Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 110
    Last Online
    17 december 2024 @ 16:12
    Discussies
    22
    Thanks
    5

Standaard Nellie (Wit-Russischs)

Tot vlak voor Pasen, ging ik als ik bij F39 was geregeld met Nellie de kamer op en dat was altijd voor herhaling vatbaar.
    Het gaat hier over Nellie uit Belarus met donker haar. Uit andere forumberichten, weet ik dat ze ook favoriet was van andere ijsberen.

Ik heb nooit over Nellie in dit forum geschreven, omdat ze dat niet wilde.

Sinds vlak voor Pasen, heb ik haar echter niet meer in F39 gezien en dat is nu inmiddels zo lang geleden, dat ik denk dat ze misschien blijvend naar huis terug is of bij een andere club is gaan werken.

Wie weet meer ?

Last Online
    Gisteren @ 17:44
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Lächeln Nellie

En hier het beloofde paspoort :

Haarkleur/-lengte : Zwart/halflang

Lengte dame : 165 cm

Postuur/Cupmaat : Slank/A

Nationaliteit/Taal : Wit-Russisch/Russisch en Duits

Leeftijd : 24 jaren

Tatoeages/Piercings : Geen/Geen

Service : Zoenen, PZC, Beffen, NMC

Voordelen : zeer vriendelijke meid

Nadelen : geeft op de kamer een haastige indruk

Tijdsduur : 30 minuten

Prijs : 50 euro

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard Nellie

Nellie wil liever dat er niet teveel over haar geschreven wordt.

Zij is één van de weinige vrouwtjes die van dichtbij er beter uitzien dan van verder weg.
    Een leuk onderhoudend gesprek, daarna korte tijd op de bank, en een scherp half uurtje op de kamer.
    Service niets op aan te merken, enkel het gehaaste GT-gedrag zorgt ervoor dat zij niet bij de toppers in Paradiso behoort. :o

Een subtoppertje met een voorlopige score 8,5/10.

:wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 juni 2007 om 09:57

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Krimson Bekijk bericht
    Service niets op aan te merken, enkel het gehaaste GT-gedrag zorgt ervoor dat zij niet bij de toppers in Paradiso behoort. :o
    ??? zo zie je maar dat smaken verschillen en het heel erg van "de klik" afhangt of het met een dame super is of "gewoon goed". Nellie is inderdaad totaal geen GT meisje (ze loopt niet de kantjes eraf, zal je niet oplichten, biedt gewoon goede service, let niet op de tijd, etc), en is dus juist helemaal niet gehaast op de kamer. Mogelijk hebben haar paar weekjes "vakantie" naar GT haar gedrag enigszins beïnvloedt?

Goed, voor mij hoort ze zeker tot de top 5 van Paradiso, maar is ze door haar teruggetrokken karakter nog redelijk onontdekt! :D

Cijfer: 9,5

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard Deze ...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Zo zie je maar dat smaken verschillen en het heel erg van "de klik" afhangt of het met een dame super is of "gewoon goed". Nellie is inderdaad totaal geen GT meisje (ze loopt niet de kantjes eraf, zal je niet oplichten, biedt gewoon goede service, let niet op de tijd, etc), en is dus juist helemaal niet gehaast op de kamer. Mogelijk hebben haar paar weekjes "vakantie" naar GT haar gedrag enigszins beïnvloedt?
    ... wijze woorden indachtig heeft Krimson die lieve Nellie de ganse dag gadegeslagen.
    Reeds vanaf 's morgens was zij zeer druk bezet. Wellicht zal die 'klik' er bij bijzonder weinig mannen zijn, want met haar geen bankactie, meestal is zij binnen de 20 minuten terug en één keer presteerde zij het zelfs om op 10 minuten de klus te klaren.

Krimson, die met sommige dames een betere klik heeft dan met anderen :wink:

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

is inderdaad heel persoonlijk, met de 1 heb je een klik, met de ander niet en dat scheelt enorm in de kwaliteit van de sessie die dan (al of niet) volgt;

vandaag weer met Nellie op de kamer, dik half uur voor 50 euro (zowaar geen FT deze keer! :D) en ervaring blijft (voor mij dan) top (9+)!

Met Litouwse Sonja had ik een goede sessie (8+) en medeijsbeer MY geloof ik een wereldervaring (10+), dus zo kan dat verschillen (Zelfs op 1 dag in 1 familie! :D)

Last Online
    Discussies
    22
    Thanks
    5

Standaard Nellie

Vandaag was ik weer in Freude en met Nellie.
    Ze was er dus maar had een vaag verhaal dat ze misschien volgende week in GT zou werken. Zou afhangen van haar luim, beschikbaarheid van de auto van een vriendin en van het weer. Maandag zou ze in elk geval nergens zijn (vrije dag)
    Kortom geen touw aan vast te knopen.
    Haar tel.nr wilde ze niet geven en haar advies was om op te bellen naar GT of F39 "Ist die Nellie da heute ?" Ook in GT heet ze in elk geval Nellie.
    Zonder nu de diskussie tussen BB en Minime weer op te starten, wil ik nog wel kwijt dat ik met Nellie altijd topsessies heb.

Last Online
    13 december 2018 @ 23:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Vrijdag 15 juni 2007 was Nellie in GT. Ik herkende haar direct van gezicht van mijn bezoekjes aan Paradiso. Toch voor de zekerheid even gevraagd en ze bevestigde hetgeen ik al vermoedde. Ze informeerde nog even welke dames ik vanuit Paradiso ken, maar ik was zo door haar afgeleid dat ik maar een paar namen kon herinneren. We hebben het uitvoerig gehad over de verschillen in sfeer en service tussen GT en Paradiso.

Ze vertelde een beetje op Paradiso uitgekeken te zijn. Ze werkt er twee jaar en kent zo'n beetje alle gasten. Ze vindt GT wel ok, maar vooral voor de zomermaanden.

Sex met Nellie is in een woord fantastisch. Voor mij geen subtop maar absolute top 3 aller tijden. Ze is qua uiterlijk precies het meisje waar ik op val. Mooie kop en super lijf. Op de kamer houdt ze exact het tempo aan wat ik lekker vind. Oraal zeer sterk. Ze komt uit Wit Rusland, need I say more? Bij het neuken was ze ook al onvermoeibaar.

Het vorige bezoek aan GT was niet erg geslaagd, maar deze keer met Nellie en later Vanessa ging ik vroeg en zeer voldaan naar huis. Goed is goed en beter dan dit zou het niet worden.

Last Online
    Vandaag @ 08:32
    Discussies
    8
    Thanks
    2.741

Standaard

Gestern, Freitag, war sie auch im GT. Und es war seeeehr schön mit ihr :-)

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard GT Independence Day

Nellie is een schatje. We hebben een ruim half uur uitgebreid kennis gemaakt op de kamer, en de volgende keer gaan we vrolijk verder. Toppertje.

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Standaard

Een prima sessie gehad met deze extreem mooie dame. Ze blijft een tijdje op afstand en lijkt nogal "koud", maar op de kamer komt ze enigszins los. Goede "tedere" sessie gehad met haar, waar veel ingredienten inzaten. Prima sex, heerlijk zoenen, veel actie. Herhalingsgevaar.
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard GT 15 juli

Vorige keer al kennisgemaakt, maar deze keer wat meer de tijd genomen. Anderhalf uur, waarvan toch zeker de helft alleen maar zoenen. Heerlijk, zoals Nellie zoent is lekkerder dan sex bij vele vrouwen.

Een heel lief schatje!

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Een vol uur kussen, strelen, masseren en pijpen met Nellie. Wat een geweldige vrouw is het toch. Niet eens gedacht aan haar te beffen of te neuken, zo lekker was het allemaal. Zeer gevaarlijke vrouw voor mij.

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Daumen hoch Nelly

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man Bekijk bericht
    Een vol uur kussen, strelen, masseren en pijpen met Nellie. Wat een geweldige vrouw is het toch. Niet eens gedacht aan haar te beffen of te neuken, zo lekker was het allemaal. Zeer gevaarlijke vrouw voor mij.
    Ik ben het helemaal met TT Man eens. Gisteren ook met Nelly naar de kamer geweest. Wat is deze dame relaxed op de kamer. Zo'n tedere sex had ik nog nooit eerder meegemaakt. Helemaal Sonny's biertje. Egeltjes sex ten top zou ik zeggen. Deze dame is voor mij zeer herhalingsgevaarlijk!

Sonny:wink:

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard GT 11 aug

Nelly gaat op vakantie en komt begin sept weer terug. We hebben anderhalf uur lang afscheid genomen, en dat was weer zeer aangenaam.

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Afgelopen vrijdag (10 augustus) weer met Nellie de kamer gedeeld. Normaal ben ik niet zo van de herhalingen en probeer ik graag wat anders, maar bij deze meid ga ik iedere keer voor de bijl. Ik heb het geprobeerd, maar kon het echt niet laten.

De sex was deze keer wat heftiger dan anders, maar zeker niet minder lekker. Wat een vakvrouw. Zij voelt het heel goed aan. Blijvend herhalingsgevaar.

Last Online
    Discussies
    22
    Thanks
    5

Standaard Nelly is terug van vakantie

Omdat ik weet, dat sommige leden hierin ge-interesseerd zijn:

Vanmiddag belde ik GT of Nelly al terug was van vakantie en dat was ze dus niet.
    Daarna ben ik naar Freude gereden (was dichterbij) en tot mijn verbazing trof ik daar Nelly aan.
    Ze werkt deze week (of tot zolang Svetlana nog op vakantie is) in Freude omdat ze anders geen vervoer heeft.
    Ze klaagde dat er in Freude veel minder te doen was dan in GT (ja in Freude is de mannelijke klant nog schaars en dus nog koning)
    Deze week dus in Freude maar vanaf volgende week Dinsdag is ze in elk geval weer in GT.
    Hoop voor haar, dat dit voor haar wat extra klanten oplevert, want ze heeft mij in elk geval vanmiddag weer een heel lekker uur bezorgd.

Last Online
    23 november 2020 @ 18:03
    Discussies
    7
    Thanks
    2

Standaard

Gisteren met deze lekkere Wit-Russische kennis gemaakt in Freude. Ze was weer terug van vakantie en zat nu een weekje in Bochum. Volgende week komt haar vriendin weer terug, en dan komt ze weer naar Goldentime. Voor alle fans van deze meid: Nelly ziet er nog steeds geweldig uit, en de service is ook nog steeds van een hoog nivo.:D

Groetjes Eagledriver :wink: :wink:

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Daumen hoch Nelly, 20 september 2007, wederom in GT

Afgelopen avond weer een SUPER sessie gehad met deze Nelly. Wat is het toch een lieve schat. Een heerlijk knuffel meisje en dan dat zoenen van haar. Onvermoeid blijft ze je zoenen, en daarbij de wijze waarop ze je aankijkt, je smelt helemaal weg in haar ogen Dan verder niet te spreken over haar sexuele prestaties. Gewoon heerlijk hoe je door deze dame verwend kan worden. Nelly heeft het gewoon allemaal. Knuffelen, geweldig zoenen en daarbij buitegewone sex.

Tja, Nelly... helemaal Sonny's cup of thea:p

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

2-11 heb ik haar niet laten lopen. In mijn beleving was een wat gelaten. misschien moe. Op de kamer nog altijd goed, dat wel, maar toch vond ik het een beetje tegenvallen. Het blijft echter wel een schatje.

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard 11 november

Weer een heerlijk uur met Nelly doorgebracht vandaag. Een echt schatje!

Later kwam ik haar nog tegen op een ligbank bij de jacuzzi, en hebben we nog lekker nageknuffeld. En toen was het tijd om naar huis te gaan.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Nellie weer in Freude

Nellie zit sinds deze week weer eventjes in Freude. Ik heb vanavond weer heerlijk een uurtje met haar pure GFE gehad. Ze is een tijdje ziek geweest.
    Ze blijft alleen deze week in Freude en zal waarschijnlijk vanaf volgende week weer in GT zijn, al wist ze dat nog niet zeker.

Dus ze is weer terecht!

Groeten,

Last Online
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Vrijdag 3 kamerbezoeken waarvan een met Nelly. De andere twee dames (Joy, Pools maar al 13 jaar in Duitsland, 22 jaar, blond en naar eigen zeggen pas enkele dagen in GT werkzaam; Angelika, Pools, eind 20 schat ik zo) waren zeker niet slecht, maar vallen toch wel behoorlijk in het niet bij Nelly. Zij deklasseert de andere twee eigenlijk tot middelmaat. Maar de service zals Nelly die geeft is wel uitzonderlijk.

In het atrium lag ze in het tentje wat te relaxen. Ze hoefde niet te vragen of ik bij haar kwam liggen. We hadden elkaar al een tijdje niet gezien. Het praten ging langzaam over in strelen, kussen, en het bloed stroomde al weer door mijn paal. Nog even getwijfeld om in het tentje te blijven. Lekkere loungemuziek daar. Toch maar naar blokhut 15. In het uur dat we daar zijn geweest minimaal 30 minten gekust en gestreeld. Rest van de tijd Nelly laten pijpen en afgesloten met een zeer lekkere doggy.

Van deze meid kan ik echt geen genoeg krijgen. Wat een service. Echt een vast waarde en nooit een slechte keuze. Petje af!

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

In Bochum al behorend tot de top 10, dus in elke andere club onbetwist nr 1 (als Ella er niet ook is tenminste :D).

Last Online
    24 juli 2013 @ 20:44
    Discussies
    20
    Thanks
    0

Daumen hoch

Vriendinnetjesgevoel

Zo op het eerste gezicht kwam ze wat koeltjes over. Nelly. Ze zag er desalniettemin aanlokkelijk uit . Deze langbenige Wit-Russische twintiger was slank, in het bezit van een bescheiden B-cup, had een gemiddelde lengte en droeg een paar maagdelijk witte kousen. Donker, licht krullend lang haar viel langs haar gezicht in een soort wetlook. Een verstilde blik in haar ogen. Met de visuele harmonie van haar mooie gezicht, haar prachtige figuur en haar roomblanke huid, wist ze mijn belangstelling voor vrouwelijk schoon danig te prikkelen. Toen ik haar met een gast van de kamer af zag komen en de onder invloed van vrijgekomen endorfine ontstane gelukzalige blik in zijn ogen waarnam, besloot ik het erop te wagen. Het lot beloont immers de stoutmoedigen . Toen ze gedouched en wel op een bank plaatsnam, stapte ik op haar af. Haar serieuze, wat teruggetrokken houding veranderde spontaan in een uitnodigende attitude en met een aanminnelijke lach maakte ze ruimte voor me. Nelly draaide zich naar me toe, vlijde haar handen in haar schoot en er ontspon zich een leuke conversatie over haar geboorteland en mijn woonplaats. Na een tijdje kwam deze vriendelijke meid dichterbij en stal een kus. Ik zag hoe mooi ze van dichtbij eigenlijk was. Ze had iets ontroerends. "Du hast schöne melancholischen Augen.", liet ik me ontvallen. "Danke…", zei ze verlegen en begon me langzaam maar heerlijk vol te zoenen.

Ik genoot van haar dromerige French kisses. Mijn huid gevoelig, mijn ademhaling gestegen. Nelly toonde zich knuffelig en streelde geraffineerd langs mijn hardheid. Mijn ruggenmerg stuurde sensoriële impulsen naar mijn brein die wat begon te tintelen waarop mijn bewustzijn zich vernauwde. Toen ze vervolgens vroeg of ik meeging naar een kamer kon ik niet anders meer dan bevestigend reageren . Ze begeleidde me naar een fraai vertrek vlak naast de entree, waar ze twee handdoeken op het ruime bed uitspreidde. Ze legde haar minirokje af maar hield haar sexy kousen aan. Toen kwam ze op de rand van het bed staan. Ik kuste en streelde haar borsten, buik en liestreek alvorens we ons verloren in een wellustige zoenpartij. Nelly wierp alle schroom van zich af en leek onvermoeibaar. Ze trok me op het bed waar we nog even doorzoenden toen ik besloot haar frisse vrouwelijkheid oraal te verwennen. Heerlijk om te doen en ik zag een skin-flush opdoemen: een warme, roze gloed rond haar borst- en halsstreek :o. Nu was het haar beurt de controle naar zich toe te trekken, ze legde mij op mijn rug en begon mij heerlijk af te zuigen. Mijn pulserende drift gekust door haar zachte lippen. Het was onderhoudend en bij vlagen heftig. Ze lette goed op mijn lichaamsreacties en wist mij middels haar perfecte Oralverkehr tot randje orgasme te brengen.

Toen ze vervolgens een bedreven handjob inzette en mij met haar diepe meren aankeek, zweefde ik een slordige twintig centimeter boven het bed . Ik moest haar echt tot stoppen manen om mijn kruit niet vroegtijdig te verschieten. Ze lachte, maakte een opmerking over de hardheid van mijn kleine vriend en kwam op mij zitten. Het spel was uit, nu werd het menens. Steunend op haar voeten neukte ze de sterren van de hemel in deze bijzondere woman on top positie. Diepe, lange stoten vanuit haar bekken daalden meedogenloos op mij neer terwijl mijn ogen langs haar bezielde lichaam dwaalden. Ze draaide haar gezicht af. Na een onstuimige doggy eindigden we in de missionaris positie. Nelly sloeg hierbij behendig haar benen om mij heen en steunde op mijn kuiten zodat ze haar onderlijf op en neer kon bewegen. Onze tongen gingen rond en mijn hart raaste, toen onder invloed van haar zinnelijke kracht mijn orgasme haar kerntaak volbracht en mij het ultieme genot schonk :D. Ze knuffelde me nog wat alvorens mij een tissue en een schone handdoek aan te reiken. Al met al een uitstekende ervaring met deze ranke Wit-Russische deerne. Vriendinnetjesgevoel alomtegenwoordig. De sessie verliep ongedwongen maar had wel een zeker tempo. Mijn gevoel zegt dat een tweede ontmoeting nog iets onthaaster zal zijn en dan blijf ik graag wat langer met haar op de kamer dan dit hevige half uurtje. Dit smaakte naar meer...
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten