PDA

Volledige versie bekijken : Angie ex-Club Manuela/DV/Babylon



Willem2
14 februari 2008, 22:12
Naam : Angie

Nationaliteit /taal : Duits/Duits

Leeftijd : 20jr

Haarkleur/lengte : Bruinachtig halflang

Lengte : 1.65m

Postuur/Cupmaat : Normaal / C-cup

Tatoeage/Piercing : Hele grote tatoeage op de rug / piercings in borst, tong, onderlip buitenkant, bovenlip binnenkant

Service : PZC, NMC, FT, TZ, beffen, Anaal ...

Extra : Angie (http://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php?idcatart=50&start=&view=upload%2Fgirls%2FAngie%2FIMG_9329Angie500.jpg )

Babylon
15 februari 2008, 08:13
Angie ist ab sofort 5 Tage in der Woche im Babylon.
Weitere Bilder auf unserer Homepage www.privatclub-babylon.de

http://babylon-privatclub.info/cms/cache/5be892183b262174b378c6729e19959d.jpg

Tiga
9 maart 2008, 14:24
Deze dame ziet er echt uitdagend uit, ze heeft uitstraling en ik was verkocht toen ze me aankeek. Helaas was ze in gezelschap en die goede man heeft een fijne avond gehad: de hele avond aan de bar wat staan flikflooien. Ik kan me ergere dingen voorstellen. Voor haar zou ik zeker terug gaan.

Volgens de ontvangstdame werkt ze op ma/di/do/vr...

gooroox
26 maart 2008, 23:28
Ik kan bevestigen wat Tiga schreef over Angie. Deze jonge dame heeft erg veel uitstraling is uiterst sympathiek. Met haar heb je niet het gevoel dat je maar een nummer voor haar bent. Op kamer is ze ook speels en neemt ze haar tijd. Een aanrader dus...

Tiga
29 maart 2008, 09:36
Afgelopen week op retour in Babylon in de hoop Angie een keer te mogen ontmoeten.. en dat heb ik geweten. Ze had al wat sekt achter de kiezen en was lekker vrolijk. Als zij je aankijkt ben je gewoon verkocht. Op de bank al lekker wat keuvelen en zoenen en na wat gestreel had ze kleine tiga al snel gevonden. Oei oei dat beloofde wat. Ik vroeg of ze oren had naar een lekker bad en dat wilde ze wel. Terwijl we naar boven gingen zag ik dat de whirpool net grondig werd schoongemaakt door de overigens zeer vriendelijke ontvangstdame. We trokken ons alvast terug op de kamer waar Angie me heerlijk heeft verwend. Wat handig is dat er een kamer is om de hoek bij de whirlpool dus deur open en ...wauw... het bad was inmiddels vol en versierd met theelichten. We hebben nog bijna drie kwartier in het bad doorgebracht waar je ook nog een leuk schuimkasteel kunt bouwen. Helaas ging er iets fout met de 'schuiminstallatie'. Ik had eigenlijk verwacht dat we nog wat zouden knuffelen in bad en that's it maar dan ken je Angie nog niet. Na tien minuten nam ze een bijzondere positie aan (tja sorry maar is te lastig om die uit te leggen) en begon ze boven water weer te verwennen met mond en handen. Met die blik van haar erbij was dat hemels. Oh en nee, er vindt geen seks plaats in de pool. Heerlijk, deze meid is een aanrader. Net als vele andere meiden trouwens. Ook daarna werd het bad weer grondig gereinigd viel me op. Erg netjes! Je betaalt wel 25 euro extra voor het bad trouwens.

limbo11
25 september 2008, 08:29
Goed nieuws voor Angie fans die haar gemist hebben!
Angie is na een afwezigheid van enkele weken weer terug en nog heter dan ze al was.

Wagons-Lits
9 oktober 2008, 13:15
Angie is inderdaad terug.

Of ze heter is als vooreer weet ik niet, wel dat ze inderdaad erg goed in vorm is en zowel door verschijning als activiteiten me een uiterst aangenaam half uur heeft bezorgd. Hoewel ik haar iets liever vind uitzien als op de foto's (al die inkt en dat ijzer verstoort toch wel een beetje) laat ze je alle hoeken van de kamer zien - uit vrije wil, overigens :teuflisch . Er met volle teugen van genoten.


W-L

Ascari
24 november 2008, 01:52
Nadat ik een hapje gegeten had werd het hoog tijd voor een kamer bezoek met Angie wel te verstaan. Ondanks dat ze een nogal mondig en assertief type is die de hele club laat merken dat ze er is. Kon ik het toch niet laten om met haar te kameren. Angie is een uitgesproken type, maar laat ik daar nou enige ervaring mee hebben ;). Ik vroeg of ze tijd voor me had en stelde voor om naar het zithoekje op de 1e etage te gaan. (Ik had geen zin in een publiek als er zich bank activiteiten zouden voor doen en wilde ik haar wel eens meemaken zonder háár publiek en vriendinnetje Nora). Ze zei: ja, maar ze vond het wel vreemd dat ik perse boven wilde gaan zitten. Ik zei dat het niet hoefde en dat we ook beneden konden blijven. Maar het was al goed: "Wir gehen nach oben" zei Angie.
Eenmaal in het zithoekje kroop ze gelijk dicht bij me :knuddelz: ik wilde eerst nog wel gesprekje met haar. Maar heel ver zijn we daar niet mee gekomen :D. Ze vond het nog wel belangrijk om alle prijzen en mogelijkheden te melden. Ze sloeg een arm over mij heen en begon mijn nek te zoenen. Het duurde niet lang of we waren innig in elkaar verstrengeld aan het zoenen :love: Ik hielp haar uit haar corset om aan haar lekkere tietjes te kunnen sabbelen. Ze opende mijn handdoek en we begonnen elkaar wederzijds handmatig te bevredigen. Op een gegeven moment begon ze me te pijpen, afwisselend zoog ze ook aan mijn ballen. Ik kreeg het hier erg benauwd van dus stelde ik voor om een kamer op te zoeken. Alle gewone kamers waren bezet dus namen we de "Orgy kamer" met 3 bedden. Ze maakte eerst een bed op en kwam toen naast me staan en zoenden we er weer op los. Hierna gooide ze mijn handoekje op de grond en ging op haar knieen, ze begon mij weer te pijpen/deepthroaten als of haar leven er van af hing. We verplaatsten ons naar het bed waar ze verder ging met pijpen. Omdat ze dit zo fanatiek deed stelde ik voor om te gaan neuken, maar daar had ze nog geen trek in. Met moeite bevrijdde ik kleine Ascari uit haar mond waarop ze hem doodleuk weer in haar mond nam. Ik zei: "Sonnst kom ich zu schnel". Maar dat was voor dovemans oren, (ze ging duidelijk voor de FT :D ). In een ultieme poging bevrijdde ik kleine Ascari weer en na het plaatsen van een rubbertje kwam ze bovenop me zitten, wat ze verdienstelijk deed. Hierna wilde ze perse doggy :rolleyes: ik stemde er mee in ondanks dat het niet mijn favoriete standje is (het is soms een kwestie van geven en nemen :D ). Hierna ging ze op haar zij liggen met één been in de lucht en neukten we verder. We wisselden naar missionaris waar ze er weer lustig op los zoende, uiteindelijk kwam ik heerlijk in haar armen verstrengeld klaar.

Pfff wat een wijf (sorry ik kan er even geen ander passend woord voor vinden :D ). Zeer goede service maar tegelijkertijd een sterk eigen willetje. Ze zoent alsof je haar eerste vriendje bent en pijpt alsof je haar 2e vriendje bent ;) en het neuken is ook heerlijk.

We zoenden en knuffelden nog wat na en toen we van de kamer liepen pakt ze mijn hand vast en keek ze mij stralend aan :luvlove: (oei oei oei wat ben ik daar toch gevoelig voor). Ze wees me een douche aan die ik kon gebruiken en gaf me nog een paar afscheidszoentjes :love:

limbo11
2 december 2008, 23:36
In de Duitse forums staat dat Angi met ruzie is vertrokken.
Dat is al meerdere keren gebeurt en steeds is ze na enige tijd teruggekomen

Ascari
3 december 2008, 01:55
Ze is inderdaad weg (ze staat ook niet meer op de website). Op welk forum heb jij dit gelezen?

limbo11
3 december 2008, 07:48
Ze is inderdaad weg (ze staat ook niet meer op de website). Op welk forum heb jij dit gelezen?

Freierforum waar ook mooie foto's staan van haar en Mandy

Tiga
26 december 2008, 13:51
Angie werkt nu in Pleasure Dome in Keulen (http://www.pleasuredome-cologne.de/).

Er staan ook foto's op de site (http://www.pleasuredome-cologne.de/zofe-angelina.php)van een hele "andere" Angie dan de foto's uit babylon... Ze heet daar overigens Angelina.

