Naam : Mandy
Nationaliteit / taal : Poolse /duits
Leeftijd : 24jaar
Haarkleur/lengte : Blond lang haar
Lengte : 1.72m
Postuur /Cupmaat : Normaal /B-cup
Tatoeage / Piercing :
Service : PZC, NMC, beffen, zoenen, FT, anaal. massage
Extra :
Gisteren heb ik mijn gewonnen vrijkaart voor Babylon ingewisseld, ik kon zo naar binnen zonder bijbetaling.
Alhoewel het stil was en er niet al te veel meisjes aanwezig waren viel bij binnenkomst direct een mooie blonde dame op die met een gast op de bank zat te praten. Na de wasbeurt in de grote ruimte gaan zitten en toen begonnen Mandy (zo heet deze dame) en de gast heftig te zoenen en al snel werd hij deep throat behandeld.
Nadat ze weer op de couch had plaatsgenomen snel bij haar gaan zitten en zeker 1/2 uur gezellig gekletst. Mandy is van poolse afkomst en pas 2 dagen in Babylon
Ze is 24, blond lang haar,slank met een heerlijk achterwerk en prachtige natuurborsten (B/C), je moet ernaar blijven kijken.
Na het praatje werd er heftig getongd en eindelijk kon ik haar prachtige borsten kneden en aan de tepels zuigen.
Al snel verdween zij naar beneden en kreeg kleine Limbo een pijpbeurt waarbij hij tot aan de wortel in haar mond verdween. Af en toe moest ik haar even laten stoppen want anders was ik al op de bank klaar gekomen en ik wilde nog langer van haar genieten. Een kamer opgezocht en daar begon het opnieuw met diep pijpen waarna haar tong over het hele lichaam ging met inbegrip van het achterwerk. Snel haar gleufje gelikt waarbij ze gillend klaarkwam. Snel een rubbertje om en in meerdere standjes geneukt waarbij ze goed meeging en we steeds wilder werden.
Toen ik voelde dat ik het niet meer kon houden snel het condoom afgedaan en weer met pijpen verder tot ik diep in haar mond klaarkwam waarbij zij geen druppel verloren liet gaan. Ik was kapot maar voldaan.
Na het wassen beneden wat gegeten, gekletst met een Antwerpenaaar en een Fransman en ook gezellig met Mahee gekletst.
Telkens als Mandy langs liep kreek ik een stalende lach en nadat ze met de fransman op de kamer was geweest kwam ze bij me zitten om te kletsen.
Ik bood haar aan de rug te masseren waarvan ze erg genoot.
Toen ik bij haar borsten was aangekomen moest ik die weer strelen en al snel was ik er weer haar tepels aan het likken die weer stijf werden en we weer aan het tongzoenen waren.
Het verdere verloop was als de 1e keer.
Erg voldaan verliet ik daarna de club na nog een dikke tongzoen als afscheid.