PDA

Volledige versie bekijken : Antwerpen,leden onder mekaar,gewoon gezellig, 3e Kwartaal 2007

Forza...germania
3 juli 2007, 20:09
Ik kom van Turnhout af en dan ?

Richting Zwijndrecht of zo en voor de brug linksaf ?

Ik neem aan dat de koets van konigin Paola ook ergens daat geparkeerd staat zodat ik een goed eikpunt heb of ik wel op de goede weg zit ?

Fluitje71
3 juli 2007, 20:25

Ik neem aan dat de koets van konigin Paola ook ergens daat geparkeerd staat zodat ik een goed eikpunt heb of ik wel op de goede weg zit ?

Goed punt! :green_smi
Wat is de beste weg om in het befaamde SKW te komen en waar is de beste/veilige en, voor Nederlanders natuurlijk belangrijk, gratis parkeerruimte. :D
Hoe koningin Paola daar komt is een groot geheim natuurlijk!!! :zauberkis

rplover
3 juli 2007, 20:26

Afrit Kasterlee,tot in het dorp, daar rechts en tweehonderd meter verder langs uwe rechtse kant ben je er :D
En daar vraag je de weg, die weten het perfect :p
De koets is onderweg naar de thuishaven :thefinger, ik heb haar begeleid naar de boot, en haar in een koninklijke container gestoken, niet vooraleer haar een flinke beurt te geven :teuflisch

Forza...germania
3 juli 2007, 20:49
Kasterlee :eek: :eek: ....maar ikke ga niet naar Bobbejaanland :green_smi

rplover
3 juli 2007, 21:23
Kasterlee :eek: :eek: ....maar ikke ga niet naar Bobbejaanland :green_smi
Het is daar best gezellig, in Kasterlee :D,en als je het treft zit er nog een blond Pools prinsesje :p

Heb je een navigatiesysteem? Programmeer dan het spul op de Brouwersvliet in Antwerpen, of beter nog het Falconplein. En parkeer je op de Brouwersvliet.
Het is de eerste straat rechts als je op het Falconplein bent, dat is de SS, de tweede straat rechts is de VR.
Kom je na zessen des avonds, hoef je geen geld in de parkeermeters te steken, tenzij je er een heel lange nacht van wil maken.
Kom je voor zessen, lijkt het me aangewezen het dagtarief te kiezen. Twee maal op de gele knop drukken en 2,5 euro in de gleuf ( er staat geen haar op, dus dat moet je wel lukken ;)) steken. En dan ben je gerust voor 24 uur, is veel goedkoper dan het uurtarief te betalen.
Ik zou je aanraden na 20 uur te komen hoor, aanbod blonde Meiden veel groter dan overdag.
Wil je ze blond en dat ze je pijpt zonder, kies dan Roxanne, VR22, lees mijn recensies er maar eens op na. En zeg dat je gestuurd bent door die gek met die hond en die handboeien, ik ben zeker dat ze dan iets speciaals voor je in petto heeft. Let op, Roxanne is knettergek, past dat een beetje bij je? :smile2:

groetjes,

rplover

Forza...germania
3 juli 2007, 21:45
Navi :eek: .........stratenatlas zult ge bedoelen:thefinger
Ik kom zeker niet voor een uur of 9, er moet natuurlijk wel wat te knallen zijn en ik denk dat ik beter mijn kogelvrije vest ga aandoen voorals ik al die maffia-bendes ga tegenkomen :motz: :motz:

Willem2
3 juli 2007, 21:51
Ik kom zeker niet voor een uur of 9, er moet natuurlijk wel wat te knallen zijn en ik denk dat ik beter mijn kogelvrije vest ga aandoen voorals ik al die maffia-bendes ga tegenkomen :motz: :motz:

Onzin. Utrecht is veel erger en daar was je ook kind aan huis. Om over het veilige Oase nog maar te zwijgen :green_smi

rplover
3 juli 2007, 21:54
Dan parkeer je gratis opde Brouwersvliet. Het Falconplein is het straat in na Cafe Maas en Waal, euh, Rijn en Maas bedoel ik :D
Je zal heus niet overhoop geknald worden.
Ik geef je geen garantie op nog levend de straten van Antwerpen uit te komen, het is er een maffia, waar je best bang van bent :teuflischVooral die blonde prinsesjes achter de ramen durven je zwaar aanpakken :p
Ik bedoel dus dat je zo veilig bent als wat, er loopt meer blauw dan bruin in de straten,ten zij je er een nachtelijke wandeltocht van maakt, na drie des nachts loop ik er niet meer alleen door, en dat heeft meer te maken met het afhandig maken van je portefeuille, dan met de maffia.
De maffia wil je binnen bij hun Meiden, want die willen zo je centen afpakken,dat begrijp jij best, daar heb je meer dan ervaring mee, niet?:smile2:

groetjes,

en veel plezier morgenavond toegewenst

rplover - die echt verbaasd is dat forza afzakt naar zijn zuiderburen

Redbull
4 juli 2007, 00:02
Er is trouwens een nieuwe betaalparking op de brouwersvliet ( aan de fitness, uitgang keunepijp) 24/24 open.
Gelukkig ben ik nog nooit het slachtoffer geworden van vandalisme, maar je ziet toch redelijk wat glas liggen van ingeslagen autoruiten op de brouwersvliet /-)

Sub
4 juli 2007, 01:01
Het langparkeren is op de Brouwersvliet sinds 1-7 niet meer mogelijk. Daarvoor moet je naar de nieuwe parkeergarage of naar de parking aan het Noorderterras. Het vandalisme vind volgens mij ook in hoofdzaak plaats in de nachtelijke uren, 2 tot 5 uur 's nachts zijn wat dat betreft de gevaarlijkste uren zo een beetje, dan zou ik ook niet graag meer door de straten lopen. Tot 1 of 2 uur in de nacht kun je probleemloos en veilig rondlopen.

Grz Sub

Forza...germania
4 juli 2007, 19:19
Voordat ik m'n première ga beleven in het walhalla van deze aardbol :thefinger
Het kogelvrije vest is uitvoerig getest, de cursus Georgische taal-en Letterkunde met goed gevolg doorlopen om in geval van nood te kunnen communiceren met de Falconplein-maffia......FG laat niets aan het toeval over.......Antwerpen, here I cum :fuck:

Grtz,

Forza,
die tevens de creditcards en bankpassen maar uit zijn beurs heeft gehaald......:cool:

rplover
4 juli 2007, 19:25
Het kogelvrije vest is uitvoerig getest, de cursus Georgische taal-en Letterkunde met goed gevolg doorlopen om in geval van nood te kunnen communiceren met de Falconplein-maffia......FG laat niets aan het toeval over.......Antwerpen, here I cum :fuck:

Grtz,

Forza,
die tevens de creditcards en bankpassen maar uit zijn beurs heeft gehaald......:cool:
Veel succes forza..germania.
Ik zal bij deze al maar afscheid nemen van je.
En gelukkig voor je is de Queen afwezig, anders moest de maffia je niet afknallen, want een halfuurtje met haar overleef jij toch nooit.
See you in heaven:D

rplover - volgens mij gaat forza niet veel blondjes zien, als hij zo over de maffia praat in 't skw, en in GT niks ziet, moet die gast stekeblind zijn :p

Forza...germania
4 juli 2007, 19:27
GT :confused: :confused: .....wat is daar nu te doen :sleep: :sleep:

rplover
4 juli 2007, 19:32
GT :confused: :confused: .....wat is daar nu te doen :sleep: :sleep:
Je bent zalig forza,en ik hou wel van je gevoel voor humor.
Je weet het he, Roxanne, en als ze je vastgeketend heeft aan bed belt ze me wel op :teuflisch

Anvers
4 juli 2007, 19:35
Grtz,
Forza,

Ben eens curieus of we je er zullen zien! ;)
We zullen alle wandelgangers in skw maar eens aandachtig observeren deze avond. :p
Een goed caféétje om iets te drinken achteraf is Rijn & Maas. :baeh:

Anvers :wink:

Forza...germania
4 juli 2007, 19:38
Ben eens curieus of we je er zullen zien! ;)
We zullen alle wandelgangers in skw maar eens aandachtig observeren deze avond. :p
Een goed caféétje om iets te drinken achteraf is Rijn & Maas. :baeh:

Ik ben degene die rondloopt met een ordner onder zijn arm met daarin al die verhaaltjes van jullie, zodat ik zeker weet dat ik nie bij de verkeerde naar binnen ga :freu:

Anvers
4 juli 2007, 19:38
Ik ben degene die rondloopt met een ordner onder zijn arm met daarin al die verhaaltjes van jullie, zodat ik zeker weet dat ik nie bij de verkeerde naar binnen ga :freu:

Zie maar dat je de weg vind naar skw! :baeh: :baeh: :baeh: :baeh:

Forza...germania
4 juli 2007, 19:41
:keinkom[1 :keinkom[1

rplover
4 juli 2007, 19:44
Dat zou ik nu net niet doen, forza..germania.
Ik hou namelijk van echte bitchen. Als ze te lief zijn en te blond, dan hoeft het voor mij niet.
En je gelooft toch al die geschreven recensies niet van leden van dit deel van het forum, wij zijn blaaskaken, sukkels,en we kennen er niets van.
Waarschijnlijk ga je de slechtste ervaring van je leven tegemoet,en alle Antwerpse leden gunnen je dat van harte :thefinger

rplover - die forza meer en meer een toffe hollander begint te vinden (en dat is een contradi........)

rplover
7 juli 2007, 09:35
.... maar moeite doen om paspoorten aan te maken :D
Anvers heeft er een hobby van gemaakt voor elke 4 paspoorten die ik aanmaak er twee te doen verdwijnen naar de oude doos, gadverdamd en potverdorie nog aan toe:teuflisch

Vanaf nu, Anvers, voor elk paspoort dat je doet verdwijnen, moet je er een nieuwe aanmaken, want de meeste ramen zijn bezet, en er zit dus ook een andere Dame :lostit:

En als je niet wil, vertel ik van je escapades bij Brenda en Sandra aan Toni, je zal er dan wel vlug nieuwe aanmaken :p

rplover - nog iemand Miss Tsjernobil gezien de laatste tijd??? :smile2::smile2::smile2:

rplover
7 juli 2007, 11:44
...dan zal hij een reporter moeten inhuren.:lostit:
:wink:
Ge zijt weer goed op dreef met uw provocerend gedrag, coco2.
In het Antwerpse gedeelte hebben ze al 15 berichten van je moeten wissen, en je reacties onder YY en BB mogen er ook best weer zijn.
En jij praat dan over breeddenkende ijsberen :thefinger
Enkel GT mag er zijn, en de rest schrijven we naar de kloten? Heel breeddenkend voor iemand die net van Thailand terugkomt, en daar naar eigen zeggen wat lelijke monsters heeft geneukt, bij gebrek aan knappe vrouwen.
Ik zal afsluiten zoals jij al je provocerende berichten afsluit :wink:

Anvers
7 juli 2007, 12:05
Ge zijt weer goed op dreef met uw provocerend gedrag, coco2.
In het Antwerpse gedeelte hebben ze al 15 berichten van je moeten wissen, en je reacties onder YY en BB mogen er ook best weer zijn.
En jij praat dan over breeddenkende ijsberen :thefinger
Enkel GT mag er zijn, en de rest schrijven we naar de kloten? Heel breeddenkend voor iemand die net van Thailand terugkomt, en daar naar eigen zeggen wat lelijke monsters heeft geneukt, bij gebrek aan knappe vrouwen.
Ik zal afsluiten zoals jij al je provocerende berichten afsluit :wink:

Dit zegt eigenlijk genoeg : ik kan mij volledig bij deze zienswijze aansluiten. :p :hah: :baeh:

Anvers
7 juli 2007, 16:35
...dan zal hij een reporter moeten inhuren.:lostit:
Allez, de plezantsten van den hoop heeft weeral eens zijn zeg kunnen doen, is die ook weeral gelukkig! :baeh: :baeh:

Anvers
8 juli 2007, 17:39
Het is toch een beetje "komkommertijd", dus een beetje randinformatie aangaande skw, mag m.i. wel degelijk, dus hier volgt nog wat!

- Op de Brouwersvliet, juist voor de Fortisbank, opent morgen een Italiaans pastarestaurant.
- Eveneens op de Brouwersvliet, juist om de hoek van Falconplein, heropent weldra het vroeger café "Klodderke".
- In de Schippersstraat 42, waar vroeger de nachtwinkel was, opent zeer kortelings een Hongaarse of Turkse eetgelegenheid, van dezelfde uitbater als Falconplein 4.
- Op de hoek van de Verversrui/Falconplein zijn de werkzaamheden aangevat van een complex met een handelsgelijksvloers (dat al verkocht is, en NEEN GEEN ramen daar), 19 appartementen (waarvan er vóór de aanvang der werken al 4 verkocht zijn), en 52 ondergrondse parkings door de eigenaar van VT. Dus waarschijnlijk ook parkings beschikbaar voor de dames die in VT werken.
- De heraanleg van Falconplein begint stilaan "vorm" te krijgen, en het ziet er goed uit!

Dus voor de wandelaars van skw die willen drinken, eten, of als er bepaalde zijn die er zelfs zouden willen komen wonen, weeral nieuwe bijkomende mogelijkheden! :freu:
En voor onze kameraad Forza..germania (oftewel Forza d'Anvers), meer mogelijkheden om bij zijn volgend bezoek aan skw te eten of te drinken.:hah:
BTW de nieuwe bazin van het vroegere café "Klodderke" is een mooie blonde. :baeh:

Anvers

rplover
8 juli 2007, 23:08
...iemand nog Miss Tsjernobyl gespot? Lang geleden dat ik deze Meid nog in levende lijve heb kunnen aanschouwen :teuflisch

Anvers
8 juli 2007, 23:14
...iemand nog Miss Tsjernobyl gespot? Lang geleden dat ik deze Meid nog in levende lijve heb kunnen aanschouwen :teuflisch
Ja, ik en de Sub! :baeh:

rplover
8 juli 2007, 23:51
Ja, ik en de Sub! :baeh:

Forza niet dus???? :D
En is ze niet blond, jong en knap?
Hoe kan hij daarnaast gekeken hebben? :teuflisch

Anvers
9 juli 2007, 07:31
...voor het Nederlanse publiek mag je zeker "Continental" op de Brouwersvliet niet vergeten.
tja Coco,

niet goed opgelet hé! :p :p
In mijn bericht ging het enkel over NIEUWE etablissementen die eerstdaags opengaan, en niet over bestaande, want dan komen er nog andere in aanmerking zoals Malle Babbe, Drijvend Vlot, etc....

Sub
9 juli 2007, 11:17
tja Coco,

niet goed opgelet hé! :p :p
In mijn bericht ging het enkel over NIEUWE etablissementen die eesrtdaags opengaan, en niet over bestaande, want dan komen er nog andere in aanmerking zoals Malle Babbe, Drijvend Vlot, etc....

En Rijn en Maas niet vergeten natuurlijk. Het café waar volgens een bepaald persoon nooit iemand zit.:thefinger
Wij zien telkens toch een tiental klanten zitten, en dan aantal zal met de nieuwe dienster natuurlijk in rap tempo gaan stijgen.:lostit: :lostit:

Grz Sub:wink:

rplover
9 juli 2007, 19:08
Je zal het inderdaad over mij hebben,denk ik.Ik wens daar ook niet meer te komen.Voor mij duidelijk een cafe voor losers,en voor het management zet ik zeker mijn hoge hoed niet op.Als ieder eens voor zijn deur zou keren...
Grtz :wink:
Haha, je moest eens weten wie die nieuwe serveuse daar is, je zou anders piepen.

rplover - waar zit Miss Tsjernobyl eigenlijk, ik kan haar maar niet spotten :freu:

Anvers
9 juli 2007, 20:01
Dit is de mening van Coco,die "Minus Habens"-personen liefst mijdt en graag kontakt heeft met mensen met een zeker niveau.
Daarom dat je zo weinig contacten hebt ! :lol: :lol: :lol: :hammer_2: :hammer_2: :hammer_2:

Willem2
10 juli 2007, 00:22
Gaan we nu weer berichten over Antwerpen schrijven.......

Bij voorbaat dank :wink:

Anvers
10 juli 2007, 22:58
...voor het Nederlanse publiek mag je zeker "Continental" op de Brouwersvliet niet vergeten. Op dinsdagavond is het buffet er gratis.....(soep,kaas,beleg o.a. Filet d'Anvers,spaghetti,hot dogs etc.)
Sorry ;1 consumptie is wel verplicht.:luvlove: :confused:
In de vooravond naar skw getrokken, na eerst genoten te hebben van het "gratis" buffet in Continental en er 2 consumpties genomen te hebben. :hah: Het aanbod qua dames in skw was op dat ogenblik niet veel bezonders, maar tja, is een beetje normaal, aangezien het ca. 19 uur was en dus juist de shiftwissel der dames. :o

Dan maar nog eens naar Martha in "Malle Babbe" getrokken en uiteindelijk naar Rijn & Maas. In deze laatste was toch wel minstens 15 man aanwezig, zodat er moeilijk een plaatsje te vinden was. :cool: Ik denk dat onze nieuwe dienster Nina inderdaad heel wat meer klanten naar daar lokt.:p

Rond 21 uur terug enkele rondjes gemaakt, en toen waren er toch al wat meer dames zoals o.a. Tessa (SS 04/1), Angela (SS09/1), Helena (SS 05/1),Maria (VVR 05/2), Laura (VVR 08/5), Laura (VT 35), Anna (VT 28), Carmen (VT 37). :cool: Ik vermeld hier enkel doelbewust enkel de dames die ons zeer goed kennen en ons steeds vriendelijk "goedendag" zeggen. Kussen van onze Paola waren er vandaag niet bij, aangezien zij niet aanwezig was. :mad:
Kort daarna afscheid genomen van Sub, maar ik vermoed dat hij misschien daarna nog naar een dame gegaan is, die vandaag terug op SS 32/2 verschenen is, en die rplover ook goed kent. :baeh:

Sub
11 juli 2007, 00:28
In de vooravond naar skw getrokken, na eerst genoten te hebben van het "gratis" buffet in Continental en er 2 consumpties genomen te hebben. :hah: Het aanbod qua dames in skw was op dat ogenblik niet veel bezonders, maar tja, is een beetje normaal, aangezien het ca. 19 uur was en dus juist de shiftwissel der dames. :o

Na ons eerst het "GRATIS" buffet goed te hebben laten smaken:teuflisch , een paar rondjes gewandeld om de spijsvertering wat sneller op gang te brengen, want er stond nog wat op het programma voor deze avond. Zoals Anvers al schreef zaten we midden in de shiftwissel, dus eerst maar even een ander stamcafé bezocht, bij onze lieftallige Martha.

Dan maar nog eens naar Martha in "Malle Babbe" getrokken en uiteindelijk naar Rijn & Maas. In deze laatste was toch wel minstens 15 man aanwezig, zodat er moeilijk een plaatsje te vinden was. :cool: Ik denk dat onze nieuwe dienster Nina inderdaad heel wat meer klanten naar daar lokt.:p

Na weer een paar consumaties, weer wat gaan wandelen, en op zoek naar een lieftallige Dame om te bezoeken, hierbij troffen we een lieftallige schoonheid aan op Schippersstraat 32, die ik enkele maanden geleden noodgedwongen van mijn lijstje moest afstrepen, omdat ze met de noorderzon vertrokken was. Echter eerst nog even langs het café der "losers", waarvan er blijkbaar sinds de komst van de nieuwe dienster Nina, steeds meer komen. We moesten genoegen nemen met de laatste stoelen volledig achterin, want het café (Rijn en Maas) puilde bijna uit van het volk.

Rond 21 uur terug enkele rondjes gemaakt, en toen waren er toch al wat meer dames zoals o.a. Tessa (SS 04/1), Angela (SS09/1), Helena (SS 05/1),Maria (VVR 05/2), Laura (VVR 08/5), Laura (VT 35), Anna (VT 28), Carmen (VT 37). :cool: Ik vermeld hier enkel doelbewust enkel de dames die ons zeer goed kennen en ons steeds vriendelijk "goedendag" zeggen. Kussen van onze Paola waren er vandaag niet bij, aangezien zij niet aanwezig was. :mad:
Kort daarna afscheid genomen van Sub, maar ik vermoed dat hij misschien daarna nog naar een dame gegaan is, die vandaag terug op SS 32/2 verschenen is, en die rplover ook goed kent. :baeh:

Na afscheid genomen te hebben van Anvers, nog enkele rondjes alleen gedaan, op zoek naar de teruggekeerde beauty:lostit: . Deze was echter bezet, dus maar naar een ander gegaan, waar ik nog een rekening te vereffenen had:hah: . Recensie van dit bezoek volgt kortelings. Bij het verlaten van skw, was de schoonheid op Schippersstraat 32 wel vrij, dus maar even een afspraak gemaakt voor later deze week:bowlol:

Anvers
11 juli 2007, 09:31
Haha, de Heren spreken in raadsels :D
SS 32/2 kan ik me niemand bij voorstellen mannen.
Een teruggekeerde schoonheid die ik ken? Kom op, en vertel ons wie :lostit:
rplover
S H O M P U U :baeh:

Anvers
11 juli 2007, 10:02
Miljaarde, die ken ik wel :D
De schoonste Thaise die ik in mijn wandelcarriere ben tegengekomen :teuflisch
Voilà rplover,

Lief, knap, vriendelijk, goede uitstraling, ondeugend kijkend en ook lief voor Mascotte destijds. :luvlove:

wico

Befke
11 juli 2007, 10:31
Befke, dat is normaal he, 't is niet Anvers die dat bericht schreef, maar wico, die mag stoken :D:smile2::lostit::p:teuflisch

Kan me niet schelen - alles wat op stoken, jennen, provoceren en aanleiding geven lijkt, gaat voor het mes.

We gaan de naam van dit draadje, met name het woord "gezellig" maar weer eens eer aandoen.

Sub
11 juli 2007, 18:11
Miljaarde, die ken ik wel :D
De schoonste Thaise die ik in mijn wandelcarriere ben tegengekomen :teuflisch

De enige thaise die ik een bezoekje waard vind.:lostit:

biglover
11 juli 2007, 22:31
ik loop niet warm van thaise vrouwen.Je kunt ze moeilijk doorgronden.Ik wil ze echter niet allemaal over dezelfde kam scheren want iedereen draagt immers een masker.

Redbull
11 juli 2007, 23:25
Hahaha, t'is dat er in de avondshift tegenwoordig zo weinig thaise "dames" zitten dat ik overgeschakeld ben op Latino's ;-)

@biglover
Qua service kan je bij de meeste Thaise dames de lat gerust een paar centimeter hoger leggen.
Je kan ze wel degelijk doorgronden, maar daar is natuurlijk wel meer dan 1 bezoekje voor nodig ;-)
Hou er rekening mee dat de "Thaise Scene" in Antwerpen nogal redelijk klein is , dus iedereen kent iedereen daar, wat soms wel eens raar kan aflopen ;-)
Wat is er nu leuker dan eerst een badje nemen, daarna een ontspannende massage & afsluiten met een lekkere neukbeurt ?
Zonder je halve maandloon te moeten uitgeven natuurlijk !

biglover
12 juli 2007, 23:54
Redbull,

daar heb je volkomen gelijk in aan alles hangt een financieel plaatje.Maar toch dit:ik hou meer van het mediterane en oostbloktype

Binky007
16 juli 2007, 12:16
Lijst antwerpen is klaar
Als het goed is staan alle meisjes die op het forum staan erop

Hier en daar onbreken nog wat gegevens over uiterlijk

Als julllie die weten graag even melden, maken we hem verder compleet

Als jullie het melden
Als je de topic van een meisje opent staat in de
adresbalk bovenaan in je scherm op het einde een nummer
vermeld dit nummer met de ontbrekende gegevens,
namen en straat etc hoeft niet
kom er dan wel aan uit

Heb het syteem zo gebouwd dat ik vrij gemakkelijk
wijzigingen in adres als dit gewijzigd wordt in de topics
kan constateren, dus dat hoef je niet te melden

Zal de lijst Regelmatig Update

En binnenkort verwacht ik nartuurlijk wel een rondleiding

Veel plezier ermee

Binky

Anvers
30 juli 2007, 17:46
Merci voor de updates!
Wat zijn ze toch trouw :D
Je hoeft U geen zorgen te maken over de updates van skw Antwerpen, beste Befke; de dames worden door ons nauwlettend op de voet gevolgd! :hah:

Befke
30 juli 2007, 20:39
Waar zou ik zijn zonder de trein?
:)

Anvers
30 juli 2007, 21:09
Waar zou ik zijn zonder de trein?
:)

Tja, dat is de vraag! :freu:

In elk geval bedankt, ook namens de dames, voor de aanpassingen. :p

Anvers

Anvers
8 augustus 2007, 14:17
Afspraak met de Sub gisterennamiddag om een uur of 3 in skw.
Bij aankomst in VT, werd ik echter al direct aangeklampt door mijn favoriete dame. Ik liet mij maar doen natuurlijk, dus onmiddellijk die draaitrap op van VT 03, een langdurige sessie :blow: :fuck: en meer dan een uur later terug naar beneden! :cool:

Ondertussen al sms bekomen van de Sub die ongeduldig werd en vroeg waar ik bleef. Tja, hij zou eigenlijk toch ook moeten weten dat wanneer ik bij Brenda ben, ik de tijd helemaal vergeet. :p

Bleek achteraf dat hij pech gehad :mad: had; hij had nl. zijn zinnen gezet op de mooie Jessie van VT of Charlène van SS 6/1, maar geen van beiden was aanwezig. :teuflisch Nu moet ik zeggen die Charlène van SS 06/1 had ik vorige zondagmiddag ook zien pronken met haar borsten, en tja, kan aannemen dat je ze dan moeilijk kan weerstaan. :hah: Ongelukkig als hij was door dit feit de Sub, was hij zijn verdriet, of was het werkelijk zijn dorst, gaan verdrinken op het terras van Rijn & Maas. Bleek achteraf dat het toch maar een thée was dat hij had gedronken. :p

Uiteindelijk rond 17 uur naar Continental :lostit: getrokken voor het gratis buffet. Het was er goed vertoeven op het terrras. :freu: Is nog altijd een goede tip geweest van de persoon die destijds dit gratis buffet aangeraden heeft.