Tiga
23 juni 2009, 17:11
En de dame heeft weer een nieuwe werkplek gevonden


Club Manuela (http://www.club-manuela.de/)

Ascari
25 oktober 2009, 17:53
Volgens berichten op het Rheinforum is ze is weer terug in Babylon, ze staat ook al weer op de site!

Wagons-Lits
24 januari 2010, 14:41
Angie is inderdaad weer terug, is zelfs al enige weken 'trouw' in Elsdorf, en loopt er - zo te zien - goed gehumeurd rond.

Ik heb maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om eens nader te zien hoe het met haar gaat, en zo te merken zit ze lekker in haar - ruim van inkt en ijzer voorziene - velletje. Ze is - vergeeft u mij de terminologie - een klein beetje 'MILF-erig' geworden en dat vind ik haar persoonlijk erg goed staan. En ze is nog steeds die heerlijk spontane meid, die plezier in het vak heeft en het je echt naar de zin kan maken.

Herhalingsgevaar: levensgroot.


W-L

BefBeer
20 april 2011, 20:49
Ook voor Angie moest ik nog mijn schrijfwerk doen.

Heerlijke duitsche degelijk en een vrolijke noot aan de bar.
Na de small-talk op de bank gaan flickvlooien en die vlooien waren er niet?!
Daarna naar de kamer met deze kilootje-extra-geen-enkel-bezwaar!
Net iets meer dan dan krijg je ook wat; heerlijk lijf en als lekker tegen haar aan ligt te boemsen voelt het geweldig.
Laat al die mooie lijfjes en geniet van de kamasutra met Angie.
We hebben een uur lang van alles gedaan en moeten de volgende keer weer verder met deze bijbel.

Toffe meid, vrolijk, eerlijk en heerlijk!


BefBeer

bigchic73
22 februari 2012, 18:56
Hallo Zusammen,
Ich war letzten Freitag im Babylon. Man wie habe ich das vermisst. Ich hatte einen Super Abend, die Stimmung war Super, die Mädels waren Super.
Angie war Super Super Super.
Ein Perfekter Abend.
Danke für die Freikarte, ich glaube ich wechsel den Club.

Sphinx
15 mei 2012, 21:16
"Das waren Angie und Kesha, die allerschrägsten vor Ort.
Sie brachte Lahme zum Gehen, in ihrem 50er Ford
Sie hatten Klasse, gar keine Frage. Ich fiel in ihr Dekoleté.
Und er war wirklich nicht in der Lage sie aus dem Wege zu gehen.
Sie aus dem Wege zu gehen"

Geknipt uit mn bericht

Ik zit heel gewoon aan de bar met een kop thee (de koffiemachine had het opgegeven) en hoor Angie nogal verontwaardigd roepen dat iemand de koffiemachine moet repareren. Als er niemand reageert moppert ze dat ze een koffie nodig heeft of ze gaat omvallen. Deze racebeer had moeten begrijpen dat geen enkele goede daad onbestraft wordt gelaten en haar geen koffiesnoepje aan moeten bieden.

Maar ja, wat zei GMA ook weer, verstandig mens? Die zijn er laat op de avond niet meer. Angie nam het snoepje in de mond, nam mn hoofd beet en nam mn tong in haar mond, zoent alsof het 11u 's morgens is en ik haar eerste klant ben. Kesha raakte ook geïnteresseerd en ik had de 'pech' dat Angie a) weigerde me nog los te laten b) weigerde om nog zonder Kesha op kamer te gaan. Nou moet ik toegeven dat Kesha net zo enthousiast zoende als Angie, dus erg veel weerstand wekte deze trioval niet meer op. Toen Angie op haar knieën en zo lekker bloasmeziek speelde dat ik bijna een public FT had, was er totaal geen sprake meer van weerstand. Ik vergat haast mn bril mee te nemen toen we naar boven liepen, die had ik even afgezet toen ze ineens een driewegzoen probeerden. Westerhagen (http://www.youtube.com/watch?v=DyI2RH5qJ18) zag het grinnikend aan "Das waren Angie und Kesha, Kesha mit e-s-h-a. Sie schaffte täglich zehn Freier. Was für 'ne Kondition. Sie haben Rasse, gar keine frage. Ich lutschte an ihren Zehen. Und ich war wirklich nicht in der Lage, sie aus dem Wege zu gehen"

Boven aangekomen bleek Kesha ook heel aardig te kunnen pijpen en deed alleen wat betreft diepgang een beetje onder voor Angie. Kussen deden ze allebei even goed en tegen vingeren bleken ze ook allebei geen bezwaar te hebben. Twee keer moest ik ze even afremmen, want de derde motor wilde veel te graag tot ontploffing komen. Gelukkig een korte onderbreking omdat Angie geen conti's meer had en al bijna in paniek naar beneden was gedaverd voor Kesha er een onder haar neus houdt :tongue: En die onderbreking was cruciaal, want nauwelijks heeft Angie me in doggy in laten loggen of ze geeft tegengas alsof ze een poletijd voor de F1 moet zetten. Daarbij is ze ook al aardig opgewarmd van alle voorgaande belevenissen zodat het weer vlug afgelopen dreigt te zijn. In missio kan ik haar helse tempo een beetje remmen, maar dan ook maar een verrekt klein beetje :betrunken:

Omdat Kesha inmiddels jaloers dreigt te worden en geen genoeg meer neemt met alleen gevingerd worden schakelt deze racebeer even om. Foutfoutfoutfout FOUT! Kesha lijkt wat rustiger dan Angie, maar dat is uiterlijke schijn. Ook zij wil in doggy geneukt worden, hard in doggy geneukt. En aangezien ze nog iets nauwer aanvoelt dan Angie lijkt het nog veel sneller heerlijk fout te gaan. Uit wanhoop bijt ik zelfs een keer op mn tong en denk aan een roadrunner-cartoon (http://www.youtube.com/watch?v=YcR6Uw2UL7c), maar daar zit ook al een tijdbom in dus dat helpt niet zoveel. Ik hou het echter lang genoeg vol om Angie nog een beurt te geven in missio, en uiteindelijk zuigt die me ook heerlijk voor de laatste keer leeg. WROeff! Dat was meer dan redelijk onverwacht. Westerhagen moppert ook nog wat "He Sphinx du, wast ist mit dir los. Diese Frauen gegenüber bist du willenlos! Vollig Willenlos"

X_tofke
8 oktober 2012, 16:31
Een blauwe dinsdag morgen, nog snel eea in orde brengen op kantoor en dan .... op weg naar het aards paradijs....

enkele dagen eerder dit forum aardig doorgespit, een lijstje gemaakt van favorietjes op basis van wat andere beren zoal neerschreven.... en dan kom je de eerste keer binnen ... een schare dames die je ontvangt - de theke die een naam brult .... Angie - wulpse speelse jonge dame die mij mee naar beneden neemt onderwijl even monstert welk vlees er in de kuip zit en die daarna een rondleiding geeft met alle toeters en bellen.

Rustig douchke genomen en dan richting bar..... damn stress slaat toe .... zoveel fraai vlees - te gek voor woorden - een kind in de speelgoedwinkel

De ene dame kijkt al wellustiger dan de andere, een viertal vecht voor die bevestigende glimlach, knipoog, knikje etc.... een mens zou er zowaar zijn lijstje bij vergeten. Angie merkte blijkbaar mijn verwarring op en komt er rustig bijzitten, wat over en weer gekwetter en ik denk bij mezelf ... eigenlijk is dit best een lieve dame met een heel mooi gezichtje - prachtige rondingen en een ongelofelijk sensuele uitstraling.

Hoewel ik meestal nogal rad van tong ben en niet bepaald verlegen - komt mijn duits er maar armtierig uit .... laten we een rustig plekje zoeken om een babbeltje te doen stel ik voor... waarna we op weg gaan naar de kino kamer..... deze kan me echter niet echt in de juiste stemming brengen dus stel ik al snel voor om toch maar een kamer op te zoeken

wou je dan niet eerst mekaar wat leren kennen lacht Angie .... tja daar had ze me .... maar geen weg terug ... op naar zimmer 4

één woord : WAUW

Ben toch niet onbeslagen op dit gebied, maar Angie trok alle registers open en overtrof mijn stoutste verwachtingen - liefdevol zoenen, strelen knuffelen - toen begon ze de ero zones te bespelen .... plagend likkend, zuigend, bijtend passeerde mijn volledig lijf onder haar lippen, tandjes en mond. Na een kwartiertje mond & handwerk gingen we aan het neuken, maar Angie had zo haar eigen agenda..... toen ze merkte dat ik bijna kwam deed ze even een serieuze noodstop.... haalde het rubbertje eraf en ging weer aan de slag met het betere mond en tong werk..... tegenpruttelen was er niet bij ik moest en zou in haar mondje komen.... wat ik dan ook met veel plezier gedaan heb....

Na een tiental minuutjes knuffelen werk den willy wederom wakker..... zozo zei ze gaan we voor nog een beetje quality time .... waarna ik met veel plezier er opnieuw een drie kwartier aan bijgebreit heb.

heren, dit was echt een zeer goede ervaring - zij heeft en geeft een enorm gala aan diensten en maakt dat je je de king of the castle voelt....

zoals ik al zei ... één woord : WAUW

superwescoast
11 juli 2013, 12:00
==> PSR

trophy
5 september 2013, 10:56
Het tweede slachtoffer werd angie, een duitse meid die voorheen in babylon gewerkt zou hebben. Dit zou een perfecte kamergang worden, alles was perfect, pzc was geweldig , tz was fenomenaal en nmc was buitenaards. Voor we het wisten was er een uurtje voorbij, en gingen we voldaan van de kamer.Dit was de perfecte vrijpartij, en angie staat nu vast op mijn neuklijst als ik weer in psr ben.

Ascari
26 december 2013, 15:45
Angie is wat kilo's kwijt en werkt sinds een aantal weken in Dolce Vita (http://www.dolce-vita.com/girls/view/953) in Dusseldorf.

Ascari
26 januari 2014, 21:47
Na het eten spotte ik een andere 'oud' bekende. Angie (ex-babylon) was na omzwervingen in Residenz en Livingroom ook in DV beland. Ze was in gesprek met een collega dvp: een sletterige geil uitziende blondine met een grote bril en zijkant van haar hoofd was opgeschoren. (Als iemand haar kent zou ik graag willen weten hoe ze heet, want ik was later niet meer in de gelegenheid haar te vragen). Ik sprak Angie aan en schurkte ze zich tegen mijn aan alsof ik al jaren een vaste klant ben. Op initiatief van haar gingen we op een bankje zitten.

Angie
Ze was flink afgevallen, naar eigen zeggen 30 kilo. Ik moet zeggen dat ze er goed uitziet, natuurlijk "hangt" het hier en daar maar niets van mij bovenmatig stoorde. Angie was aangeschoten in haar element en haar oogjes vonkelden, ze sloeg een arm om mij heen en we begonnen te zoenen. Ik pakte haar bij haar middel en masseerde vervolgens haar kont. Ze excuseerde zich voor het feit dat ze bier had gedronken, ik wuifde het weg onder de noemer: "daar heb ik geen last van". Ze voelde zich toch bezwaard en ze bood mij ook een slokje van haar biertje aan. Ik kan nam een slok en we zoenden verder. Na deze warming-up gingen we hand in hand naar de receptie om een sleuteltje te halen. Bij de ontvangstbalie stonden we als een verliefd stelletje terwijl een aantal dames de tent verlieten voor een limousine rit door de stad om de club wat te promoten.

Eenmaal op de kamer begonnen we weer te zoenen en drukte ik mijn stijve paal tegen haar onderbuik aan. Angie ging op haar knieën en begon mij te pijpen. Ik zette mijn rechterbeen op het bed en ze probeerde mijn paal te deapthroaten. Dat kunstje beheerste ze niet helemaal maar ze vond het wel geil. Ze gebaarde dat ik haar hoofd een zetje moest geven om de laatste paar centimeters ook in haar mond te krijgen. Ik pakte haar daarop beet en drukte haar hoofd verder richting mijn kruis. Ze maakte wat ondefinieerbare geluidjes en tikte na een seconde of 10 letterlijk af. Ze zoog verder aan mijn paal en keek mij af en toe omhoog naar mij met haar glinsterende oogjes. We verplaatsten ons naar het bed en we zoenden elkaar weer. Ik likte eerst haar tepels om vervolgens wat lager te gaan. Ik likte haar poesje een paar minuten maar blijkbaar wilde ze ook iets in haar mond hebben en wisselden we naar een zijwaartse 69 variant. Dit werd na enkele minuten een full 69. Hierna rolde ze een condoom over mijn lul en ik vroeg haar te gaan liggen. Ik schoof mijn paal bij haar naar binnen en merkte dat ze goed nat was geworden. Ik neukte haar in een gelijkmatig tempo terwijl wij elkaar zoenden. We wisselden nog wat andere posities af toen ze opeens het rubbertje van mijn paal afhaalde. Ze dacht dat ik niet klaar "kon" komen en nam gezien het tijdstip (het half uur was bijna voorbij) het heft in eigen had en begon geil aan mijn lul te sjorren. Toegegeven ze heeft hier talent voor, alleen lukte het mij net niet om zo klaar te komen. Ik zei dat ze er maar weer een condoom om moest en dat het mij zo wel zo lukken. Ze toverde er snel een rubbertje overheen en ik propte mijn lul in haar nog natte doosje. Na een minuut voelde het al opkomen en niet veel deponeerde ik een lading van nakomelingen in het condoom.

Ascari
19 november 2014, 00:14
Volgens de berichten hier en FC werkt Angie nu in Panthera. Voornamelijk op de dinsdag, donderdag en zondag, is echter geen keiharde garantie ;)

satanic surfer
12 april 2015, 18:00
Al effie wederom richting Babylon...check de AWL aldaar want ze werkt slechts enkele dagen per week...

de duisburg spesjalist
10 mei 2015, 13:00
ANGIE mijn eerste openbare wellness sessie in een club die starten onder de does . ik ben in de meeste gevallen niet van de openbaren seks . ma angie wist me zo geil te krijgen. heerlijk zeep te ze me in onder de does ze begon me heerlijk te zoenen en draaide haar kont na me toe .zachtjes neukte ik haar tussen haar 2 bil delen :rolleyes:

angie draaide zich om en zakte door haar hurken pakte pielemans vast en drukte hem tegen me buik. mijn ballen verdween de in haar mond leker zoog ze er aan :tongue: .heerlijk ging haar tong langs mijn zwans en bewerkte ze mijn eikel met haar tongpiercing. snel dacht ik aan me eerste sessie van die dag om een vroegtijdige zaadlozing te voorkomen en om te zorgen dat mijn geen extras in rekening worden gebracht door toedoen van een ft :eek: angie legde mijn hand achter op haar hoofd en moedig de me aan om haar hoofd over mijn zwans te schuiven :freu: even voelde ik weerstand :redface: ze pakte me bij haar kont en drukte door ;) tranen schooten in haar ogen en ik voelde haar silken. nog steeds had ik haar hoofd vast en ze keek me met groten ogen aan . ik kon me zelf niet inhouden en vol neukte ik haar in haar mond en keel. tranen rolde over haar wangen speeksel liep uit haar mond over mijn ballen hierdoor liep haar macub uit angie kwam omhoog pakte me penis vast en begeleiden me richting een van de houten ligstoelen in de wellness ruimte . ze druk me in de ligstoel met me benen richting het hoofd end en gaat boven mijn hoofd staan ze zakt en dwingt me haar te beffen ik moet wel anders stik ik :baeh: haar nectar is niet meer te stoppen en haar sappen vloeien in overvloed ze draait zich om en we belanden in standje 69 haar klit is super gevoelig ze begin te schocken mijn duim gaat richting haar anus en ik druk hem door ze bied geen weerstand haar hand gaat richting haar tasje en ze pakte er een condoom uit en rold die met haar mond af :freu: angie kruip omhoog en laat pielemans in haar vulva verdwijnen ik ben het liggen zat het word tijd om haar aan de statafel te nemen die op verzoek van WG geplaatst is bij de jacuzie ;) mijn lotgenoten veelal van franse komaf zijn getuigen van dit gebeuren en ze sluiten hun ogen niet .kesja zie ik in mijn ooghoeken voorbij lopen en ze staat verbaast stil . angie draait zich om en gelukkig is ze 15 kilo kwijt ik til haar op . ja rakers ik weet het het is kwa gewicht nog steeds meer als je van de arbo mag tillen 63 kilo :biggrin:pielemans staat nog steeds na de hemel en zonder bij te sturen vindt hij de weg :cool: ik laat haar zakken en daar sta ik al neukend angie begint me vol te zoenen en klemt haar armen om me nek beit me zachtjes in me hals al neukend loop ik met haar na de 2e light stoel naast de sauna en leg haar daar zachtjes op met haar beentjes hoog in de lucht maak ik er een end aan ik verlies me zelfbeheersing en spuit tevreden het condoom vol na de daad hebben we nog even gezamenlijk een does gepak

babylon blijf je verrassen

Ascari
17 september 2015, 00:54
Angie is gestopt met dit werk.

de duisburg spesjalist
17 september 2015, 16:06
Angie is gestopt met dit werk.

kut was een topper :wink2:

MiniME
19 september 2015, 18:19
Ze gaat een mooie nieuw leven op de wereld zetten, dat is ook wat waard. Ze kwam haar mooie buik ook nog trots showen op haar oude werkplek! :cool: