-
Kinga (Poolse) ex-Isabella LR/Aisia YY
Na 1 redelijke goede en 1 redelijke sessie begon ik al te twijfelen of Living Room wel de tent voor mij was om superpassionele sex te hebben, maar blijkbaar had ik nog geen kennisgemaakt met Isabella (en Angie niet vergeten!).
Uitrustend in de whirlpool, eigenlijk van plan om naar huis te gaan, kwam Angie met ijsbeer de whirlpool in, met Isabella nog aangekleed er om heen dralend. Haar kunnen overhalen omlekker mee te badderen en dat ontaarde in een heftige zoen sessie (met af en toe iets meer :D). Ook Angie wilde graag zoenen met Isabella, ok, wat jij wilt! :-P
Uiteindelijk met zijn vieren de kamer op gegaan (recensie over angie volgt nog neem ik aan, maar wat ik van dichtbij gezien heb was erg heftig!). Ook Isabella verstaat haar vak erg goed: super intens zoenen, pijpen, met goed gebruik van handen, ogen, etc! Ondanks dat ik al wat sessies achter de rug had, tot een mega MMT ontlading gekomen (dank Angie voor de "helpende hand" in deze! :D). Isabella is lekker zacht, mooie cup C en laat zich uitgebreid beffen en vingeren. Ze is zeker niet de mooiste die er in LR rondloopt, maar voor mij tot nu toe wel de top que kamerervaring hier.
Cijfer: 9
Naam : Isabella
Nationaliteit : Pools
Leeftijd : 22jaar
Haarkleur/lengte : Zwart, halflang, stijl
Lengte : 1.65m
Postuur / Cupmaat : Volslank / C-cup
Tatoeage/piercing : ?
Service : PZC, FT, MMT, NMC, zoenen, beffen
Extra : Erg wilde tante en voor veel in, zeker met haar vriendinnetje Angie! Trio, Kwartet of meer is aanrader!
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten