Haarkleur/-lengte : Blond/rossig opgestoken halflang (echter nu ineens volle bos krullen)
Lengte dame : 167 cm
Postuur/Cupmaat : slank / B-cups
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : - / -
Service: TZ / NMC / PZC
Voordelen: Aangename gesprekspartner zonder sleuteldrang
Nadelen:
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: geen
Deze bevallige dame reeds begin van de dag gespot, echter 's avonds pas voor het eerst gesproken. Sinds 3 weken actief in dit vak, na eerst elders stripdanseres geweest te zijn. Gesprek voortgezet op een loungebankje, alwaar het een onderhoudende dame bleek, zonder dat de doorgaans onvermijdelijke sleutelvraag kwam. Dat beviel me wel en daarop zelf het initiatief genomen. Op de kamer trok ze met een handdoek mijn hoofd naar beneden om gelijk eens flink te tongzoenen en ontdeed ze me speels van mijn handdoek om daar tevens een hand te laten verdwijnen. Dit uiteindelijk op het bed maar voortgezet, waarna ze langzaam overging tot pijpen. Dit deed ze niet onaardig. Ze heeft een aparte techniek, waarbij ze hem half in de mond neemt en met de tond veel kloppende en draaiende bewegingen maakt. Nadat ik het heft overnam leek ze een beetje stuurloos omdat ze zelf de regie kwijt was. Dat komt harmonieuze seks natuurlijk niet echt ten goede, dus dat is wel iets waar ze nog wat vrijer en makkelijker in moet worden.
Omdat het half uur reeds verstreken was en we nog niet aan neuken toegekomen waren, besloten een uurtje te blijven. Achteraf niet de beste keus omdat het 's avond nog steeds bijna 30 graden op de kamers was. We waren beiden dan ook behoorlijk gaar nadien. Desondanks toch nog een 10 minuten kunnen knallen, waarbij ze toch nog een behoorlijk tempo voor de dag kon toveren, maar ook hier weer niet echt het wisselen van positie "instinctief" kon volgen. Al met al niet meer of minder dan een leuke tot aardige sessie, die toekomstig bij betere temperaturen en het opdoen van meer ervaring aan haar zijde waarschijnlijk alleen maar beter kan worden.