Dan rond een uur of 6 maar eens inspectietocht gemaakt van de “dagshift” van SKW. O.a. volgende schoonheden waren aanwezig: Nancy (SS 39/1), Kristina (SS 39/3), Béatrice (SS 41/4), Naomi (SS 43/2), Martina (SS 15/1), Tina (SS 05/4), Daa (SS 02/3), Francesca (SS 07/2), Gala (VVR 04/5), Anna (VT28), Honey (VT 15) , Samira (VT 51). Waarschijnlijk ben ik er wel een aantal vergeten. :wand:

Ondertussen hadden we er weeral dorst van gekregen, dus maar naar het terras van Malle Babbe, en nu voor een langere tijd, aangezien het "shiftwissel" der dames was.

Rond een uur of half negen was het de beurt voor inspectie van de “nachtshift”. In de VT waren ondertussen de eerst schoonheden al paraat zoals Nathalie (VT 04), Sara (VT 38), Italiaanse Laura (VT 35). Verder Tessa (SS 04/1), Marijke (SS 41/3), Christine (SS 11/1), Eni (SS 32/3), Sylvia (SS 35/1), Maria (VVR 02/4), Anna-Maria (VVR 11/1), Verena (VVR 20/4). Het is wel een feit dat we onze charmante Paola van VVR 24, die nog met verlof is, nog steeds moeten missen. :huch:

Om de avond te besluiten naar den “Buxus” getogen, café-taverne waar we vorige vrijdagnamiddag ook al mee de opening gevierd hadden. Sandra van SS 43/4 was tezamen met 2 andere dames van skw daar waarschijnlijk iets het vieren, want zij zaten daar met een fles champagne en waagden zich aan enkele danspasjes. :freu: Het blijkt trouwens dat de spaghetti en de lasagne met zalm er zeer lekker is. Dus spaghettiliefhebbers ”place to be” voor spaghetti is den Buxus.

Om de avond af te ronden, nog maar eens skw doorkruisd, en woensdagavond trekken we nog eens naar het Zandpad in Utrecht.:baeh:

Sub
8 augustus 2007, 17:30
Bleek achteraf dat hij pech gehad :mad: had; hij had nl. zijn zinnen gezet op de mooie Jessie van VT of Charlène van SS 6/1, maar geen van beiden was aanwezig. :teuflisch Nu moet ik zeggen die Charlène van SS 06/1 had ik vorige zondagmiddag ook zien pronken met haar borsten, en tja, kan aannemen dat je ze dan moeilijk kan weerstaan. :hah: Ongelukkig als hij was door dit feit de Sub, was hij zijn verdriet, of was het werkelijk zijn dorst, gaan verdrinken op het terras van Rijn & Maas. Bleek achteraf dat het toch maar een thée was dat hij had gedronken. :p

Ondanks dat ik het wel spijtig vond, dat geen van beide schoonheden er was, wil ik toch ook niet stellen, dat ik mijn verdriet moest gaan verdrinken.:teuflisch :hammer: :wand:

Ik heb gewoon bij een lekkere thee, zitten overdenken, aan wie ik me dan moest gaan bezondigen.:lostit: :freu: :teuflisch

Heb er toen uiteindelijk voor gekozen om de avondshift af te wachten, en geen overhaaste beslissing te nemen.:D :hah:

Mr_Staminna
12 augustus 2007, 09:30
Het is wel een feit dat we onze charmante Paola van VVR 24, die nog met verlof is, nog steeds moeten missen. :huch:

Och ja nog een dikke week wachten. Want ik geloof NOOIT dat ze tot september weg blijft.
Want na de conge zijn de centjes meestal op en begin van de maand is het weer huishuur enz betalen zoals iedereen.
Dus moeten er nog rap centen binnenkomen voor het eind van de maand.

Ze kan in ieder geval al op 50 euro van mij rekenen
http://forum.zgeek.com/images/smilies/anal.gif Waarschijnlijk zelfs ietsje meer :teuflisch

Binky007
12 augustus 2007, 10:30
Gister het SKW weer maar eens een keertje bezocht
Wilde eerst naar Yin Yang rijden maar was veel te laat klaar met mijn werk dus dit voor een volgende keer
Dacht laat ik weer eens een keer naar Antwerpen gaan, mooi weer lijkt me wel leuk

me eerst op Londonstraat 24 eens laten masseren door een Thaise
Haar naam was Faa, had voor een uurtje betaald maar lag binnen 45 minuten weer terug buiten, naar een gemiddelde lichaamsmassage, en eerlijk is eerlijk wel een goede body to body, maar had gezien de snelheid hier een behoorlijke kater van over.

Toen maar naar het schipperkwartier gereden
Was er net op het wisselen van de shift, dus veel poetsvrouwen en een stuk minder dames

Daar eerst maar eens wat gegeten bij de frituur, en wat keertjes rondgelopen
was lekker weer dus dat s dan zeker geen straf, heb inmiddels ook gevonden waar Rijn en Maas is.

Had die avond nog wat meer plannen, dus van een echt bezoek is het niet gekomen.

Zag wel dat er weer wat wijzigingen (Verbouwingen) zijn geweest sinds mijn plattegrondje, heb deze allemaal genoteerd en zal als ik tijd heb nog eens een nieuw Up to Date plattegrondje maken.

Vond het in elk geval wel een prettige wandeling, kom binnenkort nog eens terug om te wandelen maar dan liever onder begeleiding :D

Binky

Anvers
12 augustus 2007, 11:17
Gister het SKW weer maar eens een keertje bezocht
Toen maar naar het schipperkwartier gereden
Was er net op het wisselen van de shift, dus veel poetsvrouwen en een stuk minder dames
Daar eerst maar eens wat gegeten bij de frituur, en wat keertjes rondgelopen
was lekker weer dus dat s dan zeker geen straf, heb inmiddels ook gevonden waar Rijn en Maas is.
Vond het in elk geval wel een prettige wandeling, kom binnenkort nog eens terug om te wandelen maar dan liever onder begeleiding :D
Binky

Dan heb ik je waarschijnlijk gemist, ben er namelijk van ongeveer halfdrie 's middags tot ongeveer halféén :lostit: 's nachts geweest. Ben rond een uur of 4 geruime tijd bij mijn favoriete Brenda van VT 03 geweest. En voor de rest een beetje overal : Drijvend Vlot, Buxus, Malle Babbe, Schippershoek en ook van ongeveer 16u30 tot ca 18 uur op terras van Rijn & Maas, tezamen met een kennis van de Schippersstraat. :hah:
Misschien heb ik je daar dan wel gezien? Binnen in de Rijn & Maas zat wel heel wat volk aan de toog. :hah:

En ik heb rond 19 uur ook gegeten in de frituur, maar wel in de nieuwe die vrijdag pas geopend is op Sint Paulusplaats.

Anvers
12 augustus 2007, 17:33
Binky
Zeg maar wanneer :lostit: ? :hah:

Binky007
13 augustus 2007, 13:09
Heb een nieuw plattegrondje van het SKW gemaakt

Had zaterdag in het SKW wat gegevens verzameld zodat ik het plattegrondje dat ik jaren geleden een keer had gemaakt weer eens kon bijwerken
Dacht vanmorgen, zal een even kijken hoe het ook weer zat met die plattegrond
was inmiddels al wat jaartjes geleden dat ik hem had gemaakt,
Maar viel alles mee, is inmiddels weer klaar
Heb het groen vervangen voor lichtblauw, zijn de kamernummers en ramen beter te lezen.
Heb hier en daar ook op wat strategische punten wat pijlen gezet,
deze geven aan welke panden in werkelijkheid tegenover elkaar liggen.
Alles is helaas niet op schaal, heb daar te weinig ruimte voor
ben verschillende plattegrondjes van andere plaatsen aan het bekijken
geweest, om te zien of ik misschien nog iets kon verbeteren,
maar volgens mij is het op deze manier, toch nog het overzichtlelijkst,
moet namelijk op een A4tje passen, is dan eventueel ook af te drukken.
Volgens mij klop nu alles, de panden, de nummers, het aantal ramen,
Taxi is weg nog wat panden die ramen zijn geworden zijn gewijzigd in ramen

Ik vindt het er zelf in elk geval netje uitzien

Als er toch nog fouten inzitten, hoor ik het graag

Groetjes

Binky

Anvers
14 augustus 2007, 00:14
Hedennamiddag na 2 rondjes wandelen in het SKW heb ik het genoegen gehad de vredespijp te mogen roken met Anvers in zijn Drijvend Vlot. De Leffe heeft nog nooit zo goed gesmaakt.

Vredespijp gerookt???? Bij mijn weten heb ik geen pijp gerookt, enkel een sigaar, en dan was je al weg! :p :p

Sub
16 augustus 2007, 00:31
Enkele nieuwe meisjes vielen mij op:een zwarte en een gitzwarte.Misschien toch even verduidelijken:
-Op Verversrui 11/3:Roemeense Danielle.
-In Schipersstraat 4 (rechtse raam): Loana.Een pittig meisje uit Marseille en omstreken.Enige kennis van de Franse taal is wel vereist.Bei!de meisjes beweerden 20 jaar te zijn.
Groeten Coco:wink:

Loane is vrij nieuw, maar Danielle is echt al niet meer nieuw te noemen. Zij is voor ons inmiddels al een vaste waarde.:lostit: :thefinger :teuflisch

Grz Sub

Anvers
16 augustus 2007, 12:40
Sja,wat heb ik er nog te zoeken?? Er worden heel wat meiden in het archief gestoken.Nieuwe worden zelden aangemeld.
De up-date van de meisjes heeft al betere tijden gekend.
Het forum, en ik kan ENKEL namens het Antwerps gedeelte spreken, wordt altijd up-to date gehouden. En om een forum up-to date en overzichtelijk te houden, is het toch logisch dat dames die niet meer werkzaam zijn, naar het archief verplaatst worden. Of wat zou je willen, dames die niet meer werkzaam zijn, toch laten staan? :confused:
Trouwens als dames terug aan het werk zijn, worden deze terug uit het archief gehaald.
En wat het aanmelden van nieuwe dames betreft, is het aan de leden om dames te bezoeken en recensies te schrijven. En tja, als dat niet gebeurt, ... :hah:

Anvers
16 augustus 2007, 19:21
-In Schipersstraat 4 (rechtse raam): Loana.Een pittig meisje uit Marseille en omstreken.Enige kennis van de Franse taal is wel vereist.Bei!de meisjes beweerden 20 jaar te zijn.

We zullen deze info dan maar wat vervolledigen : Loana is 19 jaar en wordt op zondag 19 augustus 20 jaar. Zij is ca.1m65 groot, slank, heeft bruine ogen en bezit een B-cup (echt).
Zij werkt sinds een goede week op Schippersstraat 04/3 en dit elke dag, uitgezonderd de zondag, van ongeveer 11u30 tot 19 uur. De zaterdag stopt zij om ongeveer 17 à 18 uur.
Voor haar verjaardag gaat zij zaterdag naar Frankrijk, en vanaf begin september is zij terug in skw, doch de mogelijkheid bestaat dat zij dan in een andere kamer zal zitten. Misschien neemt de Tjechissche Veronika terug haar kamer in; zij stond in het verleden immers steeds op SS 04/3.
Loana is zeer goed in intiem en pijpen, doch laat niet toe haar te vingeren en aan haar borsten te likken. Bovendien geeft zij een zeer goede erotische massage.

rplover
16 augustus 2007, 22:09
Het lijkt hier wel een bokswedstrijd te worden.
Een sfeerbeeld?
In de rode hoek, 110 kg zwaar en wereldkampioen 'Meiden verplaatsen', Anvers (grapje, flauw grapje :teuflisch)
Bijgestaan door, eveneens in de rode hoek, de sub, wereldkampioen beffen, gewicht onbekend (ook heel flauw).
In de blauwe hoek, coco 2, 110 kg zwaar, en onruststoker bij uitstek (vindt hij leuker dan budgetneuker genoemd te worden :fuck:).

De vraag is enkel: wie o wie mag met het bordje 1ste ronde pronken?
Een schone uit het schipperskwartier of een Meid uit een saunaclub?
Omdat de boksers zelfs hier niet tot een vergelijk komen, wordt de wedstrijd, tot groot spijt van de vele betalende lezers, voortijdig stopgezet :D
Voorlopig zijn er geen slagen uitgedeeld, enkel wat over en weer gescholden, wat getrokken, geduwd en beledigd, en geloekkig is er geen blijvende hersenletsel bij onze kampioenen (of is dat ook al te laat :D)
Zouden ze samen een Leffe gaan drinken en een sigaar gaan roken om de strijdbijl te begraven, en wie gaat dat betalen, of moet ik een Meid uitkiezen, zodat ze de wedstrijd toch kunnen starten.
Ik zet in op Sheila, als die haar charmes bovenhaalt liggen ze allen KO :p

rplover - in de ban van

Anvers
16 augustus 2007, 23:26
.....Van waar die info??Dan toch bezocht??

Ben ik je nu al rekenschap verschuldigd als ik hier iets schrijf? :angryfire

Willem2
16 augustus 2007, 23:48
Het lijkt hier wel een bokswedstrijd te worden.
Een sfeerbeeld?
....

En wie hangen er boven de wedstrijd :cool:

Heren houdt het gezellig :wink:

Sub
17 augustus 2007, 00:05
.....Van waar die info??Dan toch bezocht??

@Sub:Privéredenen zorgen er voor (Hoera!);dat ik geen 50,100,150 euro meer hoef neer te dokken voor een illusie en dagelijks aan mijn trekken kom.

Kleine correctie op de privereden, moet niet hoef maar kan. Ondanks dat NZC slechts ongeveer 10€ koste, is de rest van de reis toch wel wat duurder dan gepland uitgevallen. Aan je trekken komen zal wel erg letterlijk genomen moeten worden.:thefinger :teuflisch :angryfire :loud: :madgo:

Het geluk is voor aardige mensen.
"Take care yourself".

Vandaar dat ik altijd al zoveel meer geluk gehad heb dan jij.:freu: :lostit: :thefinger :teuflisch :angryfire :madgo: :ranting2:

grz Sub

Anvers
17 augustus 2007, 00:18
....en als ik U nu altijd gelijk geef,stopt deze zever misschien.
Gij hoeft mij helemaal geen gelijk te geven, door gewoon serieuze berichten te schrijven stopt die zever zelf ook wel. :hah:

Sub
17 augustus 2007, 00:21
Je hebt er idd weinig te zoeken, want aan windowshoppers en budgetneukers hebben de Dames ook niets.

Dames die lange tijd niet meer gezien worden, worden idd in het archief gestoken, dit is namelijk zoals het hoort. Als ze terug komen, komen ze ook weer terug uit het archief.

Nieuwe Dames worden na een bezoek altijd aangemeld, wij gaan ze echter niet de kleren van het lijf vragen, en dan doorlopen. We gaan info inwinnen bij echte interesse.

Het Updaten gebeurt nu beter dan vroeger. Er wordt namelijk alleen correcte info neergeschreven, en geen onzin, en leugens om zo maar iets te kunnen schrijven.

Grz Sub
@Befke. Als je een forum van onnozelaars, zeveraars en provocateurs wil, moet je het maar zeggen.

Als we ons, een van de weinige serieuze schrijvers op het antwerps gedeelte, tegen zo een zot niet eens meer mogen verdedigen zonder dat ons bericht gewist wordt, dan haal je maar gewoon alle berichten van mij weg, en dan stop ik gewoon met schrijven. Dan beperk ik me nog alleen tot het grotere serieuzere forum, waar hij om dezelfde reden reeds langere tijd geband is.

Ik hoor of merk wel hoe je er over denkt, maar ik ben die onnozelaar :kotz: beu.

Grz Sub

Willem2
17 augustus 2007, 00:26

:cool:

Anvers
17 augustus 2007, 00:31
Befke, en mijn berichten hoef je ook niet meer te censureren, daar stond niets abnormaals in en was geen provocatie, enkel een antwoord op provocaties van een andere. :mad:

Anvers

Sub
17 augustus 2007, 00:31

Ge weet bij wie ge moet zijn, ik houd me voor HEM niet meer in.:ranting2: :angryfire :madgo: :motz:

Grz Sub

rplover
17 augustus 2007, 00:49
Misschien kunnen de kemphanen hier eens over nadenken:

Kan je je vijand niet verslaan, sluit dan vrede met hem ;)

@Anvers en de sub: iedereen krijgt wel eens te maken met censuur, ookop dat andere forum :p

(rplover - ook ettelijke malen geband op who cares hoor sub ;), dat o zo grote serieuze forum :D)

Binky007
17 augustus 2007, 08:41
Hedennamiddag na 2 rondjes wandelen in het SKW heb ik het genoegen gehad de vredespijp te mogen roken met Anvers

?????????????????????????????????????????????????? ?????????????? :eek:

Binky

Anvers
17 augustus 2007, 16:21
Op de middag, na ontbijt in DV, nog eens wandeling :lostit: gemaakt in skw. :cool:
En alhoewel sommigen beweren dat skw maar niks is, toch heel wat toppers aanwezig zoals : Béatrice (SS 43/4), Kyra (SS40/1), Monika (SS 34/1), Shompu (SS 32/1), Christina (SS 35/3), Daisy (SS 07/1), Tina (SS 05/4), Stella (SS 10/1), Laura (SS 04/1), Loana (SS 04/3), Alicia (Vingerling 01/2), Mandy (Vingerling 10/5), Gala (VVR 04/6), Lili (VVR 14/2), Samira (VT 51), Tessa (VT 36), Honey (VT 15), Sara (VT 20). Misschien ben ik er nog een aantal vergeten. :p
Mooie nancy van SS 39/1 en Kristina van SS 39/3 waren er vandaag niet!

Door 1 van de dames uitgenodigd om samen iets te gaan :prost: drinken en daarna bij de Wah Kel op de Verversrui te gaan :essen2: eten.
Zal maar niet vertellen met wie ik geweest ben, want anders krijg ik weer alle mogelijke commentaar van een bepaald iemand. :teuflisch

rplover
17 augustus 2007, 16:35
Ben jij met de sub geweest? :teuflisch:teuflisch:teuflisch
Oei oei, we houden ons hart vast :D

rplover - op naar Kaarst ;)

Anvers
17 augustus 2007, 16:39
Ben jij met de sub geweest? :teuflisch:teuflisch:teuflisch

Neen, was alleen, afin achteraf samen met een mooie dame, die nota bene nog voor mij consommaties en eten bij de Chinees betaald heeft. :hah:
Kon dan natuurlijk niet anders dan haar achteraf een geschenkje te gaan overhandigen. :freu:

rplover
17 augustus 2007, 16:41
Kon dan natuurlijk niet anders dan haar achteraf een geschenkje te gaan overhandigen. :freu:

Aha, een briefje van 50? :D
Dan de recensie nog he Anvers :p

rplover - bijna in Kaarst :lostit:

Anvers
17 augustus 2007, 16:46
Aha, een briefje van 50? :D
Dan de recensie nog he Anvers :p
rplover - bijna in Kaarst :lostit:
Helemaal geen briefje van 50 Euro rplover, heb je het weeral verkeerd ! :p

Als je met de dames goed overeenkomt, willen deze soms ook wel eens wat anders dan gewoon :fuck:.

Sub
18 augustus 2007, 09:55
Op de middag, na ontbijt in DV, nog eens wandeling :lostit: gemaakt in skw. :cool:
En alhoewel sommigen beweren dat skw maar niks is, toch heel wat toppers aanwezig zoals : Béatrice (SS 43/4), Kyra (SS40/1), Monika (SS 34/1), Shompu (SS 32/1), Christina (SS 35/3), Daisy (SS 07/1), Tina (SS 05/4), Stella (SS 10/1), Laura (SS 04/1), Loana (SS 04/3), Alicia (Vingerling 01/2), Mandy (Vingerling 10/5), Gala (VVR 04/6), Lili (VVR 14/2), Samira (VT 51), Tessa (VT 36), Honey (VT 15), Sara (VT 20). Misschien ben ik er nog een aantal vergeten. :p
Mooie nancy van SS 39/1 en Kristina van SS 39/3 waren er vandaag niet!

Door 1 van de dames uitgenodigd om samen iets te gaan :prost: drinken en daarna bij de Wah Kel op de Verversrui te gaan :essen2: eten.
Zal maar niet vertellen met wie ik geweest ben, want anders krijg ik weer alle mogelijke commentaar van een bepaald iemand. :teuflisch

En gisteravond was het zo mogelijk nog beter. Hierna volgt een bloemlezing van schoonheden, en vriendelijke Dames die gisteravond van dienst waren.

In SS 41/3 zat Marijke, in SS 37/2 was Jessica aanwezig, Miauw zat gisteren voor de verandering in SS 31. Alina stond in SS 24/8, Olga is na verlof ook weer terug op SS23/1, Maria op SS 15/3, Christina op SS 11/1, Stella in SS10/1, Lorrainna was ook weer van de partij op SS 06/2, Tessa op SS 04/1(Simba wacht trouwens nog steeds op zijn speelkameraadje:D ), Hiernaast stond Moni weer op SS 04/2, op SS 02/3 was Daa volop overuren aan het draaien. In VGL 07/2 stond Natasha weer paraat, met naast haar op VGL 07/3 Nadia, In VGL 12/1 stond Sarah, en naast haar op VGL 12/3 haar vriendin Paula. In VGL 14/2 stond de mooie en nieuwe Birgit. In de VVR 02/4 keken we telkens weer tegen de uitbundige glimlach van Maria, met naast haar op VVR 02/3 cubaanse Anna, op VVR 04/3 was Isabelle aanwezig, op VVR 09/3 stond Angela, op VVR 11/5 was het Maggie die voor een goed uitzicht zorgde, op VVR 14/1 en 2 waren het de vriendinnen Anna en Sylvia die de vensters bezet hielden. op VVR 20/4 was het Verena, en op VVR 20/3 was Roxanne van de partij, met daarnaast op VVR20/2 Naima, en op Verversrui 24/1 was het Sophia. In de VT tenslotte waren het op #51 Samira, en op #28 Anna. Ik zal er ongetwijfeld nog een aantal vergeten te vermelden zijn. Dit allemaal nog steeds in de verlofperiode, en dus met de afwezigheid van diverse beauty's.

Het is dus duidelijk dat de keuzeproblemen niet aan een tekort aan mooie of goede Dames ligt, maar juist aan een overschot, wat de keuze dus aanmerkelijk bemoeilijkt.

Grz Sub

Anvers
21 augustus 2007, 18:52
rplover's aanbevelingen (gelieve hier geen rekening mede te houden, is veelssssssssss te subjectief, en kan van dag tot dag verschillen, zelfs bij rplover himself ;)) - sheila (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=47954&postcount=3) dagmara (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6248) sylvia (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=36425&postcount=27) lolita (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=39379&postcount=4) eileen (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5365) kiara (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=45031&postcount=2) maureen (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=45040&postcount=1) nicole (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=32064&postcount=6) sandra (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=27962&postcount=27) stefanie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=35373&postcount=14) sonja (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=23546&postcount=3) melanie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=20534&postcount=2) eni (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=32064&postcount=6) gina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=22752&postcount=1) roxanne (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=32062&postcount=3) paola (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=22182&postcount=19) jennifer (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=1538&postcount=1) amira (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=39271&postcount=8) melissa (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=1452&postcount=5)
rplover,

ben je zeker dat je niet een aantal dames vergeten bent bij je aanbevelingen? :hah:

Ik denk hier o.a. aan Angela, Anouck, Betty, Maria, Anna, Jennifer-Maria, Laura, Tan, Stella, Nadja, Jessica, Jane, Julia, Olga, Verena, Miauw, Sofia, Isabelle. :baeh:

rplover
21 augustus 2007, 19:32
rplover,

ben je zeker dat je niet een aantal dames vergeten bent bij je aanbevelingen? :hah:

Ik denk hier o.a. aan Angela, Anouck, Betty, Maria, Anna, Jennifer-Maria, Laura, Tan, Stella, Nadja, Jessica, Jane, Julia, Olga :nee:, Verena, Miauw, Sofia, Isabelle. :baeh:

Oops, dat is inderdaad zo :D
Amai, ik schrik zelf van het aanvullend lijstje,en dat zijn enkel dan nog de aanbevelingen :teuflisch
Als ik daar "dieper" over nadenk, stel ik vast dat ik verslaafd ben :smile2:
Of coco 2 zou me 'een gepatenteerde hoerenloper' noemen :luvlove:
Zeg Anvers, die Betty, haar nieuwe website, amai mijn twee ...., dat is mijns insziens al redelijk hard, en ik ben alwel wat gewoon (Chantal kan ook redelijk hard uit de hoek komen, en Verena is een doetje (tot ze dit leest uiteraard, haha)). Toch maar eens uittesten, Yvonneke, tegen dat ik terug boven water kom. Bettyke mag er dan al hard uitzien, het is een lieverd :p

rplover beveelt aan - het skw, YY, PHG EN de bootjes..... ;)

Sub
21 augustus 2007, 20:35
Anvers, coco 2 is in geen wegen en velden te bespeuren, je staat nog een paar dagen achter precies, vanwaar ineens terugkomen opdat bericht? ;)
En stop nu toch eens met dat gezever van je berichten te laten wegdoen, we zijn hier om plezierte maken,niet om te gaan lopen naar dat "andere, grotere, serieuzere en betere" forum :rolleyes::rolleyes::rolleyes:.ik heb er zo mijn gedacht over,maar ja, ik ben er dan ook (door toedoen van coco 2 onder andere ) geband :D
Ik snap niet hoe je daar ineens terug over begint,maar als ik moet beginnen roepen telkens als Biggie of Willem iets van me wist, dan moet ik niks doen dan roepen. En dan kunnen we ze nog geen ongelijk geven.Iedervan ons gaataleens te ver hoor Anvers,ik ook, coco zeker :D, en jij soms ook een ietsiepietsie waarschijnlijk ;)
En onder ons, pssst, niet verder vertellen, meestal hebben ze nog gelijk ook hoor, we zijn soms een bende klein joeng die mekaar aan het uitmaken zijn, en zowel coco als jij als ik als de sub hoor. Ik zal forza er ook bijzetten, hihi.
Er wordt hier NIET met twee maten en gewichten gemeten, dat doen ze op hookers wel ,Anvers ;). Daar wordt alles gewist wat niet in hun kraam past, maar sommigen hebben daar nu eenmaal geen oog voor,omdat ZIJ daar wel privileges hebben.

En nu antwoorden op mijn vraag: WAT WEET JIJ MEER OVER BETTY? :teuflisch

rplover - die het een beetje rooskleurig wil bekijken, en amia Anvers, een pak berichten dat je al hebt, op naar de 1500, coco 2 zal je wel met rust laten hoor, die is op de dool vandaag, heb ik gehoord :p

Wij gaan allemaal misschien wel eens te ver. Coco echter gaat telkens te ver, van de 614 berichten die hij heeft, staan er zeker in 600 daarvan 1 of meerdere provocaties en/of leugens. Dat dolen zal hij overigens wel doen in het skw waar "hij niets meer te zoeken heeft", maar toch nog enkele keren per week gezien wordt.

Als het op deze manier moet dan pas ik er ook voor. Ik heb dan misschien maar 284 berichten, maar daar zullen er dan ook niet veel meer bij komen, eerder ook weg gaan.

Grz Sub

Als je op het andere forum op een nette manier schrijft, blijft het daar gewoon staan, zelfs als je de leiding aanvalt. Zolang je het maar netjes houd en goed onderbouwd. Ik spreek uit ervaring, want ik heb zowel de vorige hoofdmoderator als de huidige als ook de webmaster wel eens flink onder vuur genomen, en er is nooit iets van gewist toendertijd. Dus zij wissen echt niet zo maar lukraak omdat het hun niet aan zou staan. Jij kunt er door je problemen uit het verleden uiteraard niet objectief naar kijken, maar het is echt waar.

Grz Sub

rplover
21 augustus 2007, 21:49
Sub,

zwijg toch over hookers.
Zeikerds zijn het, en dat weet jij ook.
Commercie ten top. En over lijken gaan, zelfs ijsberenforumdomeinnamen registreren en van dat leuks. Maar het is zoals al dikwijls gezegd he, daar zijn jullie blind voor. Het lijkt hier precies wel op een egotripperij van enkelen, die de bovenhand willen halen.
Ik vind het heel erg, en ik ken coco goed genoeg.
Van inborst geen slechte mens, maar hij provoceert graag.
En geef toe, informatief heeft hij meestal gelijk. Dat hij niks in het Antwerpse te zoeken heeft volgens u, getuigt van kleingeestigheid. Iedereen mag toch komen waar hij wil, al was het maar voor achter den hoek dan aan zijn fluit te gaan trekken, heeft nemand affaire mee, gij niet, en ik zeker niet.
Ik snap niet wat jullie willen, het lijkt welof jullie de forumleiding voor de keuzestellen, coco 2 of jullie.
En dat is ridicule, belachelijk en kinderachtig. Als je hem niet wil lezen, is er de negeerknop, kan je er je ook niet in ergeren. Van dat dreigen te gaanlopen,daar is niemand bij gebaat.Dat dan het Antwerpse gedeelte plat ligt, als jij en Anvers weg zijn, dat zou heel erg spijtig zijn. Maar ik ben tegen die dreigementen en ultimatums. Leven en laten leven, en godverdomme vrienden worden in plaats van vijanden. Jij en coco zullen nooit beste vrienden worden, en wat dan? Ik en Randy ook niet, maar we proberen wel beleefd te blijven en mekaar te respecteren in wat we schrijven. Randy, sorry,maar ik heb je antwword op mijn Im nogniet gelezen ;)
Iedereen kan hier schrijven, verdorie.
En geloof me, coco schrijft weinig leugens. Provoceren kan hij des te beter.
Maar wordt het niet echt eens tijd dat de strijdbijl begraven wordt?
Kunnen jullie zijn opmerkingen niet beter negeren, in plaats van te dreigen weg te lopen?
Niemand vraagt jullie hier te schrijven, en als het echt beter is bij die commercieeltjes, dat betwijfel ik.
Weet je nog dat we ooit samen in de Malle Babbe aan tafel hebben gezeten,en iedereen ging stoppen daar te schrijven als ze mij zouden onterecht bannen? Wel Heren, ze hebben me toen onterecht geband. En wieis er bljven schrijven? Juist ja. Kan me geen bal schelen, maar hang dan hier nu ook niet de koppigaards en de geslagenen uit he.Trouwens, weet je nog wie er toen aan tafel zaten? Anvers, OTE, de sub, coco2 en ik :D
ik heb al dikwijls in oorlog gelegen met coco 2,maar uiteindelijk is en blijft het een website waar we onze ervaringen delen. En liever een vriend dan een vijand meer, allee,of ben ik nu gekaan t worden, en maken jullie liever ruzie?

En mij moet je echt niks leren over hookers en BV en Martin hoor. Ook U weet hoe Martin heeft gereageerd op mijn mails dat hij www.ijsberen.nlvoor de echte diertjes moest laten. Mijns insziens worden jullie graag geterroriseerd daar, en als coco hier iets schrijft, is het moord en brand. Spijtig. Tja, als hij ginder verschijnt,wordt Martin verwittigd,en krijgt hij een ban. Hier is de forumleiding iets toleranter, en geloekig maar.

rplover - die echt hoopt dat de kemphanen nu eindelijkeens gaan de vredessigaar gaan roken, en dat we nog veelmogen lezen vanjullie.
Zowelvan Anvers, de Sub als coco 2.
EINDE PREEK......

Sub
21 augustus 2007, 22:17
Sub,

En geef toe, informatief heeft hij meestal gelijk.

Vroeger wel, tegenwoordig slaat hij er nogal eens naast.

Dat hij niks in het Antwerpse te zoeken heeft volgens u, getuigt van kleingeestigheid.

Dat zijn, zijn eigen woorden, niet die van mij.

Ik snap niet wat jullie willen, het lijkt welof jullie de forumleiding voor de keuzestellen, coco 2 of jullie.

We willen door hem alleen met rust gelaten worden, en niet geprovoceerd of belachelijk gemaakt.

Als je hem niet wil lezen, is er de negeerknop, kan je er je ook niet in ergeren.

Dan kunnen we ons er idd niet aan eergeren, maar dan weten we ook niet wat voor leugens, belachelijkhedenen provocaties over ons schrijft.

Maar wordt het niet echt eens tijd dat de strijdbijl begraven wordt?

Eerste voorwaarde hiervoor is dat hij zijn provocaties en belachelijkmakerijen stopt. Zolang hij dat niet doet zal kan er geen sprake van zijn.

Kunnen jullie zijn opmerkingen niet beter negeren, in plaats van te dreigen weg te lopen?

Dat hebben we ook al geprobeerd, helpt ook niet.

ik heb al dikwijls in oorlog gelegen met coco 2,maar uiteindelijk is en blijft het een website waar we onze ervaringen delen. En liever een vriend dan een vijand meer, allee,of ben ik nu gekaan t worden, en maken jullie liever ruzie?

Het is idd een website om ervaringen uit te delen, niet om me belachelijk te laten maken, dat kan ik ergens anders ook. Ik maak niet graag ruzie, heb ik zelfs een gruwelijke hekel aan, maar ik laat ook niet alles over mijn kant gaan.

Hier is de forumleiding iets toleranter, en geloekig maar.

Dat betwijfel ik dus, niet zozeer de tolarantheid, maar vooral de rechtlijnigheid trek ik sterk in twijfel.

rplover - die echt hoopt dat de kemphanen nu eindelijkeens gaan de vredessigaar gaan roken, en dat we nog veelmogen lezen vanjullie.
Zowelvan Anvers, de Sub als coco 2.
EINDE PREEK......
Grz Sub

rplover
21 augustus 2007, 22:34
...probeer je nu te bewijzen?

Dat je je nog laat vangen aan coco. Dat is het hoor. Niet meer en niet minder. Het leven in het skw gaat door, met of zonder mij, met of zonder coco, de sub of anvers, als we dood zijn groeit er gras op onze buik, dat is de enige zekerheid (ik laat me cremeren en mijn as uitstrooien in de hoerenbuurten, haha :D)
Ik moet niet het laatste woord hebben, maar dit is wel mijn laatste reactie hierop.
Als jullie nu eens stoppen met dat egotripperijgedoe, en willen gelijk krijgen, alle drie, is de zaak toch opgelost. Twee van jullie drie hebben Abraham al een tijdje gezien en de derde is er redelijk dichtbij (in de volksmond zeggen ze ook wel: jullie weten waar Bet de mosterd haalt ;))
En laten we nu terug vrede sluiten, en lekker verder gezellig lullen over wat we moeten lullen, de hoertjes in het skw en ver daarbuiten.

rplover - ik lijk wel de zoon van meneer pastoor, maar ik wil toch graag YY aanbevelen, EN PHG, EN de bootjes, en het skw, eigenlijk is het gewooneen ode aan alle pleziermeisjes;)

En dat jullie nog lang mogen hoerenlopen en jullie ervaringen erover schrijven, hier, in dit eigenste topic.
En als jullie niet gaan ophouden, draai ik jullie alle drie een tong, verdoemd.
Voor 20 euro, haha :rolleyes:

Anvers, hoe zit het nu met Betty,verdomd???? ;)

Redbull
22 augustus 2007, 16:19
Terwijl ik mijn geluk in het Oosten ging beproeven (Aken),was het bij de leden onder mekaar weer "gewoon gezellig".
't Stad is van iedereen.
Het SKW is ook van iedereen.
Zelfs het IJsberenforum is van ons allen.
Als Anvers mij vorige week een Leffe aanbiedt (waarvoor dank!),zal de vete wel niet zo groot zijn.Vreemd dat hij in het bijzijn van Sub een volledige metamorfose ondergaat.
Saunaclubbezoekers hebben naar mijn bescheiden mening een groter incasseringsvermogen dan raamprostitutiehabituées.
Einde discussie??? Laat ons hopen.
Grtz Coco 2

Mischien gaat het ooit eens stoppen als jij je leert te gedragen op dit forum.
Heb je zelf als eens in je berichten history gelezen wat voor onzin/provocaties je allemaal post ?

Big30
22 augustus 2007, 18:50
Even een korte reactie. Berichten verwijderen doen we in principe niet op dit forum.
Wel is het zo dat als met name in deze rubriek leden alleen maar op elkaar reageren, elkaar provoceren en aan flaming gaan doen we deze berichten in een afgescheiden hoekje neerzetten.
Het lijk me dat niemand er belang bij heeft dat bovengenoemde berichten met provocaties en aanvallen blijven staan.

Ik denk eerlijk gezegd dat we in deze rubriek ook geen onderlinge strijd moeten gaan uitvechten. Daar is IM/PB beter geschikt voor, nog beter natuurlijk de strijdbijl begraven en een wat aardigere toon tegen elkaar aanslaan.

Tot slot de naam van deze rubriek is:

Antwerpen,leden onder mekaar,gewoon gezellig

Laten we dat eens proberen ... .

Groet,
Big30

rplover
22 augustus 2007, 19:21
...schrikken we ervan dat er sommigen lachen met ons, op dit forum ;).
Als we allen eens begnnen met ons ego opzij te zetten en terug wat degelijke info neer te pennen, 't zou al een goede stap voorwaartst zijn.
En niet beginnen met die of die is fout, iedereen denkt natuurlijk dat hij het bij het rechte eind heeft. En de enige die gelijk heeft, ben ik natuurlijk :smile2:
Gezellig? Bij Betty was het heel erg gezellig, en ik wacht nog altijd op een uitgebreid antwoord van Anvers, hij kent Betty nog van zijn goeie oude tijd bij Antoinette :teuflisch
Geef jij eens het goede voorbeeld, en mijn voorstel blijft gelden, nog ruzie en ik draai jullie een tong, haha :D

rplover - beveelt dus even het skw aan

biglover
22 augustus 2007, 23:35
Hé Anvers,heeft die mooie Loana uit Marseille tattoo's?Ik houd daar namelijk niet van.Doch zeker geen grote op haar rug of achterwerk(cfr.Jennifer van de Verversrui)?Deelt zij ook zoentjes uit?

Forza...germania
23 augustus 2007, 00:35
Zijn er nog Top-acts te bewonderen dit weekend :eek: :rubbel: :rubbel:

rplover
23 augustus 2007, 15:18
Zijn er nog Top-acts te bewonderen dit weekend :eek: :rubbel: :rubbel:
...kip van allen moet zich ook weer komen inmengen :D
Jij kan het ook niet laten he forza, maar dat zegt meer over jou dan over het Antwerpse deel van dit forum.
Reageer maar gerust, maar doe dat waar je je thuis voelt, in Antwerpen is het volgens U toch niks, doe er dan ook niet belachelijk over.

Groetjes,

rplover

rplover
24 augustus 2007, 19:10
Awel, Anvers, toch geen boycot aan het voeren he? ;)
Of ben je in 2ndLife verzeild geraakt? :teuflisch
Hoe zit dat nu met Betty, of moeten we het zelf uitzoeken? :D

rplover - beveelt aan: raamprostitutie, prives, escorts, EN saunaclubs

Redbull
24 augustus 2007, 23:49
Volgens sommige ben ik het niet waard om hier te schrijven met zo weinig recensies :thefinger :thefinger
Enfin, dan beginnen we er maar aan zekerst ?
Hulp is welkom, ik ben te lui om namen/leeftijd te vragen, het huisnummer lukt de laatste tijd al aardig... dus wees blij :teuflisch

rplover
25 augustus 2007, 00:05
Volgens sommige ben ik het niet waard om hier te schrijven met zo weinig recensies :thefinger :thefinger
Enfin, dan beginnen we er maar aan zekerst ?
Hulp is welkom, ik ben te lui om namen/leeftijd te vragen, het huisnummer lukt de laatste tijd al aardig... dus wees blij :teuflisch

We doen ons best je te helpen :D
Begin maar met Alice, who the fuck is alice :teuflisch

rplover - heel blij ;)

Redbull
27 augustus 2007, 00:58
Op SS 8 of 10 Staat een Griekse dame met rechts naast haar een Poolse zwartharige met een havikssnoetje.. Als jullie er een naam op plakken, dan schijf ik er een recensie van :teuflisch

rplover
27 augustus 2007, 01:13
Op SS 8 of 10 Staat een Griekse dame met rechts naast haar een Poolse zwartharige met een havikssnoetje.. Als jullie er een naam op plakken, dan schijf ik er een recensie van :teuflisch
Op de Griekse of de Poolse? :D

Redbull
27 augustus 2007, 01:34
Op alle 2 natuurlijk.
Ik ben geen windowshopper :love2:

Redbull
27 augustus 2007, 17:23
Andere steden andere gewoontes zeker?
In het skw is het bijna overal pmc & geen tz...
Maar dat van die 200 euro is wel wat overdreven.
Goed afspreken en je komt met de helft toe.
Er zijn genoeg dames die niet op de klok kijken als je het dubbel standaardtarief betaald.

Hubert
2 september 2007, 16:50
De Poolse tania,nu Schippersstraat 24,werkt enkel nog in de daguren.Naar verluid minder vermoeiend (???)...
Verkeerde info Coco2,

Vooreerst zit Tania nu op Schippersstraat 32/1 en niet op Schippersstraat 24.

Bovendien zit zij reeds sinds ca. 6 maand op dit adres; HEEL vroeger gedurende de nacht op SS 06/2 (rplover weet dit nog aangezien Tania een voorkeur had voor Gigi; achteraf zat zij gedurende de dag op SS 21/2).

Hubert

Hubert
2 september 2007, 17:03
-Selena,Vingerlingstraat 1/2 uit Nederland naast Mercedes( Hongarije).Selena is 22 jaar,mulat,half Surinaams.Een mooi ding.Zij werkt van 10-19 uur.Bella ,ga uw gang.:luvlove:

Weeral verkeerde info Coco2, :p

Selena zit op Vingerlingstraat 03/2 en NIET op Vingerlingstraat 01/2. :angryfire

Hubert

Hubert
2 september 2007, 17:34
Met Mercedes uitgebreid gesproken over de prijs en de kwaliteit van "haar nieuwe tanden".Goed en goedkoop.Zowat 1/6 van de prijzen,die in Belgie gangbaar zijn.uiteraard in Hongarije gefabriceerd.Bovendien melde ze me bijna getrouwd te zijn.

Coco2,
ik stel mij toch de vraag WAT deze persoonlijke info dit te maken heeft met dit forum. :teuflisch

Hubert

sofaking
3 september 2007, 18:46
Hallo, is er een mogelijkheid om het plannetje van het SKW nog te raadplegen ?

Forza...germania
3 september 2007, 23:35
.......die mooie brunette op de Verversrui naast café d'Anvers :confused: :confused:

Gaarne ook een link naar het topic.

Merci,

FG

Destiny's Child
3 september 2007, 23:57
.......die mooie brunette op de Verversrui naast café d'Anvers :confused: :confused:

Gaarne ook een link naar het topic.

Merci,

FG

Forza,

Volgens mij bedoel je Annamaria van Verversrui 11/1.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4532

Dit is een schat van een meid, en in mijn ogen 1 van de mooisten.

Grz DC

Forza...germania
4 september 2007, 00:04
....en hoe heet dat blondje in de VT 5 ??? Dat zag er ook wel indrukwekkend uit, maar ik neem liever niet teveel risico !

Weet jij dat ook Destiny Child ?

Destiny's Child
4 september 2007, 00:08
....en hoe heet dat blondje in de VT 5 ??? Dat zag er ook wel indrukwekkend uit, maar ik neem liever niet teveel risico !

Weet jij dat ook Destiny Child ?

Dat zegt me zo niets, dan moet ik eerst wat meer weten, en misschien ter plaatse op onderzoek uit. Werkt ze overdag, of in de nacht?

Als je geen risico wilt nemen zou ik eerst Annamaria bezoeken. Het is vrijwel onmogelijk om bij haar teleurgesteld buiten te komen. het moet uiteraard wel klikken.

Grz DC

Forza...germania
4 september 2007, 00:11
Dat zegt me zo niets, dan moet ik eerst wat meer weten, en misschien ter plaatse op onderzoek uit. Werkt ze overdag, of in de nacht?

Als je geen risico wilt nemen zou ik eerst Annamaria bezoeken. Het is vrijwel onmogelijk om bij haar teleurgesteld buiten te komen. het moet uiteraard wel klikken.

Grz DC

Ze werkt 's-avonds (in ieder geval op woensdag). Ik twijfelde even, maar ik dacht neem toch een echte optick-fick :rubbel: :rubbel:

Willem2
4 september 2007, 00:14
... echte optick-fick :rubbel: :rubbel:

Ik had niets anders verwacht ;)

Forza...germania
4 september 2007, 00:34
Ik had niets anders verwacht ;)

Ik zeg altijd maar zo, W2: Waarom zou je nog in een Opel Astra gaan rijden als je voor hetzelfde geld een Ferrari Testarossa hebt; dat doet toch ook geen mens :confused:

Willem2
4 september 2007, 01:04
Ik zeg altijd maar zo, W2: Waarom zou je nog in een Opel Astra gaan rijden als je voor hetzelfde geld een Ferrari Testarossa hebt; dat doet toch ook geen mens :confused:

Ken jij die reclame waarin iedere keer een dame uit de auto moet stappen met haar zware boodschappentassen omdat die verrekte Ferrari niet over die verkeersdrempels kan .........:D ;)

Ik wil graag goede service en die kan je meestal niet verwachten van een 'Ferrari'

Lovecraft
5 september 2007, 11:31
Hello, lang weggeweest maar nu terug :D
Ik weet niet of het toegestaan is als groentje -in vergelijking met jullie, ongetwijfeld, maar ondertussen ken ik het skw toch ook al goed hoor. :cool:
Ik ben er gisteren nog eens doorgewandeld, na een bezoekje aan mijn vaste meid....:teuflisch , en hierbij zijn me een aantal, voor mij althans, nieuwe gezichten opgevallen. Maar ik vind hun gegevens hier niet meteen terug op het forum, kan iemand mij misschien helpen waar ik ze kan terugvinden?

*Verversrui, naast sexshop, uiterst rechtse raam, mooi snoetje, rood lingeriesetje, spreekt moeilijk Nederlands, lief bij eerste contact, werkt overdag, noemt zichzelf Nadia?

*Pand daar rechts naast, eerste raam, werkt maar af en toe zegt ze,noemt zichzelf Tania, is zo te horen Hollands, rossig, niet op haar mondje gevallen (vroeg me of ik het allemaal wou opschrijven toen ik een paar vragen stelde!:mad: )

*Aan de overkant van de Verversrui in een middelste raam: is wel al een bekend gezicht, maar vind haar hier niet terug: klein, slank, meisjesachtig, donker halflang haar, spreekt moeilijk NL, noemt zich Daniella.

*In VT: lange, slanke verschijning, zat gisteren in uiterste linkse hoek als je van de Verversrui komt, lang wit kleed aan, ik dacht Antwerps accent, lang donker haar, heet blijkbaar Stephanie?

*Andere kant van de VT, links als je van Verversrui komt, lange slanke Hollandse dame, prachtig figuur maar zeer kleine borstjes, gisteren Grieksachtige toga aan ;)

*Vingerlingstraat 8, uiterst rechts: blondje met een mooi snoetje, spreekt moeilijk NL.

Alle dames zaten er dus in de namiddag, rond drie/vier uur.
Als jullie hier iemand in herkennen en er een ervaring mee hebben, graag wat meer info? Heb al genoeg teleurstellende ervaringen, ondertussen....what you see is not always what you get :teuflisch

By the way: toen ik gisteren naar huis reed had een plezanterik één van mijn achterbanden lek gestoken, jippie! Lang leve het skw ;) !

L.

Mr_Staminna
5 september 2007, 22:47
Persoonlijk had ik Paola al eind van vorige maand terug verwacht maar helaas ...

Misschien dat iemand van de, door haar, beter gekende wandelaars (rplover of zo) al iets meer weet over de datum van haar terugkeer :confused:

ik wacht in ieder geval al in spanning af
en ben denk ik niet de enigste :teuflisch

Forza...germania
8 september 2007, 01:32
Paola is op tijd terug, in ieder geval voor de Missverkiezing 2007:freu:

rplover
15 september 2007, 19:51
...tijdig terug zijn hoor Forza, geen paniek :smile2:
Hoe zit het hier eigenlijk met Anvers en de sub, geen wandelingen meer, of gewoon geen zin meer om jullie sappige verhaaltjes neer te pennen? ;)

biglover
19 september 2007, 13:04
Een transformatiesproces grijpt plaats als je verliefd bent,dus...:inlove:

rplover
19 september 2007, 13:55
Een transformatiesproces grijpt plaats als je verliefd bent,dus...:inlove:
Biglover, wat wil je ons nu duidelijk maken? Zijn zowel Anvers als de Sub verliefd op een TRANS? Toch niet op dezelfde, anders gaan ze er nog voor vechten :teuflisch
Maar je uitleg verklaart uiteraard veel van hun stilzwijgen hier, alhoewel ik het meestal van de daken schreeuw 'na een transke' :D

rplover - is Gina terug Anvers? :p

Anvers
19 september 2007, 15:01
Biglover, wat wil je ons nu duidelijk maken? Zijn zowel Anvers als de Sub verliefd op een TRANS? Toch niet op dezelfde, anders gaan ze er nog voor vechten :teuflisch
rplover - is Gina terug Anvers? :p
Hier ben ik terug! :baeh:

Mijn afwezigheid de laatste tijd op dit forum heeft niks te maken met verliefd zijn op een trans, maar met steeds dezelfde uitlatingen van een U welbekend lid die steeds maar tracht te provoceren:

Deze dwalen op dit forum onder een andere nick.Ze zijn dus beiden gezamelijk,tegelijkertijd ge"trans"formeerd.:rofl:

Ik heb het sterke vermoeden dat de nicknames Sub en Anvers ingewisseld zijn voor D.....C... en H..../1830.Is dit tijdelijk of gaat het hier om een definitieve switch?? Hou ons alvast op de hoogte.:luvlove:

Hoeveel officiele nicknamen zijn er eigenlijk toegestaan per lid?
Grtz:wink:

De know-how van dit lid leunt sterk aan bij die van Anvers.....misschien wel zijn broer??

...heeft zijn handen (en niet alléén dat!!) vol na de terugkomst van zijn Antoinette. :love2: Hij speelde al een maand op het weduwschap.:rubbel:

Terwijl ik mijn geluk in het Oosten ging beproeven (Aken),was het bij de leden onder mekaar weer "gewoon gezellig".
't Stad is van iedereen.............
Als Anvers mij vorige week een Leffe aanbiedt (waarvoor dank!),zal de vete wel niet zo groot zijn.Vreemd dat hij in het bijzijn van Sub een volledige metamorfose ondergaat. Saunaclubbezoekers hebben naar mijn bescheiden mening een groter incasseringsvermogen dan raamprostitutiehabituées.Einde discussie??? Laat ons hopen.
Grtz Coco 2

.....Denk jij dan dat er zo weinig mensen zijn met niveau?? Fout....:hah:
Gelukkig zijn uw vriend(en):love2: , mijn vrienden niet.

Je zal het inderdaad over mij hebben,denk ik.Ik wens daar ook niet meer te komen.Voor mij duidelijk een cafe voor losers,en voor het management zet ik zeker mijn hoge hoed niet op.Dit is de mening van Coco,die "Minus Habens"-personen liefst mijdt en graag kontakt heeft met mensen met een zeker niveau.Als ieder eens voor zijn deur zou keren...
En daarbij samengaand emails die ik bekom dat ik een "pippo" ben en tot de "miserabelles" behoor, etc, hadden mij besloten dat Anvers zich voorlopig zou terugtrekken van dit forum. :teuflisch

Begrijp trouwens totaal niet waarom een bepaald lid mij vereenzelvigt met een ander lid de Sub.

Hoop nu dat ik terug NORMAAL kan schrijven onder Antwerps Gezever en niet steeds terug alle mogelijke kritiek dien te krijgen van een bepaald lid.

Anvers

Anvers
19 september 2007, 19:10
Voila, ik denk dat het Antwerps gedeelte van het forum terug een beetje up-to-date is. :cool:

Ik kom wel terug op het forum als ik weet dat een bepaald lid niet steeds kritiek op alles en nog wat heeft. :baeh:

Anvers

Befke
19 september 2007, 21:11
Voila, ik denk dat het Antwerps gedeelte van het forum terug een beetje up-to-date is. :cool:

Merci en bedankt zunne!

rplover
19 september 2007, 21:52

Ik kom wel terug op het forum als ik weet dat een bepaald lid niet steeds kritiek op alles en nog wat heeft. :baeh:

Anvers
Moeten we je bezoekje nu beschouwen als een blitsbezoekje, Anvers? :p
Wat kan jij je nu toch aantrekken van 1 lid? Het jouwe gebruiken bij de Meiden, en neerpennen, in plaats van je te ergeren aan die lieve man :teuflisch

Redbull
20 september 2007, 02:06
Ik val op vrouwen die minstens op 2500km van hier geboren zijn... :D
Dus het verwonderde me dat : "Venezolaans" "GFE" "horny" "Latina" enz. hier ter sprake kwam en ik me echt niet kon inbeelden over wie het ging :teuflisch
Cherlock kon het dus niet laten om op onderzoek te trekken.
Maar nu blijkt dus dat ik over het "lang blond" haar gelezen had ;-)
Geen dame voor mij dus, ze doet me echt niks...
Trouwens er recht over staat een latina die naam waardig, waarbij je rustig kan gaan liggen en haar het werk laten doen, maar dat is dan weer voor een andere keer..want vannachtheb ik mogen werken :teuflisch

Redbull
20 september 2007, 02:32
nog een paar vraagjes..

Werkt Schippersstraat 07/1, Nidgie nu overdag ? of is ze met de noorderzon vertrokken ?
Die Afrikaanse dame die nu in de Nachtchift staat op SS34?38? met een paar ongelofelijke ingeoliede prammen is daar al een recensie van ?

Lovecraft
21 september 2007, 15:42
Hallo iedereen,

mbt mijn vorige post hier, met allerlei vragen rond dames....
zoals gewoonlijk wordt dit weer straal genegeerd.:eek:
Ik snap de bedoeling van dit forum eigenlijk niet zo goed? :confused:
Ik ben ook vaste bezoeker van allerlei andere fora, met vanalle andere onderwerpen (hardware, muziek, fotoapparatuur,....) en telkens als je daar een vraag stelt -omdat je zelf in iets niet goed thuis bent, en ergens meer van wil weten- wordt er altijd wel door iemand op gereageerd.
Heb echt de indruk dat men daar altijd heel bereidwillig is om gelijk-geïnteresseerden van dienst te zijn.
Andersom probeer ik dan ook altijd anderen een antwoord te geven, als ik kan.
Maar hier heb ik echt de indruk dat het een gezellig onderonsje is van cafévrienden, die hun tooggesprekken voortzetten onder deze vorm.....
Ik heb al vaak geprobeerd, maar altijd zonder resultaat.
Misschien brengt de aard van het onderwerp dat hier wordt behandeld ook een andere manier van reageren met zich mee? :teuflisch
In het verleden is eigenlijk enkel Rplover de enige die het respect had om me te antwoorden. Tx daarvoor. :freu:
Wel, bij deze geef ik het op. :wand:
Is helemaal niet erg, hoor, maar ik ben het beu om altijd op een antwoord te wachten.
Dit is meteen mijn laatste post.
Amuseer jullie nog samen, ik zoek het zelf wel uit. ;)

Groetjes,
L.

rplover
21 september 2007, 16:12
Hoi Lovecraft,

Spijtig maar helaas pindakaas.
Ik ben van oordeel dat wij wel proberen op iedereen te antwoorden die vragen heeft, en eenieder probeen te helpen.
Getuige daarvan het forum op zich.
Als er paspoorten aangemaakt worden, recs geschreven worden, is dat ook het informeren van medebeertjes.
Dat we niet op al jouw vragen kunnen antwoorden, dat is ook logisch.
Ik herinner me nog goed dat jij favorietjes vroeg, die ik met plezier heb doorgegeven. Maar dat zijn nu ook de moeilijkste vragen die een mens moet beantwoorden, uw favorietjes zullen de mijne niet zijn, en omgekeerd.
Daarom ook dat ik voorzichtig ben bij aanbevelingen.
Beschouw ons echter niet als en bende tooghangers, die onderling informatie uitwiselen, en andeen buiten dat besloten clubje laten.
Totaal onterecht en uit de lucht gegrepen. Zo zijn wij niet.

Ik zou zelfs meer zeggen, hoe meer jij schrijft, hoe meer anderen weten, en hoe meer ik schrijf heeft net hetzelfde effect.
Dus blijven schrijven, in plaats van misnoegd te zijn, en recenseren, informatie delen, en blijven vragen stellen.....
groetjes,

rplover - stel je vraag nog eens ;)

Redbull
21 september 2007, 16:16
@Lovecraft.
Je zou ondertussen al moeten doorhebben dat er hier maar 2 mensen echt op de hoogte zijn van het SKW. Als die dan nog eens opzettelijk stoppen met posten tot er iemand zich openlijk afvraagd naar het waarom. (En ik snap het goed genoeg) Dan zit je met een probleem natuurlijk..
Had jij je post 3 dagen eerder of 3 dagen later gedaan had je waarschijnlijk direct antwoord gekregen van 1 dezer personen..
Zelf ben ik niet iemand die aan elke dame gaat vragen hoe ze noemt/ vanwaar ze komt enz. (Ieder zijn hobby)

rplover
21 september 2007, 17:37
...je zou ondertussen al moeten doorhebben dat er hier maar 2 mensen echt op de hoogte zijn van het SKW. Als die dan nog eens opzettelijk stoppen met posten tot er iemand zich openlijk afvraagt naar het waarom...

Als je dat schrijft lachen ze nog in hun vuistje ook, zo van "zie je wel, ze hebben ons daar nodig".
Mijn eerlijke en ongenuanceerde, ongecensureerde opinie......
Die twee mensen denken dat ze van 'alles' op de hoogte zijn, een kleine nuance maar een hemelsbreed verschil uiteraard. Het is hier een forum van en door leden, 'van en door', elk schrijvend lid is een surplus voor dit forum, hoe weinig hij ook afweet van de 'hoertjes'. Elke inbreng heeft zijn nut...
en al ze dat doel uit het oog verliezen om en vete te beslechten door een infostop, waar zijn we dan mee bezig :green_smi
Ik wil het hier niet hebben over terecht of onterecht een informatiestop inbouwen, iedereen beslist voor zichzelf wat hij doen en laten kan. Wel over het onnuttige van deze actie.
De schuld op coco 2 steken om niks meer neer te pennen, tja, waar zijn we dan mee bezig. Samen wel dikke pinten pakken als ze mekaar tegen komen, maar mekaar het licht niet in mekaars ogen gunnen op dit forum. En dat geldt ook voor U, coco 2, steeds maar kritiek geven op deze twee leden, wat ze ook schrijven. Voor U deze raad, ben je niet akkoord met wat je leest, of interesseert het je niet, slik dan eens diep door en denk eens goed na voor je op de 'verstuurknop' duwt. Ja, ik zondig daar uiteraard ook aan :teuflisch
Botsen doen we allen wel een keertje met mekaar, maar om dit te misbruiken op dit forum, neen, 'ons' ijsberenforum verdient beter dan dit.
En je zegt het goed, Redbull, opzettelijk, doelbewust stoppen met posten, terwijl er bij hookers vrolijk doorgepend wordt. Ik zal het waarom daarvan maar niet uit de doeken doen, want dan noemen ze me weer subjectief. De mods daar hebben er hun handen 'niet' mee vol, daar worden enkele leden op een glazen voetstuk gezet, en wat zij vertellen, is daar wel degelijk wet (dat typeert het misschien nog het best).
Als we hier dan ook nog 'nieuwe' leden zien verschijnen, die we best wel kennen, zegt dat genoeg over hoe geslaagd hun actie wel is.
Ze maken er dit deel van het forum mee belachelijk, en verkiezen hun torenhoge 'ego' boven het doel waarvoor we allen hier zijn, informatie delen.
Tot jolijt dan weer van enkele leden die het skw maar niks vinden.....

Misschien is de volgende zin wel de beste uitspraak die dit irritant lid heeft neergepend: en als we dood zijn groeit er gras op onze buik.
Of hoe een meningsverschil kan uitgespeeld worden en aanleiding geven tot dit alles. Voor mij hoeft het in ieder geval zo, op deze manier, niet verder.
Ik kan net zo zo goed Sus en Wis gaan lezen, dan kan ik ook eens goed lachen met de dwaze fratsen van Lambic. Op deze manier gaat een deel van dit forum kapot, het skw, waar ik meer dan twintig jaar heb gewandeld, plezier gemaakt, prettige en minder prettige dingen heb meegemaakt. Dat doet mij wel pijn....

Ik doe dan ook een oproep aan Anvers en de Sub om eindelijk eens in te zien dat ze mogen doen wat ze willen, maar gewoon posten, recenseren en verhaaltjes en info neerpennen, daar zijn ze goed in.
In het zwijgen zijn ze zo goed als die andere 5000 leden die enkel lezen, en brengen NIKS bij dat enige toegevoegde waarde heeft voor dit forum.
In het zwijgen zijn ze dus nutteloos en van generlij waarde. Als ze hun (welgevormde) bek opentrekken, lees ik altijd hun postings met plezier.
Voor mij, ik die elk pand van het skw door en door ken, is het een even groot plezier verhaaltjes te lezen over mijn geliefd skw, het is net alsof ik me in gedachten er bevind...

En neen, ik trek geen partij voor coco2, ik bots zowaar iedere week met een ander forumlid ('t zal de aard van 't beestje zijn), maar geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt te stoppen met schrijven. En zeker niet om een en actie uitvoeren om te bewijzen dat ik onmisbaar zou zijn. Want dat is niemand.

rplover - my name is nobody (flauw flauw flauw) :teuflisch

Anvers
22 september 2007, 22:55
nog een paar vraagjes..
Werkt Schippersstraat 07/1, Nidgie nu overdag ? of is ze met de noorderzon vertrokken ?

Als Nidgie diegene zou zijn die ik voorheb en die tot enkele weken geleden 's nachts op SS 07/1 stond, dan zie ik ze precies toch niet meer. :confused: Maar kan eigenlijk toch geen juist gezicht op haar plakken hoor! Heb op SS 07/1 en 07/2 de laatste tijd verschillende dames en transen gezien, meestal Thaise of soortgelijke.

Die Afrikaanse dame die nu in de Nachtchift staat op SS34?38? met een paar ongelofelijke ingeoliede prammen is daar al een recensie van ?
Heeft vroeger een tijd op SS 29 gestaan, daarna op SS 25 en tegenwoordig op SS 34; bestaat geen recensie over. Ook op het andere forum is het een beetje onduidelijk en worden m.i. verschillende zwarte dames door elkaar gehaald. :p

Anvers
22 september 2007, 23:20
Amai zeg, een mens zou voor minder slecht gezind zijn! :mad:

Mijn topdame van de laatste tijd, Brenda van VT 03, onverwacht gestopt deze week. :teuflisch
en vandaag van Antoinette vernomen dat zij er voor een tweetal weken weeral eens "vanonder" is, pfff......... :eek:

Afin, Antoinette heeft mij vandaag nog een goede beurt gegeven, waar ik alle hoeken van de kamer gezien heb (alsof ik deze nog niet kende !). :hah:

Dus de volgende 2 weken zal het zeer kalm zijn, tenzij ik natuurlijk op zoek ga naar andere ontdekkingen. :p

Redbull
22 september 2007, 23:27
Merci,

Nidgie is al een hele tijd afwezig op SS07/1.
Ze durft wel al eens zomaar op reis vertrekken, dus zal het dat wel zijn.

Over de dame op SS34 : Als je een tetteman bent vooral eens binnenstappen !!!

Prima service & prachtig pink pussy !!
Voor mij geen herhalingsgevaar parce que moi et la fracaise ne prendre pas :teuflisch

rplover
22 september 2007, 23:45
Dus de volgende 2 weken zal het zeer kalm zijn, tenzij ik natuurlijk op zoek ga naar andere ontdekkingen. :p

Anvers,
Melanie op haar bootje kan U altijd van de hoogste nood 'ontdoen' :teuflisch
rplover :wink:

Anvers
23 september 2007, 00:41
't is te hopen dat ze in Brussel wat betere kwaliteit van meublilair enz. gaan gebruiken dan in Antwerpen. Hoelang is VT nu open ? Smerige & kapotte pompbakken, airco's die half werken, enz.. ik ga die kamertjes hoe langer hoe meer haten...
Tja, en dan die vervelende kapstokken die ronddraaien, waardoor je broek op de grond valt! :mad: :angryfire
Ik dacht dat JIJ daar trouwens vroeger ook al eens ooit een allusie op gemaakt had. :p

Willem2
23 september 2007, 03:44
Enkele ijsberen waren in Rotterdam en zinspeelde om maar eens wat zuidelijker te gaan kijken................uiteindelijk andere dingen gedaan :cool: Maar het was misschien niet zo'n slechte keuze want anders hadden we misschien nog grote delen kunnen lopen vanwege een autoloos weekeinde :rolleyes:

Sub
23 september 2007, 11:33
Enkele ijsberen waren in Rotterdam en zinspeelde om maar eens wat zuidelijker te gaan kijken................uiteindelijk andere dingen gedaan :cool: Maar het was misschien niet zo'n slechte keuze want anders hadden we misschien nog grote delen kunnen lopen vanwege een autoloos weekeinde :rolleyes:

Alleen vandaag autoloos, en alleen centrum. Skw ligt juist aan de grens van het gebied, en als je weet hoe je moet rijden, kun je gewoon tot op de Brouwersvliet geraken.

Grz Sub

rplover
23 september 2007, 13:10
Met de trein.... zou je er al zijn :teuflisch:D;)

Anvers
26 september 2007, 18:49
De werken op het Falconplein schieten goed op, en elke dag vervolledigen de “steenleggers” dit plein. ;)

Vandaag werd de nodige asfaltlaag op het kruispunt Brouwersvliet/Falconplein aangelegd, en de kant van het Falconplein dient ten laatste dit weekend volledig heraangelegd. Normalerwijze, behoudens onvoorziene omstandigheden, begint volgende week heraanleg langs de kant van Van Schoonbekeplein. :p

Positief punt voor onze dames van SKW, aangezien zij in principe vanaf volgende week terug met taxi of door hun vriendjes terug kunnen afgezet worden aan Schippersstraat en/of Verversrui.

Redbull
27 september 2007, 01:04
Vandaag maar eens bij de spaanse Milf op VT32 binnen gesprongen.. Zeer vriendelijke dame, maar qua pijp & neukwerk was het maar zozo :mad:
Was ik maar wat vroeger bij Da binnengeweest, 1 rondje te veel gelopen blijkbaar, wat ze vertrok juist :mad:

sweet
27 september 2007, 11:18
een vraagje van een beginnelingske : kan je int schipperskwartier betalen met banxafe ( je weet wel , dat de dames pay 2 me hebben en je dus via je gsm met een pay en go kaart kan betalen) ???

enne ....kwestie van het op het thuisfront een beetje rustig te houden , staat dat dan op je rekeninguittreksels vermeld???

als er wandelaars zijn die hier ervaring mee hebben , heel graag wat info.
al bedankt he mannen

rplover
27 september 2007, 11:25
een vraagje van een beginnelingske : kan je int schipperskwartier betalen met banxafe ( je weet wel , dat de dames pay 2 me hebben en je dus via je gsm met een pay en go kaart kan betalen) ???

enne ....kwestie van het op het thuisfront een beetje rustig te houden , staat dat dan op je rekeninguittreksels vermeld???

al bedankt he mannen
Je kan maar op 1 manier betalen, en dat is boter bij de vis, handje contantje dus ;)
En dan ben je ook zeker dat het op het thuisfront zeer rustig blijft :D
Je kan op de Brouwersvliet wel betalen op deze manier, maar daar krijg je geen sex voor, enkel parkeerplaats :teuflisch

rplover - die banken toch niet vertrouwt, en ik heb de oplossing voor vervelende bankuittreksels, echt waar :smile2:

sweet
27 september 2007, 11:54
- die banken toch niet vertrouwt, en ik heb de oplossing voor vervelende bankuittreksels, echt waar

Daar wil ik heel graag meer over horen !
en hartelijk bedankt voor de info

Sub
27 september 2007, 12:58

al bedankt he mannen

Ik heb wel eens van een Dame gehoord dat je er met je creditcard kon betalen. Dit zijn echter uitzonderingen, en op de vingers van één hand te tellen. Bij 99 van de 100 Dames is het zoals Rplover al zei, handje contantje.

Grz Sub

Willem2
27 september 2007, 13:02
...handje contantje.

Grz Sub

Boter bij de vis ...;)

rplover
27 september 2007, 13:42
Daar wil ik heel graag meer over horen !
en hartelijk bedankt voor de info
Echt? :teuflisch
Wel, omdat je het zo mooi vraagt....
...ik heb namelijk een viervoeter in huis, en alles wat de postbode door de gleuf steekt, wordt verscheurd in kleine onherkenbare stukjes
...nadeel, ook de inkomende cheques worden verorberd door dit beest.

Te huur voor een schamele 50 euro per dagdeel van 8 uur :D

En neen, het is geen grap, ik krijg hem dat maar niet afgeleerd, hij is woest op inkomende post, haalt alles netjes uit de brievenbus, en zorgt dat het totaal onleesbaar wordt, mijn mascotte ;)
Nadeel: in vreemde huizen durft hij wel eens wat achterlaten, tja, je kan ook niet alles hebben uiteraard :p
Voordeel: alle Meiden zijn gek op hem, en hij mag gratis binnen, bij bijna elke Meid in het skw, ze vechten er bijna voor :teuflisch

rplover - o wat hou ik van mijn viervoeter:smile2:

Anvers
27 september 2007, 17:07
Vandaag maar eens bij de spaanse Milf op VT32 binnen gesprongen.. Zeer vriendelijke dame, maar qua pijp & neukwerk was het maar zozo :mad:

ik veronderstel dat je hiermede de Spaanse Raquel bedoelt. :p

Anvers
28 september 2007, 16:33
Drijvend Vlot, bekend café op de Brouwersvliet vlakbij SKW bestaat niet meer.:mad:
Is eigenlijk wel spijtig, want af en toe kwamen daar ook dames van SKW ontbijten.

Zal dus een ander stamcafé moeten gaan zoeken! :p

Anvers
28 september 2007, 17:29
Welke Ideeen ? Het idee dat ik dringend weer eens met de mooiste billen van het SKW moet gaan spelen natuurlijk, die van Paula (nee niet die waar jullie allemaal op wachten)

Welke Paula? Die van Vingerlingstaat 12/3 ? :p

Nu ik daar weer aan denk... Zou Lisa van de gouden hoek ooit nog eens terug naar Belgie komen ? Blijkbaar draaien de zaken veel te goed daar in Italia :rofl:
Lisa zal nu wel gastvrouw spelen in haar restaurant ergens in Italië, misschien noemt het restaurant wel "Chez Lisa" ! :hah:

grijze duif
28 september 2007, 20:08
Drijvend Vlot, bekend café op de Brouwersvliet vlakbij SKW bestaat niet meer.:mad:
Is eigenlijk wel spijtig, want af en toe kwamen daar ook dames van SKW ontbijten.

Zal dus een ander stamcafé moeten gaan zoeken! :p

Inderdaad een spijtige zaak, ambiance was daar verzekerd.
Maar in café Rijn en Maas enkele meters verder, kom je ook regelmatig dames uit SKW tegen.

Anvers
28 september 2007, 20:13
Inderdaad een spijtige zaak, ambiance was daar verzekerd.
Maar in café Rijn en Maas enkele meters verder, kom je ook regelmatig dames uit SKW tegen.
Dat is waar Grijze Duif,

en tegenwoordig soms ook in den Buxus, juist naast de Rijn & Maas. :p

rplover
29 september 2007, 14:33
Je leest blijkbaar het artikel niet, en wil enkel provoceren, maar zo kennen we je weer ;)
De aard van het beestje komt altijd weer boven. :teuflisch
Geef eens wat tekst en uitleg bij het artikel.....
En zoals je wel weet hebben we onder algemeeen geijsbeer een speciale topic voor dit soort artikels :D

rplover

PS De Kommekensstraat, daar zitten de Russen, Turken, ..... en behoort helemaal niet tot het SKW momenteel

Anvers
30 september 2007, 16:28
Je leest blijkbaar het artikel niet, en wil enkel provoceren, maar zo kennen we je weer ;)
De aard van het beestje komt altijd weer boven. :teuflisch

Tja rplover,

ik ben het volledig eens met U

Het gaat hier echt om een afrekening tussen Bulgaarse en Roemeense pooiers. :teuflisch
5 Bulgaren sloegen een Roemeense pooier neer met honkballen; Het slachtoffer kreeg ook nog diverse messtekken. De Antwerpse politie heeft het mes teruggevonden enkele straten verder en heeft 3 verdachten aangehouden. ;)

Een aantal jaren geleden gebeurde dit geregeld vooral met Albanezen, doch de laatste tijd is er vooral een geschil tussen Bulgaren en Roemeniërs aangaande heerschappij prostitutie in SKW. Het valt trouwens op dat vooral Bulgaarse en Roemeense dames de laatste tijd in de ramen van SKW te vinden zijn. :eek:

De meeste zaken in SKW komen niet in het nieuws, doch dit feit is waarschijnlijk naar de pers doorgesijpeld omdat het plaats vond juist buiten SKW (Kommekensstraat !) :p

En laat ons dan nu maar terug schrijven over de dames zelf in SKW en niet over de randverschijnselen, waar ik mij de laatste tijd ook aan bezondigd heb. :(

Wie geeft het goede voorbeeld? :cool:

Anvers
30 september 2007, 21:11