Naam : Pia
Nationaliteit / taal : Poolse /duits engels
Leeftijd : 22-25jaar
Haarkleur/lengte : Bruin haar
Lengte : 1.65m
Postuur / Cupmaat : Slank /A-cup
Tatoeage /Piercing :
Service : PZC , NMC,
Extra :
Printable View
Naam : Pia
Nationaliteit / taal : Poolse /duits engels
Leeftijd : 22-25jaar
Haarkleur/lengte : Bruin haar
Lengte : 1.65m
Postuur / Cupmaat : Slank /A-cup
Tatoeage /Piercing :
Service : PZC , NMC,
Extra :
Een weekje of twee geleden ben ik met deze Poolse brunette naar de kamer geweest in GT.
Ze stond al heel lang op mijn “to-do” lijst en die avond had ik dan eindelijk de kans om haar af te vinken.
Pia is een leuke spontane jonge Poolse met een pracht figuurtje. Altijd mooi zonnebank bruin en meestal voorzien van een stout heuprokje. Ze trekt veel op met de Poolse Leonie, beter bekend als Katja uit PHG.
Op die bewuste avond had ik even geen zin in de voor mij vaste waarde en ik had drank om wat nieuws aan te boren. Toen ik Pia voorbij zag lopen wist ik dat ik haar die avond zou opschrijven. Ik had al vaker met haar gebuurt en altijd spraken we elkaar in haar moedertaal Pools.
Op de kamer is Pia een wat speels typetje. Aan haar hele doen en laten merk je dan ze maar net begin 20 is. Op zich heeft ze wel humor. Ik had mijn Ipod en boxensetje mee de kamer op genomen en voordat we maar enigszins met seks bezig waren hebben we heel wat afgelachen met z’n tweeën. Het mooiste was dat Pia constant Pools tegen mij aan het praten was en ik in het Duits tegen haar terug. Ondanks dat mijn Pools niet van het niveau van Duits of Engels is, kon ik haar toch redelijk goed verstaan en verliep deze conversatie op deze manier zonder probleem.
Op sex gebied heb je aan Pia ook een goeie meid. Ze geeft zichzelf volledig en laat zich gewillig verwennen. Pijpen doet ze uit de kunst. Haar te mogen neuken is een feest, vooral haar cowgirl is top. Wat heeft ze een uithoudingsvermogen wanneer ze op haar hurken boven op je paal zit. Ze blijft gaan… Overigens is het ook een GFE mutsje. Ze heeft op de kamer ook momenten dat haar kwebbel even dicht staat en ze heerlijk kroelend in je armen komt liggen.
Al me al was het met Pia een leuke sessie welke tot zeker 1,5uur uitliep. Haar aftersales is ook goed geregeld. Sinds ik met haar naar de kamer ben geweest, komt ze altijd even een momentje bij me buurten wanneer ik in GT ben. Niet opdringerig of lonkend naar een herhalingssessie. Gewoon even vrijblijvend een babbeltje maken. Deze meid snapt hoe het werkt!
Overigens, ik was verbaasd dat er alleen een draadje van haar was aangemaakt, maar verder nog niemand over haar heeft geschreven. Ze behoort echt tot de sub-top van GT.
Sonny:wink:
Is dit het meisje dat geregeld samen met Paula rondloopt in de GT? Een mooi klein blond meisje met jeansrokje aan? Komt wat verlegen over?
Op 22 januari staat GT in agenda geboekt hopend dit meisje naar de kamer te nemen. Had me laten verleiden door Paula, die ik trouwens zeer goed vond, maar had meer een oogje voor die blonde meisje... Weet iemand of ze al opnieuw gesignaleerd is in de GT in 2009?
idd pia heb ik al een paar maanden niet meer gezien , als het om die pia gaat met de tatoo op haar rug, is trouwens nog niet af
heb gisteren gekamerd met een zeer straklijvige (modellenlichaam) poolse meid (23j) lang bruin haar, +-1.70m, verschillende tatoeages. Ze heeft een goede poolse vriendin (ook zeer slank, zeer mooi, blondhaar en wat kleiner dan de meid waarover ik het heb waarbij ze veel samen was, ze stralen hun leeftijd uit.
ze is niet het type dat op zoek gaat en geen verleidingstype, eens je met haar op de kamer komt kom je tot de conclusie dat ze heel lief, tof en aangenaam is, doet haar uiterste best. ze vertelde me ook dat ze voorheen bij ying yang werkte en dat ze daar liever werkte. ben haar werknaam vergeten, ik denk dat het isa is maar ben niet zeker, mischien dat jullie het weten ?
alvast bedankt
Isa in GT is heeft niet de door jou beschreven tatoeages.
ja het probleem is dat ik haar werknaam niet meer weet maar het was iets in de aard van ina
ben blij dat er toch mensen zijn die weten welke meid ik bedoel want het is blijkbaar niet een favorietje aangezien ik er weinig over lees of zie, ondanks ze er prachtig uitziet en een goede service geeft
de service van deze poolse was voor mij heel goed, relaxte meid, kon er gezellig en normaal mee babbelen, wat voor mij belangrijk is !
praktisch bekeken was ze fantastasch maar ik ben nog niet ervaren genoeg om daar iets over kwijt te kunnen.
heeft voor mij een zeer hoog herhalingsgevaar !
bedankt ijsbeer hehe PIA hoe kan ik dat nu vergeten :)
iemand haar toevallig nog gezien ergens ?
jazeker...in mne dromen.....:freu::hammer::freu:
Gisteren ben ik ook met deze Poolse schone op kamer geweest. Ik lag in de kino toen ze samen met haar landgenote Isa me een trio probeerde aan te smeren. Ik doe dit nooit maar wou haar wel eens alleen testen: ik vond haar er knap uitzien met heel mooie ogen. en dito figuur.
Ik kan me helemaal vinden in het bovenstaande van Sonny. Alleen het pijpen vond ik wat matig.
Ze is nu 23 jaar, 1 m70 en heeft bijna 2 jaar in YY gewerkt onder dezelfde naam.
Ze heeft idd verschillende tatoeages op rug, buik en op haar been een tattoo van haar ex-vriend: die zou ze nog willen verwijderen... :rolleyes:
conclusie: zoals Sonny al aangaf: een echte subtopper!
zo..
Na een heleboel tips en waarschuwingen van beertjes had ik me al voorgenomen geen voet meer in een club te zetten. :smile2:
ok... tot gisteren dan toch:hammer: !!!!!
afgesproken met nog een geile kikker om 14:00 uur en omstreeks 15:15 uur stond ik in de kleedkamer van GT.
op het eerste zicht veel witte badjassen en weinig meiden :frown:
even een lekker biertje besteld en wat gaan hangen in de zetels :) waarna niet veel later de hongaarse Andrea ons gezelschap kwam houden.
na een half uur kibbelen stelt ze voor om een triootje te doen met haar. Alhoewel ze niet mijn type is en zelf nooit naar haar zou gaan om de sleutelvraag te stellen ben ik dan toch maar meegegaan (die andere geile kikker had al lang toegezegd) :smile2:
ze is me telkens ik in GT was gezelschap komen houden zonder naar de kamer te gaan dus dat kon er dan wel af:wink:
daarna even in de jacuzzi gaan chillen waar ik ook weer snel uit was omdat er geen warm water in zat :ranting2:
zittend aan de bar zegt de kikker naast me, ken je dat meisje daar.. ? huh. welke dan ? daar ---> Jaaa Ik ken ze gaat door mijn hoofd dat gepaard gaat met een zeer warm gevoel:eek: :):smiley: terwijl ze naar ons toe komt met haar vriendinnetje.
hey how are you ? verrrryy goood PIA i'm happy to see you again,
de dag kon natuurlijk niet meer stuk voor mij, hihi !!:smile:
verder wat gekibbeld en gekletst, even erna iets gaan eten ( deugde niet !!)met zen vieren blijven hangen in de witte zeteltjes, en na heel wat gebabbel dan maar eens naar de bar gegaan om nog een biertje te drinken en dan uiteraard ook de kamer op te gaan.
PIA en Jana stelde voor om met zen vieren te gaan. waarop wij onmiddelijk zeiden "GO and try to get a good key" !!:smile2: na een 15 min kwamen ze trg met de sleutel voor de grote kamer hihi yes !!!!:lostit:
wat er daarna volgde is weer onvergetelijk....
beginnend met een geacteerde verliefdheidsstaredown (maar dat maakt me niet uit), het lange tongzoenen en strelen om zo over te gaan tot een geweldige PZC wat ze vind ik "WEL" heel erg goed doet.. :freu: zo met een geile blik en verder.. ach ja het is gewoon goed :smile2: hmmmm
en jah .. verder haar cowgirl is TOP, maar de varianten die ze toepaste waren nog beter. Rond de 10 standjes zullen er zeker aan bod zijn gekomen .
ze bleef maar gaan en schreeuwde het in poolse woorden uit!!
even terug PZC om op te laden en weer plankgas doggystyle.. het kon niet op. uiteindelijk PZC afgesloten
wanneer we knuffelend in het bed lagen en besloten om de kamer te verlaten kwam ik terug uit mijn trance en besefte ik terug dat geile kikker en Jana ook op de kamer aanwezig waren :gruebel::hah: hihi..:) whoeps.. even de andere 2 helemaal uit het oog verloren :hammer:
In de bar nog wat nagekletst en onze nummers nog uitgewisseld om dan maar naar huis terug te keren omdat er in mijn ogen toch niks beter aanwezig zal zijn.
deze meid is gewoon TOP, (aardig, tof in omgang, grappig, en bovendien zeer mooi) ik kan me eigl. niets beters voorstellen
de drang om weer terug te gaan is onmenselijk groot, en het zal dan ook niet lang duren voor ik weer in GT aanwezig zal zijn
ze zou zo mijn vriendin kunnen worden !
damn:wand::wand::wand::wand:
....................
Ik zoek helemaal geen vriendin, kheb een zeer mooie intelligente vriendin waarmee ik zal samenzijn tot het einde.
Ik weet dat een club de foute plaats is en het allemaal een grote illusie is, maar je gaat er ook niet om een vriendin te zoeken maar gewoon om het plezier, fun, en allebelangrijkste seks te hebben. En als je dan goed overreen komt met een meid dan is dat maar zo. Is toch leuk !:smile2:
ik heb pia gesingaleerd voor diegene eft
wat intresse he
Waar ???
weet iemand waar ze nu werkt. in ieder geval niet meer bij de yin
Ik heb haar in de kerstdagen tweemaal gezien in de Villa Vertigo .:freu:
zij is nu actief in de villa