Wanneer dan...? Ik heb er afgelopen woensdag nog 5 gekocht....
Printable View
sinds gisteren BP was daar en ze waren niet meer te verkrijgen.
Ik zal het vanavond wel is na vragen.
Ik heb er gelukkig nog voldoende.
Weil in den vergangenen Monaten "atmosphärische Störungen" das Wegbleiben von Mädels und männlichen Gästen zu bemerken waren gab es wohl eine Änderung der Geschäftsführung, vieles hat sich zum Positiven geändert, einige Mädels welche den Club gewechselt hatten tauchen wieder auf (Karel berichtete). Gestern waren 22 Mädels im Hause, zu späterer Stunde ebensoviele Eisbären.
So scheint der Informationsfluss unter den Mädels fast noch schneller zu sein wie unter uns "Forensikern" :biggrin:.
Wieder da: Simona (Ro), Elena (Ro), Amy (Ro), Delia (Ro) und etliche Gesichter denen ich keine Namen zuordnen konnte. Sage und schreibe 8! Mädels entsprachen meinem Geschmack (um nicht Beuteschema zu sagen) sodaß ich bei Fragen nach einem Zimmergang die Wahrscheinlichkeit eines solchen mit 12,5% beziffern konnte.
"Gewinnerin" war Simona die seit mehreren Monaten nicht mehr in der niederschweinischen Tiefebene gesehen ward (Sie hatte in einem Club im Münsterland gearbeitet dessen Namen sie schon wieder verdrängt hat ).
Auf der Clubseite sind noch Bilder zu der süßen Maus vorhanden, das Wiedersehen war klasse
Vorige week hier een eerste bezoek gebracht. s'Middags en het begin van de avond was het tamme boel. Later op de avond toen er andere muziek (Roemeense en Bugaarse muziek) werd gespeeld kwam de sfeer er duidelijk in. Er werd door de dames spontaan gedanst en zij hadden plezier.
Tsja en dat straalt over op de mannelijke gasten die dan met zo'n "spitzentanzerin" graag enige tijd afzonderen.
Helaas heb ik de namen niet onthouden en kon ik aan de hand van de fotogallerij op de site van Heaven7 de namen ook niet vinden. Dus die moet ik jullie schuldig blijven.
's Avonds Bad Pritt ontmoet, die aangenaam gezelschap is. Poos mee zitten kletsen en enig advies ontvangen, waar ik mijn voordeel kon doen.
Al met al mijn gewonnen vrijkaartje op een aangename manier besteed. Bezoek is wel voor herhaling vatbaar!
Afgelopen woensdag een bezoekje gebracht na gelezen te hebben dat er eea was veranderd, niet dat ik er wekelijks kwam maar na het rumoer over verdwenen zaken uit lockers ben ik niet meer geweest.
Woensdag was voetbalavond, dus lekker op de bank Nederland Duitsland gekeken. Tijdens de eerste helft al enkele dames gesproken maar mijn oog viel op, zo wist ik later, Rita, ze zat er wat ongeïnteresseerd bij en ik had toen eigenlijk al beter moeten weten. Maar op de een of andere manier trok ze me wel aan.. Na een gesprekje gevraagd naar de mogelijkheden en dat moest minimaal een uur zijn, voor 30 min ging ze niet mee. nadat ik daarmee had ingestemd mee naar de kamer gegaan, eerst naar boven op zoek naar kamer 1, maar die bleek beneden naast de kino te zijn, dus weer naar beneden. Daar aangekomen begon ze me af te trekken, maar behoorlijk inspiratieloos en met haar blik op het plafond. Na 5 minuten maar gevraagd of dit de normale behandeling was en toen ze dat bevestigde maar bedankt voor de eer en me weer aangekleed en 20 gegeven voor de moeite.
Tijdens de tweede helft kwam Paula naast me zitten en daar ben ik na het laatste fluitsignaal mee naar boven gegaan, eerst samen onder de douche gestapt en een heerlijk uurtje mee beleeft, topper!
Hierna na huis gegaan en bij het weggaan nog wel de ervaring met Rita besproken met de theke, die zou het meenemen zei ze..
De afgelopen week weer vaak geweest, en ik zie de zaak nog steeds alleen maar vooruit gaan.
Ander publiek keert terug, kapitaalkrachtiger ?, veel minder suedlaender, deels oude gezichten die je een hele tijd niet gezien had.
En deline up was gisteren waanzinnig, oude toppers als een Elena, Andra, Delia, Simona, en Diana terug, de sympa milf emt zeer ,bulga milf Monica ook, daarnaast een paar erg fraaie dames zoals de erg jonge trotse vurige bulga gypsie Zara..een ongelofelijke body en de titel beste danseres van H7 komt haar toe, ( beste male dancer is rmjhexe, de meester in minimal dancing) een hele aparte roemeense die heel veel mannen zal bevallen: Laura..erg knappe vrouw..groot maar super vrouwelijk lichaam en alles strak as hell, Rmj is gek van haar en haar service, de zeer fraaie jonge frisse roemeense Selena ( waar een forumlid uit de zudelijke staten van Amerika die nauwelijks meer schrijft aandelen in heeft), de mysterieuze sexy Mima daarnaast nog een paar heeeeerlijke girls next door..jong en fris om het beeld te komplementeren.
Ik heb het in een hele lange tijd niet zo goed gezien daar. Toen Daisy er werkte was de line up nog (vel beter) en op zijn top maar het gaat terugkeren voel ik aan mijn water, de nieuwe bedijfsleiding doet tot nu toe alles goed.
Entree en 5 rittenkaart:
De entree blijft voorlopig 30 euro.
De 5 rittenkaart is afgeschaft en niet meer te koop, gekochte kaartjes kunnen ingewisseld worden.
Eten en drinken:
Het eten is flink verbeterd, zowel de kwaliteit als de beschikbaarheid en het warm houden.
Nieuw: in de avond is er rond een uur of 22.00 pizza.
Bier: maximaal 4 flesjes per klant, meer kost 5 euro per flesje.
(goede regeling het is een bordeel en geen kroeg en het zal publiek dat komt om te zuiopen weghouden dat is een goede zaak voor het bordeel H7)
Mixes kosten 5 euro per stuk en die eerste gratis is afgeschaft.
Sfeer:
Veel beter dan het was, ander publiek, dames zijn veel relaxter en worden netjes behandeld door het h7 mangement.
De zaak klimt langzaam omhoog met topmeisjes zijn er bezoekers en als de meisjes zich goed voelen maken ze reklame bij de vriendinnen en zo komt het balletje aan het rollen...het proces is in volle gang..kijk maar wie er allemaal terugkomt.
Minpuntje is de muziek keuze, te oubollig, te oude pop, teveel oude muziekbandjes van PHG, pas als de meiden zelf mogen draaien gaan de voetjes los, en in een tent als H7 is dat echt te gek en zeer sfeermakend als de dames gaan dansen.
Als de gypsy dames losgaan dan ga ik er pas echt voor zitten maar die dansen niet op popmuziek die hebben gypsy of arabische ritmes nodig. Toen de bulgas gisteren een half uur hun muziek mochten draaien, gingen een stuk of 4 van hen helemaal los op de dansvloer, geweldig sfeer makend.Daarvoor hadden Delia en Andra een ass shake contest gehouden op hun zelf opgelegde muziek, winnaar onbekend, maar het was de beste reklame die ze voor zichzelf konden maken.Leuk om te zien hoe die dames gewoon lol hebben en losgaan.Alleen maar de dames muziek laten draaien is niks maar regelmatiger hen zelf muziek laten opleggen of een muziek band maken met dance hits die ze altijd draaien, en niet zoveel van die oubollige pop muziek, bijna shopping muziek wat ze draaien. Toen ik een usb stick van mij draaide zaten meteen alle dames te schudden en even later waren er ene paar aan het dansen, Delia kwam me bedanken met neaar kussen, de sferdaar zit voor een groot deel in de muziek, dat kan dus veel beter.
Volume is wel een stuk beter, en je kunt nu normaal met elkaar praten.
DJ terug op een zaterdag of vrijdag lijkt me ook een goede zet, maar dan wel veel meer muziek draaien waarop de dames losgaan en geen hardcore clubmuziek.
Muziek is zeer belangrijk voor de sfeer in je zaak en in h7 is het de trigger tot dansen door de dames en een enorme sfeerverhoging. Als nieuwe bedrijfsleiding zou ik aan een belangrijke sfeer factor in mijn zaak wat meer aandacht besteden !
Ik zou nog veel eerder een dj aannemen voor een paar avonden dan een masseur.
De nieuwe bedrijfsleider vertelde me al vaker dat hij gaat selecteren onder de dames, dat lijkt me een goede zaak, een zaak moet een gezonde mix zijn uit, oudgedienden die iedere klant en goede service kunnen geven, wat nieuw spul voor de avonturiers en liefhebers van naturel, een paar milfs die het altijd verrassend goed doen in clubs, paar zwarte meiden, paar latina's, paar lolitas waar H7 altijd het patent op had !!!, ik denk dat dat wel goed gaat komen. Hopelijk gaat H7 naar de top line up die ze ooit hadden toen Daisy en Chantal er nog werkten, toen zaten er zoveel mooie meiden en toppers en zat de zaak mudvol elke vrijdag en zaterdag. Benny heeft dat vakkundig om zeep geholpen samen met nog een paar personeelsleden met als hobby de neanderthaler uithangen en kleptomanie. Gelukig pas 2 weken gelden maar het voelt als mijlenver weg.
De line up uit mijn hoofd en ken niet alle meiden omdat ik niet aan het shoppen ben de laatste maand:
Bulgaria:
Mima: de sexy mysterieusze gypsy, jong en fris ogend met de india looks en de lolita body, mijn schatzi.
Gaby: jonge gypsie en spassvogel eerste klas, kun je erg mee lachen en een gangmaker als ze zin heeft.
Claudia: mooie wat serieus kijkende bulgaarse, met veel ervaring,
Monica: maatje meer maar heel erg lief en sympathieke milf met een zeer goede service.,
Zara: ongelofelijk naturelle schitterende jonge bulga gypsy, vuur en heel warm. Samen met Melissa en Gaby, staat als ze losgaan geen maat op deze vrouwen op de dansvloer.
Diddi: zeer lieve en sexy GND
Angela: zeer lieve milf met de relativerende levenshouding, zeer goede service.
...en nog 2 meiden...lekkere gnd.
Rumania:
Laura: erg grote classy jonge vrouw, schitterende zou haar zo mee willen nemen naar een galabal. Erg goede service.
Delia: super mooi roemeens vrouwtje, heel slim, hele erg goed, hopelijk blijft ze lang hangen deze keer.
Simona: een echte H7 lolita zoals er al zovele waren, 45 kg als ze het haalt, een leuke roemeense, erg goede pre en aftersales, en erg sexy kan verschrikkelijk sexy dansen.
Paula:sexy hele mysterieuze roemeense jonge meid die weet wat ze wil, komt wat arrogant over.
Diana: heerlijke roemeense blonde milf, super vrouwelijk, erg warme service, dat kunnen er niet veel. Topper !
Andra: super mooie meid, erg erg sexy...een 100% stunner.
Selena: erg onschuldig ogend, fris jong en zeer sympa roemeens meisje.
..en nog een paar GND.
Afrika:
Geeneen op het moment. Sharon, de zwarte sloper zal heel binnenkort terugkomen.
Latina:
Jessica de sloper uit Cuba, heel ervaren vrouw, aardig, goede gesprekspartner, erg sexy, kan goed dansen en heeft heel erg veel ervaring: met gangbangs, bij Partytref Xanten en bij eurogirls, kent de zaak allang maar kwam er niet meer door Benny, een topper weet ik zeker, doet maar paar klanten per dag of spreekt met prive klanten af, na 3 jaar in clubs geef ik op deze niet goed geld erbij garantie.Een heel ervaren belgische ijsbeer vertelde me dat dit het beste was wat hij ooit had meegemaakt.
Ungarn:
Rita: een grote niet zo knappe maar wel sexy en een in zichzelf gekeerde hongaarse.
..en nog een gnd.
Verder:
een constante inval van eendagsvliegen, in het weekend waren er ineens 2 lekkere meiden uit een priveclub die de boel op stelten wamen zetten, verwacht ook zoals vroeger regelmatg dames uit PHG als de loop weer meer in de zaak komt.
Deze dus:
Bijlage 3141
Gisteren na een bezoek die dag aan m'n chick Hamm toch nog even naar H7. De hormonen sturen harder dan ik aan het stuur van m'n bolide. Anali had eigenlijk direct naar huis moeten gaan.
Eest een keer de kamer op met monica. Zou ik normaal niet zo snel doen (ze is niet helemaal m'n type en er liepen genoeg anderen rond), maar Anali zit in een horny periode, en dan is dr geen houwe meer aan... als ze Anali liggen op te g**len...
Met monica was niet slecht, ook niet heel goed. Had het gevoel dat hij erin paste zonder de rand te raken :eek:
Later op de avond de kamer op met Diddi. Is zeker geen optick-fick, maar omdat ze me zo zat op te g**len mee naar boven genomen. Wat een g**le snol was dit :biggrin: Zij kan wel tegen een stootje... Ga de komende tijd zeker nog eens voor haar terug :biggrin:
Heb de laatste dagen een aantal beren gesproken, en die gaan dus ook echt niet terug komen als de prijs verhoogd zou worden naar 50 euri's. Zelf zou ik dan ook eerder voor een andere club kiezen. Weet eerlijk gezegd ook niet wat zo'n prijsverhoging zou rechtvaardigen. Laten we het lekker houden zoals het is...
Dat vind ze zeker goed.
Al sinds 2005 verken ik Duitse clubs. Langzaam aan is het IJsberenforum ook voor mij een informatief medium geworden. Ik heb me deze maand als schrijver aangemeld en hoop dat mijn bijdragen op dit forum een toegevoegde waarde zullen hebben.
----------
Ik was al langere tijd niet meer in Heaven-Seven geweest.
Na vele goede ervaringen die ik hier had was de achteruitgang van de club ook mij niet ontgaan. Onderhoud en hygiëne lieten steeds meer te wensen over en ook het feit dat de club meer en meer een drinkclub begon te worden gingen mij tegenstaan. De schade die aan mijn auto, op het privé parkeerterrein bij het gebouw, die door waarschijnlijk een dronken bezoeker werd aangebracht deden mij dan ook besluiten deze club voorlopig links te laten liggen.
----------
Nadat ik bij binnenkomst om 14.30 uur mijn laatste kortingskaart (5 entrees voor 100 euro) had ingeleverd, kreeg ik de mogelijkheid om te dobbelen voor een vrij entree. Daar had ik geen succes mee.
Na omkleden en douchen ben ik eerst gaan lunchen. Positief dat dit om deze tijd nog mogelijk was. Dat gold trouwens ook voor het avond eten. Toen ik na een wat langer kamerverblijf pas om 19.30 uur weer beneden kwam, was en nog ruim voldoende eten aanwezig en prima op temperatuur. De vorm waarin het eten wordt opgediend en de kwaliteit van het eten is niet veranderd. Maar die is en was eenvoudig en zeker niet slecht. Tussen lunch en avondeten was er eenvoudig gebak en cake beschikbaar.
Pizza in de late avonduren heb ik niet gezien. Maar ik wil niet uitsluiten dat ik die door kamerverblijf ben misgelopen.
Voor de meiden was er aan het eind van de middag nog champagne.
Het was het erg rustig.
Ik telde 4 andere beren. Dit aantal zou in de loop van de dag afnemen naar 1 (ik zelf) en later in de avond weer oplopend naar 5. Bij mijn vertrek rond 1.00 uur ‘s-nachts telde ik 4 beren aan de bar. Verder ben ik deze dag nog 2 vriendelijke südländer tegengekomen.
Bij mijn binnenkomst waren er 12 meisjes aanwezig wat zou oplopen tot 17, later op de dag.
Na het lunchen ben ik eerst een inspectieronde gaan maken.
Wat vooral opviel was het feit dat er weer schoongemaakt werd. Een vierkante poef tussen de banken in de hoek van de barruimte waar voorheen altijd een dikke laag stof op lag, was schoon. Ook de doucheruimte was fris en het water liep weer op een normale manier naar de afvoerputjes. Ook was waarneembaar dat zaken beter geregeld werden.
Toen ik in de kino aankwam trof ik daar Paula en Selena. Paula als model en Selena als fotograaf. Paula had deze foto’s nodig voor haar portfolio. Vertrekt zeer binnenkort.
Hier ben ik dan ook maar overgestapt op het hoofddoel van mijn bezoek aan Heaven-7:
De meiden.
Enkele dagen geleden waren er op dit forum meldingen dat een aantal vrouwen na de wijziging in het management in de club waren teruggekomen.
De terugkomers.
Elena en Delia heb ik inderdaad gezien/gesproken.
Simona, Andra en Nora waren er niet. Van Simona bestaat nog wel een draadje, dat in september/oktober onder Villa Marisol werd geplaatst. Ik had haar graag weer teruggezien.
De blijvers
Aanwezig waren ook Claudia en Gaby. Zij waren al die tijd gebleven. Met beide heb ik geen verkeerde ervaringen, beide zijn sympathiek en ik had ze graag met een kamergang beloond. Maar de prioriteit lag vandaag op de nieuwelingen.
Nieuw (voor mij)
Paula
Nationaliteit / taal: Romeens / beperkt Duits
Leeftijd: 23 jaar
Haar: Zwart - halflang stijl
Postuur / cupmaat: Goed geproportioneerd met mooie lijnen / A
Paula heeft een heerlijk lichaam met mooie ronde billen. Zo’n lichaam waarvan je weet dat onze lieve Heer het bij de schepping bedoeld had. Meer dan 1 keer mee gekamerd. Ze vertrekt binnenkort. Met Paula, Selena en Maya dansplezier gehad.
Maya
Nationaliteit / taal: Roemeens / beperkt Engels
Leeftijd: 19 jaar
Haar: Zwart - lang stijl, tot over de taille
Lengte: 1.72 m
Postuur / cupmaat: 57 kg - jeugdig slank / A
Tatoeages / Piercings: Nee / nee
Hiervoor heeft Maya korte tijd in PHG gewerkt. Ze is nog niet zo lang onderweg.
Een leuk, levendig jong ding met een guitig, fris koppie. Houd van een beetje gek doen. Probeert er voor zichzelf wat leuks van te maken, hoewel ze tussen neus en lippen door toch wel liet blijken nog wat moeite met dit werk te hebben.
Ik heb, ook beneden, een paar fijne uren met haar doorgebracht en meer dan 1 keer gekamerd.
Selena
Nationaliteit / taal: Roemeens / beperkt Duits
Leeftijd: 21 jaar
Roxy
Nationaliteit / taal: Hongarije / enkele woordjes duits / engels.
Leeftijd: 18 jaar
Postuur / cupmaat: slank / kleine B
Dit meisje zat wat schuchter in het hoekje bij de bar. Leek door gezichtsbouw iets ouder. Nauwelijks mee te communiceren. Veel handen en voetenwerk met daarbij die grote doordringend aankijkende ogen met vlaagjes gespannen verlegenheid.
Ze is vanaf begin dit jaar in Duitsland en vertelde in Acapulco, Freude, Salome in Herne (een südländer club) en nog een club (waarvan mij de naam is ontschoten) gewerkt te hebben.
Ze is hier niet gelukkig. De druk op dit meisje was goed voelbaar.
Op de kamer begonnen haar te ontspannen. Langzaam verdween ook de koude klamheid van haar lichaam. Uiteindelijk werd het een heel bijzondere ervaring.
Jordan
Nationaliteit / taal: Romeens / beperkt Duits
Postuur / cupmaat: Slank / A
Mima
Nationaliteit / taal: Bulgaars / beperkt Duits
Leeftijd: 32 jaar
Haar: Zwart - halflang
Lengte: ca. 1.60 m
Postuur / cupmaat: Slank / A
Communicatief vaardig.
----------
En dan nog een stuk of 6 meiden waarvan ik de naam niet ken en waarvan het gros niet echt mijn voorkeur genoot.
Conclusie:
De sfeer was goed, maar de dag was erg rustig en dat heeft dan toch zijn weerslag op de meiden.
Zeker nu het drankgebruik aan banden is gelegd verdiend deze club een herkansing.
Ik had een goede dag en kom wel weer eens terug.
Wie is er morgen in H7.
Ik wil er weer een keertje gaan kijken of is het daar erg druk op een vrijdag?.
Gr.
Wij zijn er zaterdag
Welke dag is het drukste wat dames en wat ijsberen betreft?
Met de dames kun je niets van zeggen,maar met beren vrijdag en zaterdag.
Ik heb wel in de gaten sinds de vorige manager het zinkend schip heeft verlaten,keren er vele oude bekende terug op het nest. Simona,Deja ,Andra,Elena ,Delia en nog een paar waar ik de naam zo niet van weet.
De foto's van alle dames die op de site staan voegen wel erg weinig toe. Volgens mij zijn dat foto's die weinig te maken hebben met de grieten die op dit moment actief zijn in H7.
Op dit moment zijn werkzaam van de foto's ,Melissa,Gaby,Claudia,Andra ,Dea en Simona.Maar er zijn vrouwen genoeg hoor.