Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
In één van de reacties lees ik dat een "Programm" afgelopen is als je klaarkomt.
Vandaar mijn vraag aan de meer ervaren bezoekers onder jullie : klopt deze info ? Start er een tweede "programm" als je daarna nog verder wil "spelen" ?
Bijkomend vraagje : blijkbaar is het de gewoonte dat er al voor het kameren op de bank gestart wordt met een pijpsessie. Wat als je daar klaarkomt ? Wordt dit dan ook als een volledig programm van een half uur aangerekend ?
Het komt misschien belachelijk over, maar mijn "probleem" is dat ik de eerste keer zéér snel klaarkom en het jammer zou vinden om 50€ aangerekend te krijgen voor een minuutje pijpplezier.
Laatst gewijzigd door Willem2; 19 september 2007 om 17:39