Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 43

Threaded View

Last Online
    4 mei 2010 @ 21:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard Janet Jeanet(te) ex-Diana (Linda VV)

Haarkleur/-lengte : Zwart donkerrood/ kort
    Lengte dame : 1.65m
    Postuur/Cupmaat : slank / B
    Nationaliteit/Taal : Roemeens / Duits, Engels
    Leeftijd : begin 20
    Tatoeages/Piercings :
    Service:
    Voordelen: knuffelkonijntje
    Nadelen:
    Tijdsduur :
    Prijs :
    Extra’s bij het bezoek:

Bij ontbijt al naast elkaar gezeten, met Erika en Caligula achter ons die aardig onze privacy verstoren, pardon, de gezelligheid verhogen.

Haar gezichtje is niet zo mooi maar oh wat een lekker lijfje, en met haar mooie borsten (ze loopt de hele dag topless rond) weet ze aardig wat mannelijke aandacht te trekken. Ik ben nog veel te moe van gisteren en zeg dat ook al snel. Ze weet al dat ik niet snel te vangen zal zijn en (zo blijkt later) bombardeert me tot haar persoonlijke 'challenging goal' voor vandaag. Later die middag komen we elkaar wel weer tegen zo af en toe (bij het zwembad doet ze serieuze verkrachtingspogingen) maar pas in de etensrij vinden we elkaar weer. En dan begint ze het serieuzere verleidingsspel en daarmee brengt ze me ook al snel op kookpunt.

Na het eten vertel ik haar dat ik zeker met haar zal gaan die avond, maar ik moet toch nog even bijkomen. Beloofd. Helaas zal ik die belofte verbreken die avond en dat is niet netjes. Een deel van het excuus is haar drukke agenda, een ander deel Marie. Maar ik heb wat goed te maken, de volgende keer. Als ik de kans krijg
    Laatst gewijzigd door Big30; 21 november 2011 om 01:04
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten