PDA

Volledige versie bekijken : Spanje. Costa del Sol. Club Bel Air. Bij Estepona.



Carpe Momentum
14 februari 2008, 11:23
Gelegen aan de N-340 tussen Puerto Banus en Estepona. Jaren geleden eens naar binnen gewandeld. Was snel weer weg. Ik heb geen info over de prijzen, maar deze lagen (toen) zeker te hoog voor wat het te bieden had. Het aanbod van dames was (toen) klein in aantal en 3e keus.

NiPi
5 september 2009, 14:49
Tijdens mijn vakantie ben ik hier op een nacht beland.
Kleine club met zestal meiden : 3 knappe, jonge Roemeensen, de rest ouderen.
Er waren maar 3 gasten aanwezig, rare snuiters : negers in vreemde kledij.

Drankje genomen (5€).
Knappe blonde Roemeense van 22 kwam bij mij zitten.
Vriendelijke meid, gaf me hoop op een leuke ervaring.
Stelde me half uur (60€), 40 min. (75€) of 1 uur (120€) voor.
Bedrag moest aan de bar aan de madam betaald worden.
Erg vreemd. Ik weet niet of dit overal in Spanje de gewoonte is???
De gevolgen waren te raden. De buit was al binnen ofwel zag het meisje niets van het geld (sexslavin?). Ze was in ieder geval absoluut niet gemotiveerd om op kamer haar best te doen. Was heel ongeïnteresseerd en deed alles tegen haar zin. Ook PZC kon niet. Blijkbaar is dit in Spanje niet de gewoonte.

Als ik de vergelijking maak met de FKK clubs in Duitsland, dan is daar alles toch beter geregeld. Daar betaal je NA dat je op de kamer bent geweest en dat maakt toch dat het meisje meer haar best doet, denk ik.
Ook het feit dat alleen PMC mogelijk is in Spanje is echt wel klote.
Spanje is in mijn ogen dus echt geen wandelparadijs.

Carpe Momentum
5 september 2009, 17:24
Tijdens mijn vakantie........
.... .Stelde me half uur (60€), 40 min. (75€) of 1 uur (120€) voor.
Bedrag moest aan de bar aan de madam betaald worden.
Erg vreemd. Ik weet niet of dit overal in Spanje de gewoonte is???

Over het algemeen wel. En zeker als er ook een gedeelte voor het huis is. Er zijn echter ook veel "hotel"-clubs waar de dames zelf op de kamer afrekenen. Van de opbrengst krijgt de club in zo'n geval geen percentage. De dvp's zijn daar officieel als hotelgasten geboekt en betalen voor de kamer een vast bedrag.


Ook PZC kon niet. Blijkbaar is dit in Spanje niet de gewoonte.
Er zijn inderdaad ook in Spanje dames die dit niet doen. In mijn ervaring het merendeel wel. Het beste is, net als ergens anders, even vooraf vragen.


Als ik de vergelijking maak met de FKK clubs in Duitsland, dan is daar alles toch beter geregeld. Daar betaal je NA dat je op de kamer bent geweest en dat maakt toch dat het meisje meer haar best doet, denk ik.

Dat het in sommige clubs in Duitsland goed geregeld is ben ik helemaal met je eens. Toch moet je ook daar na een mindere sessie gewoon afrekenen. :frown:


Ook het feit dat alleen PMC mogelijk is in Spanje is echt wel klote.

Dit lijkt me een beetje kort door de bocht. Je baseert deze uitspraak op je ervaring met 1 dame in 1 club.


Spanje is in mijn ogen dus echt geen wandelparadijs.

Laten we het er maar op houden dat het anders is. Net zoals het weer, het eten....enz.


Zo te zien moet ik het ook de komende tijd weer helemaal alleen doen. :rolleyes:

NiPi
5 september 2009, 18:35
Er zijn inderdaad ook in Spanje dames die dit niet doen. In mijn ervaring het merendeel wel. Het beste is, net als ergens anders, even vooraf vragen.
Dat had ik eigenlijk best gedaan.
Maar ja, ze was knap en wel sympa, dus ik dacht dat het wel vanzelf een goede sessie zou worden. En ik had ook niet veel tijd om nog naar een andere club te rijden. Dacht eerst nog in Club Asia te stoppen, maar daar zag ik niets beweging, dus maar gestopt in Club Bel Air.




Dat het in sommige clubs in Duitsland goed geregeld is ben ik helemaal met je eens. Toch moet je ook daar na een mindere sessie gewoon afrekenen. :frown:



Dit lijkt me een beetje kort door de bocht. Je baseert deze uitspraak op je ervaring met 1 dame in 1 club.

Laten we het erbij houden dat ik gewoon wat ontgoocheld was. ;)




Laten we het er maar op houden dat het anders is. Net zoals het weer, het eten....enz.


Zo te zien moet ik het ook de komende tijd weer helemaal alleen doen. :rolleyes:

Volgende keer ga ik is proberen tot in Algeciras te raken in Estark95.
Daar zal het wel beter zijn.