Op één Duits forum heeft zij zelfs een eigen topic, samen met haar beruchte, beroemde Laune.
GZ :p
Heuvelruggen
Eens in de zoveel tijd kom je als wandelaar een DVP tegen die iets met je doet. Die je door wandelervaring zorgvuldig opgebouwde referentiekader van seksuele belevenissen opnieuw kallibreert. Voor wie het oordeel uitstekend eigenlijk niet passend is en er een oordeel zou moeten zijn dat daar nog boven uitsteekt :D. Bij wie gedurende de eerste ontmoeting de aangewakkerde passievolle gloed zich niet stabiliseert maar verder aanzwelt tot een oplaaiend vuur. Bij wie de ontluikende geilheid onblusbaar blijkt en doorgroeit tot een kolkend verlangen. Bij wie de persoonlijke klik niet stopt bij 'elkaar goed aanvoelen' maar resulteert in een gevoel van intieme overgave. Zelfs als je regelmatig wandelt en het geluk aan je kant hebt, dan kom je zo'n DVP maar sporadisch tegen. Het is mij al eerder overkomen. En vorige week overkwam het mij opnieuw bij onze Oosterburen in de Bochumse club Freude 39. In de persoon van Lola :o. Een lofbetuiging is dan ook op zijn plaats. Deze heerlijke Wit-Russische bevalligheid van 26 lentes met schouderlang geblondeerd haar en een verschrikkelijk sexy uitstraling, heeft met mij ruim twintig minuten op de bank geanimeerd zitten kletsen, lachen en knuffelen. Sliploos en slechts getooid met twee zwarte netkousen en een paar rode muiltjes. Waar andere dames vaak al na enige minuten de obligate kamervraag stellen, gingen wij lekker op in de conversatie. Ik complimenteerde haar met hoe goed ze sfeer kon maken waarop ze haar glinsterende oogjes samenkneep en lief teruglachte. Deze saunaprinses is positief, energiek en gezegend met een goed ontwikkeld gevoel voor humor...
Na een slokje van haar natürliches Mineralwasser te hebben genomen, kroop deze heerlijke flirt spontaan bij mij op schoot en begonnen we aan een langgerekte zoensessie van zeker tien minuten, zonder pauzeren . Toen ik zo met haar zoende, was ik even helemaal kwijt waar ik me bevond. Lola is een van de best zoenende DVP’s uit mijn wandelloopbaan, iets waar wandelbroeder Jaccoone mij overigens al over getipt had. Haar handje begon mijn lichaam onder de ijsberenvacht speels te verkennen en ze zette grote ogen op bij het voelen van mijn erectie. Zo zaten we heerlijk te slijpen op de bank en ons geanimeerde voorspel moet de aanwezige ijsberen aangenaam hebben beziggehouden. Ik hield het echt niet meer en vroeg haar met mij naar de kamer te gaan, anders had ik haar daar ter plekke genomen . Onderweg genoot ik in stilte van haar elegante, zelfverzekerde loopje. Op de plaats van bestemming aangekomen, zetten wij de zoenpartij voort, eerst staand en daarna liggend. Lola won aan paarlust onder invloed van van het zoenen en kroelen. "Ich mache deine Zungenküssen…", fluisterde ze me toe. Ze kirde als een krols poesje, waarbij deze love cat wellustige zuchtjes afwisselde met zachtgevooisde Duitse en Russische woordjes. Via haar kin, oor, hals en de warme volheid van haar siliconen D-cup kwam ik uit bij haar gladgeschoren en lonkende vrouwelijkheid. Haar vervolgens met de edele kunst der cunnilingus te mogen verwennen, was zeer opwindend om te doen. Haar frisse liefdesvocht de natuurlijke smeerolie van mijn tong- en lippenspel.
Ik duwde haar benen ver omhoog en likte haar anus, beet in haar billen en penetreerde haar vrouwelijkheid met mijn tong. Ze gaf mij daarbij het gevoel er echt van te genieten. Na een heerlijk zoenintermezzo zette zij zich aan een heftige, natte deep throat die mij nu nog onrustig maakt. Lola beschikt over uitmuntende orale kwaliteiten: de op de gevoelige plaat vastgelegde acties van Linda Lovelace verbleken erbij. Ze likte ook mijn ballen, mijn perineum en meer :p. Vervolgens begonnen we een prima partijtje te 'schaduwneuken' in verschillende posities waarbij ze ook haar handen goed gebruikte. Na een condoom te hebben aangebracht, knalden we in drie standjes vaardig door de kamer, waarbij de wandspiegel regelmatig werd geraadpleegd. Tussendoor stopte ze even en toonde mij haar kippenvel. Een explosie van seksuele energie, nergens droogte onze bron van begeerte op. Zelfs na mijn orgasme niet . Na afloop nog gezellig liggen praten, waarbij ze een drankje haalde en loom tegen me aan kwam liggen. De geur van zilt bezwete lijven hing nog in de kamer. The smell of sex. Heerlijk. Deze topper heeft iets met sterrenbeelden en raadde de mijne direct. Het koste mij overigens drie pogingen om de hare te onthullen. Na ruim een uur verlieten we voldaan de kamer. Lola is een kanjer die zich uitstekend op het plezier haar gast richt, zij was een prachtig canvas om mijn seksuele verlangens op te projecteren. Zonder daarbij ooit plat te worden of anderszins aan decorum in te boeten. Door haar geweldige inzet en beleving ging onze vrijpartij over de toppen van de Wit-Russische heuvelruggen. Al met al een suberbe ervaring en dat voor een eerste ontmoeting...
Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.
Die Verkleinerung war vor rund 3-4 Jahren, vielleicht hat sie ja ihre Meinung wieder geändert. Frauen halt. Allerdings meinte ein Kollege aus der BC sie hätte sich die Brüste nur straffen lassen, aber kein Silikon einsetzten lassen. - Aber wer weiß?
VGGZ
Artificial intelligence is no match for natural stupidity!
Het enige wat ik zeker weet, is dat haar borsten niet zijn, zoals onze lieve Heer ze had bedoeld...
En ze mag dan een borstverkleining hebben gehad, ik weet zeker dat de dokter een paar silicoontjes heeft laten zitten...
Ondanks, of misschien juist wel dankzij, haar borsten, geeft ze op de kamer geweldige sex, met een zeer hoog knuffelgehalte. Ze zoent je zowat door het bed heen :D en heeft een echte "deepthroat" in huis.
Eenmaal met Lola geweest, kom je zeker weer bij haar terug!
Groet, Jaccoone :wink:
ik weet niet wat ik moet hier, zonder de dames van plezier
Heeft iemand nog recente ervaringen met de topmeid?
Blauwebeer :wink:
"Sie kommen alle wieder" - altes deutsches Sprichwort
"Die Holländer sind vorne vom Feinsten bestückt." (Oliver Kahn)
Ik ben 95% zeker dat was Lola, beetje verandert maar dat was zij! Gezien in een supermarket. (natuurlijk heb ik niet gevraagt, waar zij werkt... )
Laatst gewijzigd door Big30; 8 september 2011 om 19:31 Reden: prive info
"Die Holländer sind vorne vom Feinsten bestückt." (Oliver Kahn)