Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 32

Threaded View

Last Online
    23 april 2012 @ 19:54
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard Maria (Bulgaarse) ex-vele clubs

Haarkleur/-lengte : halflang/zwart
    Lengte dame : 1.65
    Postuur/Cupmaat : normaal/ 75B
    Nationaliteit/Taal : Bulgaars/Duits
    Leeftijd : niet gevraagd
    Tatoeages/Piercings :geen
    Service: PZC, vingeren
    Voordelen: geen
    Tijdsduur :30 minuten
    Prijs :EUR 50,--
    Voorheen : PHG

In eerste instantie niet mijn type, dus netjes aangegeven dat ik nu geen zin heb, maar mischien later. Vervolgens kom ik haar weer tegen en hetzelfde verhaal weer. Alsof ze me aan het volgen was, kom ik haar voor de derde keer tegen. Omdat ik nog niet naar de kamer was geweest en de spanning toch wel heel erg groot werd, mocht ze een sleutel gaan halen. Op de kamer aangekomen bleek ze verkouden te zijn, dit had ik daarvoor helaas niet gemerkt, dus het zoenen maar overgeslagen. Ook het pijpen was niet om over naar huis te schrijven. Ze had wel een lekker lichaam met kleine maar toch lekker borsten. Omdat ze toch steeds bezig was om haar neus te snuiten was ik er toch wel klaar mee. Heb mijn spulletje snel gedropt en hield het toen maar voor gezien. Ik heb de tijd niet bijgehouden, maar volgens mij was ik met een kwartier weer boven.

Ze was verkouden dus waarschijnlijk niet in haar goede doen. Maar toch acht ik het herhalingsgevaar zeer klein.
    Laatst gewijzigd door Admin; 17 juni 2011 om 14:01 Reden: paspoort bijgewerkt

Regels voor berichten