PDA

Volledige versie bekijken : Sint-Niklaas / Affy privéontvangst

pipelover
26 december 2005, 05:34
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 170
Postuur/Cupmaat : B
Nationaliteit/Taal : Negerin, Engels ( redelijk ) Ndls
Leeftijd : 27
Tatoeages/Piercings :/
Service: Pijpen ( mc) , neuken ( mc) , Beffen
Voordelen: lekker tongzoenen
Nadelen:
Tijdsduur :1 uur
Prijs : 60
Extra’s bij het bezoek

Nog eens gepasseerd bij Affy.
Ze is nog steeds even vriendelijk, na een opfrisbeurt direct aan het werk gegaan. Zij zoent voortreffelijk ( ik ken geen enkele andere ( betaalde) dame , die zo smakelijk kan zoenen. Ongetwijfeld zijn het die dikke lippen die het hem doen. Ze is bij de eerste beurt zeer actief, ze pijpt ( mc) vrij lekker, en de doggy-style is ondertussen goed afgesteld op mijn ritme.
Na een half uurtje, zakje volgespoten. Ze dringt niet erg meer aan na de eerste ronde, en haar girlfriend houding verandert dan steeds enorm, ik heb zo het gevoel dat ze wil dat we dan afsluiten ( en doorgaan).
Niet slecht en niet duur.
Ben weer doorgegaan met een gemengd gevoel. Het kan zijn omdat ik betaald heb voor een uur , en dit niet gekregen heb, maar eerlijkerwijze moet ik ook toegeven dat het niet te veel is dat we betalen.

Prettige feestdagen
Pipe

farao
25 september 2006, 11:23
weet er iemand het adres of telefoonnummer van affy?

Befke
25 september 2006, 23:23
weet er iemand het adres of telefoonnummer van affy?
Probeer het eens met een IM aan Pipelover. Die is er in ieder geval geweest....

infas
19 oktober 2006, 19:53
Ze staat nu ook op www.afspraakjes.com

igor111
17 november 2008, 16:54
Vandaag effe binnengewipt bij Affy,
zeer lieve dame met lippen om U tegen te zeggen.
Had half uurtje genomen en half uurtje gekregen.
Het zoen- en pijpwerk(zc) was zeer lekker en neuken was goed, ze laat je lekker je gang gaan.
In een notedop, het was een prettige ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

feelgood
5 december 2008, 02:08
Ben in 2007 1x bij Affy geweest Lekker gebeft ben lekker gepijpt en heb haar heerlijk doggy geneukt!
Heb onlangs op een woensdag een afspraak voor vrijdag gemaakt welke door haar werd bevestigd! Ben voor de kat z'n kut naar St. Niklaas afgereden waar ze eerst neit opendeed. na wat aandringen werd er opengedaan door haar ega welke zei dat ik de volgende dag maar moest terugbellen,
Ik vertrok en verscheen ze op het balcon met excuses en dat ik zondag wel kon terugkomen om 21.00 uur deed dat en mevrouw had geen tijd maar kon mij dat niet smsén. Prima meid , maar houd zich niet aan afspraken, daar ik van ver kom (Eindhoven) ga ik er geen tijd meer instoppen. voor mij geen tweede keer,
Feelgood

BarryHoffmann
6 augustus 2009, 17:20
Vandaag effe binnengewipt bij Affy,
zeer lieve dame met lippen om U tegen te zeggen.
Had half uurtje genomen en half uurtje gekregen.
Het zoen- en pijpwerk(zc) was zeer lekker en neuken was goed, ze laat je lekker je gang gaan.
In een notedop, het was een prettige ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Ik kan dit alleen maar bijtreden:freu: