Oorspronkelijk geplaatst door
liefhebber
Na weken voorbereiding was het dan zover...
Ik kon niet echt mijn draai vinden (lees; mijn keus maken).. er was weinig wat er kwa verschijning uit sprong voor mij. Direct bij binnenkomst zag ik in de hoek van de zaal een opvallende verschijning; een zuid-europese dame met een bos zwart haar, DIEP decoletté, blauw setje lingerie, zonder schoenen 170 cm lang.....
Nadat mijn vriend zich weer "moe maar uiterst voldaan" in de bar melde (en mij bedankte voor de tips; proberen kunnen die meiden het altijd maar wij bestemmen of we toegeven aan hun trucjes), besloot ik dat het tijd was voor een nieuwe ronde.. aldus wandelde ik door het gangenstelsel van onze lusttempel en waar kwam ik "toevallig" uit?
JAja, bij
Cheyenne (zo hete de zuid-Europese dame in de blauwe lingerieset) die met haar rug tegen de glaswand bij de bar zat. In ons korte gesprek gaf ze aan dat ze Spaans is en erg van zoenen houdt!! DAT was mijn que; "CHECK please!" ohnee; "Schlussel bitte!"... Kamer 7 werd het deze keer en al staande begon het vuurwerk te knetteren. Niet zoals bij veel vrouwen; binnen 2 seconden alle textiel op een hoopje en plat op bed, nee LANGZAAM staand elkaar ontkleden met VEEL zoenpauzes! Ik observeerde iets ongebruikelijks; deze dame houdt tijdens het zoenen haar ogen open zoals ik zelf ook doe (hoe kun je het anders zien nietwaar!). Ze gaat niet in haar gedachten naar een ander fantasie-plekje, nee ze blijft bij me en geniet met volle teugen van HET moment!! Helemaal TOPPIE!!
De rest van de vunzigheden zal ik u besparen, het was ERG lekker.
Ok, 1 detail dan; deze vrouw kwam spuitend klaar.... Woeha!!!!
Laat mij volstaan met de conclusie; als ze er de volgende keer weer is.... dan is het startschot voor haar!! pfoeoeoe
Toen ik terugkwam in de bar was mijn maatje weer met een andere vlam onderweg en moest ik wachten, wachten, wachten. Langzamerhand liepen er steeds meer vrouwen in pyama en buitenkleding voorbij en daar kwam om 10 minuten voor sluitingstijd een bekend koppie met een wel hele brede glimlach boven water....
Er stonden welgeteld nog 2 andere auto's op de parkeerplaats terwijl wij linksaf richting Venlo tuften, op weg naar onze mandjes, op weg naar dag 2 van onze tournee....
Hallo-ween im Hof!
GRTZ, Liefhebber