Oorspronkelijk geplaatst door
Pistol Pete
Donderdag in de Villa was ik weer eens zwak. Al bij binnenkomst werd ik vergezeld door
Linda die aankonidgde bij mij te zullen blijven totdat we op de kamer waren (en daarna natuurlijk op de kamer zou blijven
).
Vrouwen PP dat maakt je zwak
Hoewel ik eigenlijk niet met haar wou kameren maar Angelina weer eens in gedachten had deed
Linda het erg goed. Terwijl ik at kwam ze sensueel tegen mij staan en kuste ondertussen wanneer ze kon. Na een cocktailtje buiten wat gerookt met
Linda en de Whirlpool laten vollopen. So far so good. Bij nader inzien wou
Linda toch niet in de whirlpool maar zou ze gezellig bij mij komen zitten.
Linda aangegeven dat ze ondertussen best wel even wat mocht 'spazieren etc ' maar
Linda had har zinnen op mij gezet. En ja,
Linda is op zich wel een meisje naar mijn smaak en mijn laatstontdekte toppertjes Luna en Fantasia waren afwezig, dus....
Offer je jezelf maar weer eens op
En zo verstreek de tijd.
Linda werd steeds ongeduldiger want ik was al zo een beetje 2 uur binnen....Ik had nog gezegd....
Wachten wordt beloond ??
Toen naar de kamer gegaan. De laatste sessie viel tegen maar deze sessie was echt dramatisch. Zo dramatisch dat het ook weer lachwekkend was. Ik heb nog nooit een dame zo horen gillen en een orgasme zien faken....Nou ja, ieder zijn pleziertje. In haar nauwe poes werd ik hoe dan ook behoorlijk opgewonden en volgde snel een hoogtepunt.
Linda claimde nog een tweede uur maar ja, ik ben wel goed maar niet gek. Ditmaal echt de laatste keer.
Linda is beslist apetijtelijk en sensueel buiten de kamer maar de kamersessies worden (in ieder geval met mij) steeds slechter. Ter info:
Linda gaat voorlopig niet terug naar Roemenie, blijft nog langere tijd in Duitsland.