String op de enkels is altijd goed. Ik ga er zeker kijken. Genoeg parkeergelegenheid. Ben in Vertigo 1 keer geweest.
Printable View
String op de enkels is altijd goed. Ik ga er zeker kijken. Genoeg parkeergelegenheid. Ben in Vertigo 1 keer geweest.
Was al vanaf 2009 vaste klant bij Villa Vertigo.
Laatste jaren waren zo dramatisch maar toch gegaan met het hoop dat het zo gezellig zou kunnen worden als vroeger maar tevergeefs.
Ben heel erg benieuwd hoe het gaat uitzien en hoe het service sfeer etc wordt.
We wachten ongeduldig af tot 20 mei,
Tot dan!
Ik ben benieuwd deze club na zoveel tijd terug te kunnen betreden. Als het even golden wordt als GT, dan zijn de verwachtingen hoog gesteld.
Wie op wetenschappelijke basis een uitspraak kan doen over de beweegredenen van de dames krijgt minimaal 3 Nobelprijzen.
Natuurlijk draait het om de duiten maar er is met zekerheid meer wat de dames motiveert bij een besluit ergens neer te strijken.
@ Eddy_V: Ik denk dat URS dit topic aan het testen is. Werkt het of niet.
Is er al iets bekend over de opening? ik zie Mei staan, maar wanneer in Mei?
Natuurlijk onder voorbehoud van waterschade… maar ik ga ervan uit dat ik 20 mei mijn Meeting Point voornemen dan gewoon waar kan maken (al heb ik zekerheidshalve wel een alternatiever met bewezen deugende waterhuishouding achter de hand)
in huurt.
Vanavond weet ik hopelijk meer of ze zoals vermeld op instagram waarschijnlijk open zullen gaan vrijdag de 20ste.
Probleem zijn altijd keuringen ....
We wachten in spanning af
Ik hoop dat ik mijn Meeting Point bijdrage niet hoef aan te passen… dus lees graag straks dat vrijdag de gouden poort zich opent om daar een roze grotje te kunnen ontsluiten.
Wat ik had vernomen is dat je helaas je backup plan zal moeten gaan aanspreken...
Yep zoals verwacht is de opening uitgesteld
Bijlage 36926
ben erg benieuwd naar de opening en het verloop deze zomer.
3 jaar geleden best veel gebruik gemaakt van het heerlijke zwembad aldaar en de liegewiese .
Gaat het zwembad ook open?
ik kijk er volop naar uit.... en naar de dames natuurlijk...
groetjes Gustomass
Het zou fijn zijn als ze eens met een echte datum komen.
Nou, heerlijk zwembad… Het was heerlijk voor 5 minuten afkoelen als het 36 graden of warmer was buiten… Onverwarmd, meestal niet te doen zo koud en klein. Bij die hoge temperaturen is de tuin ook heerlijk door die grote oude bomen met veel schaduw. En voor de exhibitionisten onder ons: altijd veel laag overvliegende vliegtuigjes die kwamen kijken naar al die naakte kerels bij het zwembad in de hoop ook eens een mooie vrouw te spotten :).
En omdat de Villa zo fijn is bij warm weer, hoop ik dat er ook airco is aangelegd in de kamers in de oude villa.
Das jammer, maar zal best een keer goedkomen!!
Dan zeggen ze in Duitsland, wir sind dabei!