Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 1 van 16 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 386

Discussie: Manon (Nederlandse)

Last Online
    Gisteren @ 22:22
    Discussies
    34
    Thanks
    4

Standaard Manon (Nederlandse)

Nationaliteit /taal : Nederlandse
    Leeftijd : 31 jaar
    Haarkleur /lengte : blond lang haar
    Lengte : 165 cm
    Postuur / Cup maat : normaal postuur / Cup b/c
    Tatoeage / Piercing : Piercing
    Service : NMC PZC beffen, heerlijk zoenen, handmassage en alle standjes en je kunt haar lekker vingeren.

Last Online
    Discussies
    34
    Thanks
    4

Daumen hoch Wow

Ik heb Gisteren laat met deze dame mogen stoeien.
    Gezien haar thuissituatie kan ze maar onregelmatig komen.

Het is een heerlijke tante, die de tijd voor je neemt, en kijkt niet op het klokje.
    Aan de bar komt het al tot zoenen.
    Op de kamer gaat het allemaal verder.

Ze houd van een flinke zoen beurt.
    Ik had daar ovegens geen enkele problemen mee.
    Sterker nog daarkom ik juist voor terug.

Manon is duidelijk een dame die er zin in heeft.
    Dus als ik mijn gratis entreekaartje ga verzilveren, dan weet je met welke dame ik ga stoeien.

.357 magnum

Last Online
    Discussies
    34
    Thanks
    4

Standaard

Ha die Manon.
    Ik heb een paar zeer zwaren dagen achter de rug.
    En er komen er nog een paar aan.
    Ik heb mijn ogen laten laseren, en ben hard op zoek naar de nodige aflijding.

Ik hoop dat mijn lekkere bunny zondag aanwezig is.
    Dat is dan aflijding genoeg.

Groetjes van een zeer slechtziende .357 magnum.

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Daumen hoch Manon

Gisteren hebben maNON en the SAINT hun heilige woning verlaten om rplover
    te gaan feliciteren met zijn verjaardag.
    We hebben samen dan in de VV gezondigd op kamer 19!
    Manon is een supermeid die alles geeft en heeft wat een ijsberenhartje verlangt: heerlijke presales, super op kamer en heel goeie aftersales. Daar kunnen vele supermooie optickficks niet tegen op.

Bij haar formuliertje kan nog toegevoegd worden: meerdere tattoos op rug en benen
    Het doel heiligt de middelen

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Afgelopen vrijdag ben ik Manon en vriendin Amanda ook in VV tegengekomen. Leuk met de dames gekletst, echter ik heb niet gezondigd:o In ieder geval leuk om in een Duitse club in je moerstaal met een dame te kletsen.

Sonny:wink:

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Daumen hoch

@ schijnheilige en Manonneponnetje,

Ja ik kan absoluut onderschrijven dat Manon een gezellige meid is en dat ik er zo inderdaad nog maar heel weinig ben tegengekomen in NL. Misschien 1 maar ik kan me geen naam meer herinneren, maar dat verbaasd hopelijk niet meer !

Ik val zelf zelden op blond, maar ik wil toch toevoegen dat ze aardig, grappig met goede humor en absoluut de beste pre en aftersales geeft die ik in west europa heb gezien. In Azie raak je ze nooit meer kwijt, daar hoef je nou ook weer niet bang voor te zijn. Vakvrouw die Manon !

Groet, Foots :wink:

P.S. bij gebrek aan RPlover zal ik vandaag het forum maar volschrijven

Last Online
    7 januari 2017 @ 17:45
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Lächeln

Manon is een vrouw met een heel hoog GFE gehalte!!!!!!!!!!!!!!!
    Houdt van zalig tongzoenen en pijpen kan ze als de beste. Zeer aan te bevelen lieve dame!! Ook een goed gesprek is met haar mogelijk en haar after sales zijn ook nog eens prima. Alleen maar positieve elementen dus bij deze Nederlandse vrouw.
    Manon, berdankt!! je bent fantastisch.

Last Online
    7 januari 2017 @ 17:45
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Frage

Hoe komt Manon nu opeens in Grefrath terecht? Ik begrijp het niet. Wie kan me helpen?

