Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 113

Threaded View

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Daumen hoch Lucille (Poolse) ex-Veronica VV/Juliana GT/Franceska LR/PHG

Naam : Franceska

Nationaliteit / taal : Polen / Duits

Leeftijd : 21-23jaar

Haren/lengte :lang blond

Lengte : 175cm

Postuur / Cupmaat : normaal/slank borsten;Cup C/D 85

Ogen : blauw en vragend

Piercing : navel

Service : PZC,NMC Beffen,Tongzoenen,FT en alle standjes.

Extra :

Ik zat donderdag even op de bank omdat ik van plan was weer met Jane naar de kamer te gaan.
    Plotseling komt dan een blonde grote stoot voorbij in een sexy zwart/grijs jurkje net over de meest prachtigste billen uit PHG.

Ik ben even mijn hoofd nat gaan maken (Droomde ik ?)en bij terugkomst ging ze naast Sjummie zitten.
    Ik ben er meteen tussen gaan zitten en vroeg of ze de sleutel wou halen.
    Ze keek me aan en zei :" zo snel heeft nog nooit iemand om de sleutel gevraagd ".
    Dus ik gewoon alleen gelachen en haar de sleutel laten halen.
    Sjummie zag er nog verbaasder uit als dat hij al was,dat ik meteen al wegging maar ik heb dan ook wat minder tijd dan hij heeft .
    Op de kamer vertelde ze dat ze Franceska heete en dat dacht ik al omdat Picasso mij al een dag eerder had verteld dat er een droomvrouw was gekomen met deze beschrijving en zeker mijn type (hij was al met haar geweest en ik moet je de groeten doen van haar )
    Ze kleedde zich uit en ik was gewoon stil ervan (ja ik had als ik het zou kunnen ook alle vrouwen gemaakt met dit figuur ( geen Sonny meisje ).
    Rex heb ik nog gauw een sms gestuurd omdat dit ook zijn droomvrouw is en ik niet eenkennig ben.
    Sonny vermaakte zich elders en deze dame is geen sonny meisje omdat hij dan te weinig massage olie bij zich heeft in zijn nieuw zakformaat flesje

Ik heb me dan ook heerlijk vermaakt met stevige sex ook PZC beffen en tongen.
    Ook alle standjes en op zijn laatst ja heerlijk samen klaargekomen.
    Ze vraagt voor een tweede half uurtje ook E 50,- dus heb ik het allemaal maar wat sneller gedaan ibinnen het eerste half uur.:thefinger
    In Stuttgart heeft ze eerst gewerkt en daar verdient ze 110,- voor een uur.
    Nou ik moet zeggen dat Picasso precies weet waar ik van houdt en REX zal haar zeker niet voor bij lopen ( wedden voor een kamer bezoek dat zijn ogen groter worden bij het zien van haar )
    Sonny zal een liter fles mee moeten nemen want ze heeft gewoon een groot en lekker stevig lichaam (maar niet volslank).

Herhalingsgevaar ;zo snel mogelijk

Ben daarna een massage gaan nemen en heb toen nog even heerlijk met Jenna/Jane de kamer gedeelt.
    Tijdens deze sessie deed ik mijn ogen soms dicht en zag dan Franceska voor me wat is het leven dan mooi.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 23 september 2007 om 03:06

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten