Oorspronkelijk geplaatst door
Randy
Mijn eerste dame in GT, en ik heb daar gemengde gevoelens bij. Ze ziet er fantastisch uit, haar koppie is prachtig gevormd, beetje hartvormig, en die ogen van haar...
Hoezo dan gemengde gevoelens? Omdat zij mijn eerste van de dag was, ging het mij veel te snel, kon zij niets aan doen. Zoenen lijkt ze niet erg prettig te vinden, en ik wel, dus dat liep niet. Ook heeft ze de neiging veel te praten. Wel gezellig, maar kost ook tijd die ik graag anders benut
. Anyway, pijpen was OK, maar toen het rubbertje er om ging, was ik al zover :o Wel lekker, maar niet wat ik wilde.
Maar toch, ga ik haar nog eens meenemen. Ze is een echte jager, en heb haar jachttechnieken later die dag zeer geboeid bekeken. Ook bleef ze vriendelijk, lachen, een knipoog, een aai, maar ze is heel intens, lijkt niet echt ontspannen (vergelijk met een kat net voor de sprong op een vogeltje).
Haar uitstraling is top, een volgende keer neem ik haar niet als eerste, maar wil dan toch meer tijd besteden met haar, en kijken of ik haar aan 't zoenen kan krijgen. :D Als dat lukt, is voor mij 't wiederholungsgefahr groot....