Marnel/Manel (Kroatisch) ex-PHG/GT
Naam : Manel / Marnel
Nationaliteit/Taal : Kroatische , Duits en Engels
Leeftijd : 18-20jaar
Haarkleur/-lengte : Bruin/zwart halflang haar
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : Normaal Slank , C - Cup
Tatoeages/Piercings :
Service : PZC, zoenen, NMC, vingeren, beffen, anaal
Bijzonderheden : PHG, GT, LR
Niets is zo veranderlijk als Manel
Afgelopen donderdag dreigde ik ook met deze dame de kamer op te gaan, was het niet dat Manel daar zelf een stokje voor stak.
Zat al een tijdje met haar te sjansen (hoe dat ook mag heten wanneer je aandacht van een dame wilt hebben), tot dit spel bruut werd verstoord door een andere aanwezige ijsbeer welke direct haar vroeg de sleutel te halen.
Nog voordat ze beide de kamer op waren, Manel laten weten dat ik de volgende wilde zijn.
Tot zover ging alles nog goed. Ze komt na afloop direct bij me zitten en raken aan de praat. Deelde haar mede de sleutel te halen en ze zei nog even wat te willen drinken. Ondertussen komt er een andere ijsbeer aan de andere kant naast haar zitten, waarop zij direct reageerde als bekende. Ze draaide de rug naar me toe en heb haar voorkant niet meer gezien totdat ze met die andere ijsbeer naar de kamer verdween.
Ik heb het dus helemaal gehad met deze dame.:moon:
Ze ziet er leuk uit en is spontaan, maar schijnbaar kan ze ook dit soort gedrag vertonen.
Dus eigenlijk geen ervaring met deze Manel, en ik ben bang dat dat ook nooit zal gebeuren.
BR, Sonny