ja ik heb ook een andere datum gehoord van de eigenaar en/ of management
Printable View
ja ik heb ook een andere datum gehoord van de eigenaar en/ of management
Die datum horen we vanzelf wel. Nu gewoon afwachten....
Ik hoop zo snel mogelijk;)
Zodadelijk is Yy nog eerder open dan Gg... Lol
Ik had gisteren door het noodweer in Zuid-Limburg een 'noodgedwongen tussenstop' bij Sixsens in Vaals en dan is het lachen als je de verhalen van de dames over de heropeningen hoort. Twee dames met verschillende nationaliteiten vertelden onafhankelijk van elkaar dat Golden Gate vandaag open zou gaan en over drie weken Yin Yang. Ook is de verwachting dat toch een groot aantal vrouwen de overstap of hun rentree naar het pittoreske Roermond zullen gaan maken.
Donderdag 18 mei stonden er toch weer een stuk of 7 wagens langs de straat voor de Villa.
Er wordt dus nog volop gewerkt om de boel zsm gereed te krijgen voor de opening.
Overigens lijkt het mij dat voordat de club echt opent er duidelijk een datum gecommuniceerd zal worden door de club zelf.
Zolang dat niet is gebeurd is alles pure speculatie.
Ik hoop dat de dames beter hun afspraken nakomen als het management mbt het openings moment 😭😁
Ah oké, vandaar dat er zoveel saunaclubs in België zijn. Heb je "een andere bedrijfssector" over het hoofd gezien in het geciteerde stukje in mijn vorige post?
Ik denk niet dat GG veel moeite hoeft te doen om dames te werven die zullen ook vanzelf wel daarheen komen. Ze stonden immers vroeger al in de rij om binnen te mogen. Dus ook vanuit het door jou geliefde SS zullen er wellicht wel dames overkomen.
Daar schuilt denk ik ook een gevaar en valkuil ik denk dat met name bij het opstarten heel wat al dan niet meer aantrekkelijke dames maar wel upsellers gaan overstappen naar deze club.
Alles is nieuw en er nog niet een bepaalde prijs en kwaliteit verwachting van deze club (misschien die van de oude GT bij sommige maar dat is inmiddels al van jaren geleden andere tijden) waarvan makkelijk misbruik gemaakt zou kunnen worden
Dus ik hoop dat als de tent eindelijk eens open mag de theke binnen een paar weken streng gaat selecteren op de dames en de prijs/kwaliteit verhoudingen.
Op FC wordt gemeld dat het binnen 2 a 3 weken zou openen, een collega-ijsbeer heeft gebeld met de club.
Alles ohne Gewähr natürlich...
3xmaal is scheepsrecht :rolleyes:
Laten we rustig afwachten maar dat het opengaat staat voor mij als een paal boven water.
Indien deze club door instanties wordt tegengehouden open te gaan dan kan je alle andere clubs wel laten sluiten :cool:
Als de oude GT-leiding de touwtjes in handen neemt mogen we er inderdaad vanuit gaan dat de dames maar best niet te veel streken uithalen.
Iemand die iets van zaken afweet, weet dat upselling en ondermaatse prestaties een zaak kan kraken, en al zeker indien men ex-GT gangers en co als doelgroep heeft.
Ik wacht het eerst rustig af. Met 60430 heb ik zeker geen probleem.
Man sollte sich beeilen, sonst ist der Sommer vorbei und Deutschland wieder maskiert oder im Lockdown. Heute wurden ja schon wieder Pläne angekündigt. Sogar die Grippe wird jetzt als große Gefahr für Deutschland gesehen, dazu noch Corona und das RS-Virus (für Kinder gefährlich) - da gerät unser Land schon mal vorsorglich in Panik. Der massenhaft schon bestellte Impfstoff muss ja auch unter die Leute.
Wenn man also ein paar mehr oder weniger sorgenfreie maskenfreie Wochen Geld verdienen möchte, dann lieber früher als später. Ab dem 23. September ist Deutschland wieder offiziell Corona-Land (mit oder ohne Virus).
GG gaat allesbehalve moeite moeten doen om dames aan te trekken. Zoals bij GT zullen ze dagelijks in de rij staan met de hoop weerhouden te worden. Ik ben de laatste maand om de haverklap in elke SC dat ik kwam, ook in NL, door dames erover aangesproken. En dan is er YY nog.
Trouwens Beron de onheilsprofeet, veel Duitse SC, toch in NRW, zijn open gebleven de laatste 12 maanden. Wel met testen en varianten daarop (3G/2G+). Waarom zou dat de komende winter anders zijn? Corona is niet weg maar gaat ook geen totale lockdowns meer veroorzaken.
Ik hoop niet dat al die upsellers uit SS hier aan het werk gaan.
Waarom doen ze zo moeilijk over die vergunningen?