Last Online
    Gisteren @ 23:01
    Discussies
    112
    Thanks
    1.427

Reden Oh Oh Manon

"Look at that, what a treat. Like a winter without any sleet. The week is long but the strong are the weak. It's getting late but let's stay on our feet. Let's stay awake so I can hear you speak. Let's go to bed, but let's not go to sleep. Let's go to bed, but let's not go to sleep!"

Toeval of niet, maar deze racebeer was nog geen minuut binnen of Manon staat al naast me. Later bij de HWP kwam ik haar weer tegen en bijna diende zich een "Nina-blunder" aan (dame die ik Finca een keer heb laten lopen en die ik vervolgens pas een maand later weer te pakken kreeg) Zo erg werd het niet, want ik kon m'n eigen stommiteit herstellen en volgde haar na een gesprek naar boven. Het bed in onze kamer is een hele tijd ongebruikt gebleven, want we stonden elkaar behoorlijk lang staand te zoenen (ze kan het ook zo verdikkemes goed hè?) Omdat ze toch vond dat ze teveel naar chloor rook (deze racebeer vondt het wel meevallen, maar met een door hooikoorts en chronische verkoudheden geteisterde neus ruik je niet zoveel)verhuisden we even naar een kamer waar een douche stond. En aangezien de ruimte vrij krap is als je er getweeën onder gaat staan, gebeurt er uiteindelijk toch meer dan douchen alleen Grinnik, dat zinnetje uit 'Sleet' van de Futureheads klopt dus "We make it harder, harder than it used to be. But it makes us happy, like happy needs to be. Tot... we in de hitte van de strijd de kraan aantikten die ineens KOUD water sproeide :p

Terug in onze eigen kamer begonnen we gewoon vrolijk overnieuw En dit keer belandden we na geruime wel op bed, waar deze racebeer kon vaststellen dat Manon's blaosmeziek (Limburgs voor PZC) van de gevaarlijke soort is. Ik probeerde nog wel tijd te winnen met een beftrucje, maar daar werd Manon ehh.. zo enthousiast van dat ze besloot dat het niet KON dat ik haar zo verwendde en zij niks terugdeed. Dus begon ze weer vrolijk opnieuw... suuuper.. een ander woord heb ik er niet voor. Deze racebeer slaakte een zucht van verlichting toen ze me even losliet (té goed is dus ook mogelijk :green_smi) om naar een condoom te graaien. Tijdens de volgende rit bleef het tempo er goed in, afwisselend snel en langzaam. Bij een omroltrucje kukelden we nog bijna naast het bed (ja dat krijg je als je een spielwiese gewoon bent :D), maar na wat schuifwerk gingen we weer verder... tot het motortje de versnelling mistte en ontplofte (deze racebeer ging stiekem nog even langzaam door). "Verrrdamme wat lekker" was het kernachtige commentaar. En daar was ik nu eens helemaal mee eens
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

Last Online
    Vandaag @ 12:35
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pamalido Bekijk bericht
    Hoe komt Manon nu opeens in Grefrath terecht? Ik begrijp het niet. Wie kan me helpen?
    De reden waarom een dame voor een andere club kiest is niet iets wat relevant is om op het forum te bespreken (even los van het feit of ze definitief in VV blijft, dames keren ook wel weer eens terug, zie ook bericht #14!).

Overigens heeft Manon in dit topic haar eerste ervaringen in de Villa opgeschreven !

Manon in de Villa

:wink::wink:

n.b. 2 niet ter zake doende reacties die "hierna" geschreven zijn weggehaald!
    Laatst gewijzigd door Big30; 16 november 2008 om 22:40
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    27 januari 2024 @ 11:23
    Discussies
    1
    Thanks
    3

Standaard Verhuisd?

Heren, Beren..

Ik zie dat ik ben verhuisd.. Snap het even niet zo goed..
    Ik was het afgelopen weekend toch echt in de Sans (SS) te vinden... Ik snap wel dat het raar is.. A zonder M.. Maar het kan toch echt gebeuren..

Ik beloof jullie dat ik, als ik ga verhuizen, jullie hier als eerste op de hoogte breng

Dikke Manon
    ------ Homo sapiens non urinat in ventum ------

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    3

Standaard

Lieve Beren..

Het ziet ernaar uit dat mijn geliefde stekje Sans sousic niet meer mijn geliefde stekje is..
    Ik ga zometeen richting saunaland afreizen en poolshoogte nemen.. Mogelijk rijden we door naar Grefrath en zal je me vandaag en morgen kunnen vinden in de Villa Vertigo..

Spannend spannend allemaal.. Als je je afvraagt wat het geworden is.. Pleeg even een belletje naar de Sans en dan zal je horen of ik er ben..

Dikke kus.. Manon
    Laatst gewijzigd door Carpe Momentum; 12 december 2008 om 10:24 Reden: verificatie afwachten

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manonneponnetje Bekijk bericht
    Ik beloof jullie dat ik, als ik ga verhuizen, jullie hier als eerste op de hoogte breng

Dikke Manon
    Een vrouw van haar woord, Stiffie houdt daar wel van, als je naar VV toegaat heel veel succes. :wink::wink:
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    16 juni 2020 @ 00:51
    Discussies
    2
    Thanks
    6

Standaard

Manon is een schat van een jonge dame,ik ken haar van uit de SS en heb daar al een geweldige tijd met haar mogen ondervinden,ook al was het dan maar met kletsen of gewoon met wat lol maken,ze is nu in VV te vinden en ze is nog steeds te vinden voor een babbel en om lol te maken.
    En ze is een super lieve en spontane jonge dame.

schorpion
    zonder radio kan ik niet leven

Last Online
    30 mei 2015 @ 17:47
    Discussies
    10
    Thanks
    1

Standaard manon

ik ben ook op 26 dec met MANON op kamer geweest. we hebben eerst lekker gezoend en lekker gebefd.toen ze klaar kwam.moest ik haar naar tijd lekker op mond nemen ( deze sessie 2 keer herhaald ) Pijpen kan ook ze als de beste . Naar paar staandjes kwam ik lekker klaar . IK heb hoop vrouwen meegemaakt ,maar deze vrouw een woord GEWELDIG!!!!!. MANON met mooie ogen

gr PEPPIE

Last Online
    13 mei 2011 @ 20:53
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard VV

Na m'n teleurstellende ervaring in de YY, en omdat het nog niet laat was, toch besloten om naar de VV te rijden.
    Daar aangekomen rond 17u (moest nog diesel tanken) en m'n auto netjes geparkeerd langs de straat.
    Aangebeld en een vriendelijke dame liet me binnen.
    De eerste indruk is wauw, dit heeft hier een pak euro's gekost, zijnde zelf een beetje ervaren in de bouw, zag ik direct dat hier niet op een euro meer of minder is gekeken.
    Na de uitleg richting kleedkamer, alswaar ik m'n kleren netjes in de locker (sleutel) legde.
    De douches zijn ruim en netjes, hoewel de vloer spekglad is en ik dus bijna m'n nek brak toen ik me wilde afdrogen.
    Eerst even op verkenning gegaan, de VV is beduidend kleiner dan de YY, maar ik vermoed dat het tijdens de zomer wel leuk moet zijn met het zwembad buiten.
    De bar in het nieuwe gedeelte had een vriendelijk nederlands barmeisje, die me een lekker pintje gaf. Er zijn ook 2 bubbelbaden in dit gedeelte, maar die worden slechts gevuld na aanvraag, en er waren toen wat technische problemen (water véél te warm).
    Een landgenoot stond al zo'n uur te wachten, dus ja, er is nog wat werk aan de winkel voor de eigenaar.
    De sauna daarentegen was perfect, niet te warm, mét zicht op de bar
    Al gauw begon m'n maag te knorren, en ik besloot om te gaan zien wat de pot schafte, het waren blinde vinken, met aardappeltjes, rijst, slamix e.d. , in vergelijking met de GT was dit dus héél goed. Na het nuttigen van deze maaltijd, nog wat gaan liggen in een zetel in het nieuwe gedeelte.
    Nadat mijn maaltijd wat was verteerd, besloten om eens te gaan zien wat er allemaal rondliep, de zaak was intussen wat voller aan het lopen, zowel beren als vrouwen. Het probleem was dat de meeste vrouwen bij elkaar bleven, en niet echt voor een babbeltje klaar stonden, ik spreek zelf geen woord duits, en begrijp er ook geen jota van, dus engels en nederlands is zowat het enige dat ik gebruik in deze clubs.Toen viel mijn oog op een kortharige, met tattoo's versierde meid, doch net voordat ik een praatje wou beginnen, werd ze weggetrokken door een zwaarlijvige spanjaard, die even later met haar vertrok naar een kamer.
    Ik had de hoop al opgegeven, en dacht er aan om dan gewoon naar huis te vertrekken, toen ik aan de bar mijn landgenoot hoorde praten in het nederlands met een vrouw, het was Manon .
    Ok, ik had dus wat gelezen op dit forum over Manon, maar wist niet meer hoe ze er uit zag, dus was ik maar al te blij dat ze er was en dat ze dan nog vrij was ook.
    Daar het toen al 20u gepasseerd was, gewoon voorgesteld om naar een kamer te gaan.
    Dat kon niet onmiddelijk, dus stelde manon voor om samen eerst te douchen bij de sauna. Na een grondige wasbeurt, met het nodige zoen-en knuffelwerk, richting kamer vertrokken (eerst nog sigaretje, want kamer was nog niet klaar).
    Eenmaal bovengekomen (kamer 1) de beste GFE gehad sinds de laatste 5 jaar, ik dacht van een half uurtje op de kamer te bliven, maar het werd al snel een uur, Manon, het was echt heerlijk.
    Na een douche op de kamer, nog even een cola light en een pintje gedronken in een zetel, en daarna was het tijd om naar huis te gaan .
    Tot hier mijn relaas over de VV.

Q4S

Last Online
    30 mei 2015 @ 17:47
    Discussies
    10
    Thanks
    1

Standaard MANON

Hoi MANON

Ik moet nog steeds aan je denken op de 2e kerstdag,wat jij mij bracht in 7e hemel ( voorgerecht) ZO"'N leuk vrouw heb ik nog meegemaakt Wanneer kan ik je weer ontmoeten in VILLA VERTIGO i.v.m lange reistijd ( 90 min) ,welke dagen jij er bent in de VILLA VERTIGO.
    Dan wil ik graag ook hoofdgerecht en toetje als wij er toe komen

prettig jaarwisseling

gr peppie
    Laatst gewijzigd door Tiga; 1 januari 2009 om 14:27 Reden: Naam verwijderd

Last Online
    Vandaag @ 12:38
    Discussies
    85
    Thanks
    2.364

Standaard

Peppie, dank voor jouw lofzang. Dit is volgens mij de 3e inmiddels. Het is denk ik inmiddels eenieder volledig duidelijk dat jij het heel goed naar je zin hebt gehad. Denk niet dat je verder nog meer pogingen hoeft te wagen....
    Een uurtje is ook maar een uur...

Last Online
    8 augustus 2021 @ 23:24
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Peppie, dank voor jouw lofzang. Dit is volgens mij de 3e inmiddels. Het is denk ik inmiddels eenieder volledig duidelijk dat jij het heel goed naar je zin hebt gehad. Denk niet dat je verder nog meer pogingen hoeft te wagen....
    Ach Uurtje waar het hart van vol is vloeit het forum van over ...

Last Online
    Vandaag @ 12:38
    Discussies
    85
    Thanks
    2.364

Standaard

Klopt, dan kunnen de volgende topics meteen weer van stal gehaald worden:

- De gevaren van PZC
    - Winterbanden, waarom, wanneer en trouwens toch
    - De Duitse milieu sticker
    - Dames die gedwongen worden of niet

Met andere woorden, we snappen het, zijn heel erg blij voor Peppie dat ie het goed heeft en hopen dat ie nog heel veel gelukkige momenten gaat mee maken waarvan wij dan heel veel recensies (in enkelvoud) gaan lezen......
    Laatst gewijzigd door Willem2; 30 december 2008 om 16:19
    Een uurtje is ook maar een uur...

Last Online
    8 april 2023 @ 13:06
    Discussies
    46
    Thanks
    2

Standaard

het laatst een wondermooie ontmoeting gehad met Manon in de Villa of dreams
    Voor lange weg heen en terug heb ik altijd wel een collectie muziek bij to help me through the night
    Daarvan is er de afgelopen een liedje mij bijgebleven dat mij steeds doet terugdenken aan die wondermooie ontmoeting: Secret Garden

volgens mij zijn er zijn twee soorten tuinen.
    bloementuinen zijn een en al schoonheid, visueel prachtig en geurig
    moestuinen geven je eten
    beide vereisen hard werken
    maar de beloning is hartverwarmend en de moeite waard

In Secret Garden gaat het niet over een echte tuin,
    maar wordt het gebruikt om iets te beschrijven dat mooi is en leeft

Maar het is geheim ...
    het is geen geheim dat ze verborgen voor je houdt
    het is iets, ...

ach, je kan er niet helemaal je vinger opleggen.
    maar je weet dat het mooi is
    en je weet dat het de moeite is om er op zoek naar te gaan ...

She'll let you in her house
    If you come knockin' late at night
    She'll let you in her mouth
    If the words you say are right
    If you pay the price
    She'll let you deep inside
    There's a secret garden she hides

She'll let you in her car
    To go drivin' 'round
    She'll let you into the parts of herself
    That'll bring you down
    She'll let you in her heart
    If you got a hammer and a vise
    But into her secret garden, don't think twice

You've gone a million miles
    How far'd you get
    To that place where you can't remember
    And you can't forget

She'll lead you down a path
    There'll be tenderness in the air
    She'll let you come just far enough
    So you know she's really there
    And she'll look at you and smile
    And her eyes will say
    She's got a secret garden
    Where everything you want
    Where everything you need
    Will always stay a million miles away

kussie

Last Online
    1 januari 2016 @ 22:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard Local hero je niet voor niks lokale held !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Local Hero Bekijk bericht
    het laatst een wondermooie ontmoeting gehad met Manon in de Villa of dreams
    Voor lange weg heen en terug heb ik altijd wel een collectie muziek bij to help me through the night
    Daarvan is er de afgelopen een liedje mij bijgebleven dat mij steeds doet terugdenken aan die wondermooie ontmoeting: Secret Garden
    Erg mooi geschreven Local,

Muziek kan rare dingen met je doen................je gevoel beinvloeden positief en negatief.
    Dus kan me er volledig in vinden hoe jij de terugreis heerlijk gevoeld moet hebben en met weemoed terug gedacht hebt aan de ontmoeting.

Hou vast die gedachte !

Groet, JS
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    3

Standaard

lokale held..

Het is je gelukt.. De lieve dingen die je zegt.. Sprakeloos.. Nummer is ook errug cool..

kussie voor jou..

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    3

Standaard

Lieve Heren..

Ik ga zo de auto in stappen om Ashanti op te halen en dan gaan we afreizen naar saunaland! Hoop tussen 13 en 14 uur aan te komen..

Dussss... Vandaag en morgen zijn we te vinden in de Villa!

Dikke X en wie weet tot in de Villa.. Manon

Last Online
    1 januari 2016 @ 22:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Manon hier mijn recensie over jou ..................

een stilte zegt meer dan alle woorden kunnen betekenen.

Vandaag is zo’n dag
    Zoals elke dag zou moeten zijn
    Gesprekken over zinvolle onderwerpen
    Waarin je jezelf ontdekt
    Het zien wie echte vrienden zijn
    Die door het vuur voor je gaan

Een lach op mijn gezicht
    Door de humor die je brengt
    Het plezier dat wij samen kunnen hebben
    Zonder dat het te serieus is
    Samen kunnen klieren
    Zonder enige betekenis

Het gevoel om een goede vriend te hebben
    Iemand die er altijd voor je is
    Dat gevoel geeft kracht
    Laat je de positieve kant van alles zien
    En laat je beseffen
    Dat het leven zo slecht nog niet is.

Groet, JS

Als je dat kunt lezen in dat witte open vlak dan weet je precies wat ik bedoel manon !
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

Pagina 1 van 16 1234511 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten