik persoonlijk. De 25 euro extra voor een uurtje zijn het dubbel en dwars waard. Gelukkig heb ik niet zo'n kanjer thuis anders haalde ik m'n pensioen niet.
Herhalingsgevaar dusdanig dat ik dit alles een dagje later nog eens dunnetjes en tot algehele tevredenheid heb overgedaan.
Als ik dan toch enige kleine negatieve puntjes moet zoeken ... nou lichte sigarettensmaak bij het zoenen en nadien in de bar mocht er ietsje meer interactie en aandacht zijn. Maar zoals gezegd het gaat om details want de algemene tenneur is echt ruim positief. Hopelijk blijft ze niet te lang weg uit Oedt.
Willem2
9 mei 2006, 21:12
Deze mooie Hongaarse was afgelopen vrijdag weer in vol ornaat te zien in de PHG. Niet alleen te zien maar samen met MIJsbeer ook genoten van haar muzikale kwaliteiten in de kleine tuin van de PHG. Heerlijk dat gekreun :rolleyes:
Willem2 :freu:
Inderdaad, deze Mariana is een topper.
Nadat ik op het terras had plaatsegenomen, zag ik Bredero. Lang niet gezien, dus even snel bijkletsen. Hij vertelde me dat Mariana een toppertje was, en wie ben ik dan om zijn goede raad in de wind te slaan, temeer er weinig voor mij bekende dames waren op dit moment.
Nadat ik even met haar gesproken had aan de bar, vrij snel gevraagd of ze een sleutel wilde halen. Nou, de eerste meevaller van vandaag, dat wilde ze wel. We zijn samen naar een tuinhuisje gegaan, waar het erg warm was. Na een ruim uur had ik het idee dat de temperatuur in het huisje zelfs gestegen was. Man, wat was ik aan een poosje rust toe.
Mariana zoent heerlijk en graag, en pijpt verukkelijk, en DIEP. Ik waagde het zelfs na afloop om de vergelijking met Nina (Blase Konigin) aan te gaan, hoewel Mariana voor dat nivo nog een paar lesjes nodig heeft.
Na deze uiterst positieve pijpbeurt haar een massage gegeven. Tjonge, wat een heerlijk lichaam. Daarna wederom enig kussen en strelen, en toen op naar het betere werk. Hierna waren we beiden total loss :eek::rolleyes: , toe aan een koude douche.
Mariana ziet me zeker terug.
Kleine aanvulende informati: ze is er nog tot vrijdag, dan gaat ze weer een aantal weken terug naar huis. Ze werkt stees in korte perioden van 10 dagen.
HW
Bredero
10 mei 2006, 08:19
Mariana ziet me zeker terug.
Kleine aanvulende informati: ze is er nog tot vrijdag, dan gaat ze weer een aantal weken terug naar huis. Ze werkt stees in korte perioden van 10 dagen.
HW
Nou ofwel ga je nog deze week ofwel moet je alvast 3 juli in je agenda noteren.
Willem2
2 juli 2006, 13:03
Ik denk dat ik de Mannschaft dinsdag ook ga aanmoedigen in Oedt. Maar eigenlijk ligt de oorzaak bij de terugkeer van één van mijn absolute toppertjes. Tip ze komt uit Hongarije en als alles goed verloopt is ze er weer vanaf maandag. Hopelijk kan de BBQ dan nog eens worden aangestoken.
Hint voor de moderator :D
Willem2 :wink:
Bredero
3 juli 2006, 14:03
Hint voor de moderator :D
Doorgaans welingelichte bronnen zeggen me dat ze nog niet opnieuw aan het werk is :heul:
Als dat maar goed komt. Ik zal vanavond m'n licht eens opsteken en dan beslissen of ik morgen ook zonder haar aanwezigheid al dan niet ga afkoelen in het zwembadje.
Fritzzz
3 juli 2006, 15:21
Doorgaans welingelichte bronnen zeggen me dat ze nog niet opnieuw aan het werk is :heul:
Als dat maar goed komt. Ik zal vanavond m'n licht eens opsteken en dan beslissen of ik morgen ook zonder haar aanwezigheid al dan niet ga afkoelen in het zwembadje.
wellicht niet getreurd...:heul: :heul: .Volgens mij begint deze langbenige Hongaarse pas vanaf een uur 1600uur...:freu: :freu:
Fritzzz
5 juli 2006, 10:27
En ? Is ze al gesignaleerd in het Oedtse..????:zauberkis :zauberkis
Willem2
5 juli 2006, 10:33
En ? Is ze al gesignaleerd in het Oedtse..????:zauberkis :zauberkis
Ja Gisteravond was ze er en ze blijft zo'n twee weken. Voor het exacte aanwezigheidsrooster van zowel Mariana als Bredero moet je bij de laatste zijn :D
Bredero
5 juli 2006, 15:34
Ja Gisteravond was ze er en ze blijft zo'n twee weken. Voor het exacte aanwezigheidsrooster van zowel Mariana als Bredero moet je bij de laatste zijn :D
Mariana blijft naar goede gewoonte een 10-tal dagen. Ze is aanwezig tot en met 15 juli.
Willem2
24 september 2006, 16:22
Mariana blijft naar goede gewoonte een 10-tal dagen. Ze is aanwezig tot en met 15 juli.
Ze is er weer dus Bredero is even afwezig op het forum :D
Fritzzz
24 september 2006, 21:34
Ze is er weer dus Bredero is even afwezig op het forum :D
Weet iemand tot wanneer ze blijft deze keer?
Willem2
24 september 2006, 22:04
Weet iemand tot wanneer ze blijft deze keer?
Frits ik zou deze topic nog eens goed doorlezen en dan weet ik zeker dat een slimme jongen zoals jij aan het juiste antwoord zou kunnen komen ;)
Succes ermee
Groeten Willem
PS . Wel binnen twee weken ;)
Fritzzz
24 september 2006, 22:52
Frits ik zou deze topic nog eens goed doorlezen en dan weet ik zeker dat een slimme jongen zoals jij aan het juiste antwoord zou kunnen komen ;)
Succes ermee
Groeten Willem
PS . Wel binnen twee weken ;)
Lampie!:freu: :freu:
Fritzzz
25 september 2006, 17:09
Lampie!:freu: :freu:
Ik weet natuurlijk niet wanneer ze weer is begonnen......als iemand dat weet is een vermoedelijke einddatum best goed te schatten...
Willem2
25 september 2006, 18:33
Ik weet natuurlijk niet wanneer ze weer is begonnen......als iemand dat weet is een vermoedelijke einddatum best goed te schatten...
Vorige week dinsdag ;) . Maar het hele weekeinde was ze bezig met één ijsbeer :cool: .
Horny_one
26 september 2006, 01:27
Gisteren ook even Mariana getest... Zoenen als de beste... Pijpen als de beste... niet aan "de daad" toegekomen dus. Absolute aanrader deze dame.
Oh ja, ze vertelde me ook dat ze zondag (1 oktober) weer vertrok. Om dan in november weer terug te komen.
Jack42
6 oktober 2006, 19:05
Ik ben nog een recensie verschuldigd over Mariana.
Vorige week van haar diensten mogen genieten.
Ik zag haar in de bar en dacht die wordt het maar nog geen minuut later werd ze voor mijn neus weggekaapt. Een uurtje later zag ik haar weer in het nachtcafe maar ik had er net een sessie op zitten en stond op het punt om de sauna in te gaan, dus even een kort gesprekje en een afspraak gemaakt voor later op de avond die ze ook na kwam al werd het wel een half uurtje later.
Tegen twaalven naar een hutje vertrokken en daar kwamen we pas na 01.00 uur weer uit. Genoten van zéér goede service, eerst wel een minuut of 10 zoenen, zéér goed pijpen (diep + FT) en ze vindt het heerlijk om verwend te worden en zo'n heerlijke body verwen je graag.
Ik kwam gesloopt en met pijn aan mijn tong uit het hutje.
Mariana is een topper voor mij.
Jammer dat ze niet zo vaak in PHG aanwezig is maar begin november zal ik zeker weer van haar diensten gebruik gaan maken.
Jack42
Fritzzz
8 november 2006, 13:35
Ook deze pijp en zoen machine is weer aanwezig tot as. zondag geloof ik, de laatste paar keren heb ik helaas altijd naast het net gevist omdat "Dikkie Trom" :rofl: :thefinger :rofl: ook wel bekend als Bredero, als een klein verliefd mannetje op zn knietjes in de hal zat te wachten tot ze fris een fruitig naar buiten komt, om vervolgens voor de rest van de dag/avond verdwenen te zijn..
Frapant vind cq. vond ik altijd bij deze dame dat ze mn volledige blanke sabel in zn volledige 20cm + feilloos weet/wist wegtewerken:hammer: :bowlol: :bowlol:
Bredero
8 november 2006, 18:27
Ook deze pijp en zoen machine is weer aanwezig tot as. zondag geloof ik, de laatste paar keren heb ik helaas altijd naast het net gevist omdat "Dikkie Trom" :rofl: :thefinger :rofl: ook wel bekend als Bredero, als een klein verliefd mannetje op zn knietjes in de hal zat te wachten tot ze fris een fruitig naar buiten komt, om vervolgens voor de rest van de dag/avond verdwenen te zijn..
Frapant vind cq. vond ik altijd bij deze dame dat ze mn volledige blanke sabel in zn volledige 20cm + feilloos weet/wist wegtewerken:hammer: :bowlol: :bowlol:
Ter info : Zaterdag kan nog net, zondag kom je al te laat.
Jack42
8 november 2006, 23:11
Ter info : Zaterdag kan nog net, zondag kom je al te laat.
Daarom ben ik woensdag naar haar heen gegaan. :zauberkis
Het was weer super met haar :bounce:
2 keer van elkaar genoten :dance[1]:
Hollandmale
10 november 2006, 10:37
Jongens, wat kan dit meisje lekker pijpen ! Eerst van onder tot boven natlikken, vervolgens heel zacht, nat, lang en heel deepthroat gepijpt. Afwisselend zonder handjes, of met 'n kletsnat handje meemasserend, veel geil aankijken, neusje op m'n buik, veel teasen en likken met haar tongetje. Vond het geweldig, en zeer opwindend.Gisteren met Mariana op herhaling geweest. Amaai amaai, goddelijk.....:p
zizicroissant
29 november 2006, 19:41
Beste collega's
Om de kerstdagen door te komen wil ik nog 1 keer Mariana mee naar de kamer nemen om mijn kerstballen op te poetsen. Ook Oedtlul wil haar engelenhaar misbruikenvoor zijn perverse fetish. Weet iemand of ze er volgende week woensdag is?
Ik weet dat ze regelmatig naar huis gaat maar haar schema is me onduidelijk.
Alvast bedankt.
Jack42
29 november 2006, 20:35
Beste collega's
Om de kerstdagen door te komen wil ik nog 1 keer Mariana mee naar de kamer nemen om mijn kerstballen op te poetsen. Ook Oedtlul wil haar engelenhaar misbruikenvoor zijn perverse fetish. Weet iemand of ze er volgende week woensdag is?
Ik weet dat ze regelmatig naar huis gaat maar haar schema is me onduidelijk.
Alvast bedankt.
Neen, volgende week woensdag is ze er niet.
Fritzzz
18 december 2006, 15:38
Vd week ff mn kansje schoon gezien aangezien onze Belgische vriend Brederode er niet was, om deze lang benige "slurpmachine" weer eens een kamertje in te trekken...
Soms kom je op het net wel ns de volgende filmpjes tegen ( http://www.gagonmycock.com/hosted/deecash/02262277/?nats=OTA1MTozOjE,0,0,0, ) waarvan je zo je bedenkingen hebt of dat allemaal wel kan en of dat lekker is...
In PHG is voor alles wat wils dus ook voo rde betere "gagging-sessies". Marina slaagt er in een volledig "blank sabel" met stam en al naar binnen te krijgen en m vervolgens over haar huig te halen. Dit niet ff kortstondig maar vol continue, je hoeft niet eens een handje te helpen want verder gaat ie echt niet. Nou zullen velen van jullie wellicht denken jaja, die Frits met zn kleine pikkie dat kan ik ook.....helaas ik ben echter bovengemiddeld geschapen, zijnde 22cm+, die echt volledig zonder morren en aanduwen volledig verdwijnt..
Ik dacht ik meld het ff...:zauberkis
Fritzzz
27 december 2006, 10:53
Afgelopen week was dr ook weer, duidelijk te herkennen aan een schaamteloos verliefd klein mannetje aan haar zijde...al grijnsend en knipoogend zag ik de dollartekens in haar ogen draaien.....
Toch jammer dat ze niet wat vaker "vrij" is, alhoewel, deze zuigende slurpmachine laat je dagen na een goede "blaas"partij nog steeds voelen dat ze dr was.....
Willem2
14 februari 2007, 07:31
Freitag, der 9. Februar 2007:
Marianne (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Ungarn [Wo war Bredero? :confused: Ich glaube, jack42 hat ihn vertreten ;).]), :
xxx
Fritzzz
14 februari 2007, 09:04
Gelukkig maar......, ik was al bijna bang dat ie het had "uitgemaakt":heul: en een celibataire periode had ingelast...:sleep: :sleep:
oedtlul
6 maart 2007, 08:53
Beste Ijsberen,
Weet iemand wanneer marianne er weer is.
ijsbeer
6 maart 2007, 13:02
21 april a.s zou ze weer terug zijn wist ze me 2 weken geleden te vertellen....
Jack42
7 maart 2007, 17:24
21 april a.s zou ze weer terug zijn wist ze me 2 weken geleden te vertellen....
Ik denk niet dat dit klopt :eek:
oedtlul
8 maart 2007, 17:40
Hoezo klopt dit niet. Ik kan echt niet nog langer wachten.
Jack42
10 maart 2007, 17:48
Hoezo klopt dit niet. Ik kan echt niet nog langer wachten.
Ik heb andere info gekregen, ik denk dat je niet zo lang hoeft
te wachten. :lostit:
Jansen
10 maart 2007, 17:50
Zij was gisteren aanwezig.
Willi69
10 maart 2007, 19:50
Zij was gisteren aanwezig.
Ich glaube, Du verwechselt sie mit Melana. :rolleyes: Habe auch keinen Bredero gesehen... :D
Willem2
25 maart 2007, 23:01
Het was weer tijd om naar Duitsland af te reizen. Mariana had me medegedeeld dat ze weer in PHG aanwezig is.
Het was een week of 5 geleden dat ik in de blije tuin was.
......
@ Oedtlul
Mariana is nog aanwezig t/m a.s. zaterdag
Jack42
Zal ik er nog wat anders onderzetten :rolleyes:
of gewoon maar drie xxx
of een .
:wink:
zizicroissantje
27 maart 2007, 19:09
Vandaag heeft Oedtlul de heilige eed geschonden.
De beste vriend van Zizicroissant is zonder het tegen hem te zeggen stiekem naar Marianna gegaan.
Nooit, maar dan ook nooit zouden we dat doen!
Voor straf ga ik morgen ook naar Oedt en geef haar een nog veel lekkerdere beurt.
Bedankt Oedtlul!
Willem2
6 juni 2007, 12:11
Freitag, der 1. Juni 2007:
Anwesende Mädels ...... Marianne (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Ungarn, ohne männliche Begleitung ;)), .......
Het heeft nu weer lang genoeg geduurd :D ;) :wink:
Willem2
6 juni 2007, 13:59
..............
Eerste ronde met een slanke blondine uit Hongarije welke "sehr tiefes franzoesisch" biedt...:freu:
..................
:rolleyes: ;)
oedtlul
23 oktober 2007, 08:44
Beste ijsberen,
Weet iemand wanneer dit lekker ding weer eens in phg is.
zizicroissantje
11 februari 2008, 18:54
Jongens, help me. ik ben deze dame uit het oog verloren. Ze werkt steeds 1 of 2 weken en is dan weer 6 weken naar huis in Hongarije volgens mij?
Lang blond stijl haar en onopvallend in de bar. Maar een sexbeest op de kamer.
zizicroissantje
11 februari 2008, 19:00
o ja, volgens mij is ze in haar dagelijks leven verpleegster.
Willem2
11 februari 2008, 19:35
o ja, volgens mij is ze in haar dagelijks leven verpleegster.
Dat is wel persoonlijke info :cool: Gelukkig zijn er vele verpleegsters voor jou ;)
Willi69
12 februari 2008, 09:07
Genaueres über Mariana (Hongaarse) (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=170) müsste eigentlich mein kleiner Lieblings-Belgier wissen. ;) Oder schau in die hier regelmäßig geposteten Anwesenheitslisten... :wink:
Willi69
12 december 2009, 20:10
=> http://www.club79.ch/girldetails.php?id=282 :confused:
zizicroissantje
15 december 2009, 21:58
Herzlichen dank herr Willy,
Wir werden nog dieses jahr in die Schweiz reisen! Mariana ich komme!!!!!!
HW1
17 december 2009, 08:00
Willy, ben je zeker dat dit onze Marianna i? Hier staat 23 jaar, terwijl ze in 2005 al 26 of 28 zou zijn? Dat verschil is toch wel erg groot.
Willem2
17 december 2009, 11:21
Willy, ben je zeker dat dit onze Marianna i? Hier staat 23 jaar, terwijl ze in 2005 al 26 of 28 zou zijn? Dat verschil is toch wel erg groot.
Willi69 blijft ook altijd 69 of uit het jaar 1969 :rolleyes: ;)
HW1 :rolleyes: ;) blijft altijd jong net als W2.
Uiteindelijke antwoord : Ja, dat is Mariana en waarschijnlijk hebben ze een schrijffoutje gemaakt 32 ;)
:wink2: